Volgens mij werd die niet genoeg verkocht voor alle opofferingen die ervoor gedaan moesten worden, aangezien er 1 gril speciaal voor het mcribvlees gereserveerd moest worden om niet varkensvlees en rundvlees gemengd te krijgen ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
Tsss.. in duitsland hebben ze tenminste nog de mcrib. Mij een raadsel waarom ie hier niet meer te koop is want die was altijd prima te raggen.
Bitterballen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:46 schreef Xuavis het volgende:
Ja, als het goed is tot en met zondag 28 mei. Daarna zijn er uiteraard weer nieuwe euroknallers.
geloof er niks van en stel dat het zo is: vind ik kippenbot lekkerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
RANZIG, weet je wel wat ze daar in doen, in kipnuggets? ze malen daar restanten kip met BOT en al in de mixer en dan krijg je nuggets.
Ik dacht al die voorkant van de MAC ken ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hetzelfde, maar toch andersDe Mac in Bodrum (Turkije), net van weekje vakantie terug en moest d'r toch even heen
Ik heb 1 keer bij KFC gegeten, en dat was ook meteen de laatste keer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
en die chili is niet pittig, hij is zoet. ik ga geen meerdere achter elkaar eten want dan ga ik over mijn nek. misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
Is de Mac op zondag open dan??quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Xuavis het volgende:
Voor alle mensen die het nog niet weten:
Vandaag (28 mei) is de laatste dag van de euroknallers die op dit moment gelden, voor iedereen die ze nog niet kent:
McKroket 1 euro
McFlurry 1 euro
Chili Chicken 1 euro
Vittel 1 euro
Koffie en Brownie 2 euro
Quarter Pounder 2 euro
Uiteraard zijn er de 29ste weer nieuwe euroknallers, met als het goed is bitterballen!
Ja, al vele jaren zijn veel McDonalds restaurants op zondag open.quote:
Bij mac hum, maar eens proberen dan.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Xuavis het volgende:
bitterballen!
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:56 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Ja, al vele jaren zijn veel McDonalds restaurants op zondag open.
(misschien zelfs allemaal, dat durf ik niet te zeggen)
Euh, om 1 uur 's nachts is dat een beetje kansloos...quote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.
Ik fiets zo nog even door de McDrive om wat McKrokets in te slaan
Tsss barbaar, weet je niet hoe lekkerquote:Op zondag 28 mei 2006 00:38 schreef Pinball het volgende:
Namaak eten.
Ik snap echt niet waarom mensen uit vrije wil daarheen gaan.
En ook niet wat dit topic in CUL doet, het zou in KLB moeten.
Tsss barbaar, weet je niet hoe Nederlands.quote:
De meeste drives gaan naar mijn weten om 01:00 dicht.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet geweten joh.
Ik fiets zo nog even door de McDrive om wat McKrokets in te slaan
Iedereen weet dat 't geen culinair hoogstandje is, maar 't eet lekker wegquote:Op zondag 28 mei 2006 01:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tsss barbaar, weet je niet hoe Nederlands.
Ik denk dat dat nep-eten ook je hersenen aantast.
Er zijn (te) weinig restaurants waar je voor 6 euro patates frites, drinken en een burger krijgt waar: 3 soorten saus, sla, tomaat, uien, augurk, kaas en een grote pattie op zit.quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Iedereen weet dat 't geen culinair hoogstandje is, maar 't eet lekker weg![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 01:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
De meeste drives gaan naar mijn weten om 01:00 dicht.
Volgens mij dat McD Hoofddorp op vrijdag en zaterdag 24 uren per dag open is...
| 1 2 3 4 5 | Ma t/m Wo 07:00 02:00 Do & Vr 07:00 04:00 Zaterdag 08:00 04:00 Zondag 08:00 02:00 |
Ik ben serieus van hem geschrokken toen hij daar in de bosjes van de mac drive stondquote:
Ook een bezoekkie brengenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef oCe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hetzelfde, maar toch andersDe Mac in Bodrum (Turkije), net van weekje vakantie terug en moest d'r toch even heen
's Nachts is het ook vaak zo ontzettend drukquote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ook een bezoekkie brengen
Wat heerlijk is:
Na een nacht hard werken (nachtdienst) bij de Mac een ontbijtje met warme choco en multivruchtensap halen + een portie pancakes. Als 'toetje' nog een tosti, al vind ik die iets minder geslaagd dan de rest. Maarja, je moet varieren he
hij heeft er idd wel wat van wegquote:Op zondag 28 mei 2006 01:39 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ik ben serieus van hem geschrokken toen hij daar in de bosjes van de mac drive stond![]()
Na het zien van Stephen King film 'It'![]()
[afbeelding]
ja het is wel veel paneermeel maar dat is juist lekker. beter dan die gare soepkip met nattig, vochtig huid. gekotst is ook wel weer overdreven hé, weet je zeker dat dat van de kip kwam en niet van jouw kop?quote:Op zondag 28 mei 2006 00:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer bij KFC gegeten, en dat was ook meteen de laatste keer.
Dat ze dat kip durfen te noemen, 95% paneermeel 5% kip,
M'n broertje heeft toen daarna gewoon gekotst thuis, zo verkeerd lag dat op je maag...
KFC
Hier ook, namelijk ook nog eens 50% werknemerskortingquote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef BrauN het volgende:
OMG! De McChicken komt als euroknallert voor 2 euro! Dat gaat fout hier..
Ik dacht met een apart zakje en dus niet de kipnuggets mosterd.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:36 schreef Bartjebart het volgende:
Vraagje;
bij die bitterballen, zit die mosterd gewoon in een zakje of zo? Of krijg je die mosterd dip van de kipnuggets erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |