voor livetiming moet jeje eerst registreren ...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:19 schreef WEST het volgende:
[..]
www.formula1.com
heb je ook info over de baan condities
Ah ok. De topteams hebben er voorlopig weinig zin in. Hopen dat ze in de volgende vrije training wel in actie komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Fisichella...maar die ging gelijk weer naar binnen.
En dat is een probleem omdat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:41 schreef 907 het volgende:
voor livetiming moet jeje eerst registreren ...![]()
ja, nog maar een minuut te gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Ide komt steeds dichterbij aan Sato.
12.00u dacht ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:48 schreef PogueMahone het volgende:
wanneer is de volgende training?
Beetje jammer inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:02 schreef MonoSynth het volgende:
Afgelopen... was niet echt een krachtmeting
Speed niet zo te zienquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
hmm.. alle STR rijders nu voor Doornbos
12.00 inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:50 schreef dennistd het volgende:
Schumi hat in seinem Cockpit Platz genommen.
[..]
12.00u dacht ik
Ik geloof niemand,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef TeazNutz het volgende:
Wie is er zo gecrashed?
Track Status
SCD
Explanation
Safety Car has been Deployed due to a serious incident.
Track Status
Red
Explanation
The practice session has been aborted or the race suspended due to a serious incident.
Zou dacht ik alleen adviseren. Zal het bericht even gaan opzoeken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:19 schreef dennistd het volgende:
Ik heb montagny trouwens gemist?
Die zou volgens mij rijden bij de super augurken.
Dit vond ik op Formule1.infoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:21 schreef dennistd het volgende:
Montagny derde rijder Super Aguri
De Fransman zal op de vrijdagen in actie komen met de derde auto, en probeert het team te helpen met zijn F1-ervaring en technische kennis. Hij wordt ook reserve-coureur, voor als een van de twee vaste coureurs niet mee kan rijden.
quote:Tijdens de eerste twee Grand Prix’ van het jaar vervult Franck Montagny bij Super Aguri de rol van derde coureur, zo heeft het Japanse team woensdagmiddag bekendgemaakt. Dat betekent echter niet dat de Fransman in Bahrein en Maleisië achter het stuur kruipt van een Super Aguri-bolide. Want rijden gaat hij in beginsel niet.
De 28-jarige Montagny gaat het team bijstaan met zijn technische kennis. Naast de baan welteverstaan. Door tijdgebrek heeft de nieuwe en tevens elfde Formule 1-renstal geen derde chassis kunnen bouwen. Enkel als een van de racecoureurs, Takuma Sato of Yuji Ide, onverhoopt niet kan racen neemt Montagny plaats in een auto van het team van voormalig Formule 1-coureur Aguri Suzuki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |