quote:One of the cooperating witnesses admitted to seven murders and testified in open court against co-defendants who had committed fewer, Christ said. But like the others who pleaded guilty and cooperated, that witness' plea deal and sentence were sealed.
"Cooperating witnesses are pleading guilty to six or seven murders, and the jury doesn't know they'll be sitting on the Metro (subway) next to them a year later.
Toch vodka gevonden?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:07 schreef Monidique het volgende:
Dan ga ik maar wat Star Trek kijken... lig toch op bed.
2.54x zoveel als ik hebquote:
In welke zin?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef gelly het volgende:
Zijn 18-jarige meisjes erg fout trouwens ?
Ja.... ik kick tegenwoordig op 25+ meiskes.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:16 schreef gelly het volgende:
Zijn 18-jarige meisjes erg fout trouwens ?
12 jr. leeftijdsverschil.... (pffft).quote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef gelly het volgende:
Als in, ik ben 30.
Dat is waar, maar toch.. Zoiets doe je als je 40 bentquote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, fout is een wettelijk begrip moet je maar denken.
Rumble in the jungle...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef gelly het volgende:
Die hebben mij teveel last van rammelende eierstokken
Ik zou d'r ook geen 18 geven, keek er ook van op... Maar ze vertelde het pas nadat ik d'r mee uit eten had gevraagd..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
12 jr. leeftijdsverschil.... (pffft).
Ik ken een dame die een wel overwogen stap heeft gemaakt van 26 + jr leeftijdsverschil.
En ze is nog gelukkig ook.
Ze is ouder dan je dacht?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zou d'r ook geen 18 geven, keek er ook van op... Maar ze vertelde het pas nadat ik d'r mee uit eten had gevraagd..
Dat topic was onderdeel van een reeks dominotopics.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtttttt
Ja, dat las ik. Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat topic was onderdeel van een reeks dominotopics.
Met allemaal dezelfde inhoud. Werd niet echt gewaardeerd
tvpquote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach ja, fout is een wettelijk begrip moet je maar denken.
quote:De vijf best passende functies op basis van uw uitslag:
1 beleidsmedewerker (91.125%)
2 netwerkbeheerder (90.5%)
3 ondernemer (90.5%)
4 onderzoeker (90.375%)
5 consultant (90.125%)
Is hij soms een Vulcan dan?quote:
Uhuhquote:
Ik denk dat ik maar weer eens even onder de zonnebank ga liggen maffenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:46 schreef sigme het volgende:
Uhuh.
Er ligt sneeuw hier! Het is koud en nat! Wat dóe ik hier?
Oh ja: ik heb wél de beste douche & het beste bed van het Oostelijk halfrond.
Mijn zonnehemel staat op de -onverwarmde- slaapkamer. Bij dit soort temperaturen is dat zoiets als een barbeque: steenkoud van binnen en verbrand van buiten.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens even onder de zonnebank ga liggen maffen![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Uhuh.
Er ligt sneeuw hier! Het is koud en nat! Wat dóe ik hier?
Oh ja: ik heb wél de beste douche & het beste bed van het Oostelijk halfrond.
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn zonnehemel staat op de -onverwarmde- slaapkamer. Bij dit soort temperaturen is dat zoiets als een barbeque: steenkoud van binnen en verbrand van buiten.
Niet heel handig nee, maar het huis is te klein voor een betere oplossing.
quote:
Ook hoi.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ok, het is koud en nat hier maar ik word warm welkom geheten.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ok, het is koud en nat hier maar ik word warm welkom geheten.
Die stookt de ruimte waar de kachel niet staat niet warm. Met moeite de ruimte waar de kachel wél staat, mits er geen gemene wind waait, buiten.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Of de kachel in het huis hoger zetten.....
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Die stookt de ruimte waar de kachel niet staat niet warm. Met moeite de ruimte waar de kachel wél staat, mits er geen gemene wind waait, buiten.
Toen ik thuiskwam was het 4,4 graden in de kamer, na een nácht lang de kachel aan te hebben gehad was het al wel 13 graden. Het is hier nu 19,2.
En nee, het is geen grote kamer. Het is wel de komplete benedenverdieping haha. Nog geen 24 m2.
Als ik het luik naar boven open zou zetten haal ik de 10 graden in de woonkamer niet eens. En ik denk dat het er boven hooguit 1 graad warmer van kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |