Het was het beste seizoen sinds jaren! ,teminste dat vind ik persoonlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Vorig seizoen heb ik een beetje de interesse verloren, maar nu begint het toch weer te kriebelen.
Hmm, het boeide me plotseling gewoon niet meer zo, ik weet niet of het aan het seizoen lag of aan mezelf. Maar nu heb ik er in ieder geval weer zin inquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het was het beste seizoen sinds jaren! ,teminste dat vind ik persoonlijk
Idd. Een keer wat anders dan de hele tijd Schumacher, Schumacher en nog eens Schumacher.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:55 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Het was het beste seizoen sinds jaren! ,teminste dat vind ik persoonlijk
Houden zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hmm, het boeide me plotseling gewoon niet meer zo, ik weet neit of het aan het seizoen lag of aan mezelf. Maar nu heb ik er in ieder geval weer zin in![]()
ja dat jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:45 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
![]()
"Box Box Box ".. kraak kraak "No Fucking Way" ? Toch
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef WEST het volgende:
denk laat ik eens wat vriendelijk doen
tegen schumi´s ben ik niet vriendelijk btw
![]()
kijk montoya weer dat die gezond moet zijn dus drinkt geen bier, schumi daar in tegenquote:
tsjeck de nieuwe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
[..]
kijk montoya weer dat die gezond moet zijn dus drinkt geen bier, schumi daar in tegen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Kanjer het volgende:
Kan niet wachten tot zondag, Schumi's 1e ovewinning en de eerste stap naar het kampioenschap!!
![]()
![]()
Er kan er maar 1 de beste zijn .quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef WEST het volgende:
[..]
je bent er nog heilig van onvertuigd ook
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:21 schreef Kanjer het volgende:
Kan niet wachten tot zondag, Schumi's 1e ovewinning en de eerste stap naar het kampioenschap!!
![]()
![]()
ja zag het wel, maar nee ik respecteer schumi wel als rijder, maar zou nooit geen vrienden met hem worden. dingen in het verleden en dan heb ik niet over hill/Villeneuve actie maar meer over zijn arogante houding. Het zelfde geldt overigens voor Ralf en Albersquote:
schumacher en ferrari is een aflopende zaakquote:
op foto 3 is JPM anders de arrogante.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zag het wel, maar nee ik respecteer schumi wel als rijder, maar zou nooit geen vrienden met hem worden. dingen in het verleden en dan heb ik niet over hill/Villeneuve actie maar meer over zijn arogante houding. Het zelfde geldt overigens voor Ralf en Albers
Nee, Mclaren is zo'n gezellig team, als er ooit kampioenschappen chirurgische F1's worden gehouden , winnen ze met afstand, wat een saai, klinisch, hooghartig en arrogant team is dat zeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zag het wel, maar nee ik respecteer schumi wel als rijder, maar zou nooit geen vrienden met hem worden. dingen in het verleden en dan heb ik niet over hill/Villeneuve actie maar meer over zijn arogante houding. Het zelfde geldt overigens voor Ralf en Albers
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef WEST het volgende:
[..]
schumacher en ferrari is een aflopende zaak![]()
Zo klinisch dat ze met grote schermen de pitboxen geheim hielden voor de fans is McLaren nooit geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, Mclaren is zo'n gezellig team, als er ooit kampioenschappen chirurgische F1's worden gehouden , winnen ze met afstand, wat een saai, klinisch, hooghartig en arrogant team is dat zeg.
Kimi Rijenkaniknie..![]()
Montoya mag ik dan weer wel, die man verdiend zo'n team niet, zet em een paar jaartjes naast Schumi, kan ie wat leren, daarna Wereldkampioen met Ferrari.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Montoya mag ik dan weer wel, die man verdiend zo'n team niet, zet em een paar jaartjes naast Schumi, kan ie wat leren, daarna Wereldkampioen met Ferrari.
My worst nightmare....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo klinisch dat ze met grote schermen de pitboxen geheim hielden voor de fans is McLaren nooit geweest.
En Raikonnen zal wel iets goed doen gezien hij momenteel by far de meest gewilde coureur is (ook door Ferrari).
Hear hear!!!1quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef TheGHunter het volgende:
Ferrari gaat die eerste race gewoon winnen
tvp
ferrari heeft altijd het zelfde kleurtje bij mclaren veranderd wel de livery nu dus chroom. Bij ferrari al 56j jaar dezefde kleur roodquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
My worst nightmare....
Kimi in mijn mooie Ferrari....
Geen zorgen ... na dit seizoen wil Kimi niet meer voor Ferrari rijdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
My worst nightmare....
Kimi in mijn mooie Ferrari....
En terecht!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
montoya wil niet naast schumacher rijden, maarja schumacher gaat aan het eind van het seizoen toch met pensioen
![]()
Simpel doch eenvoudig, zo sterk.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ferrari heeft altijd het zelfde kleurtje bij mclaren veranderd wel de livery nu dus chroom. Bij ferrari al 56j jaar dezefde kleur rood
Dat krijg je als je niet kan rijden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef WEST het volgende:
de mclaren van kimi gaat steeds stuk en van montoya blijft heel
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef HPoi het volgende:
Hoe zal het gaan in de eerste bocht van het seizoen???
[afbeelding]
![]()
Nee, Schumi..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:35 schreef TimoBasso het volgende:
Ferrari gaat de eerste race winnen.. yeah right
En Villeneuve wordt dit jaar met overmacht WC
*Waar blijven de Redbull's?
Ik zal je maar meteen uit de droom helpen: Ferrari mist de snelheid en betrouwbaarheid op dit moment. Ik zou het knap vinden als ze überhaupt mee kunnen strijden voor de top 6.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En terecht!!
Een groot man die van zijn rust en overwinnigen gaat genieten en meer heeft gepresteerd dan welke andere coureur ook.
Ik zal hem missen , maar geef hem groot gelijk, zeker na de kroon op zijn werk : WK 2006
2.2 sec langzamer dan de 2005 spec. Terwijl Honda en Renault toen al onder de V10 tijden zaten.quote:For reference, the fastest time set at Mugello in a 2006 spec car was a 1:21.904 set by Michael Schumacher on the 24th of January. The fastest time in 2005 (V10 power) was a 1:19.675 by Luca Badoer.
We shall see.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zal je maar meteen uit de droom helpen: Ferrari mist de snelheid en betrouwbaarheid op dit moment. Ik zou het knap vinden als ze überhaupt mee kunnen strijden voor de top 6.
[..]
2.2 sec langzamer dan de 2005 spec. Terwijl Honda en Renault toen al onder de V10 tijden zaten.
Vorig jaar Bahrein (race 3):quote:
Jammer he, dat er tijdens de race geen reclame meer isquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
http://www.hostresource.ws/uploader/files7/wytske1a.jpg
Nog meer sfeer!![]()
ja.. idd,ze maken het wel laatquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoe zien die Red Bulls er nou uit?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vorig jaar Bahrein (race 3):
17th Michael Schumacher (1) - Scuderia Ferrari Marlboro - Hydraulics (Retired) lap 12we shall see indeed
![]()
lol,even snel met postenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
F1 nieuwtjes 2006 deel 3
WOW ... die STR bak![]()
en dezelfde foto's gekozenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
lol,even snel met posten![]()
mooie wagens!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |