Ah, op die manier.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef Subhuman het volgende:
Nee nee, het is geen wasstraat, maar een wasstation. Waar je zelf aan de gang mag met een borstel en een hogedrukspuit. En dan nog gaat het zo veel sneller dan met emmer en spons.
Goed bezig dus!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Toeps het volgende:
Ik zwem ook.En ik fitness.
Wow, dat klinkt wel erg sportief he.
Wasstraten ben ik zelf ook altijd een beetje huiverig voor.quote:
Ach die ene keer per jaar dat ik mijn auto wasquote:Op zondag 5 maart 2006 17:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wasstraten ben ik zelf ook altijd een beetje huiverig voor.Bovendien kan het hier goedkoper als je een beetje economisch met je tijd omgaat.
Voor je figuurtje hoef je het imho in ieder geval niet te doen. De foto's die ik hier van je langs heb zien komen geven die indruk in ieder geval.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Toeps het volgende:
Ik zwem ook.En ik fitness.
Wow, dat klinkt wel erg sportief he.
Kijk, als je op Brussel moet rennen voor de Thalys, en je ligt op de trap te snakken naar adem terwijl je vriendje met hartafwijking en 50 kilo zwaar tevergeefs op de knop staat te drukken, dan weet je dat je wat aan je conditie moet doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:32 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Voor je figuurtje hoef je het imho in ieder geval niet te doen. De foto's die ik hier van je langs heb zien komen geven die indruk in ieder geval.
Misschien moet ikzelf maar eens vaker gaan sporten.
Dan sta jij op de knop te drukken en hij naar adem te snakken in de toekomst?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:44 schreef Toeps het volgende:
Kijk, als je op Brussel moet rennen voor de Thalys, en je ligt op de trap te snakken naar adem terwijl je vriendje met hartafwijking en 50 kilo zwaar tevergeefs op de knop staat te drukken, dan weet je dat je wat aan je conditie moet doen.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:08 schreef EchnaDarr het volgende:
Op die fiets kan ik het snappen.
En wij als fotograven zullen op toekomstige meets/shoots ook wel de vruchten ervan plukken denk ik.![]()
Zodadelijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:57 schreef k_man het volgende:
Vanavond om 19.00 op NL1 een docu over Henri Cartier-Bresson.
Jazeker! Ik ben ook een ongelofelijke Asterix en Obelix fan, en heel geïnteresseerd in de Romeinse Tijd dus vind het echt een coole serie!quote:
Hij trekt mij ook niet echtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Anger Management lijkt me echt een kutfilm! Heb de trailer gezien toen ie net in de bioscoop kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |