Is die er nog dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:47 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben zojuist weer es geweest, die McTorino smaakte me prima
wat dacht jij dan, dat ze iemand á 8 euro in het uur even op pad sturen om jou een schamele 16 euro weer te geven....quote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef ki_ki het volgende:
Gebeld met het filiaal, moesten we nog eens zelf terug om het teveel betaalde geld te halen.
![]()
Nice. Maar het idee van de felle kleuren bij de Mac was volgens mij om mensen zo snel mogelijk uit het restaunt te krijgen wanneer ze daar eten. Zodat er weer ruimte is voor nieuwe klanten. Niemand die het langer dan 40. min uithoudt in een gewone Mac (behalve de medewerkers dan...quote:Op zondag 5 maart 2006 01:39 schreef Hopey het volgende:
Ik had laatst hier gegeten..
[afbeelding]
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=1943&news=18
![]()
Wow zag er vet mooi uit. Zo mogen ze alle restaurants inrichten![]()
Meestal is dit inderdaad wel zo, half uurtje 40 minuten zijn de meeste mensen weer weg, behalve een paar oudjes die om 3 uur 's middags binnenkomen, en dan om 9 uur 's avonds weggaan.... met hun puzzelboekjequote:Op zondag 5 maart 2006 09:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Nice. Maar het idee van de felle kleuren bij de Mac was volgens mij om mensen zo snel mogelijk uit het restaunt te krijgen wanneer ze daar eten. Zodat er weer ruimte is voor nieuwe klanten. Niemand die het langer dan 40. min uithoudt in een gewone Mac (behalve de medewerkers dan...).
Wel eens gehad dat ze mijn burger vergeten waren om het in de afhaalzak te doen. Ik moest gewoon mijn adres opgeven, kreeg twee waardebonnen terug. 1 voor mijn burger en 1 voor een burger naar keusquote:Op zondag 5 maart 2006 01:22 schreef ki_ki het volgende:
Het was vandeweek weer raak bij de "McDonalds Almere Buiten" Sjongejonge ik heb haast niet meegemaakt dat er niet iets mis was!! We hadden diverse burgers gehaald, bleek dat er het dubbele (!!!) was aangeslagen. Er kon geen bonnetje worden gemaakt, dat had iets te maken met het nieuwe kassasysteem o.i.d. Ja geweldig systeem voor de Mc, gewoon dubbel berekenen\
Daar kwamen 'de halers' pas achter toen mn zus en ik thuis verschriktriepen wááát 32 euro?? en na narekenen bleek het dus 16 te moeten zijn. Gebeld met het filiaal, moesten we nog eens zelf terug om het teveel betaalde geld te halen.
![]()
ik eet nooit meer bij de Mac![]()
of was dit topic hiervoor niet bedoeld
Haha, dat ken ik, maar bij de Mac zijn de bacons meestal wel ok. Nu je het zegt, zit er bacon op de mc torino? Heb ik niet eens gemerkt. Maar bij de BK heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik ging zelfs terug om te vragen waar mijn bacon bleef. Ja sorry, ik had geen vergrootglas bij me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:30 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb zondag de mac torino op ! Was best lekker
En vrijdag had ik de big tasty met bacon.... alleen de bacon is ver te zoeken , zo'n mini plakje...
En ik heb zin in een macshake!
Verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:55 schreef kruimel_20 het volgende:
nee de bacon zat op de tasty (premium burger)
De torino heeft geen bacon volgens mij (niet geproefd iig)
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Stansfield het volgende:
Tering die mac 280 wat een ranzige burger is dat.
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.quote:
Klinkt goed, maar veelste duur voor zo'n burgerquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.
ja klopt, dat brood verperst het gewoon, te droog maakt hetquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Stansfield het volgende:
Ja, droof broodje en voor de rest zit er ook weinig smaak aan. Gisteren geprobeerd maar dat was eens maar nooit meer.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Stansfield het volgende:
ik dacht laat ik je wereldbeeld eens verrijken (al is het dan maar McDonald's ...)quote:
75quote:Op maandag 13 maart 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
wat is zo ijshoorntje toch duur pff 95 cent
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef ILCILA het volgende:
[..]
75![]()
of je bent genaait![]()
serieus, bij ons kost hij 75 cent
ik mis de sla nog ... is het niet dezelfde saus als van de mcroyal bij toevalquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:54 schreef editor2 het volgende:
Wil je vanmiddag in de binnenstad van Rotterdam bij een Mc Donalds restaurant ff die gratis Mc frietjes coupons inleveren die je vorige week gratis kreeg van het Mc personeel weigert zo een medewerker in overhemd ze omdat de "regel is dat de coupons per persoon dienen te worden ingeleverd"
http://xs.to/xs.php?h=xs73&d=06125&f=mac.jpg
" Oh ja? Welke regel? Waar staat dat? " De medewerker zegt dat het nergens vast staat maar dat het toch een Mc Donalds beleidsregel is dat er maar 1 coupon per persoon mag worden ingeleverd en niet meer.
Navraag leert dat het bewuste Mc Donalds-filiaal helemaal niet zomaar regeltjes mag invoeren op hun produkten als dat niet bij wet is vastgelegd zegt een regio-manager van Mc Donalds Nederland.
Gelukkig zijn er meer Mc Donalds restaurants want een loopje naar een ander filiaal leverde gewoon de gratis frites op en de bijbehorende hamburger en een verklaring voor het gedrag van het vorige restaurant.
http://xs.to/xs.php?h=xs73&d=06125&f=MCDONALDS.jpg
" Het bewuste filiaal had U gewoon de gratis frites moeten geven zonder voorbehoud ongeacht het aantal coupons wat U inlevert want het is Mc Donalds beleid dat wij gewoon achter onze gratis produkten staan. En zoals U behandeld bent door de franchisenemer is niet conform ons Mc Donalds beleid. Ik zal zorgen dat dez franchisenemer zich krantvriendelijker opstelt en zich aan onze richtlijnen vasthoudt."
Nou...dat is duidelijk!![]()
ik vind um nie zo hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:38 schreef Agiath het volgende:
Omg! Die mc280 is echt goddelijk, hopelijk houden ze die in het arsortiment
Lekker dik brood, veel vlees, tomaat, ui, sinds tijden niet meer lekker gegeten bij maccie
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef Johnnn het volgende:
Ik zag dat de Mac Donalds de Chili Chicken weer terug in haar assortiment heeft. Het is weer een euroknaller
Sow what zul je denken!
Helaas, ik ben op dieeet
De kilootjes vliegen eraf, en ik wil dus de komende tijd geen Chili Chickens eten.
Heeft iemand het daarom ooit geprobeerd een Mac Donalds product (terug) in te vriezen?
Ik wil namelijk wel een Chili Chicken als ik op m'n streefgewicht ben
Het is verder ook een prima motivatie als ik die burger in de vrieskist zie liggen met een papiertje erbij met de voorwaarden
Iemand die dit ooit geprobeerd heeft?
Alvast bedankt!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
Bij de Mcdonals in Zweden hebben ze dubbele QP's
Bij de McDonald`s in Nederland nietquote:Op maandag 10 april 2006 20:44 schreef HAL9000S het volgende:
Bij de Mcdonals in Zweden hebben ze dubbele QP's
Da's i-spy, he liefquote:
Zie mijn post iets verder omhoog...quote:Op maandag 10 april 2006 14:16 schreef MaxiTaxi het volgende:
Iemand al 1 van de nieuwe salades gegeten?
Ik vond hem wel lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
De McKroket is de beste "burger" everquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er inderdaad uit als de McDeLuxe van een aantal jaar terug... Alleen gingen daar wat andere dinden op; vegetarische mayo, kethup, grove ui, sla, tomaat, komkommer en kaas op... (mijn god... werk er al 4 jaar niet meer en weet het nog min of meer preciesquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Xuavis het volgende:
Iemand al de nieuwe big mcfeast al gehad? Volgens mij is het gewoon een grote mcdeluxe junior (euroknaller een tijdje geleden).
Ziet er iig niet echt erg speciaal uit. (mosterd, ketchup, uien, augurk, sla, tomaat, ceddar kaas (2x), tasty pattie en dat allemaal op een tasty broodje).
Schiphol? Das toch de Burger King.quote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
http://www.mcdonalds.nl/templates/dispatcher.asp?page_id=2010
Bon voor de healthfreaks onder ons
Ja, ik ben ok geen onbekende op Schiphol, maar volgens mij zit er geen Macquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:01 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Schiphol? Das toch de Burger King.
Alleen achter de douane/inchek gedeelte.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, ik ben ok geen onbekende op Schiphol, maar volgens mij zit er geen Mac
Ook lekker, wel heel anders. Niet per definitie iets waar ik de Mac voor zou willen missen, maar ze kunnen prima naast elkaar bestaan imho! Hot Wings en die Zinger, die zijn echt geweldig. Probleem is echter, ik krijg altijd zo'n buikpijn van die dingen. Misschien iets te pittig voor m'n ingewandenquote:
De saus op een big mac heet big mac sausquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef heinl het volgende:
Wat is het trouwens voor saus op een big mac? Is dat een standaard sausje?
Damn, ik nog denken dat het chili chicken saus heet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
De saus op een big mac heet big mac saus
Deze saus wordt enkel voor de (big) big mac gebruikt en er zit iig augurk in.
Nee, de saus op de chili chicken heet chili saus of promotion saus.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:18 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Damn, ik nog denken dat het chili chicken saus heet.
Die word (dus) niet los verkocht ergens, neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Een flesje met daarop "Big Mac saus".quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef heinl het volgende:
[..]
Die word (dus) niet los verkocht ergens, neem ik aan?
quote:Big Mac Special Sauce
1/4 cup KRAFT Miracle Whip
1/4 cup mayonnaise
2 tablespoons, heaping, WISHBONE deluxe French salad dressing (the orange stuff)
1/2 tablespoon HEINZ sweet relish
2 teaspoons, heaping, VLASIC dill pickle relish (Heinz dill relish also works)
1 teaspoon sugar
1 teaspoon dried, minced onion
1 teaspoon white vinegar
1 teaspoon ketchup
1/8 teaspoon salt
Mix everything very well in a small container. There better be no streaks! Microwave 25 seconds, and stir well
again. Cover, and refrigerate at LEAST 1 hour before using. (to allow all of the flavors to "meld") Makes nearly
1 cup... enough for about 8 Big MacsTM.
Je weet maar nooit, je hebt tochook van die americaanse mayonaise? En bbq-saus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Een flesje met daarop "Big Mac saus".
Maar es een keer in de vakantie proberen, thanksquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef Xuavis het volgende:
Er stond ergens in een ander topic een link naar de recepten van mcdonalds burgers. http://www.googlethedamnthing.com/mirror/mcd/
[..]
Op de McFeast horen grove uien te zitten. Zo niet dan hebben ze een foutje gemaakt in de keuken of er zat zo weinig op dat je het niet eens merkte. Het kan ook goed mogelijk zijn dat je het door de grote berg sla die er op zit de uien niet meer ziet. Gelukkig zit er wel cheddar kaas op in plaats van smeltkaas zoals bij de Big Tasty.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef Aenarion het volgende:
Vandaag de McFeast gehaald en een CHef's Salad.
McFeast: Was behoorlijk lekker, hij was de mooie premiumgrootte, volop belegd. Ik vond hem smaken, mede dankzij de ketchup moster combo naar een normale Hamburger met meer. De Mayo die er ook op zat maakte het geheel wat smeuiger. Al met al een lekkere burger. (en geen Ui geloof ik, dus ja gaat er niet van uit je bek stinken)
Chef's Salad: Weer ontzettendgroot, net zoals de Ranch en Caesar. Je krijgt er een mosterd vinaigrette bij. De salade was bijzonder goed gevuld, met veel ham en kaas, en wat, naar mijn mening te weinig, kaas. De ham werd me na een tijdje teveel, en de mosterdvinaigrette was op sommige momenten iets TE scherp. De kaas was enigzins smaakloos, maar dat zou ook kunnen door de andere smaken, zoals de McFeast ervoor. Al met al zag de salade er verder goed uit. Er zat een bijzonder goed gemixte sla bij, met bijvoorbeeld: Lollo Biono, Lollo Rosso, Frisée, ijsberg enz. Wat me wel tegenviel waren de enorme plakken geschaafde winterwortel. Die hadden van mij eruit mogen blijven.
Volgende keer neem ik een Tuna Salad (of hoe hij ook mag heten)
Het was in totaal, de salade plus McFeast menu, wel erg veel, maar kheb t wel opgekregen.
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval niet in dezelfde fabriek geproduceerd worden, maar haal een potje Sandwich Spread Tuinkruiden en doe het eens op je broodje. En zeg dan eerlijk dat je verrast bent dat het exact hetzelfde smaakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat Xuavis post is 100% waar hoor. Qua ingredienten weet ik ook alleen dat er augurken inzitten. Wat er dicht bij in de buurt komt zou ik niet weten.
Eurozone wordt de gemiddelde prijs genomen, ik zou wel eens een Big Mac index willen zien van binnen de eurozone.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:
ik weet wel waar ik naar de MC ga:
[afbeelding]
MoreMini stemt ook voor!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind die nieuwe Euroknaller burger wel lekker. Mc Deluxe Jr? Net zo lekker klef als een gewone cheeseburger maar met frisse Mc Chicken sla.![]()
![]()
Gewoon een nieuwe eisen. Ik heb al tientallen McKroketen gehad en nog nooit zoiets tegengekomen. Wel een keer bij mijn qp, laatste stukje was ontzettend koud, gewoon een nieuwe halen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef MoreMini het volgende:
[..]
MoreMini stemt ook voor!
Sinds ik een keer een McKroket met bevroren stukjes erin heb gehad hoef ik die niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
RANZIG, weet je wel wat ze daar in doen, in kipnuggets? ze malen daar restanten kip met BOT en al in de mixer en dan krijg je nuggets.
bron?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
RANZIG, weet je wel wat ze daar in doen, in kipnuggets? ze malen daar restanten kip met BOT en al in de mixer en dan krijg je nuggets.
Chili is echt wel chili hoor. Misschien minder pittig dan jij gewend bent, maar je moet rekening houden dat er ook mensen bij de Mc eten die niet gewend zijn om pittig eten te eten. (Eet er maar eens meerdere achter elkaar op, kijken of je het dan nog steeds niet chili vindt. )quote:en ik had laatst ook chili chicken GETVERDEMME wat was dat ranzig man ik heb het gewoon niet opgegeten zo goor. noemen ze dat chili??? ik noem het ketchup maar dan met water ofzo... GADVER. en ik had ook mckroket die idd al zo lang lag, die zeikant was taai en de binnenkant naar 1 kant gegaan echt te goor gewoon blergh. nee ik hoef nooit meer MAC.
( en laten we eerlijk wezen, waarom hebben we de mcdonalds nodig terwijl er BurgerKing en KFC bestaat)
Wat is kipseparatorvlees?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
ik weet niet meer waar ik het gelezen had maar ik las dat van de kip het kraakbeen en bot dat niet keihard is mee wordt genomen samen met de restanten. dat is dan kipsepratorvlees, want je kan me niet wijsmaken dat ze dat vlees eraf schrapen en dat er geen bot mee gaat (en dan heb ik het niet eens over die zeentjes die erin zitten, alhoewel dat minder is geworden sinds de "vernieuwde" nuggets en mcchicken).
en die chili is niet pittig, hij is zoet. ik ga geen meerdere achter elkaar eten want dan ga ik over mijn nek. misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
(en ik loop hier niet de mcdonalds af te kraken hoor, die mcflurry is nog steeds erg lekker!! ( alhoewel zo'n Swirl...)
Hoezo contradictio in terminisquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
brrrr ik ben toch altijd al degene die de botjes, kraakbeen of andere troep voelt kraken tussen m'n kiezen en vervolgens uren kokhalzend rondloopt, maar nu hoef ik echt nooit meer kipburgers of kipnuggetsquote:
Alle Chinese kindjes blijquote:Iemand trouwens al opgevallen dat de McFish tegenwoordig in het happymeal zit?
Is me opgevallen dat er nu inderdaad zo'n knopje op de kassa zitquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef Xuavis het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat de McFish tegenwoordig in het happymeal zit?
zoiets dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef SadKingBilly het volgende:
Bij de friki is separatorvlees de gemalen borstkasjes van de net geslachte kippen. Is niet echt bot maar meer een soort kraakbeen. Als het heel fijn gemalen wordt is het net gehakt, bij friki maken ze er onder andere frikadellen en kipnuggets van. mmmmm van mora onder andere.
jummie jummie
Idd die was erg lekker en ik vind het jammer dat die in NL niet meer te koop isquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
Tsss.. in duitsland hebben ze tenminste nog de mcrib. Mij een raadsel waarom ie hier niet meer te koop is want die was altijd prima te raggen.
Een collega!quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:05 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Is me opgevallen dat er nu inderdaad zo'n knopje op de kassa zitmaar verkocht heb ik hem nog niet... Maar vind het wel een strakke actie... zo eet ik namelijk mijn fish al jaren, zonder fishsaus maar dan met ketchup
![]()
Volgens mij werd die niet genoeg verkocht voor alle opofferingen die ervoor gedaan moesten worden, aangezien er 1 gril speciaal voor het mcribvlees gereserveerd moest worden om niet varkensvlees en rundvlees gemengd te krijgen ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
Tsss.. in duitsland hebben ze tenminste nog de mcrib. Mij een raadsel waarom ie hier niet meer te koop is want die was altijd prima te raggen.
Bitterballen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef Xuavis het volgende:
Ja, als het goed is tot en met zondag 28 mei. Daarna zijn er uiteraard weer nieuwe euroknallers.
geloof er niks van en stel dat het zo is: vind ik kippenbot lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik dacht al die voorkant van de MAC ken ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hetzelfde, maar toch andersDe Mac in Bodrum (Turkije), net van weekje vakantie terug en moest d'r toch even heen
Ik heb 1 keer bij KFC gegeten, en dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
en die chili is niet pittig, hij is zoet. ik ga geen meerdere achter elkaar eten want dan ga ik over mijn nek. misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
Is de Mac op zondag open dan??quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Xuavis het volgende:
Voor alle mensen die het nog niet weten:
Vandaag (28 mei) is de laatste dag van de euroknallers die op dit moment gelden, voor iedereen die ze nog niet kent:
McKroket 1 euro
McFlurry 1 euro
Chili Chicken 1 euro
Vittel 1 euro
Koffie en Brownie 2 euro
Quarter Pounder 2 euro
Uiteraard zijn er de 29ste weer nieuwe euroknallers, met als het goed is bitterballen!
Ja, al vele jaren zijn veel McDonalds restaurants op zondag open.quote:
Bij mac hum, maar eens proberen dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Xuavis het volgende:
bitterballen!
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:56 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Ja, al vele jaren zijn veel McDonalds restaurants op zondag open.
(misschien zelfs allemaal, dat durf ik niet te zeggen)
Euh, om 1 uur 's nachts is dat een beetje kansloos...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.
Ik fiets zo nog even door de McDrive om wat McKrokets in te slaan
Tsss barbaar, weet je niet hoe lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Pinball het volgende:
Namaak eten.
Ik snap echt niet waarom mensen uit vrije wil daarheen gaan.
En ook niet wat dit topic in CUL doet, het zou in KLB moeten.
Tsss barbaar, weet je niet hoe Nederlands.quote:
De meeste drives gaan naar mijn weten om 01:00 dicht.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.
Ik fiets zo nog even door de McDrive om wat McKrokets in te slaan
Iedereen weet dat 't geen culinair hoogstandje is, maar 't eet lekker wegquote:Op zondag 28 mei 2006 01:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tsss barbaar, weet je niet hoe Nederlands.
Ik denk dat dat nep-eten ook je hersenen aantast.
Er zijn (te) weinig restaurants waar je voor 6 euro patates frites, drinken en een burger krijgt waar: 3 soorten saus, sla, tomaat, uien, augurk, kaas en een grote pattie op zit.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Iedereen weet dat 't geen culinair hoogstandje is, maar 't eet lekker weg![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
De meeste drives gaan naar mijn weten om 01:00 dicht.
Volgens mij dat McD Hoofddorp op vrijdag en zaterdag 24 uren per dag open is...
1 2 3 4 5 | Ma t/m Wo 07:00 02:00 Do & Vr 07:00 04:00 Zaterdag 08:00 04:00 Zondag 08:00 02:00 |
Ik ben serieus van hem geschrokken toen hij daar in de bosjes van de mac drive stondquote:
Ook een bezoekkie brengenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hetzelfde, maar toch andersDe Mac in Bodrum (Turkije), net van weekje vakantie terug en moest d'r toch even heen
's Nachts is het ook vaak zo ontzettend drukquote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook een bezoekkie brengen
Wat heerlijk is:
Na een nacht hard werken (nachtdienst) bij de Mac een ontbijtje met warme choco en multivruchtensap halen + een portie pancakes. Als 'toetje' nog een tosti, al vind ik die iets minder geslaagd dan de rest. Maarja, je moet varieren he
hij heeft er idd wel wat van wegquote:Op zondag 28 mei 2006 01:39 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ik ben serieus van hem geschrokken toen hij daar in de bosjes van de mac drive stond![]()
Na het zien van Stephen King film 'It'![]()
[afbeelding]
ja het is wel veel paneermeel maar dat is juist lekker. beter dan die gare soepkip met nattig, vochtig huid. gekotst is ook wel weer overdreven hé, weet je zeker dat dat van de kip kwam en niet van jouw kop?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bij KFC gegeten, en dat was ook meteen de laatste keer.
Dat ze dat kip durfen te noemen, 95% paneermeel 5% kip,
M'n broertje heeft toen daarna gewoon gekotst thuis, zo verkeerd lag dat op je maag...
KFC
Hier ook, namelijk ook nog eens 50% werknemerskortingquote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef BrauN het volgende:
OMG! De McChicken komt als euroknallert voor 2 euro! Dat gaat fout hier..
Ik dacht met een apart zakje en dus niet de kipnuggets mosterd.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje;
bij die bitterballen, zit die mosterd gewoon in een zakje of zo? Of krijg je die mosterd dip van de kipnuggets erbij?
kip 20 qp en een mc chicken , deze kant op graagquote:Op maandag 29 mei 2006 12:47 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Hier ook, namelijk ook nog eens 50% werknemerskorting
Ook nog 20 kipnuggets voor maar ¤5,00*50%=¤2,50
Kenker, dat wordt happen!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef BrauN het volgende:
OMG! De McChicken komt als euroknallert voor 2 euro! Dat gaat fout hier..
Vandaag ffies nagevraagd... we mogen geen kortingsbonnen gebruiken als we werknemerskorting krijgen... dus dan wordt het 50% * 6,95 = ¤3,475, veel te duur.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:42 schreef Aarde het volgende:
[..]
kip 20 qp en een mc chicken , deze kant op graag![]()
Juist, gisteren ook flink overgewerkt. En vandaag weer aan de bak, lekker met al die idiote mensen die na de woonboulevard een bezoekje aan de mac brengen. Hoe hollands kan je zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 08:30 schreef ILCILA het volgende:
juist!
maar wat doe je er aan heh,
Gister weer 50 minuten overgewerkt vanwege onvoldoende personeel, jeuzes en dan zeggen die managers gewoon dat ze de drukte niet voorzien hadden, in het pinksterweekend, stel malloten.
20 is niet teveelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:25 schreef YoshiBignose het volgende:
waarom denk je?
20 is te veel, 9 is te weinig. maar je kan 9+4 doen, ben je alleen wel veel meer kwijt
bij de kfc betaal je gewoon evenredig aan je aantal wings, wel zo eerlijk![]()
quote:Alle hamburgers van McDonalds worden gemaakt in een bedrijf waar ook pindas, noten, schoenzolen, ratten, auto-onderdelen, maden en sesam worden verwerkt.
* Aarde ruikt een smaad-rechtzaakquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:41 schreef Pinball het volgende:
Het wordt tijd dat er een fatsoenlijke waarschuwing op die taaie halfwarme sponzen gedrukt wordt.![]()
[..]
is die vernieuwd danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
Gisteren voor het eerst de McChicken geprobeerdWel okay
mc chicken rocksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik had hem nou eenmaal nooit gehad.
Sorry, Azië is eerst aan de beurtquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef JustinK het volgende:
Waar blijft de Mc Australie? De beste burger ooit![]()
![]()
20 kip nuggets ga je toch niet eten bij de mc, kan je ook halen bij supermarktquote:
woow wat ben jij vrolijk oranjequote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
20 kip nuggets ga je toch niet eten bij de mc, kan je ook halen bij supermarkt![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:59 schreef Bartjebart het volgende:
Ja![]()
Ze hebben weer milkshake met Kokossmaak![]()
4 septemberquote:Op maandag 3 juli 2006 15:43 schreef Gesloten het volgende:
Wanneer zijn d`r nieuwe euroknallers?
Is die McChicken saté net zoiets als de mc Azie van een paar jaar geleden? Die was ook met satesaus en gefrituurde uitjes en zo. Erg lekker !quote:
Ik ken de McAzie niet maar ik denk dat het wel dezelfde is. Zal het vanavond wel ffies proberenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Is die McChicken saté net zoiets als de mc Azie van een paar jaar geleden? Die was ook met satesaus en gefrituurde uitjes en zo. Erg lekker !
Soort van BBQ sause.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die creme-kleurachtige saus heet die op de BigTasty zit?![]()
Volgens mij niet. Net als big mac saus zijn dat speciale mcdonalds sauzen die niet in de winkel verkrijgbaar zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Is die shit ook in de winkel te verkrijgen?![]()
Kan je de exacte naam niet een keer natrekken?quote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Net als big mac saus zijn dat speciale mcdonalds sauzen die niet in de winkel verkrijgbaar zijn.
De McChicken Saté vond ik zelf niet te eten!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:50 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Is die McChicken saté net zoiets als de mc Azie van een paar jaar geleden? Die was ook met satesaus en gefrituurde uitjes en zo. Erg lekker !
Ja hoor! Ik welquote:
Idd zeg allemaal mensen die wachten op speciale menu's en milkshakes my god.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik wel
p.s. lichte obsessie?
Ja en? Wat maakt jou dat uit? Irriteer je daar toch niet zo aan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd zeg allemaal mensen die wachten op speciale menu's en milkshakes my god.
In elke hamburger die je eet zit het vlees van 200 koeien. Die lopen een of andere machine binnen en komen in een hele grote gehaktmolen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:29 schreef Plots het volgende:
Is dat nou wel allemaal rundvlees? Het vlees op de Big Mac etc.
Jazeker,quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:08 schreef dutchdevil het volgende:
ik zag overigens ook dat er vanaf eind juli de McChicken Teriyaki komt? Iemand daar al meer info over? (staat op het doosje van de McChicken saté)
die hadden ze vorig jaar al in Hong Kong. die was wel errug lekker.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Jazeker,
pita broodje
chicken premium pattie (standaard mcchicken pattie dus)
Teriyaki saus
Oosterse groentemix
Zo'n foto heb ik nu ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
http://i4.tinypic.com/10x69et.jpg
Haha, als je er over nadenkt is het eigenlijk best wel maf... foto maken van een fastfood restaurant op je vakantiequote:
Ja maar, dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef erikh het volgende:
Als de kokosshake met vanille smaak is dan is de machine niet goed gecalibreerd of de cocos siroop die er doorheen wordt gemengd is bijna op. Even teruggaan zou ik zeggen (jaren geleden toen ik er nog werkte hebben we dat ook wel gehad met die cocos shake, zodra die naar vanille ging smaken moest de siroop bijgevuld worden)
dat is elke smaakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, dat bedoel ik ookDe Kokosshake is een vanilleshake als basis met kokossmaak erdoor, maar 't is goed om het van een insider bevestigd te zien krijgen.
![]()
Oh, dus alles is standaard vanille met wat siroop?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:52 schreef ILCILA het volgende:
[..]
dat is elke smaakalles is een standaard shake met siroop er doorheen gemengd...
Ik zal het even verbeterenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Zal ik het even uitleggen mensen. De cocos smaak is nu in plaats van de vanille. Dus er is helemaal geen vanille smaak meer. Maar wanneer de smaak, in dit geval cocos dus op is dan krijg je alleen shakemix. Dit smaakt ongeveer naar vanille, dus vandaar dat dit voor verwarring zorgt.
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Ik zal het even verbeteren
Er zit dus 1 standaard mix in het apparaat. dit is gewoon shake zonder smaak (er zal vast wel zoetstof doorheen zitten. Dit kan verwarring zorgen met de vanille shake)
De MacDonalds restaurants hebben als opdracht mee gekregen de shakesmaak die het minst verkoopt los te koppelen (bij ons banaan) en daar cocos voor in de plaats te doen
Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:22 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Jazeker,
pita broodje
chicken premium pattie (standaard mcchicken pattie dus)
Teriyaki saus
Oosterse groentemix
gewoon kwestie van niet te vaak doen toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd.
Ook al is het zo slecht.
![]()
Ik doel eerder op de productiewijze van Maccie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:07 schreef J3113 het volgende:
[..]
gewoon kwestie van niet te vaak doen toch?
keertje extra sporten en niks aan het handje![]()
Wat is daar dan mis mee?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:30 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doel eerder op de productiewijze van Maccie.
bahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:20 schreef El_Rolando het volgende:
Vandaag 3 Big Mac's naar binnen gewerkt.![]()
En daarmee 2 keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vet binnen gekregen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:20 schreef El_Rolando het volgende:
Vandaag 3 Big Mac's naar binnen gewerkt.![]()
Over het algemeen kom ik weinig bij McDonald's, maar deze keer had ik er gewoon zin in. Ik snap ook wel dat het erg vet en ongezond is, vooral de cheddar en het vlees. Een keertje moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
En daarmee 2 keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vet binnen gekregen.
Dus dan hoop ik maar dat je het echt lekker vind, en dat je er van hebt genoten.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef Xuavis het volgende:
3 bigmac:
74% dagelijkse aanbevolen hoeveelheid calorieën
108% d.a.h. proteïnes
112% d.a.h. vetstoffen
44% d.a.h. Koolhydraten
138% d.a.h. zout
136% d.a.h. verzadigde vetstoffen
25% d.a.h. suiker
36% d.a.h. vezels
bron: www.mcdonaldsmenu.info
![]()
Af en toe eens wat extra reserves opbouwen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef Xuavis het volgende:
3 bigmac:
108% d.a.h. proteïnes
112% d.a.h. vetstoffen
44% d.a.h. Koolhydraten
138% d.a.h. zout
25% d.a.h. suiker
36% d.a.h. vezels
![]()
Ah, hèt bewijs dat een Big Mac ongezond is: er zit dúidelijk te weinig suiker in!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:08 schreef Xuavis het volgende:
3 bigmac:
108% d.a.h. proteïnes
112% d.a.h. vetstoffen
44% d.a.h. Koolhydraten
138% d.a.h. zout
25% d.a.h. suiker
36% d.a.h. vezels
![]()
In 9 van de 10 keer drink je er een halve liter cola bijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, hèt bewijs dat een Big Mac ongezond is: er zit dúidelijk te weinig suiker in!
grappig zeg racistquote:
Nee het is een bevroren melkproduct, om vanille te krijgen wordt er ook siroop aan toegevoegd, je proeft het verschil wel hoor als je er 1 met en 1 zonder siroop hebt gedronken. Maar als er een flauwe smaak aan zit zeggen mensen vaak dat hij naar vanille smaaktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja maar, dat bedoel ik ookDe Kokosshake is een vanilleshake als basis met kokossmaak erdoor, maar 't is goed om het van een insider bevestigd te zien krijgen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |