volgens mij was het de bedoeling dat die paal om zou donderen of zie ik het nou verkeerd?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee idd, zo overdreven zwaar is die meid niet
ooooooooooooooh was dat hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat was nou precies de grap he, Peetje.
Klopt! De clou van de reclame is dus dat alles stukgaat, en dat de monteur van Planet je internet komt maken als het stuk gaat. Volgens mij wordt deze weer net zo leuk als de vorige. " Doe u muis in de rechterbovenhoek." "Nu rechtsaf!"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef lostminds het volgende:
[..]
volgens mij was het de bedoeling dat die paal om zou donderen of zie ik het nou verkeerd?
die deur van die ober moest toch ook omvallen
Ghehehe, ja ik keek net en viel bijna van mijn stoel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:41 schreef lostminds het volgende:
zo toeps, je hebt jezelf aardig omhoog geklikt zie ik, 1500 votes in 1 dag tijd ofzo![]()
http://www.atp-models.nl/model_poll_details.asp?FotoOndwId=18
Met credits naar uw supersoaker-wapen-leverancierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ghehehe, ja ik keek net en viel bijna van mijn stoel!
als je het niet zelf hebt gedaan kan je het beter ff melden, want dit valt echt op en straks word je gediskwalificeerd ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ghehehe, ja ik keek net en viel bijna van mijn stoel!
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
2400 hits tegen tusen de 250 en 650 voor de anderen? Nah... merkt niemand
Toeps is gewoon een puntenmagneet.. Ik had het al eerder gezegd..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
ik keek gisteren hoe de stand was en toen had ze iets van 400 nog wat votesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toeps is gewoon een puntenmagneet.. Ik had het al eerder gezegd..![]()
de afgelopen 2 jaar was dusdanig saai dat ik de laatste paar races zelfs niet meer gezien hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
vraagje... zitten er hier formule 1 fans?
Is het niet leuk om bij de Fok F1 manager een FOT team te maken???
Ik ga nu een eigen team maken, maar heb dus nog geen groep waarbij ik wil joinen...
om eerlijk te zijn weet ik niet eens precies wat de bedoeling isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:26 schreef Kleintje het volgende:
Maar geen zin om mee te doen met de manager?
Ik zal me daar maandag eens in verdiepen... Ik doe ook mee... lijkt me wel lachen..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
vraagje... zitten er hier formule 1 fans?
Is het niet leuk om bij de Fok F1 manager een FOT team te maken???
Ik ga nu een eigen team maken, maar heb dus nog geen groep waarbij ik wil joinen...
Doe dat... vergeet niet dat volgend weekend alles al van start gaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik zal me daar maandag eens in verdiepen...
Edit in replique..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:39 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Doe dat... vergeet niet dat volgend weekend alles al van start gaat.
Ik maak gewoon een FOT team aan....
zie wel of iemand erbij komt...
Dat is de truc, je moet met weinig beginnen om geld te verzamelen om later iets beters te kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:04 schreef lostminds het volgende:
nou ben benieuwd, echt veel kan je niet kopen
Woeiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:11 schreef Mauro het volgende:
En ik heb me aangemeld in het raceteam van FOT
Wanneer komt je sjoowkees?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WoeiIk heb net foto's uit zitten zoeken van vorige week
Als ik klaar benquote:
Zet het dan gewoon in je sigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:28 schreef Kleintje het volgende:
Lostminds, je kan daar ook slowchatten over de F1.
Dan hoeven we hier de SC niet te vervuilen met F1 gelul.
Tot volgende week wel hier steeds ff reclame maken voor ons team zodat er meer Fotters bij komen!
Pleur ze d'r maar bij!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Als ik klaar benEn zal ik die van mij bij die van jou zetten
Aangezien het een meet was en zo
Er mag nog een regel bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:31 schreef Kleintje het volgende:
Mijn sig is al zo lang...
Ik sprak gister de man van het modellenbureau, en die zei dat ze vorig jaar iemand hadden die een advertentie voor zichzelf had gezet. Maakt ze niks uit, zolang ze maar pageviews krijgen. En die hts, sja, hier op Fok! zitten kennelijk een hoop sig-klikkers. En dan heb je ook nog weblogland en Themepark...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef RonaldV het volgende:
Ik was het niet, iig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:20 schreef lostminds het volgende:
[..]
ik keek gisteren hoe de stand was en toen had ze iets van 400 nog wat votes
nu heeft ze er 2054 en is gestegen van 3 naar 4,5 sterren
dan is ze dus een electromagneet van een paar kilowatt geworden![]()
of iemand heeft een nachtje flink lopen klikken daarzo
Wat ik me nou eigenlijk afvraag he....mag je dit wel laten zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:03 schreef Toeps het volgende:
Even een schaamteloze C/P van mijn log:
Paaldansen!
In de nieuwe commercial van Planet Internet, that is. En zo zat ik gisteren in een stripclub. Alwaar een paaldanseres met paal en al zou omflikkeren. Respect voor de paaldanseres, die een aantal keer keihard uit die paal is gedonderd. Maar het resultaat mag er zijn!
[afbeelding]
Tijdens de paaldansscene hoefde ik niks te doen. Maar even later moest ik langslopen bij onze neppe wielklem en co, waar de wielklem uit elkaar donderde. De echte wielklem en co kwamen de opnames nog even verstoren, door te checken of we wel vergunningen hadden. Nou ja, volgens mij hadden ze gewoon niks beters te doen.
Daarna gingen we naar een hendig sjiek hotel, alwaar ze een deur hadden gedemonteerd. Als de ober tegen de deur aan zou lopen, zou deze naar voren vallen, zo het restaurant in. Na honderd keer testen gingen ze echt opnemen. De ober liep tegen de deur... En de deur bleef staan! Dat was de blooper van de week!
[afbeelding]
[afbeelding]
In het hotel hadden ze een tropisch aquarium. Met daarin de echte Nemo!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook hadden ze Dory.
[afbeelding]
Het was erg gezellig, we hadden een heel leuk groepje. Soms alleen een beetje flauw, aangezien de GTST barman waarvan me de naam even ontschoten is hier precies door mijn timer-foto heen liep. Hehehe.
[afbeelding]
Ik weet het ook niet, dus ik heb de vraag maar even achter gelegd. Wordt vervolgd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:12 schreef Toeps het volgende:
Geen idee. Heb geen quitclaim gezien gisteren. Enne, het komt over enkele weken toch op teevee. Iedereen zit foto's te maken, ze zeggen er nooit wat van. En anders haal ik het wel weg of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |