Ben van plan om een lichttafel te maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Alsnog maken lijkt meDenk wel aan een mooie egale achtergrond of zo
Of wilde je van bovenaf gaan fotograferen
Het word toch niet paaseiland, dat weiger ik te accepteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
We hadden het over het paaseiland van Mauro hoor
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.
Deze eitjes haalt men uit de zak en haalt alle foliepapiertjes eraf
Die foliepapiertjes laat je wat gekreukt en maakt er een soort van zee van.
In het midden van die zee een berg paaseitjes assorti.
Van een paar foliepapiertjes maak je beeldjes en zet die tussen de eitjes.
ff goed belichten en een foto maken.
Dat was mijn idee![]()
Het hele verhaal staat al in de Fok! FAQ en policy, en is forumbreed al meerdere keren verduidelijkt. Dat heb ik nog een keer gedaan in de feedback. Het is niet mijn probleem dat jij die policies, mededelingen en Feedbacktopics niet leest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.
Da's ook een cool planquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?
is minder werk en je hebt meer te snoepen achteraf![]()
Die paashaasjes zijn iets te groot voor het idee wat ik heb. ik wilde van die kleine eitjes daarvoor gebruiken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef lostminds het volgende:
[..]
kan je dan niet beter wat chocolade paashaasjes als beelden gebruiken?
is minder werk en je hebt meer te snoepen achteraf![]()
Wacht maar, mijn klonen hebben nog niet gestemd...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:44 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Het word toch niet paaseiland, dat weiger ik te accepteren.![]()
![]()
Doe ff een linkje naar het topic in MED dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het hele verhaal staat al in de Fok! FAQ en policy, en is forumbreed al meerdere keren verduidelijkt. Dat heb ik nog een keer gedaan in de feedback. Het is niet mijn probleem dat jij die policies, mededelingen en Feedbacktopics niet leest.
En al mijn klonen ook nog nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Wacht maar, mijn klonen hebben nog niet gestemd...![]()
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Doe ff een linkje naar het topic in MED dan?
Kloon alertquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?
Ik kan het niet vinden, is het er wel?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Doe es net als ieder ander, en ga zelf eens op zoek dan?
Daar kan ik nou ook niet direct uit opmaken dat een post als de mijne niet zou mogen.quote:Natuurlijk kun je meerdere smilies in je post gebruiken, maar let erop dat het niet gaat storen. Hele posts vol met smilies vindt niet iedereen even leuk.
Och, je weet het nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, is het er wel?
In de (forumbrede) FAQ staat trouwens alleen dit over smiliegebruik:
[..]
Daar kan ik nou ook niet direct uit opmaken dat een post als de mijne niet zou mogen.
Kloon met grote posthistoriequote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:03 schreef kutvent het volgende:
[..]
Kloon alert![]()
Dat doet niemand toch? De FAQ lezen
Natuurlijk, zal ik ook doen voortaan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Och, je weet het nu.Bovendien is het simpele netiquette om je aan te passen aan de geschreven en ongeschreven mores van de plek die je bezoekt op het internet
één van de vele met een grote posthistoriequote:
Hmm, ik geloof niet dat ik er een heb met meer dan 1000 posts.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
één van de vele met een grote posthistorie
5 van mijn kloons staan in de lijstjes van acree
Mênquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof niet dat ik er een heb met meer dan 1000 posts.
Doeg Mauroquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
Mensen,
Ik ga jullie op deze heuglijke avond verlaten.
Deze kloon gaat de bewuste wereld verlaten voor de onderbewuste wereld en hoopt eindelijk eens een keer de hele nacht te kunnen slapen zonder dat er een beest over me heen loopt. Of op mijn hoofd gaat liggen.
Welterusten allemaal.
[disclaimer]Dit is geen zwaaipost[/disclaimer]
hoop toch wel dat je het over katten hebt danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Mauro het volgende:
... en hoopt eindelijk eens een keer de hele nacht te kunnen slapen zonder dat er een beest over me heen loopt. Of op mijn hoofd gaat liggen.
Katte - poesjes... de ene is een soortnaam, de ander het geslacht pun intendedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:58 schreef lostminds het volgende:
[..]
hoop toch wel dat je het over katten hebt dan![]()
van de eerste wist ik wel dat ze kunnen lopen, wat die ander betreft wil ik het eigenlijk liever niet wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Katte - poesjes... de ene is een soortnaam, de ander het geslacht pun intended
Allebei kunnen ze over je gezicht
Zijn niet de enigen hoor. Hier op de Veluwe (en ook in andere bossen trouwens) zitten in de zomermaanden nogal wat teken. Waar hoofdluizen hinderlijk, maar verder vrij onschuldig zijn, kunnen teken ziekten zoals de ziekte van Lyme veroorzaken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:03 schreef lostminds het volgende:
overigens schijnen deze rakkers ook nog wel eens voor te komen
[afbeelding]
lensdop vergeten te verwijderen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:07 schreef Vigile het volgende:
Aargh, volgens mij is iedereen naar bedmaar voor de vroege kijkers morgen gelijk een vraagje; ik kom thuis van een verjaardag ga achter m'n pc zitten, zie m'n D70 liggen en besluit voor de lol wat plaatjes te schieten op m'n kamer hier. Alle lichten staan aan, ik zet 'm op de "P" stand, waarbij hij dus zelf de sluitertijd en het diafragma zou moeten instellen....maar wat ik ook probeer hij belicht ze consequent VEEEEL te kort alles resultaten zijn zwart! dat is dan welliswaar zonder flits (hij zou dan zelf sluitertijd e.d. moeten aanpassen) maar mét flits in dezelfde stand maakt hij de belichting nóg korter waardoor ze alsnog weer zwart zijn! In de Auto stand doet 'tie het prima, en M natuurlijk ook....maar in de A stand, zelfde probleem.
Wat is er aan de hand!?
Briljant! Opgelostquote:[
of misschien je belichtingscompensatie op -5EV?
Ik bedoelde 1 beest. Mijn Fred.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:58 schreef lostminds het volgende:
hoop toch wel dat je het over katten hebt dan![]()
gheheheehehe lijden zal je...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 beest. Mijn Fred.
Fred is een lieve ex-kater
Maar hij heeft het vannacht weer gepresteerd om mij wakker te krijgen
Goeie morgen overigens
Voor morgen vanavond?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:25 schreef HMaster-II het volgende:
gheheheehehe lijden zal je...
Ik ga maar de bende bij elkaar zoeken voor morgen vanavond.
Grmbl grmblquote:
Heb al ééntje weer vol gepropt met energie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Voor morgen vanavond?
Wanneer is dat?
p.s. is je accu al leeg?
Omdat het vanavond weer vast kan vriezen..quote:
Nee idd, zo overdreven zwaar is die meid nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dat filmpje is idd briljant![]()
Die paal is niet echt stevig iig
Dat was nou precies de grap he, Peetje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Dat filmpje is idd briljant![]()
Die paal is niet echt stevig iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |