Laiverd, het probleem is niet de kachel. Die is groot zat. Het probleem is het huis.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zou het niet verstandig zijn om een kachel te installeren met meer vermogen?
Dat zou best wel eens gunstig kunnen zijn voor het energie verbruik in huis.
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Laiverd, het probleem is niet de kachel. Die is groot zat. Het probleem is het huis.
Moet je nagaan, toen ik hier kwam wonen was het nóg slechter geisoleerd én was er geen aardgas dus stookten we op een houtkachel. In twee elfstedentochtwinters.
Ik sliep met een muts op.
Dat krijg je met een huis ter waarde van een studieschuldquote:
Daar zullen je ouders blij mee zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef Airelle het volgende:
Het is juist hartstikke lekker weer. Ik heb alle ramen opengezet.
zal wel aan mij liggen dan...
Ja, eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar zullen je ouders blij mee zijn.![]()
Yep 14.gifquote:Op zondag 5 maart 2006 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat krijg je met een huis ter waarde van een studieschuld.
Hoe is het met jouw nieuwe huis? Ben je er al ingetrokken?
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Yep 14.gif
Het is echt een geweldig huis. Zwem in de ruimte!
Alleen is de doorstroming van de CV niet voldoende in de woonkamer. Slecht warm te krijgen dus. Maandag de huisbaas maar s bellen.
Nu is het gemakkelijk aan een kamer komen. Alleen als je pas in september begint is het een beetje duur...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Airelle het volgende:
Eén van jullie studeert niet toevallig in Groiningen? Ik ben op zoek naar een kamer haha.
Heb me al ingeschreven bij In-Groningen, maar het schiet niet echt op (met de punten).
Ja maar misschien ga ik het toch maar doen. Eerder huur betalen neem ik maar voor lief. Aangezien ik echt niet heen en weer kan reizen...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nu is het gemakkelijk aan een kamer komen. Alleen als je pas in september begint is het een beetje duur...
kamernet.nl is een begin.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja maar misschien ga ik het toch maar doen. Eerder huur betalen neem ik maar voor lief. Aangezien ik echt niet heen en weer kan reizen...
En dan maar reageren op elke kamer die je wat lijkt.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 maart 2006 11:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan maar reageren op elke kamer die je wat lijkt.
Ik zou als ik jou was in mei en juni rond gaan kijken in de stad. Dan ben je ook klaar met je examens.
Weet iemand of/hoe je BBC3, BBC4 etc kan ontvangen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:49 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers: 0,6 miljoen kijkers (voorheen bij VARA 2,4 miljoen)
De Leeuw: 1,2 miljoen kijkers
Digitale tv of een schotel.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:57 schreef Doderok het volgende:
Weet iemand of/hoe je BBC3, BBC4 etc kan ontvangen?
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vrees ik ook. En het feit dat alles zó lang moet duren zou mij ook verschrikkelijk irriteren.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:59 schreef MrX1982 het volgende:
Het is toch wel weer tragisch he. Ineens laten al die politici weer hun hoofden zien. Straks verdwijnen ze weer in hun holletjes en je ziet ze 4 jaar niet meer.
Politicus zijn is volgens mij een van de meest ranzige beroepen.
Ja het moet een roeping zijn. Nou mijn roeping is het in ieder geval nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:02 schreef Airelle het volgende:
Dat vrees ik ook. En het feit dat alles zó lang moet duren zou mij ook verschrikkelijk irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |