Dan kun je beter ophouden te bestaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:54 schreef Monidique het volgende:
Ik kan beter geen opleiding of studie volgen.
In het niet-bestaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik steun je hoor M.
To boldly go...quote:Op zondag 5 maart 2006 00:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde typen, maar vond het te flauw.
Nee dat jullie die jongen niet zo moeten opjagen.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:56 schreef Johan_de_With het volgende:
In het niet-bestaan?
Dit is nog helemaal niets.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee dat jullie die jongen niet zo moeten opjagen.
Door het spook van de honger? De jachthond van de dood? De onbedenkbaarste eenzaamheid?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:00 schreef Monidique het volgende:
Opgejaagd voel ik mij absoluut niet, niet door jullie in ieder geval.
Zoiets.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Door het spook van de honger? De jachthond van de dood? De onbedenkbaarste eenzaamheid?
Wacht maar totdat de Polen massaal komen.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:00 schreef Monidique het volgende:
Opgejaagd voel ik mij absoluut niet, niet door jullie in ieder geval.
Dobre.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat de Polen massaal komen.
Pedalje is inderdaad geen goed sociaal smeermiddel.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:11 schreef Monidique het volgende:
Ik ken maar twee Poolse woordjes en eentje ben ik zelf ook gaan gebruiken.
Hmm, ik 11. Maar is 11 of 21 nou goed of slecht? Aangezien jij een moreel kompas hebt, zeg het mij.quote:
Autisme heeft niets uitstaande met moraal. Maar een meer en ik was boven het gemiddelde uitgekomen.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hmm, ik 11. Maar is 11 of 21 nou goed of slecht? Aangezien jij een moreel kompas hebt, zeg het mij.
Het was natuurlijk wachten op deze reactie.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef Monidique het volgende:
Ja, jij daarentegen, ExtraWaskracht, bent een ongeleid projectiel wat ethiek en moraal betreft.
Het was dan ook onmogelijk hem niet te plaatsen.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wachten op deze reactie.
Logic dictates that.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het was dan ook onmogelijk hem niet te plaatsen.
Hell yeah!quote:
The other day, Billy 'Fry' West posted on his message board that he got a call, saying that production for up to four Futurama DVD movies will start around July or August:
-------
[The] Futurama project is a done deal! [...] There are 4 DVD movies that we'll start recording at the end of July or August. Full feature length FUTURAMA movies. Everybody is excited to get back together--as I am!
Into the Future,
Billy
-------
We tried to verify this post with sources close to the show and ... didn't get a denial. That's way more than what we got before!
Since FOX didn't go public about this yet, there might of course be last minute reversals. Expect more info here soon.
In context of our last update: This is purely about DVDs for now. Peter Liguori and the FBC are responsible for the TV part of FOX.
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef Monidique het volgende:
Ja, jij daarentegen, ExtraWaskracht, bent een ongeleid projectiel wat ethiek en moraal betreft.
quote:One of the cooperating witnesses admitted to seven murders and testified in open court against co-defendants who had committed fewer, Christ said. But like the others who pleaded guilty and cooperated, that witness' plea deal and sentence were sealed.
"Cooperating witnesses are pleading guilty to six or seven murders, and the jury doesn't know they'll be sitting on the Metro (subway) next to them a year later.
Toch vodka gevonden?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:07 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar wat Star Trek kijken... lig toch op bed.
2.54x zoveel als ik hebquote:
In welke zin?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef gelly het volgende:
Zijn 18-jarige meisjes erg fout trouwens ?
Ja.... ik kick tegenwoordig op 25+ meiskes.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef gelly het volgende:
Zijn 18-jarige meisjes erg fout trouwens ?
12 jr. leeftijdsverschil.... (pffft).quote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef gelly het volgende:
Als in, ik ben 30.
Dat is waar, maar toch.. Zoiets doe je als je 40 bentquote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, fout is een wettelijk begrip moet je maar denken.
Rumble in the jungle...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef gelly het volgende:
Die hebben mij teveel last van rammelende eierstokken
Ik zou d'r ook geen 18 geven, keek er ook van op... Maar ze vertelde het pas nadat ik d'r mee uit eten had gevraagd..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
12 jr. leeftijdsverschil.... (pffft).
Ik ken een dame die een wel overwogen stap heeft gemaakt van 26 + jr leeftijdsverschil.
En ze is nog gelukkig ook.
Ze is ouder dan je dacht?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook geen 18 geven, keek er ook van op... Maar ze vertelde het pas nadat ik d'r mee uit eten had gevraagd..
Dat topic was onderdeel van een reeks dominotopics.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttt
Ja, dat las ik. Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat topic was onderdeel van een reeks dominotopics.
Met allemaal dezelfde inhoud. Werd niet echt gewaardeerd
tvpquote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, fout is een wettelijk begrip moet je maar denken.
quote:De vijf best passende functies op basis van uw uitslag:
1 beleidsmedewerker (91.125%)
2 netwerkbeheerder (90.5%)
3 ondernemer (90.5%)
4 onderzoeker (90.375%)
5 consultant (90.125%)
Is hij soms een Vulcan dan?quote:
Uhuhquote:
Ik denk dat ik maar weer eens even onder de zonnebank ga liggen maffenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:46 schreef sigme het volgende:
Uhuh.
Er ligt sneeuw hier! Het is koud en nat! Wat dóe ik hier?
Oh ja: ik heb wél de beste douche & het beste bed van het Oostelijk halfrond.
Mijn zonnehemel staat op de -onverwarmde- slaapkamer. Bij dit soort temperaturen is dat zoiets als een barbeque: steenkoud van binnen en verbrand van buiten.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens even onder de zonnebank ga liggen maffen![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh.
Er ligt sneeuw hier! Het is koud en nat! Wat dóe ik hier?
Oh ja: ik heb wél de beste douche & het beste bed van het Oostelijk halfrond.
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn zonnehemel staat op de -onverwarmde- slaapkamer. Bij dit soort temperaturen is dat zoiets als een barbeque: steenkoud van binnen en verbrand van buiten.
Niet heel handig nee, maar het huis is te klein voor een betere oplossing.
quote:
Ook hoi.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ok, het is koud en nat hier maar ik word warm welkom geheten.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ok, het is koud en nat hier maar ik word warm welkom geheten.
Die stookt de ruimte waar de kachel niet staat niet warm. Met moeite de ruimte waar de kachel wél staat, mits er geen gemene wind waait, buiten.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Of de kachel in het huis hoger zetten.....
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Die stookt de ruimte waar de kachel niet staat niet warm. Met moeite de ruimte waar de kachel wél staat, mits er geen gemene wind waait, buiten.
Toen ik thuiskwam was het 4,4 graden in de kamer, na een nácht lang de kachel aan te hebben gehad was het al wel 13 graden. Het is hier nu 19,2.
En nee, het is geen grote kamer. Het is wel de komplete benedenverdieping haha. Nog geen 24 m2.
Als ik het luik naar boven open zou zetten haal ik de 10 graden in de woonkamer niet eens. En ik denk dat het er boven hooguit 1 graad warmer van kan worden.
Laiverd, het probleem is niet de kachel. Die is groot zat. Het probleem is het huis.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zou het niet verstandig zijn om een kachel te installeren met meer vermogen?
Dat zou best wel eens gunstig kunnen zijn voor het energie verbruik in huis.
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Laiverd, het probleem is niet de kachel. Die is groot zat. Het probleem is het huis.
Moet je nagaan, toen ik hier kwam wonen was het nóg slechter geisoleerd én was er geen aardgas dus stookten we op een houtkachel. In twee elfstedentochtwinters.
Ik sliep met een muts op.
Dat krijg je met een huis ter waarde van een studieschuldquote:
Daar zullen je ouders blij mee zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Het is juist hartstikke lekker weer. Ik heb alle ramen opengezet.
zal wel aan mij liggen dan...
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar zullen je ouders blij mee zijn.![]()
Yep 14.gifquote:Op zondag 5 maart 2006 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat krijg je met een huis ter waarde van een studieschuld.
Hoe is het met jouw nieuwe huis? Ben je er al ingetrokken?
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Yep 14.gif
Het is echt een geweldig huis. Zwem in de ruimte!
Alleen is de doorstroming van de CV niet voldoende in de woonkamer. Slecht warm te krijgen dus. Maandag de huisbaas maar s bellen.
Nu is het gemakkelijk aan een kamer komen. Alleen als je pas in september begint is het een beetje duur...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Airelle het volgende:
Eén van jullie studeert niet toevallig in Groiningen? Ik ben op zoek naar een kamer haha.
Heb me al ingeschreven bij In-Groningen, maar het schiet niet echt op (met de punten).
Ja maar misschien ga ik het toch maar doen. Eerder huur betalen neem ik maar voor lief. Aangezien ik echt niet heen en weer kan reizen...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nu is het gemakkelijk aan een kamer komen. Alleen als je pas in september begint is het een beetje duur...
kamernet.nl is een begin.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar misschien ga ik het toch maar doen. Eerder huur betalen neem ik maar voor lief. Aangezien ik echt niet heen en weer kan reizen...
En dan maar reageren op elke kamer die je wat lijkt.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 maart 2006 11:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan maar reageren op elke kamer die je wat lijkt.
Ik zou als ik jou was in mei en juni rond gaan kijken in de stad. Dan ben je ook klaar met je examens.
Weet iemand of/hoe je BBC3, BBC4 etc kan ontvangen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers: 0,6 miljoen kijkers (voorheen bij VARA 2,4 miljoen)
De Leeuw: 1,2 miljoen kijkers
Digitale tv of een schotel.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef Doderok het volgende:
Weet iemand of/hoe je BBC3, BBC4 etc kan ontvangen?
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vrees ik ook. En het feit dat alles zó lang moet duren zou mij ook verschrikkelijk irriteren.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
Het is toch wel weer tragisch he. Ineens laten al die politici weer hun hoofden zien. Straks verdwijnen ze weer in hun holletjes en je ziet ze 4 jaar niet meer.
Politicus zijn is volgens mij een van de meest ranzige beroepen.
Ja het moet een roeping zijn. Nou mijn roeping is het in ieder geval nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Airelle het volgende:
Dat vrees ik ook. En het feit dat alles zó lang moet duren zou mij ook verschrikkelijk irriteren.
Als je echt idealen hebt, dan moet het verdomde frustrerend zijn om in de Kamer te zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja het moet een roeping zijn. Nou mijn roeping is het in ieder geval niet.
Geen idee.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef Doderok het volgende:
[..]
Weet iemand of/hoe je BBC3, BBC4 etc kan ontvangen?
Ik weiger nog langer naar die vent te kijken. Ik wordt er helemaal glibberig van (in de meest onsexy zin van het woord)quote:Op zondag 5 maart 2006 12:09 schreef pberends het volgende:
Gaat Bos kankeren op minister Dekker (VVD!!!!!!!!!!!) terwijl ie over Pastors moest reageren.
http://news.yahoo.com/s/nm/20060305/ts_nm/security_zawahri_dcquote:DUBAI (Reuters) - Al Qaeda's deputy leader Ayman al-Zawahri called on Muslims to attack the West in an audio tape posted on the Internet on Saturday, urging similar strikes as those against New York, London and Madrid in recent years.
In a video of his remarks aired by Al Jazeera television, Zawahri also urged the Islamist militant group Hamas not to recognize peace deals signed by the Palestinian Authority with Israel.
He also called on Muslims to boycott countries where satirical cartoons of the Prophet Mohammad had been published, including Denmark, Norway, France and Germany, and said that Muslims should prevent the West from "stealing Muslims' oil."
"(Muslims have to) inflict losses on the crusader West, especially to its economic infrastructure with strikes that would make it bleed for years," said Zawahri, an Egyptian.
"The strikes on New York, Washington, Madrid and London are the best examples," he said.
"We have to prevent the crusader West from stealing the Muslims' oil which is being drained in the biggest robbery in history," he added. It was not clear if the tape was made before the failed al Qaeda attack last month on a major Saudi oil facility.
"Reaching power is not a goal by itself ... and no Palestinian has the right to give away a grain of the soil," said Zawahri in comments directed at Hamas. "The secularists in the Palestinian Authority have sold out Palestine for crumbs... Giving them legitimacy is against Islam."...
As well as physical attacks on the West, Zawahri, who is deputy to al Qaeda's leader Osama bin Laden, called for an economic boycott against several countries.
"It is our duty to take part in a mass economic boycott of Denmark, Norway, France, Germany, and all countries that take part in this crusader attack against Islam," he said, referring to the cartoons first published in a Danish newspaper last year.
He described the cartoons as part of a U.S.-led "crusader" campaign. "An example of the hatred of the crusaders led by America ... are the repeated offences against the personality of the Prophet Mohammad, may peace be upon him," Zawahri said.
Waar gaat Désanne van Brederode het vandaag over hebben?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:11 schreef pberends het volgende:
Jammer voor Woutertje, Buitenhof is al begonnen en hij is net 2 minuten bezig op RTL.
In de chronische oppositie partijen lijkt men nog idealen te hebben. Hopelijk blijft het daar bij.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef Airelle het volgende:
Als je echt idealen hebt, dan moet het verdomde frustrerend zijn om in de Kamer te zitten.
Dat ze stopt met zendtijd vervuilen. hopelijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waar gaat Désanne van Brederode het vandaag over hebben?
doe mijn zo'n naam trouwens, hoe chic
Ik heb er nog maar een paar gezien. Maar vond ze nog niet eens zo slecht eigenlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat ze stopt met zendtijd vervuilen. hopelijk.
Dat zijn helaas niet mijn idealen. Was jij dat die gister zei dat de VVD maar weer eens in de oppositie zou moeten? Misschien is het nog niet zo'n gek idee eigenlijk...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In de chronische oppositie partijen lijkt men nog idealen te hebben. Hopelijk blijft het daar bij.
http://www.praguepost.com/P03/2006/Art/0302/news2.phpquote:A Czech Television (ČTV) documentary is threatening to raise tensions within the country's Muslim population to a level not seen here during weeks of recent global unrest over the publication of cartoons depicting the Prophet Muhammad.
Ambassadors to the Czech Republic from Arab nations and members of the Czech Muslim community say they are outraged by a documentary aired on ČTV last fall that used hidden camera footage of conversations in a Prague mosque and spliced it — they say unfairly — with images of terrorism.
"The reaction is usually immediate, while in this case it took a month for any reaction to appear and two months for it to grow," says Jiří Ovečka, the documentary's producer. "It was the same with the Muhammad cartoons."...
Members of the Muslim community first filed a complaint with the Czech Radio and Television Broadcasting Council (RRTV) that month, claiming the program is biased, provokes fear and manipulates footage to promote false stereotypes.
"It was made in a confrontational style," says Vladimír Sáňka, head of the Islamic Center in Prague. "We see it as a one-sided documentary, which evokes a distorted look at Islam in the eyes of the Czech public."...
The footage in I, Muslim shows a reporter pretending to be someone interested in converting to Islam. He conducts several conversations with members of the mosque, located in Černý Most, about Islam, Europe, terrorism and the role of women.
Ovečka says he stands behind his choice to use the hidden camera footage.
"I wanted to get real opinions of the local Muslim community on the issue — find out what the differences are between Czech and foreign Islam," he says.
One Muslim in the documentary compares Islamic terrorists to Jan Palach, the Czech student who committed suicide by setting himself on fire in protest of the 1968 Soviet-led invasion of Czechoslovakia.
Another says Islamic law should be implemented in the Czech Republic, including the death penalty for adultery, Ovečka says.
"I have to say with 100 percent certainty that by using hidden camera I have learned things that I would never have learned otherwise," he says. "The result was alarming, and if not for the hidden camera, I would have never had any of this footage."
Mijn idealen ook niet daarom hoop ik dat ze eeuwig in de oppositie blijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:20 schreef Airelle het volgende:
Dat zijn helaas niet mijn idealen.
Ja dat zei ikquote:Was jij dat die gister zei dat de VVD maar weer eens in de oppositie zou moeten? Misschien is het nog niet zo'n gek idee eigenlijk....
Was er niet een tijdje geleden die vrouw die 'undercover' ging in een bepaalde islamitische wijk van Antwerpen, daar een schokkende docu van maakte?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.praguepost.com/P03/2006/Art/0302/news2.php
Cartoonrel deel 2
Echt snel van begrip lijken veel moslims niet te zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 12:21 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.praguepost.com/P03/2006/Art/0302/news2.php
Cartoonrel deel 2
Ja, maar die was kennelijk niet beledigend genoeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Was er niet een tijdje geleden die vrouw die 'undercover' ging in een bepaalde islamitische wijk van Antwerpen, daar een schokkende docu van maakte?
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:11 schreef pberends het volgende:
LOL, Balkenende die loopt de kankeren op de inmenging van landelijke politici met de gemeenteraadsverkiezingen... ja, wie was er onlangs aan't carneval vieren...
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:11 schreef pberends het volgende:
LOL, Balkenende die loopt de kankeren op de inmenging van landelijke politici met de gemeenteraadsverkiezingen... ja, wie was er onlangs aan't carneval vieren...
Nee, ik moest even zoeken voor ik wist wie het was. Toch de schepper van het vioolconcert.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:07 schreef Airelle het volgende:
Jullie hadden het gister over klassieke muziek he? Kent iemand Torelli?
na 16 jaar gemeenteraad is integriteit best wel een rekbaar begrip hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 12:33 schreef Airelle het volgende:
Hoe integer hij ook mag zijn, ik vind Balkenende weinig inspirerend.
Ik vind het prachtig. (Ik heb maar één dubbelcd, namelijk de trompetconcerten). Maar die is in ieder geval erg mooi.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ik moest even zoeken voor ik wist wie het was. Toch de schepper van het vioolconcert.
quote:Giuseppe Torelli (1658-1709)
talian composer and violinist. He may have received his early musical training from Giuliano Massaroti in Verona. Between 1681 and 1684 Torelli moved to Bologna, where he became a member ( suonatore di violino ) of the Accademia filarmonica onJune 27, 1684; probably in 1692 he was elevated to the rank of compositore. He studied composition with G. A. Perti and played viola in the regular cappella musicale at S. Petronio from September 28, 1686 to January 1696. He may have gone to Ansbach and Berlin before becoming maestro di concerto to the Margrave of Brandenburg at Ansbacb in 1698. By December 1699 he was in Vienna, where he wrote an oratorio. In 1701 he joined the recently reestablished cappella at S. Petronio, where he remained until his death. Torelli's output as a composer consists primarily of chamber and orchestral works, the majority for strings. apart his published works, including concerti and sonatas, he also wrote a large number of unpublished sinfonias, concertos, and sonatas for trumpet(s) and strings.
Ja, en dan vooral Spring uiteraardquote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vivaldi - The Four Seasons vind ik persoonlijk erg mooi.
Misschien een beetje populaire klassieke muziek maar toch erg fraai.
Mendelsohn is ook goed, Chopain idd met de regendruppels ofzo? :Squote:Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral Spring uiteraard. Chopin vind ik ook wel mooi. Verder heb ik weinig tot geen verstand van klassieke muziek.
Leuk ingericht!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:00 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hoe bevalt het samenwonen?
En nog Engels ook!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:41 schreef MrX1982 het volgende:
Vivaldi - The Four Seasons vind ik persoonlijk erg mooi.
Misschien een beetje populaire klassieke muziek maar toch erg fraai.
Zo, die lessen van jou hebben veel om het lijf.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Leuk ingericht!
wel schipperen met je ruimte
Samenwonen bevalt erg goed. De relatie krijgt steeds meer diepgang. En het is constant erg gezellig.
mwoah, geen inspiratie.. laten we het daarop houden.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo, die lessen van jou hebben veel om het lijf.
Het is Chopin. Maar het vrolijke klassieke muziek met snelle loopjes e.d. Daar houd ik van!quote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mendelsohn is ook goed, Chopain idd met de regendruppels ofzo? :S
Le quattro stagioni.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef Johan_de_With het volgende:
En nog Engels ook!
Mijn eerste associatie met die zin is ook pizzaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef Airelle het volgende:
Lekker, ik heb wel zin in pizza.
Whaha, gek he?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie met die zin is ook pizza.
Ik heb vrijdag ook pizza gegeten. Pizza Margheritaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef Airelle het volgende:
Whaha, gek he?.
Ik eet twee keer per week op m'n werk, vrijdag eet ik deze pizza en zaterdag pizza met tonijn.
Wat een variatie!
Ik ga maar eens een mapje op mijn computer maken, met tips en aanbevelingen. Ik kan helemaal niks met de ezelsoor-optie van fok, ik krijg daar geen favorieten in geplaatst.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Trouwens, sigme, dit is ook mooi; je moet even het eerste deel van Tartini's Duivelssonate, het Largo:
hier
vergelijken met het vijfde stuk uit de eerste partita van Bach:
hier
Van aanknopingspunten gesproken, niet waar?
En dan denk ik altijd aan het woord 'kaartenhuis'. Inderdaad een gekke wereld.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag ook pizza gegeten. Pizza Margherita.
Bij die pizza denk ik altijd aan het nummer van Marco Borsato, het is toch een gekke wereld.
Gewoon er een klik op geven en niet vergeten het geluid aan te doen, zou ik zeggen. Gebruik je Windows Media?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een mapje op mijn computer maken, met tips en aanbevelingen. Ik kan helemaal niks met de ezelsoor-optie van fok, ik krijg daar geen favorieten in geplaatst.
Ik heb even gekeken trouwens, ik kan het niet afspelen. Ik ben nooit zo goed in multimedia enzo. Voor filmpjes heb ik een excuus, dat kan mijn computer echt niet, geluidjes moet wel mogelijk zijn natuurlijk. Straks mijn liefste maar even om assistentie vragen. Hoe vrouwelijk.
Johan de computerkennerquote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Gewoon er een klik op geven en niet vergeten het geluid aan te doen, zou ik zeggen. Gebruik je Windows Media?
Schipperswoning he?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Leuk ingericht!
wel schipperen met je ruimte
Gezelligquote:Samenwonen bevalt erg goed. De relatie krijgt steeds meer diepgang. En het is constant erg gezellig.
Het is toch ook verschrikkelijk irritant dat die man zich er steeds mee bemoeit.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Ook Wiegel krijgt nog even een veeg uit de pan.
He, dat heb ik gemist. Naar aanleiding van het woord ''dialectiek''?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij zat over het Gymnasium te brallen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gewoon er een klik op geven en niet vergeten het geluid aan te doen, zou ik zeggen.
Nee, WinAmp.quote:Gebruik je Windows Media?
Whaaa! Het viel mij ook gelijk op. Achter het lachende gezicht van Pastors.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie de Burberry-sjaaltjes lachen.
Dat vrees ik ook ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
WMP is de beste maar ik ben volgens mij de enige die dat vindt.
En Buitenhof is ook weer over. Dan ga ik toch maar eens wat aan school doen. G'dag mensenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mensen die nu naar Wesley zitten te kijken.
Je moet iig iets gaan doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:22 schreef Monidique het volgende:
Misschien moet ik maar een HBO-opleiding informatica gaan volgen...
je kan ook de opleiding tot kapper gaan doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Monidique het volgende:
Het moet wel iets zijn, hè.
http://images.google.com/images?q=wesley&hl=nl&btnG=Afbeeldingen+zoekenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef MrX1982 het volgende:
Wie is Wesley.
Nou ja, ik heb gewoon absoluut geen idee.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
je kan ook de opleiding tot kapper gaan doen.
Moet ik een video hebben (geen streaming).quote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je voor mij niet een animated gif van Donner?
Zoals jij deze hebt van Leers...
Ik zal even zoeken.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet ik een video hebben (geen streaming).
Hier staat de clipquote:
U.S. Cast a Wide Net in Terror Warquote:The evidence against others can seem flimsy. In at least one case, it appears to include only the fact that the suspect wore a Casio watch — a brand allegedly favored by terrorists for use as bomb timers.
Ik zal m'n best ff doen dan.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef RichardQuest het volgende:
Of je kunt het natuurlijk zelf doen met:
- Windows Media Player Classic om het te cappen
- IrfanView om het te resizen
- Unfreez om het te animeren
Wat een belachelijke beerput is dat zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Yildiz het volgende:
Gooit uw Casio horloge weg!Levensgevaarlijk!
[..]
U.S. Cast a Wide Net in Terror War
zoek zelf wel even.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bedoel je windows media lite?
Kan classic in dit lijstje niet vinden.
Ik moet alleen wat cappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef Drugshond het volgende:
VLC player speelt alles wel zo'n beetje af (alle codes zitten in het progje). Alleen de GUI zuigt. Wat dat laatste betreft ben ik blijven hangen bij BS-player (no overhead).
Chocolademelk.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:
ff inlezen.... zolang krijgen jullie borstvoeding.
[afbeelding]
Fotosoep mag ik hopen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:
ff inlezen.... zolang krijgen jullie borstvoeding.
[afbeelding]
Mag ik de inzet verhogen... en een oorlog starten.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:
Primitieve beschavingen kenmerken zich door een autarkische voedselvoorziening, zoals melk. Duidelijk.
Deze vrouw voedt zichzelf?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:
Primitieve beschavingen kenmerken zich door een autarkische voedselvoorziening, zoals melk. Duidelijk.
Ik ben bang dat het echt is...... brrrrrrquote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
Fotosoep mag ik hopen.
Hmm dat zou wel sick zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben bang dat het echt is...... brrrrrr
Qua codec is K-lite wel een leuke (ik geloof versie 2.70 nu).... daar zit alles zo'n beetje wel in.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zit in de codec pack, real alternative en QT alternative.![]()
Ja, ik heb er nooit problemen mee gehad en kan alles afspelen. Wel ironisch dat de Classic versie (komt nog uit W95 geloof ik) van WMP veel geschikter is.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua codec is K-lite wel een leuke (ik geloof versie 2.70 nu).... daar zit alles zo'n beetje wel in.
Uit barmhartigheid. Al bekruipt me nu en dan het gevoel dat het een grote grap is.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Monidique het volgende:
Johan_de_With, waarom ga je zo serieus in op Meki?
Met rotkop en al.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef George-Butters het volgende:
Het is beter mensen serieus te nemen.
k vind dat je wel wat constructiever met Meki mag discussieren. Je gooit er met de pet naar.quote:
De kweekschool is old-skoolquote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De kweekschool levert goed spul af.
Sometimes.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef Floripas het volgende:
A sunday is a somtimes thing.
heeee loederkequote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef Floripas het volgende:
A sunday is a somtimes thing.
Dank je voor dit geweldige antoord op een ongestelde vraag.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Monidique het volgende:
Als antwoord op de vraag of de Assyriërs ook meedoen in Civilization 4: ja, er is een scenario gemaakt waarin je deze beschaving kunt spelen, of onderwerpen natuurlijk.
Vet, en een beetje ranzig aan de randjes!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben niet zuur. Ik ben vet weet je!
Johan_de_With vroeg het eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je voor dit geweldige antoord op een ongestelde vraag.
Ik zie het verband niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je voor dit geweldige antoord op een ongestelde vraag.
Pas op he!?! Anders begin ik weer over je pasfotoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vet, en een beetje ranzig aan de randjes!![]()
Rodney King bedoel je?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef Drugshond het volgende:
JdW..... ik mag je graag wat stekeligheden betreft. Maar je kunt ook overdrijven.
Nog maar een kusje dan. Vete, vrede, zoentje op de zere ziel.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pas op he!?! Anders begin ik weer over je pasfoto
Wat je zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
Geweld Italiaanse politie vastgelegd op film
Triest.
Het is zondag, dag van bezinning.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nog maar een kusje dan. Vete, vrede, zoentje op de zere ziel.![]()
Nee, het is gewoon onzin en hopelijk niet bedoeld als serieuze reactie.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, staat gelijk aan het badineren van buitenproportioneel staatsgeweld.
Wel degelijk, dus ga je gang en reageer serieus.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onzin en hopelijk niet bedoeld als serieuze reactie.
Waarom vind je het onzin?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onzin en hopelijk niet bedoeld als serieuze reactie.
quote:Since the 1991 incident, King has been arrested several times for drug infractions, spousal abuse, soliciting a prostitute and motoring offenses
Ja en? De politie hoort mensen niet kapot te meppen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Het staatsgeweld was kennelijk nog te timide;
[..]
En de politie wist daarvan tijdens zijn aanhoudingquote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Geografie kan alleen maar tegen deelname van Turkije pleiten. Of zijn er in het oog springende geografische argumenten waar ik apatisch voor ben?quote:
Gaat dit weer over civilization?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Dat de hele Middellandse-zeeregio historisch gezien veel meer verbonden is met elkaar dan met de rest van de wereld.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geografie kan alleen maar tegen deelname van Turkije pleiten. Of zijn er in het oog springende geografische argumenten waar ik apatisch voor ben?
Nou ja, met krankzinnige snelheden door een woonwijk rijden (met passagiers!) en bij aanhouding enorme agressie vertonen vergt nu eenmaal andere maatregelen. Kijk eens naar die passagiers, die zijn ongedeerd gebleven omdat ze zich beschaafd gedroegen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de politie wist daarvan tijdens zijn aanhouding![]()
Lang leve het digi-tijdperk zullen we zeggen.
Daarom hebben ze het ook eerst met stroomstootwapens geprobeerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja en? De politie hoort mensen niet kapot te meppen.
Ja, en in volkomen vergelijkbare vorm van natie-staten natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja. Dat de hele Middellandse-zeeregio historisch gezien veel meer verbonden is met elkaar dan met de rest van de wereld.
Dan nog hoor je iemand niet kapot te meppen, Johan.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook eerst met stroomstootwapens geprobeerd.
Als (voormalige) kroondomeinen, ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef Monidique het volgende:
Waarom is het onzin? Historisch gezien is het geografisch altijd al verbonden geweest met zowel de Balkan als het Midden-Oosten.
We hebben het over Turkije. Grieks/Macedonisch, Perzisch, Romeins -> Byzantijns, Ottomaans, Ataturkisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als (voormalige) kroondomeinen, ja.
Hij had al een strafblad:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de politie wist daarvan tijdens zijn aanhouding![]()
Bij de volgende snelheidscontrole mogen ze je bond en nlauw meppen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, met krankzinnige snelheden door een woonwijk rijden (met passagiers!) en bij aanhouding enorme agressie vertonen vergt nu eenmaal andere maatregelen. Kijk eens naar die passagiers, die zijn ongedeerd gebleven omdat ze zich beschaafd gedroegen.
Is het heus?quote:
Ja, dat is allemaal prachtig, maar bepaald niet doorslaand.quote:Grieks/Macedonisch, Perzisch, Romeins -> Byzantijns, Ottomaans, Ataturkisch.
Het is goed dat ik hier kom mekkeren..... zo leer ik nog eens wat.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad:
July 27, 1987: According to a complaint filed by his wife, King beat her while she was sleeping, then dragged her outside the house and beat her again. King was charged with battery and pleaded "no contest." He was placed on probation and ordered to obtain counseling. He never got the counseling.
November 3, 1989: King, brandishing a tire iron, ordered a convenience store clerk to empty the cash register. The clerk grabbed the tire iron, causing King to fall backwards and knock over a pie rack. King swung the rack at the clerk and fled the store with $200. King was arrested and charged with assault with a deadly weapon, second-degree robbery, and intent to commit great bodily injury. In a plea agreement, King pleaded guilty to the robbery charge and the other charges were dropped. He was sentenced to two years in prison, but was paroled on December 27, 1990.
Naar zijn eigen zeggen de verklaring voor zijn enorme vaart.
Dat heeft nog steeds helemaal niks met iemand kapot meppen te maken, Johan. Maar blijkbaar vind je het oké om mensen in elkaar te meppen als ze op de grond liggen, daar hoef je geen excuus voor te zoeken hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad:
Naar zijn eigen zeggen de verklaring voor zijn enorme vaart.
Sluit je aan bij Vlemmix. http://www.pvdt.nl/quote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga een politieke partij oprichten..... 'Eindhovens correct' of zo.
Nee, dat is het belachelijke. Dat is nauwelijks in het nieuws gekomen, en veel mensen weten het nog niet. King is niet bepaald een Emmet Till of Medgar Evers, hoor:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Drugshond het volgende:
En die agressie heb ik niet gezien op de video footage.
Niet als je nuchter bent, nee.quote:Maar ja tegen 5 agenten met knuppels in de aanslag doe je zo-ie-zo weinig.
O, daar gaat het om? De categorische imperatief? Ik vind het onder alle denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt, verrot wordt geslagen?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Maar blijkbaar vind je het oké om mensen in elkaar te meppen als ze op de grond liggen, daar hoef je geen excuus voor te zoeken hoor.
Heftig heftig heftig.....(wist ik niet).quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dat is het belachelijke. Dat is nauwelijks in het nieuws gekomen, en veel mensen weten het nog niet. King is niet bepaald een Emmet Till of Medgar Evers, hoor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rodney_King
http://www.seeingisbelieving.ca/handicam/king/
http://www.salon.com/news/1998/03/13news.html
Niet als je nuchter bent, nee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |