Must have schaal modelquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
en dezelfde foto's gekozen![]()
Ik ben helemaal weg van die STR wageneindelijk weer wat creativiteit op de auto's naast Honda's stoplichten-thema.
quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef HPoi het volgende:
http://www.btg-media.com/1.jpg
STR Wallpaper
Kan ik me best voorstellen. naast Schumacher verbleekt iedere coureur, en als je dan toch al niet al te kleurrijk bent...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
montoya wil niet naast schumacher rijden, maarja schumacher gaat aan het eind van het seizoen toch met pensioen
![]()
Hehehe.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. naast Schumacher verbleekt iedere coureur, en als je dan toch al niet al te kleurrijk bent...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kan ik me best voorstellen. naast Schumacher verbleekt iedere coureur, en als je dan toch al niet al te kleurrijk bent...
Verander Schumacher door Ferrari en je hebt gelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
![]()
Ga jij nu maar onder je Schumacher dekbed liggen,het is al laat zat voor jouw geweest![]()
![]()
[afbeelding]
*er zijn nog maar weinig foto's te vinden van de Rode stier.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
http://www.hostresource.ws/uploader/files7/wytske1a.jpg
Nog meer sfeer!![]()
Mclaren??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:12 schreef Greenday het volgende:
snelste tijd Wurz! mclaren is supersnel dit jaar![]()
BMW Sauber als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor welk teams is Kubica 3e rijder?
Midland?
kloptquote:
de OP is nu gelinkt dus die kun je altijd pakkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vermoed dat wel al bij deel 7 zitten tegen de tijd dat de GP op zondag begint
Had het ook even snel gegoogled. Als je na de keuze van de taal op zijn site klikt krijg je daarna vol een BMW in beeld.quote:
www.formula1.comquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:18 schreef Mr.Tribbiani het volgende:
Iemand nog een andere live-timing site ?
De hierboven genoemde mag ik niet openen (op het werk).
Ik keek altijd hier:
http://formula-1.updatesport.com/live/
Maar daar verschijnt maar geen link bij mij :-(
ik wist het antwoordquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef Greenday het volgende:
[..]
was het strikvraag, omdat je het antwoord zelf ook wist?
Volgens mij kan ik me een artikel herinneren met Haug waarin hij dit ook voorspeld had i.v.m. reglementswijzigingen betreffende de motoren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:23 schreef Dieptriest het volgende:
Aguri is japans voor rijdende chicane
Weinig mensen op de baan BTW
ja dat team gaat het maken dat wordt de sensatie van 2006quote:
Aguri voor Wereldkampioenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:26 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat team gaat het maken dat wordt de sensatie van 2006![]()
Denk het. Hij rijdt nu wel een normale sectortijd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Robert langs de boon gestaan in sector 1....?
Nee mij ook niet, maar die 4,5 seconde op Kubica kan 8 seconden worden op Renault/McLarenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:30 schreef Dieptriest het volgende:
De tijd voor Sato valt me nog niet eens echt tegen
Hij wordt al wat sneller, maar nog steeds langzamer dan Sato. En Kubica zet een 1:33.577 neer. BMW is voorlopig op dreef.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:34 schreef Dieptriest het volgende:
Als Winkelhock's tijden enigszins representatief zijn voor Midland vrees ik het ergste...
ZIe hier niks.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Een Renault op de baan...ben benieuwd.
Never mind..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Winkelhock komt voorlopig niet aan de tijd van Sato, toch wel opvallend.
Fisichella...maar die ging gelijk weer naar binnen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
ZIe hier niks.Wel is onze topcoureur Ide weer op de baan. Ben benieuwd wat hij gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |