Ben van plan om een lichttafel te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Alsnog maken lijkt meDenk wel aan een mooie egale achtergrond of zo
Of wilde je van bovenaf gaan fotograferen
Het word toch niet paaseiland, dat weiger ik te accepteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
We hadden het over het paaseiland van Mauro hoor
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.
Deze eitjes haalt men uit de zak en haalt alle foliepapiertjes eraf
Die foliepapiertjes laat je wat gekreukt en maakt er een soort van zee van.
In het midden van die zee een berg paaseitjes assorti.
Van een paar foliepapiertjes maak je beeldjes en zet die tussen de eitjes.
ff goed belichten en een foto maken.
Dat was mijn idee![]()
Het hele verhaal staat al in de Fok! FAQ en policy, en is forumbreed al meerdere keren verduidelijkt. Dat heb ik nog een keer gedaan in de feedback. Het is niet mijn probleem dat jij die policies, mededelingen en Feedbacktopics niet leest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.
Da's ook een cool planquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?
is minder werk en je hebt meer te snoepen achteraf![]()
Die paashaasjes zijn iets te groot voor het idee wat ik heb. ik wilde van die kleine eitjes daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?
is minder werk en je hebt meer te snoepen achteraf![]()
Wacht maar, mijn klonen hebben nog niet gestemd...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Het word toch niet paaseiland, dat weiger ik te accepteren.![]()
![]()
Doe ff een linkje naar het topic in MED dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het hele verhaal staat al in de Fok! FAQ en policy, en is forumbreed al meerdere keren verduidelijkt. Dat heb ik nog een keer gedaan in de feedback. Het is niet mijn probleem dat jij die policies, mededelingen en Feedbacktopics niet leest.
En al mijn klonen ook nog nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Wacht maar, mijn klonen hebben nog niet gestemd...![]()
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe ff een linkje naar het topic in MED dan?
Kloon alertquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?
Ik kan het niet vinden, is het er wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?
Daar kan ik nou ook niet direct uit opmaken dat een post als de mijne niet zou mogen.quote:Natuurlijk kun je meerdere smilies in je post gebruiken, maar let erop dat het niet gaat storen. Hele posts vol met smilies vindt niet iedereen even leuk.
Och, je weet het nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, is het er wel?
In de (forumbrede) FAQ staat trouwens alleen dit over smiliegebruik:
[..]
Daar kan ik nou ook niet direct uit opmaken dat een post als de mijne niet zou mogen.
Kloon met grote posthistoriequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef kutvent het volgende:
[..]
Kloon alert![]()
Dat doet niemand toch? De FAQ lezen
Natuurlijk, zal ik ook doen voortaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Och, je weet het nu.Bovendien is het simpele netiquette om je aan te passen aan de geschreven en ongeschreven mores van de plek die je bezoekt op het internet
één van de vele met een grote posthistoriequote:
Hmm, ik geloof niet dat ik er een heb met meer dan 1000 posts.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
één van de vele met een grote posthistorie
5 van mijn kloons staan in de lijstjes van acree
Mênquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof niet dat ik er een heb met meer dan 1000 posts.
Doeg Mauroquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga jullie op deze heuglijke avond verlaten.
Deze kloon gaat de bewuste wereld verlaten voor de onderbewuste wereld en hoopt eindelijk eens een keer de hele nacht te kunnen slapen zonder dat er een beest over me heen loopt. Of op mijn hoofd gaat liggen.
Welterusten allemaal.
[disclaimer]Dit is geen zwaaipost[/disclaimer]
hoop toch wel dat je het over katten hebt danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
... en hoopt eindelijk eens een keer de hele nacht te kunnen slapen zonder dat er een beest over me heen loopt. Of op mijn hoofd gaat liggen.
Katte - poesjes... de ene is een soortnaam, de ander het geslacht pun intendedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
hoop toch wel dat je het over katten hebt dan![]()
van de eerste wist ik wel dat ze kunnen lopen, wat die ander betreft wil ik het eigenlijk liever niet wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Katte - poesjes... de ene is een soortnaam, de ander het geslacht pun intended
Allebei kunnen ze over je gezicht
Zijn niet de enigen hoor. Hier op de Veluwe (en ook in andere bossen trouwens) zitten in de zomermaanden nogal wat teken. Waar hoofdluizen hinderlijk, maar verder vrij onschuldig zijn, kunnen teken ziekten zoals de ziekte van Lyme veroorzaken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:03 schreef lostminds het volgende:
overigens schijnen deze rakkers ook nog wel eens voor te komen
[afbeelding]
lensdop vergeten te verwijderen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:07 schreef Vigile het volgende:
Aargh, volgens mij is iedereen naar bedmaar voor de vroege kijkers morgen gelijk een vraagje; ik kom thuis van een verjaardag ga achter m'n pc zitten, zie m'n D70 liggen en besluit voor de lol wat plaatjes te schieten op m'n kamer hier. Alle lichten staan aan, ik zet 'm op de "P" stand, waarbij hij dus zelf de sluitertijd en het diafragma zou moeten instellen....maar wat ik ook probeer hij belicht ze consequent VEEEEL te kort alles resultaten zijn zwart! dat is dan welliswaar zonder flits (hij zou dan zelf sluitertijd e.d. moeten aanpassen) maar mét flits in dezelfde stand maakt hij de belichting nóg korter waardoor ze alsnog weer zwart zijn! In de Auto stand doet 'tie het prima, en M natuurlijk ook....maar in de A stand, zelfde probleem.
Wat is er aan de hand!?
Briljant! Opgelostquote:[
of misschien je belichtingscompensatie op -5EV?
Ik bedoelde 1 beest. Mijn Fred.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:58 schreef lostminds het volgende:
hoop toch wel dat je het over katten hebt dan![]()
gheheheehehe lijden zal je...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 beest. Mijn Fred.
Fred is een lieve ex-kater
Maar hij heeft het vannacht weer gepresteerd om mij wakker te krijgen
Goeie morgen overigens
Voor morgen vanavond?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
gheheheehehe lijden zal je...
Ik ga maar de bende bij elkaar zoeken voor morgen vanavond.
Grmbl grmblquote:
Heb al ééntje weer vol gepropt met energie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor morgen vanavond?
Wanneer is dat?
p.s. is je accu al leeg?
Omdat het vanavond weer vast kan vriezen..quote:
Nee idd, zo overdreven zwaar is die meid nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dat filmpje is idd briljant![]()
Die paal is niet echt stevig iig
Dat was nou precies de grap he, Peetje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dat filmpje is idd briljant![]()
Die paal is niet echt stevig iig
volgens mij was het de bedoeling dat die paal om zou donderen of zie ik het nou verkeerd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee idd, zo overdreven zwaar is die meid niet
ooooooooooooooh was dat hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was nou precies de grap he, Peetje.
Klopt! De clou van de reclame is dus dat alles stukgaat, en dat de monteur van Planet je internet komt maken als het stuk gaat. Volgens mij wordt deze weer net zo leuk als de vorige. " Doe u muis in de rechterbovenhoek." "Nu rechtsaf!"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij was het de bedoeling dat die paal om zou donderen of zie ik het nou verkeerd?
die deur van die ober moest toch ook omvallen
Ghehehe, ja ik keek net en viel bijna van mijn stoel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef lostminds het volgende:
zo toeps, je hebt jezelf aardig omhoog geklikt zie ik, 1500 votes in 1 dag tijd ofzo![]()
http://www.atp-models.nl/model_poll_details.asp?FotoOndwId=18
Met credits naar uw supersoaker-wapen-leverancierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ghehehe, ja ik keek net en viel bijna van mijn stoel!
als je het niet zelf hebt gedaan kan je het beter ff melden, want dit valt echt op en straks word je gediskwalificeerd ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ghehehe, ja ik keek net en viel bijna van mijn stoel!
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
2400 hits tegen tusen de 250 en 650 voor de anderen? Nah... merkt niemand
Toeps is gewoon een puntenmagneet.. Ik had het al eerder gezegd..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
ik keek gisteren hoe de stand was en toen had ze iets van 400 nog wat votesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toeps is gewoon een puntenmagneet.. Ik had het al eerder gezegd..![]()
de afgelopen 2 jaar was dusdanig saai dat ik de laatste paar races zelfs niet meer gezien hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
vraagje... zitten er hier formule 1 fans?
Is het niet leuk om bij de Fok F1 manager een FOT team te maken???
Ik ga nu een eigen team maken, maar heb dus nog geen groep waarbij ik wil joinen...
om eerlijk te zijn weet ik niet eens precies wat de bedoeling isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Maar geen zin om mee te doen met de manager?
Ik zal me daar maandag eens in verdiepen... Ik doe ook mee... lijkt me wel lachen..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
vraagje... zitten er hier formule 1 fans?
Is het niet leuk om bij de Fok F1 manager een FOT team te maken???
Ik ga nu een eigen team maken, maar heb dus nog geen groep waarbij ik wil joinen...
Doe dat... vergeet niet dat volgend weekend alles al van start gaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal me daar maandag eens in verdiepen...
Edit in replique..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Doe dat... vergeet niet dat volgend weekend alles al van start gaat.
Ik maak gewoon een FOT team aan....
zie wel of iemand erbij komt...
Dat is de truc, je moet met weinig beginnen om geld te verzamelen om later iets beters te kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:04 schreef lostminds het volgende:
nou ben benieuwd, echt veel kan je niet kopen
Woeiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef Mauro het volgende:
En ik heb me aangemeld in het raceteam van FOT
Wanneer komt je sjoowkees?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiIk heb net foto's uit zitten zoeken van vorige week
Als ik klaar benquote:
Zet het dan gewoon in je sigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Lostminds, je kan daar ook slowchatten over de F1.
Dan hoeven we hier de SC niet te vervuilen met F1 gelul.
Tot volgende week wel hier steeds ff reclame maken voor ons team zodat er meer Fotters bij komen!
Pleur ze d'r maar bij!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik klaar benEn zal ik die van mij bij die van jou zetten
Aangezien het een meet was en zo
Er mag nog een regel bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Mijn sig is al zo lang...
Ik sprak gister de man van het modellenbureau, en die zei dat ze vorig jaar iemand hadden die een advertentie voor zichzelf had gezet. Maakt ze niks uit, zolang ze maar pageviews krijgen. En die hts, sja, hier op Fok! zitten kennelijk een hoop sig-klikkers. En dan heb je ook nog weblogland en Themepark...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik was het niet, iig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik keek gisteren hoe de stand was en toen had ze iets van 400 nog wat votes
nu heeft ze er 2054 en is gestegen van 3 naar 4,5 sterren
dan is ze dus een electromagneet van een paar kilowatt geworden![]()
of iemand heeft een nachtje flink lopen klikken daarzo
Wat ik me nou eigenlijk afvraag he....mag je dit wel laten zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef Toeps het volgende:
Even een schaamteloze C/P van mijn log:
Paaldansen!
In de nieuwe commercial van Planet Internet, that is. En zo zat ik gisteren in een stripclub. Alwaar een paaldanseres met paal en al zou omflikkeren. Respect voor de paaldanseres, die een aantal keer keihard uit die paal is gedonderd. Maar het resultaat mag er zijn!
[afbeelding]
Tijdens de paaldansscene hoefde ik niks te doen. Maar even later moest ik langslopen bij onze neppe wielklem en co, waar de wielklem uit elkaar donderde. De echte wielklem en co kwamen de opnames nog even verstoren, door te checken of we wel vergunningen hadden. Nou ja, volgens mij hadden ze gewoon niks beters te doen.
Daarna gingen we naar een hendig sjiek hotel, alwaar ze een deur hadden gedemonteerd. Als de ober tegen de deur aan zou lopen, zou deze naar voren vallen, zo het restaurant in. Na honderd keer testen gingen ze echt opnemen. De ober liep tegen de deur... En de deur bleef staan! Dat was de blooper van de week!
[afbeelding]
[afbeelding]
In het hotel hadden ze een tropisch aquarium. Met daarin de echte Nemo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook hadden ze Dory.
[afbeelding]
Het was erg gezellig, we hadden een heel leuk groepje. Soms alleen een beetje flauw, aangezien de GTST barman waarvan me de naam even ontschoten is hier precies door mijn timer-foto heen liep. Hehehe.
[afbeelding]
Ik weet het ook niet, dus ik heb de vraag maar even achter gelegd. Wordt vervolgd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:12 schreef Toeps het volgende:
Geen idee. Heb geen quitclaim gezien gisteren. Enne, het komt over enkele weken toch op teevee. Iedereen zit foto's te maken, ze zeggen er nooit wat van. En anders haal ik het wel weg of zo.
Bluh, Rumor Has Itquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Ben op het moment heel veel dvd's aan het downloaden kopen.
Dus ik ga straks film kijken.
Meesten draaien nog in de bios.
Wat ga ik kijken:
Big momma's house
Rumor has it
The Proposition
Syriana
Brokeback Mountain
YEAH...
Dat maakt mijn weekend dan weer een beetje goed....
Fok heeft geen bezwaar tegen het posten van de link, en beschouwt de inhoud als de verantwoordelijkheid van de poster.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ik me nou eigenlijk afvraag he....mag je dit wel laten zienHet is allemaal concurrentiegedoe en zo
Lijkt me toch niet dat dat eigenlijk zomaar mag, toch
Check, maar het was niet zozeer vanuit FOK!-standpunt bedoeld, maar meer een vraag aan Toepsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok heeft geen bezwaar tegen het posten van de link, en beschouwt de inhoud als de verantwoordelijkheid van de poster.
ook weer opgehelderd
Dat zat ik dus ook net te denkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:28 schreef lostminds het volgende:
dat dat dan gelijk weer mee moet naar het bureau vind ik dan wel weer jammer, laat die mensen toch met hun hobby...
zal wel weer een sufkut zijn geweest die dacht, hey daar kan helemaal geen vliegtuig landen en dan zonder na te denken groot alarm slaat terwijl er verder geen herrie of grote vuurzee en/of rook te zien is
Je kan ook naar je bed gaanquote:
En de vraag is...?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef PS het volgende:
Kort vraagje voor het slapen gaan:
Ik moet morgen wat foto's maken in een sporthal. Nou heb ik alleen een d70s met kitlens. Het liefst flits ik niet, aangezien ik geen externe heb.
Dus ik zat te denken aan, ISO 800 (hoger wordt ben ik bang te korrelig), witbalans op TL en s-prio op 1/30 en op 18 mm blijven. Als het licht het toelaat kan de iso omlaag maar ik heb geen ervaring met een sporthal.
Foto's komen alleen online naar mijn gok op de website dus het hoeft toch geen a3 vergroting te worden. Dus ik kan in PS de levels lichter trekken en corrigeren als de foto's te donker zijn.
joepiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
Ik zie net dat ik meer dan 1 GB aan downloads van mijn site heb gehad
da's gewoon een heeeeeeel kort vraagjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En de vraag is...?* Sub ziet er geen staan!
Haha ehm.......de vraag was: Wat is slimmer: hoge iso en foto misschien onderbelicht (afhankelijk van licht situatie daar) maken en later in PS bewerken. Of flitsen met pop-up flitser wanneer dit mogelijk is?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Subhuman het volgende:
En de vraag is...?* Sub ziet er geen staan!
maar goed, laten we er vanuit gaan dat je onze mening wilt, hier komtiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef PS het volgende:
Kort vraagje voor het slapen gaan:
Ik moet morgen wat foto's maken in een sporthal. Nou heb ik alleen een d70s met kitlens. Het liefst flits ik niet, aangezien ik geen externe heb.
Dus ik zat te denken aan, ISO 800 (hoger wordt ben ik bang te korrelig), witbalans op TL en s-prio op 1/30 en op 18 mm blijven. Als het licht het toelaat kan de iso omlaag maar ik heb geen ervaring met een sporthal.
Foto's komen alleen online naar mijn gok op de website dus het hoeft toch geen a3 vergroting te worden. Dus ik kan in PS de levels lichter trekken en corrigeren als de foto's te donker zijn.
Dan krikken we hem gewoon naar 1600 iso. Nee geen afdrukken. Ze komen op een website 600 pixels breed ofzo. Heel misschien dat er ooit 1 afdrukje ofzo gemaakt wordt, maar ik kies er gewoon een zwik uit, resize en ze worden online gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
ik ga maar eens vroeg naar bed
@ivo: D70s gaat tot 1600 iso.
Maar ik ben het wel met je eens dat dat boven onderbelichte foto's staat.
@ps: moet je ook afdrukken leveren van de foto's?
Mag eventueel ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef Subhuman het volgende:
Hm, veel blijven drinken, dat vind ik wel een goed idee!
Ohw...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef diedrick het volgende:
[..]
Mag eventueel ook![]()
gewoon water zijn hoor...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:39 schreef Subhuman het volgende:
Ohw...
Ik heb vandaag nog geen druppel alcohol gehad! Tenminste... Nadat ik geslapen heb dan, de rest telt nog bij gister.
Zien jullie nou? Zo erg ben ik nog niet, die lostminds is nog tien keer erger!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef lostminds het volgende:
alcoholprobleem?! als de slijterij en kroeg dicht zijn, dan heb ik pas een alcoholprobleem!!![]()
Geen alcohol drinken is de oorzaak van diarree?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Offy het volgende:
[..]
En laat dat nou juist 1 van de oorzaken van diarree zijn
Jij leest alles alleen maar hoe jij het lezen wilt he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Geen alcohol drinken is de oorzaak van diarree?
* Kratje erbij pakt
was meer een subtiele hintquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zien jullie nou? Zo erg ben ik nog niet, die lostminds is nog tien keer erger!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:42 schreef Offy het volgende:
Jij leest alles alleen maar hoe jij het lezen wilt he?
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef lostminds het volgende:
was meer een subtiele hint![]()
ik drink niet
maar da's niet gezegd dat ik altijd nuchter ben hoorquote:
Blowen en spacecakes, daar doe ik dan weer niet aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:48 schreef lostminds het volgende:
[..]
maar da's niet gezegd dat ik altijd nuchter ben hoor![]()
ik hou het meer bij een traytje.... mag dat ook ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken is de oorzaak van diarree?
* Kratje erbij pakt
Van mij wel! Ik ga er vandoor, mijn dvdtje afkijken!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:50 schreef diedrick het volgende:
[..]
ik hou het meer bij een traytje.... mag dat ook ?![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Van mij wel! Ik ga er vandoor, mijn dvdtje afkijken!
staat dat niet in het boekje van je cam?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
ik ga mezelf nog een keer fotograferen met de zelfontspanner
hoe moet ik het aanpakken?
ik weet dat ik een zagetrees ben
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:03 schreef Re het volgende:
zo, dagje foto's schieten in Zeeland.... eerst de sneeuw doorploeteren
Over sneeuw dusquote:Op zondag 5 maart 2006 10:32 schreef Kleintje het volgende:
dus ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
It wasn't mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
Ik zie net dat ik meer dan 1 GB aan downloads van mijn site heb gehad
tuurlijk wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staat dat niet in het boekje van je cam?
ja je kan ook naar een fotograaf gaanquote:Op zondag 5 maart 2006 11:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
ik kan natuurlijk ook vragen of iemand de foto's wil maken
ik heb maar 3 uurtjes geslapen. het is duidelijk voelbaar
zo mag ik het horenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Pleur je cam op een tafelstatief, stel em in op zelfontspanning, druk op het knopje, besteed 10 sec om goed te gaan staan en je hebt een foto.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef ableton het volgende:
Kilometers sneeuw! De woonboot is helemaal af. Zelfs met werkende wasmachine en droger. Ik blij he!
Hier ook geen sneeuw hoor. Het zonnetje schijnt zelfs...quote:Op zondag 5 maart 2006 10:32 schreef Kleintje het volgende:
Heb hier al sinds donderdag geen sneeuw gezien... dus ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Gisteren wel een hagelbui, maar niets blijft liggen..
Ik zat net te denken of ik in het zonnetje in de tuin uit de wind zu gaan zitten.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hier ook geen sneeuw hoor. Het zonnetje schijnt zelfs...
Op zondag? Zondag is voor mezelf. "Pleur maar mooi op", zou ik zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik zat net te denken of ik in het zonnetje in de tuin uit de wind zu gaan zitten.
Tot mijn huisgenoot fijn vertelde dat we om 3 uur de huisbaas op visite krijgen
Fijn... dat weet ie pas sinds woensdag en ik hoor het nu al
Zo denk ik ook, maar als hij het al sinds woensdag weet en ik nu pas, vind ik het ook zo lullig om het op het laatste moment af te zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op zondag? Zondag is voor mezelf. "Pleur maar mooi op", zou ik zeggen
hier is het zonnig-sneeuw-zonnig-hagel-zonnig-regen-zonnigquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/[url=826499/7/26#35738807]zondag 5 maart 2006 13:54[/url] schreef Xilantof het volgende:
mên...
't is prachtig weer hier.
en ik moet binnen huiswerk maken
Briljantquote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de leifhebbers van auto's die ook een willen lachen
Unpimp Your Ride by zjerman enzjeneerz
"Yo Mike if joe vant us to unpimp diz thing let me hear joe zaj 'what'"
Ik heb ook een tijdje gefitnesst maar vond het vooral ongelofelijk saai, zelfs als je met z'n tweeën of meer bent, dus ben er weer mee gestopt. Teamsporten zijn veel leuker!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef Toeps het volgende:
Ben vandaag wezen fitnessen. Ja, voor het eerst. Toeps gaat gezond doen.
Maar ik heb nooit tijd, of niet op hetzelfde moment, en dat kun je niet maken tov je team. Vandaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje gefitnesst maar vond het vooral ongelofelijk saai, zelfs als je met z'n tweeën of meer bent, dus ben er weer mee gestopt. Teamsporten zijn veel leuker!
Nee nee, het is geen wasstraat, maar een wasstation. Waar je zelf aan de gang mag met een borstel en een hogedrukspuit. En dan nog gaat het zo veel sneller dan met emmer en spons.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef k_man het volgende:
Wel slechter voor je lak.
Als conditiesport zwem ik daarom af en toe... Vind ik nog leuker dan fitness.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit tijd, of niet op hetzelfde moment, en dat kun je niet maken tov je team. Vandaar.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef Subhuman het volgende:
Nee nee, het is geen wasstraat, maar een wasstation. Waar je zelf aan de gang mag met een borstel en een hogedrukspuit. En dan nog gaat het zo veel sneller dan met emmer en spons.
Goed bezig dus!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Toeps het volgende:
Ik zwem ook.En ik fitness.
Wow, dat klinkt wel erg sportief he.
Wasstraten ben ik zelf ook altijd een beetje huiverig voor.quote:
Ach die ene keer per jaar dat ik mijn auto wasquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wasstraten ben ik zelf ook altijd een beetje huiverig voor.Bovendien kan het hier goedkoper als je een beetje economisch met je tijd omgaat.
Voor je figuurtje hoef je het imho in ieder geval niet te doen. De foto's die ik hier van je langs heb zien komen geven die indruk in ieder geval.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Toeps het volgende:
Ik zwem ook.En ik fitness.
Wow, dat klinkt wel erg sportief he.
Kijk, als je op Brussel moet rennen voor de Thalys, en je ligt op de trap te snakken naar adem terwijl je vriendje met hartafwijking en 50 kilo zwaar tevergeefs op de knop staat te drukken, dan weet je dat je wat aan je conditie moet doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Voor je figuurtje hoef je het imho in ieder geval niet te doen. De foto's die ik hier van je langs heb zien komen geven die indruk in ieder geval.
Misschien moet ikzelf maar eens vaker gaan sporten.
Dan sta jij op de knop te drukken en hij naar adem te snakken in de toekomst?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Toeps het volgende:
Kijk, als je op Brussel moet rennen voor de Thalys, en je ligt op de trap te snakken naar adem terwijl je vriendje met hartafwijking en 50 kilo zwaar tevergeefs op de knop staat te drukken, dan weet je dat je wat aan je conditie moet doen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Op die fiets kan ik het snappen.
En wij als fotograven zullen op toekomstige meets/shoots ook wel de vruchten ervan plukken denk ik.![]()
Zodadelijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef k_man het volgende:
Vanavond om 19.00 op NL1 een docu over Henri Cartier-Bresson.
Jazeker! Ik ben ook een ongelofelijke Asterix en Obelix fan, en heel geïnteresseerd in de Romeinse Tijd dus vind het echt een coole serie!quote:
Hij trekt mij ook niet echtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Anger Management lijkt me echt een kutfilm! Heb de trailer gezien toen ie net in de bioscoop kwam.
Sara, als je nou eens gewoon gaat uitzieken? We begrijpen echt wel dat er niets veranderd is als je niet post, hoor. Je hoeft niet elke dag een update te geven.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef sararaats het volgende:
*zucht* ik ben nog steeds geen 100%
ik heb dus weer tijd voor mezelf nodig
ik heb nog geen foto's kunnen maken
is je F6 knopje kapot?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, als je nou eens gewoon gaat uitzieken? We begrijpen echt wel dat er niets veranderd is als je niet post, hoor. Je hoeft niet elke dag een update te geven.
Gelukkig maar dat Kleintje wel elke vijf minuten een update komt geven.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, als je nou eens gewoon gaat uitzieken? We begrijpen echt wel dat er niets veranderd is als je niet post, hoor. Je hoeft niet elke dag een update te geven.
Ik breng in de praktijk wat ik predik.quote:
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Anger Management lijkt me echt een kutfilm! Heb de trailer gezien toen ie net in de bioscoop kwam.
Kleintje slow chat gewoon mee. Ze komt niet alleen maar binnenvallen om te melden dat ze nog steeds ziek is. Lees maar naquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Kleintje wel elke vijf minuten een update komt geven.![]()
-----> SESquote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben een beetje aan de studie, dus weinig meer online vanavond
Spoiler: Caesar word vermoordquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
zal ik dat dan maar ff doenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kleintje slow chat gewoon mee. Ze komt niet alleen maar binnenvallen om te melden dat ze nog steeds ziek is. Lees maar na
Zijn de 5 minuten al om? Moet ik weer een update geven???quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Kleintje wel elke vijf minuten een update komt geven.![]()
Ik voel hier een hele subtiele stortvloed van Kleintje aankomenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zijn de 5 minuten al om? Moet ik weer een update geven???
Kan je er niet meteen een showcase van maken in R&P?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
Zijn de 5 minuten al om? Moet ik weer een update geven???
Al klaar met soepen??quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik voel hier een hele subtiele stortvloed van Kleintje aankomen
quote:
whehe oww die deed af en toe meequote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
klinkt pijnlijk. Linkervoet in Zeeland gelaten?
Dat had je natuurlijk best bovenaan je post kunnen zetten, rotkind! Vort, naar bed jij!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Kleintje het volgende:
(...)
Het lezen van deze post was zonde van je moeite!
Ik offer me opquote:
mijn moeder heeft nog een paar kruizen liggen, hele mooie voor op de kistquote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik offer me op
Wil best jouw kruis controlen
En nu ben ik weer uitzieken, anders sta ik niet mooi op foto's en meer van dat soort bullshit
Wacht maar tot je rechtervoet gaat stakenquote:
hij is toch geen vakbondslid dus dat zal hem nog duur opbrekenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wacht maar tot je rechtervoet gaat staken
of onthouden misschien beter planquote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef sararaats het volgende:
het gaat regelmatig over alle mogelijke onderwerpen dat ik eigenlijk moeilijk kan volgen
maar goed, ik zal me inhouden
Vakbonden zijn meer voor linkse figuren, je linkervoet zal wel lid zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Re het volgende:
hij is toch geen vakbondslid dus dat zal hem nog duur opbreken
Moeten we jullie ff alleen laten?quote:
die van gisteren of vandaag?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was nooit een krak in onthouden maar zal het proberen![]()
hoe was de meet trouwens?
Leuk.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was nooit een krak in onthouden maar zal het proberen![]()
hoe was de meet trouwens?
nee die staat onder curatele van de rechterquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vakbonden zijn meer voor linkse figuren, je linkervoet zal wel lid zijn
~voet, scheids~ of rechtbankfiguur?quote:
t~quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
~voet, scheids~ of rechtbankfiguur?
light up light upquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
light up light up
zondag avond, morgen weer serieus aan het werk
85 fotos genomen vandaag ... zo beter?
en u isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Pijnlijk
ja ik ga me een beetje afwenden van het 400+ plaatjes schieten, kost me gewoon te veel werk om alles uit te zoeken en dan kan ik toch niet meer kiezen op gegeven momentquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
85?
Da's best weinig. Ik denk dat ik van de vandaag geschoten foto's er zo'n 85 weg heb gegooid
Heb er nog dik 200 over.
In je afwezigheid is er iets gezegd over (en gedaan aan) de belachelijk korte posts die hier langskwamen, en resulteerden in een stortvloed aan bagger. Per dag minstens 3 topics volblaten over helemaal niks, en zeker niet over FOT gerelateerde zaken. Sindsdien roep ik af en toe even iets. Dit was zoietsquote:
Gaaf. Gaat daar nog een showcase of iets dergelijks uit voortvloeien?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef Re het volgende:
ik ga wel een gesponsorde shoot doen met iemand van diesel
zeker en vast en vast en zeker ookquote:Op zondag 5 maart 2006 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaaf. Gaat daar nog een showcase of iets dergelijks uit voortvloeien?
deze post bedoel je...?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Negeer dit soort posts van mij. Soms sla ik nergens op.![]()
Hey zieke!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
ik ben ziek, ik verveel me, en ik heb geen ontopic info
help me
--------> klaagbaakquote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
help me
Wat heb je? toch niks ernstigs hoop ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
help me
ik heb geen flauw idee, ik lig al 6 (!) dagen ziek op bed, als ik van het ene genees komt het andere opborrelen, het nieuwste wat erbij is gekomen is een oorontstekingquote:Op zondag 5 maart 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey zieke!Griep en zo? (lijkt wel besmettelijk hier.... )
quote:
-----> oudersquote:ps. Ik ben sinds vandaag vader![]()
mijn zoon is erg lief en een 9 jaar ouder.
pfff ik was er vroeg bij.
![]()
hai mijn zoonquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaahhhhhh ik ben er weer...
Tnx to Ron en Yvonne.![]()
![]()
![]()
hey kloon ehhh zoonquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaahhhhhh ik ben er weer...
Tnx to Ron en Yvonne.![]()
![]()
![]()
Mams...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
hai mijn zoon
veilig thuis gekomen merk ik
ps yvonne en ronaldv verdienen een lintje in de orde van oranje FOK!![]()
Pak lekker een whiskey met ijs en ga genieten van je online zijn op Fok!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mams...![]()
2,5 uur stampen met de cruise op 130.. De auto heeft ongeveer een kilo zout gehapt op de rit.![]()
Maar géén video-auto's tegen gekomen... zoals gisteren.. Mijn auto is stoer en mag gewoon 130 van ome agenten..![]()
allemaal blocken voor een dag of wat.. en dan zeggen dat je pc dood was of je msn stuk..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook weer even achter de pc beland na wat visite hiero.
tijd voor huiswerk
eens zien of ik mijn groepsgenoten kan uit zitten die ook op msn zitten.
Eeehhhh ik vergat mijn geblindeerde ruiten zij voor en achter en achterruit..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef k_man het volgende:
130 op de teller levert vrijwel nooit boetes op.
Als je de afwijking van je snelheidsmeter en de correcties van oom agent meerekent kun je goed 130 rijden.
jij dikke bling bling bak hebquote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eeehhhh ik vergat mijn geblindeerde ruiten zij voor en achter en achterruit..![]()
Ja dat is niet voor niets verboden domoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eeehhhh ik vergat mijn geblindeerde ruiten zij voor en achter en achterruit..![]()
Och, ik moet het werk toch doenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
allemaal blocken voor een dag of wat.. en dan zeggen dat je pc dood was of je msn stuk..
![]()
Zo denkt mijn pa dat ik een leven heb en het altijd zo druk heb..![]()
"the greatest thing about a deadline is the "whoosh"-ing sound they make as they pass by..."quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Re het volgende:
met gewoon 100 of 120 kom je er ook hoor
mafze... druk dagje morgen deadlines deadlines deadlines
klopt het dat als ik op je linkje klik dat ik alleen een balkje krijg?quote:
ja nog wel.... zal er deze week wat text neerplempenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klopt het dat als ik op je linkje klik dat ik alleen een balkje krijg?
and the sound they make when they land straight back on your deskquote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"the greatest thing about a deadline is the "whoosh"-ing sound they make as they pass by..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |