Bluh, Rumor Has Itquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
Ben op het moment heel veel dvd's aan het downloaden kopen.
Dus ik ga straks film kijken.
Meesten draaien nog in de bios.
Wat ga ik kijken:
Big momma's house
Rumor has it
The Proposition
Syriana
Brokeback Mountain
YEAH...
Dat maakt mijn weekend dan weer een beetje goed....
Fok heeft geen bezwaar tegen het posten van de link, en beschouwt de inhoud als de verantwoordelijkheid van de poster.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ik me nou eigenlijk afvraag he....mag je dit wel laten zienHet is allemaal concurrentiegedoe en zo
Lijkt me toch niet dat dat eigenlijk zomaar mag, toch
Check, maar het was niet zozeer vanuit FOK!-standpunt bedoeld, maar meer een vraag aan Toepsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fok heeft geen bezwaar tegen het posten van de link, en beschouwt de inhoud als de verantwoordelijkheid van de poster.
ook weer opgehelderd
Dat zat ik dus ook net te denkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:28 schreef lostminds het volgende:
dat dat dan gelijk weer mee moet naar het bureau vind ik dan wel weer jammer, laat die mensen toch met hun hobby...
zal wel weer een sufkut zijn geweest die dacht, hey daar kan helemaal geen vliegtuig landen en dan zonder na te denken groot alarm slaat terwijl er verder geen herrie of grote vuurzee en/of rook te zien is
Je kan ook naar je bed gaanquote:
En de vraag is...?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef PS het volgende:
Kort vraagje voor het slapen gaan:
Ik moet morgen wat foto's maken in een sporthal. Nou heb ik alleen een d70s met kitlens. Het liefst flits ik niet, aangezien ik geen externe heb.
Dus ik zat te denken aan, ISO 800 (hoger wordt ben ik bang te korrelig), witbalans op TL en s-prio op 1/30 en op 18 mm blijven. Als het licht het toelaat kan de iso omlaag maar ik heb geen ervaring met een sporthal.
Foto's komen alleen online naar mijn gok op de website dus het hoeft toch geen a3 vergroting te worden. Dus ik kan in PS de levels lichter trekken en corrigeren als de foto's te donker zijn.
joepiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh
Ik zie net dat ik meer dan 1 GB aan downloads van mijn site heb gehad
da's gewoon een heeeeeeel kort vraagjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Subhuman het volgende:
[..]
En de vraag is...?* Sub ziet er geen staan!
Haha ehm.......de vraag was: Wat is slimmer: hoge iso en foto misschien onderbelicht (afhankelijk van licht situatie daar) maken en later in PS bewerken. Of flitsen met pop-up flitser wanneer dit mogelijk is?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef Subhuman het volgende:
En de vraag is...?* Sub ziet er geen staan!
maar goed, laten we er vanuit gaan dat je onze mening wilt, hier komtiequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef PS het volgende:
Kort vraagje voor het slapen gaan:
Ik moet morgen wat foto's maken in een sporthal. Nou heb ik alleen een d70s met kitlens. Het liefst flits ik niet, aangezien ik geen externe heb.
Dus ik zat te denken aan, ISO 800 (hoger wordt ben ik bang te korrelig), witbalans op TL en s-prio op 1/30 en op 18 mm blijven. Als het licht het toelaat kan de iso omlaag maar ik heb geen ervaring met een sporthal.
Foto's komen alleen online naar mijn gok op de website dus het hoeft toch geen a3 vergroting te worden. Dus ik kan in PS de levels lichter trekken en corrigeren als de foto's te donker zijn.
Dan krikken we hem gewoon naar 1600 iso. Nee geen afdrukken. Ze komen op een website 600 pixels breed ofzo. Heel misschien dat er ooit 1 afdrukje ofzo gemaakt wordt, maar ik kies er gewoon een zwik uit, resize en ze worden online gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
ik ga maar eens vroeg naar bed
@ivo: D70s gaat tot 1600 iso.
Maar ik ben het wel met je eens dat dat boven onderbelichte foto's staat.
@ps: moet je ook afdrukken leveren van de foto's?
Mag eventueel ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:35 schreef Subhuman het volgende:
Hm, veel blijven drinken, dat vind ik wel een goed idee!
Ohw...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:38 schreef diedrick het volgende:
[..]
Mag eventueel ook![]()
gewoon water zijn hoor...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:39 schreef Subhuman het volgende:
Ohw...
Ik heb vandaag nog geen druppel alcohol gehad! Tenminste... Nadat ik geslapen heb dan, de rest telt nog bij gister.
Zien jullie nou? Zo erg ben ik nog niet, die lostminds is nog tien keer erger!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef lostminds het volgende:
alcoholprobleem?! als de slijterij en kroeg dicht zijn, dan heb ik pas een alcoholprobleem!!![]()
Geen alcohol drinken is de oorzaak van diarree?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Offy het volgende:
[..]
En laat dat nou juist 1 van de oorzaken van diarree zijn
Jij leest alles alleen maar hoe jij het lezen wilt he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
Geen alcohol drinken is de oorzaak van diarree?
* Kratje erbij pakt
was meer een subtiele hintquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Zien jullie nou? Zo erg ben ik nog niet, die lostminds is nog tien keer erger!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:42 schreef Offy het volgende:
Jij leest alles alleen maar hoe jij het lezen wilt he?
Je weet niet wat je mist.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef lostminds het volgende:
was meer een subtiele hint![]()
ik drink niet
maar da's niet gezegd dat ik altijd nuchter ben hoorquote:
Blowen en spacecakes, daar doe ik dan weer niet aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:48 schreef lostminds het volgende:
[..]
maar da's niet gezegd dat ik altijd nuchter ben hoor![]()
ik hou het meer bij een traytje.... mag dat ook ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Geen alcohol drinken is de oorzaak van diarree?
* Kratje erbij pakt
Van mij wel! Ik ga er vandoor, mijn dvdtje afkijken!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:50 schreef diedrick het volgende:
[..]
ik hou het meer bij een traytje.... mag dat ook ?![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:56 schreef Subhuman het volgende:
Van mij wel! Ik ga er vandoor, mijn dvdtje afkijken!
staat dat niet in het boekje van je cam?quote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef sararaats het volgende:
ik ga mezelf nog een keer fotograferen met de zelfontspanner
hoe moet ik het aanpakken?
ik weet dat ik een zagetrees ben
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:03 schreef Re het volgende:
zo, dagje foto's schieten in Zeeland.... eerst de sneeuw doorploeteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |