Ni-MH is zooo 1990quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee 2 accu's zijn toch sterker dan ik dacht..
Maar één van de accu's is nog niet goed in gewerkt.
![]()
Langzaam leeg laten druppelen is beter dan brute force leeg trekken..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef ableton het volgende:
[..]
Idd, alleen aanlaten staan schiet niet op, net als auto in zijn vrij laten draaien, verbruikt ook niet echt veel benzine toch
Volgens mij iets met een dierentuin of zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Plannen voor het weekend met je nieuwe accu?
kheb Li-ionsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ni-MH is zooo 1990
Li-ion heeft geen last van geheugeneffecten
daar hebben ze ook Li-onsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een dierentuin of zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een dierentuin of zo
Je gaat mee naar de dierentuinquote:
Dat zijn opgevoerde huiskatten..quote:
Apenheulquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat mee naar de dierentuin![]()
edit: oh wacht ff...het is pas vrijdagNou ja...dan kan je ook een dierentuin gaan bezoeken
Hele goeie optie iddquote:
je was toch al naar je pa's-eiland geweest?quote:
stap jij het kooitje in dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat zijn opgevoerde huiskatten..![]()
Die zijn alleen gepimped met racestrepen
Ik heb meerdere familieleden. Niet allemaal met eigen eilanden, maar ja, wij zijn de arme tak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je was toch al naar je pa's-eiland geweest?
Beter lezen. Jullie gaan naar de dierentuin, dus ik gaf even aan dat ik ook op familiebezoek ga. Het is een nuance, maar toch.quote:
Zien!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen
ik heb een mooie foto gemaakt van Utrecht in de sneeuw
ik ben naar het Nijntje museum geweest en gaan shoppenquote:
Mooie foto inderdaad. Stukje Oudegracht, zo te zien.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben naar het Nijntje museum geweest en gaan shoppen
[afbeelding]
ja hoor. de kindjes van mijn zus vonden het echt heel mooi en ik vond vooral de muur met alle Nijntje-boeken knap gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooie foto inderdaad. Stukje Oudegracht, zo te zien.
Nijntje museum was leuk?
nijntje is leuk, vooral de parodieenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben naar het Nijntje museum geweest en gaan shoppen
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef k_man het volgende:
Edit RonaldV: zie de uitleg over de smiley policy
Die officiële mededeling is hier ook maar pas een keer of 20 voorbij gekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is handig als 'officiële' mededelingen niet ergens verstopt staan, halverwege een FB-topic. Maak er dan een sticky van ofzo. En neem het op in de FAQ.
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die officiële mededeling is hier ook maar pas een keer of 20 voorbij gekomen
Ik wel. Ik heb paaseiland gestemdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich in mijn suggestie vinden.
de kans dat dat onderwerp gekozen word is vrijwel nihil, dus ik zou zeggen, vertel...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb paaseiland gestemd
Heb er namelijk een leuk idee mee.
Kan niet eens meer..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
de kans dat dat onderwerp gekozen word is vrijwel nihil, dus ik zou zeggen, vertel...
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef lostminds het volgende:
[..]
de kans dat dat onderwerp gekozen word is vrijwel nihil, dus ik zou zeggen, vertel...
Wat is het geworden dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Kan niet eens meer..
3 stemmen geloof ik, en het stem-iets is 38 36 minuten geleden al verstreken.
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat is het geworden dan?
nacht op landschap?
En is het Ronald niet die het doet, dan wel iemand andersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Mauro het volgende:
En wat 'hier' betreft. Idd in de SC. Daar komt ie ongeveer dagelijks voorbij.
Alsnog maken lijkt mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Men koopt 1 grote zak paaseitjes.
Deze eitjes haalt men uit de zak en haalt alle foliepapiertjes eraf
Die foliepapiertjes laat je wat gekreukt en maakt er een soort van zee van.
In het midden van die zee een berg paaseitjes assorti.
Van een paar foliepapiertjes maak je beeldjes en zet die tussen de eitjes.
ff goed belichten en een foto maken.
Dat was mijn idee![]()
Alleen vrees ik dat er met het pellen van de eitjes er al heel wat op onverklaarbare wijze verdwijnenquote:
Be strongquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Alleen vrees ik dat er met het pellen van de eitjes er al heel wat op onverklaarbare wijze verdwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |