Jongen... toe...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha... Iemand is jaloers omdat ik het wel gezellig heb gehad!
misschien is ie piesen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Wij wachten op een reactie. Op een eventuele rel. Mijn F5 knop slijt.
Maar ja... drank in de man he... het duurt wat langer!
Nou, ik dacht meer aan MSN of mail eigenlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
moeten we dit in fb uitvechten???
Heb jij ZULKE gezellige kattenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Kleintje het volgende:
Gelukkig maar Sub, heb je toch een beetje haar op je tanden. (lastig drinken lijkt mij).
Maar goed...![]()
Ik ben weer even weg.
Ik ga het WEL gezellig hebben. En dat zonder kater
IK GA THEE DRINKEN MET MIJN KATTEN
(ik zal er een foto van maken)
Is dat degene met die ENORM grote vlek onder zijn oog??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Mijn katten zijn niet gezellig
Iedere keer dat ik de thee bij ze neerzet lopen ze weg.
En Tijger vindt het touwtje aan het fototoestel boeiender dan de thee...
Het is en blijft een tijger.. uhh kat, hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:49 schreef Kleintje het volgende:
Mijn katten zijn niet gezellig
Iedere keer dat ik de thee bij ze neerzet lopen ze weg.
En Tijger vindt het touwtje aan het fototoestel boeiender dan de thee...
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Is dat degene met die ENORM grote vlek onder zijn oog??![]()
Misschien vind die het wel hartstikke leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is en blijft een tijger.. uhh kat, he. Ik heb zin om Devil de sneeuw in te gooien en er foto's van te maken... maar ik maak niet zo goed foto's en ik vind het wel een beetje zielig voor de kat ook
![]()
dat is zegmaar focussen op de vloerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:13 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet makkelijk foto's maken...
Das zielig voor de kat.. Beetje in de koude sneeuw gemikt worden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is en blijft een tijger.. uhh kat, he. Ik heb zin om Devil de sneeuw in te gooien en er foto's van te maken... maar ik maak niet zo goed foto's en ik vind het wel een beetje zielig voor de kat ook
![]()
Ik geef dat maar toe, anders loop ik straks met een grote blauwe vlek op mijn oog rond.quote:
Nee, dat is je camera naar beneden trekken om te spelen.quote:
een teckelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:14 schreef HMaster-II het volgende:
Wij hadden vroeger thuis een Teckel die vond sneeuw helemaal niets.. Er zat namelijk een thermostaat aan... En als hij door de sneeuw liep zag je niet alleen pootafdrukjes, maar ook een middensleepspoor.Op een gegeven moment was de thermostaat bevroren en stopte hij met lopen. Kon je hem weer verder naar huis dragen..
![]()
20 jaar geleden was ik nog niet zo groot en stoer hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:18 schreef Kleintje het volgende:
[..]
een teckel
*ziet grote stoere HM al met een teckel sleuren*
![]()
Nu wel he?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
20 jaar geleden was ik nog niet zo groot en stoer hoor...![]()
![]()
Maar lief dat je dat zo vindt Kleintje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hello Luc,
Sorry for the delay. We have mailed your order only on 2 Mar from Prague, Czech Rep. You should receive it within a week.
Thank you for your patience.
Dzmitry
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:42 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nu wel he?
Nu ben je groot en stoer he???Ja, nu ben ik heel groot en stoer. Maar ik zuip niet overmatig veel en doe daar al helemaal niet stoer over. Ik drink ook nooit als ik moet rijden. Ik neem mijn verantwoordelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
Wat voor lampjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Vliegvrager het volgende:
mn lampjes zijn binnen
Na twee fokking maandenmaar goed, ze zijn binnen
dus jij gaat binnenkort experimenteren met studiowerk?quote:
Meid: Laarsjes aan en naar buiten..quote:
Ja maar..... Ik heb geen zin om alleen te gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Meid: Laarsjes aan en naar buiten..![]()
Ik heb zin in zondag om in een sneeuwige diertuin te lopen![]()
Potver, ik krijg het idee dat ik achterloop...iedereen gaat aan het studiowerkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:48 schreef Vliegvrager het volgende:
Daar was ik al een beetje mee begonnen, maar dat ga ik nu wel uitbreiden ja.
Je loopt nog mijlen op mij voor hoor...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Potver, ik krijg het idee dat ik achterloop...iedereen gaat aan het studiowerk
Maar ik heb straks een vers huisje, das ook lekker
Ach welnee, en trouwens...ook zonder studio heb ik nog zat te leren, dus ik klooi lekker verderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je loopt nog mijlen op mij voor hoor...![]()
Het is geen wedstrijdje hoor peaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studio werk gedaan. Dus je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef pea4fun het volgende:
Da's geen vloeibaar eten hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:43 schreef Kleintje het volgende:![]()
IK GA LUNCHEN
[afbeelding]
Ik kan er ook niets aan doen.
Moet vloeibaar voedsel i.v.m. ontsteking in mijn kaak.
En hoe kouder, hoe minder pijn.
Dus deze smaak gaat er vandaag bij mij in *jammie*
Maar geen stukkies die in dat gat kunnen gaan zitten....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geen vloeibaar eten hoorDat spul is meestal ontiegelijk hard als je het uit de vriezer haalt
Da's waarquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Maar geen stukkies die in dat gat kunnen gaan zitten....
It wasn't me this timequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
hadden we weer bonje in de tent vanmorgen?
Welnee. Een verschil van inzicht, da's al.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
oh okeequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Welnee. Een verschil van inzicht, da's al.
Huh? Ben je teurg? Waarom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |