Om bonje te kunnen hebben moet er een raakvlak zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
hadden we weer bonje in de tent vanmorgen?
Begrijp ik nou goed dat je voor zo'n ranzig blaadje geposeerd hebt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
2 foto's gehad van de Passieshoot. rest volgt soon.
1e foto is erg leuk.
2e foto kijk ik te onzeker en gespannen en dat vond hij ook.
Begrijp ik nou goed dat jij dat afkeurt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je voor zo'n ranzig blaadje geposeerd hebt?
Nee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat jij dat afkeurt?
Er is dus iig 1 leuke foto uit voortgekomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
1e foto is erg leuk.
Maar ja, ik heb mijn eerste prof. shoot gehad voor een ranzig blaadje.quote:
Het moet wel in jouw straatje passen... Tis een Rukonderwerpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je voor zo'n ranzig blaadje geposeerd hebt?
We willen ze zien natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Kleintje het volgende:
1e foto is erg leuk.
quote:
Over MSN dan graag, ik weet niet of we gedonder kunnen krijgen over coprights en zo (zie Playboy discussies)quote:
Ik mag wel hopen dat mijn klanten het rukmateriaal vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het moet wel in jouw straatje passen... Tis een Rukonderwerp![]()
:edit: niet slaan Kleintje![]()
*kijkt in mailbox...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Mag ze niet plaatsen
Dan mag ik mijn verdiende geld weer inleveren + een boete.
first publictionright enzo...
Maar wie weet kan ik die ik wel leuk vind wel ehm.. per ongeluk via mail ehm...
Hij is best wel lief eigenlijk...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef Kleintje het volgende:
niet ranzig toch???
Gewoon Eveline en haar alter ego
Feliquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Subhuman het volgende:
Woei er staat een foto van mij in het UT Nieuws (krantje van de Universiteit Twente)Kijk op http://wwwutnws.utwente.nl en klik rechtsboven op "Turnen ook na blessure nog prachtsport"
Ja, dat durf ik best wel!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef Kleintje het volgende:
LIEF?
Kleintje, Eveline en Alter-ego als lief bestempelen... HOE DURF JE
Euh... Omdat jij niet oplet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FeliWaarom hebben we die foto niet eerder gezien
![]()
Tuurlijk mag jij nog wel wat over die foto zeggen. Ik ben het zelfs helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Kleintje het volgende:
Sub?? Ik mag zeker niets over die foto zeggen na vanmorgen?
Vind de voet waar ze op staat te licht.
Valt bijna samen met de evenwichtsbalk...
(ow en... wel cool dat ze een foto van jou gebruiken)
Kwist niet dat je zo'n lekker wijf wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Subhuman het volgende:
Woei er staat een foto van mij in het UT Nieuws
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kwist niet dat je zo'n lekker wijf was
Kwist ook niet dat je aan turnen deed
Wie heeft die foto dan genomen van jou?
Jamaar ik heb de National Geographic Fotogids al. Volgens mij staan daar dezelfde dingen in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:40 schreef Kleintje het volgende:
Mauro... de eerste...
heb ik ook besteld.
Freeman is oke ole ole...
Freeman is oke ole ole
quote:En nu ben ik mijn bed in. Kwam de afstandsbediening halen...
Ik heb ze allebei en ze zijn allebei goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar ik heb de National Geographic Fotogids al. Volgens mij staan daar dezelfde dingen in.
[..]
Tuurlijk mag je zwaaien...quote:
accu's aan het leegtrekken om goed bij te laden en verder geen fuck te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Niks te doen op de vrijdagavond? Geen foto's uit te zoeken?
Noem het maar Ko ko kors korsa iietsssquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
mwah heb net een feessie achter de rug omdat vriendlief het 12 en een half jaar heeft uitgehouden bij zijn baas...
tiepen gaat een beetje traag dus nu
Leg uit, hoe?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
accu's aan het leegtrekken
accu's in cam en cam aan laten staan...quote:
En, is ie al leeg?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
accu's in cam en cam aan laten staan...
![]()
Yup de mijne ook, maar die functie staat op "uit"..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, ik hoopte op een apparaatje, anders dan de camera.
Sommige camera hebben een instelling dat ze na bepaalde tijd niks mee gedaan weer uit gaan.
Kan je toch instellen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, ik hoopte op een apparaatje, anders dan de camera.
Sommige camera hebben een instelling dat ze na bepaalde tijd niks mee gedaan weer uit gaan.
Nee 2 accu's zijn toch sterker dan ik dacht..quote:
Idd, alleen aanlaten staan schiet niet op, net als auto in zijn vrij laten draaien, verbruikt ook niet echt veel benzine tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Mauro het volgende:
Wat nog sneller werkt is om dat ding aan een usb kabel te hangen, te verbinden met je computer en data op en neer schrijven. Van en naar de CF kaart.
Moet je eens zien hoe snel de accu's leeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |