Een shock?quote:So it's really been a lot of travel from test to test, and I actually just got back from Paul Ricard, doing a big media day with the new livery of the car, which I can tell you looks amazing. It's going to be a shock in the F1 world, I can tell you that.
Dat zou cliché zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Scott Speed over de Toro Rosso livery:
[..]
Een shock?
Gaat dat ding roze zijn ofzo?
Ten onder gaan zal niet meer lukken, dat is hij al in 2003/2002 (mogelijk eerder al).quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Denk eerder aan goud of zilver.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Scott Speed over de Toro Rosso livery:
[..]
Een shock?
Gaat dat ding roze zijn ofzo?
zilver kan niet dat zijn de mclarens alquote:
Daar zeg je me wat, das waar ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:51 schreef WEST het volgende:
[..]
zilver kan niet dat zijn de mclarens al![]()
Tom is idd een zeikerd (net als Phil en Mark maar goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Yes! Geen rondje meer van Tom.
Bij RTL was dat rondje wel leuk.. dan ging het om snelste tijd zetten.. nu het circuit showen |-)
preview?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, das waar ook![]()
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, das waar ook![]()
Dan zal het goud zijn, of rood (rosso is natuurlijk rood) al zijn de blikjes natuurlijk blauw/zilver.
Indd die kleur.quote:
ik heb het ook over genomen van F1DB.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef DeeBee het volgende:
mooi dat het weer gaat beginnen inderdaad, fijn om de eerste foto's te zien...
erg mooie OP ook WEST![]()
heeeel klein puntje wat mij alleen opviel is de gemiddelde snelheid van de pole van vorig jaar, want er staat dat Alonso 107 km/h gemiddeld reedje moet de tijd delen door 2 keer de lengte van het circuit (2 runs) of gewoon even de gemiddelde snelheid die je nu hebt met 2 vermenigvuldigen
want 107 km/h gemiddeld rijden ze met een normale personen auto nog daar denk ik
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef WEST het volgende:
Villeneuve gaat in 2006...
Stemmen: 1404
Domineren
2% (35)
Imponeren
13% (179)
Meedraaien
37% (524)
Ten onder
47% (666)
die 47% heeft gelijkpoll van F1crew.nl
Villeneuve is zoooo 1997quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactiequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
.. je blijft het maar poberen he West
![]()
Nog ander nieuws ?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef WEST het volgende:
[..]
tuurlijk altijd ff stoken, doen jullie namelijk ook. Actie = reactie![]()
quote:
Super!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
http://www.rinkeldekinkel.com/jingles/TUNE_rtl_formule1.mp3![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |