Hear hear!!!1quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef TheGHunter het volgende:
Ferrari gaat die eerste race gewoon winnen
tvp
ferrari heeft altijd het zelfde kleurtje bij mclaren veranderd wel de livery nu dus chroom. Bij ferrari al 56j jaar dezefde kleur roodquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
My worst nightmare....
Kimi in mijn mooie Ferrari....
Geen zorgen ... na dit seizoen wil Kimi niet meer voor Ferrari rijdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef Kanjer het volgende:
[..]
My worst nightmare....
Kimi in mijn mooie Ferrari....
En terecht!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef WEST het volgende:
[..]
montoya wil niet naast schumacher rijden, maarja schumacher gaat aan het eind van het seizoen toch met pensioen
![]()
Simpel doch eenvoudig, zo sterk.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ferrari heeft altijd het zelfde kleurtje bij mclaren veranderd wel de livery nu dus chroom. Bij ferrari al 56j jaar dezefde kleur rood
Dat krijg je als je niet kan rijden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef WEST het volgende:
de mclaren van kimi gaat steeds stuk en van montoya blijft heel
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef HPoi het volgende:
Hoe zal het gaan in de eerste bocht van het seizoen???
[afbeelding]
![]()
Nee, Schumi..quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:35 schreef TimoBasso het volgende:
Ferrari gaat de eerste race winnen.. yeah right
En Villeneuve wordt dit jaar met overmacht WC
*Waar blijven de Redbull's?
Ik zal je maar meteen uit de droom helpen: Ferrari mist de snelheid en betrouwbaarheid op dit moment. Ik zou het knap vinden als ze überhaupt mee kunnen strijden voor de top 6.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En terecht!!
Een groot man die van zijn rust en overwinnigen gaat genieten en meer heeft gepresteerd dan welke andere coureur ook.
Ik zal hem missen , maar geef hem groot gelijk, zeker na de kroon op zijn werk : WK 2006
2.2 sec langzamer dan de 2005 spec. Terwijl Honda en Renault toen al onder de V10 tijden zaten.quote:For reference, the fastest time set at Mugello in a 2006 spec car was a 1:21.904 set by Michael Schumacher on the 24th of January. The fastest time in 2005 (V10 power) was a 1:19.675 by Luca Badoer.
We shall see.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zal je maar meteen uit de droom helpen: Ferrari mist de snelheid en betrouwbaarheid op dit moment. Ik zou het knap vinden als ze überhaupt mee kunnen strijden voor de top 6.
[..]
2.2 sec langzamer dan de 2005 spec. Terwijl Honda en Renault toen al onder de V10 tijden zaten.
Vorig jaar Bahrein (race 3):quote:
Jammer he, dat er tijdens de race geen reclame meer isquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:41 schreef HPoi het volgende:
http://www.hostresource.ws/uploader/files7/wytske1a.jpg
Nog meer sfeer!![]()
ja.. idd,ze maken het wel laatquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hoe zien die Red Bulls er nou uit?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vorig jaar Bahrein (race 3):
17th Michael Schumacher (1) - Scuderia Ferrari Marlboro - Hydraulics (Retired) lap 12we shall see indeed
![]()
lol,even snel met postenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
F1 nieuwtjes 2006 deel 3
WOW ... die STR bak![]()
en dezelfde foto's gekozenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:00 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
lol,even snel met posten![]()
mooie wagens!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |