Over sneeuw dusquote:Op zondag 5 maart 2006 10:32 schreef Kleintje het volgende:
dus ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
It wasn't mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
Ik zie net dat ik meer dan 1 GB aan downloads van mijn site heb gehad
tuurlijk wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
staat dat niet in het boekje van je cam?
ja je kan ook naar een fotograaf gaanquote:Op zondag 5 maart 2006 11:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel.
ik kan natuurlijk ook vragen of iemand de foto's wil maken
ik heb maar 3 uurtjes geslapen. het is duidelijk voelbaar
zo mag ik het horenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:31 schreef EchnaDarr het volgende:
Pleur je cam op een tafelstatief, stel em in op zelfontspanning, druk op het knopje, besteed 10 sec om goed te gaan staan en je hebt een foto.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef ableton het volgende:
Kilometers sneeuw! De woonboot is helemaal af. Zelfs met werkende wasmachine en droger. Ik blij he!
Hier ook geen sneeuw hoor. Het zonnetje schijnt zelfs...quote:Op zondag 5 maart 2006 10:32 schreef Kleintje het volgende:
Heb hier al sinds donderdag geen sneeuw gezien... dus ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Gisteren wel een hagelbui, maar niets blijft liggen..
Ik zat net te denken of ik in het zonnetje in de tuin uit de wind zu gaan zitten.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hier ook geen sneeuw hoor. Het zonnetje schijnt zelfs...
Op zondag? Zondag is voor mezelf. "Pleur maar mooi op", zou ik zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik zat net te denken of ik in het zonnetje in de tuin uit de wind zu gaan zitten.
Tot mijn huisgenoot fijn vertelde dat we om 3 uur de huisbaas op visite krijgen
Fijn... dat weet ie pas sinds woensdag en ik hoor het nu al
Zo denk ik ook, maar als hij het al sinds woensdag weet en ik nu pas, vind ik het ook zo lullig om het op het laatste moment af te zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op zondag? Zondag is voor mezelf. "Pleur maar mooi op", zou ik zeggen
hier is het zonnig-sneeuw-zonnig-hagel-zonnig-regen-zonnigquote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/[url=826499/7/26#35738807]zondag 5 maart 2006 13:54[/url] schreef Xilantof het volgende:
męn...
't is prachtig weer hier.
en ik moet binnen huiswerk maken
Briljantquote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Voor de leifhebbers van auto's die ook een willen lachen
Unpimp Your Ride by zjerman enzjeneerz
"Yo Mike if joe vant us to unpimp diz thing let me hear joe zaj 'what'"
Ik heb ook een tijdje gefitnesst maar vond het vooral ongelofelijk saai, zelfs als je met z'n tweeën of meer bent, dus ben er weer mee gestopt. Teamsporten zijn veel leuker!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef Toeps het volgende:
Ben vandaag wezen fitnessen. Ja, voor het eerst. Toeps gaat gezond doen.
Maar ik heb nooit tijd, of niet op hetzelfde moment, en dat kun je niet maken tov je team. Vandaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje gefitnesst maar vond het vooral ongelofelijk saai, zelfs als je met z'n tweeën of meer bent, dus ben er weer mee gestopt. Teamsporten zijn veel leuker!
Nee nee, het is geen wasstraat, maar een wasstation. Waar je zelf aan de gang mag met een borstel en een hogedrukspuit. En dan nog gaat het zo veel sneller dan met emmer en spons.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef k_man het volgende:
Wel slechter voor je lak.
Als conditiesport zwem ik daarom af en toe... Vind ik nog leuker dan fitness.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit tijd, of niet op hetzelfde moment, en dat kun je niet maken tov je team. Vandaar.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef Subhuman het volgende:
Nee nee, het is geen wasstraat, maar een wasstation. Waar je zelf aan de gang mag met een borstel en een hogedrukspuit. En dan nog gaat het zo veel sneller dan met emmer en spons.
Goed bezig dus!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Toeps het volgende:
Ik zwem ook.En ik fitness.
Wow, dat klinkt wel erg sportief he.
Wasstraten ben ik zelf ook altijd een beetje huiverig voor.quote:
Ach die ene keer per jaar dat ik mijn auto wasquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wasstraten ben ik zelf ook altijd een beetje huiverig voor.Bovendien kan het hier goedkoper als je een beetje economisch met je tijd omgaat.
Voor je figuurtje hoef je het imho in ieder geval niet te doen. De foto's die ik hier van je langs heb zien komen geven die indruk in ieder geval.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Toeps het volgende:
Ik zwem ook.En ik fitness.
Wow, dat klinkt wel erg sportief he.
Kijk, als je op Brussel moet rennen voor de Thalys, en je ligt op de trap te snakken naar adem terwijl je vriendje met hartafwijking en 50 kilo zwaar tevergeefs op de knop staat te drukken, dan weet je dat je wat aan je conditie moet doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Voor je figuurtje hoef je het imho in ieder geval niet te doen. De foto's die ik hier van je langs heb zien komen geven die indruk in ieder geval.
Misschien moet ikzelf maar eens vaker gaan sporten.
Dan sta jij op de knop te drukken en hij naar adem te snakken in de toekomst?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Toeps het volgende:
Kijk, als je op Brussel moet rennen voor de Thalys, en je ligt op de trap te snakken naar adem terwijl je vriendje met hartafwijking en 50 kilo zwaar tevergeefs op de knop staat te drukken, dan weet je dat je wat aan je conditie moet doen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Op die fiets kan ik het snappen.
En wij als fotograven zullen op toekomstige meets/shoots ook wel de vruchten ervan plukken denk ik.![]()
Zodadelijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef k_man het volgende:
Vanavond om 19.00 op NL1 een docu over Henri Cartier-Bresson.
Jazeker! Ik ben ook een ongelofelijke Asterix en Obelix fan, en heel geīnteresseerd in de Romeinse Tijd dus vind het echt een coole serie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |