ja precies, dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je geen bezemsteel om het ijs rond de boot los te porren?
Of een schop?
Jawel maar dat is een enorm kutwerk want dan moet ik op een half zinkend vlot de boot rondquote:
Dan krijgt hij hem wel van mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:33 schreef Kleintje het volgende:
Puckzzz, wij bespreken het wel ff via msn!
Verder is Eefje happy!
Eind van het gestalk van haar eigen ex is in zicht. Kan voor mij waardevolle spullen bij hem ophalen.
Manuel... als je nog meeleest... tnx (nee, een kus gaat te ver)
Als je hier naar buiten kijkt kan ik het me nauwelijks voorstellen dat alleen hier sneeuw ligt, toch zeker 5-10 cm voor de deurquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Geen sneeuwvlokje te zien hier...
Of een gasbrander.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je geen bezemsteel om het ijs rond de boot los te porren?
Of een schop?
Ik had de laatstequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Of een gasbrander.![]()
Ik ben vandaag de accu's van mijn camera aan het leegtrekken. En vanavond en morgen weer opladen. frisse start maken.. @Mauro, weet jij of ze bij de Mediamarkt nog zo'n Imagetank hebben?![]()
kinderbedje + skates + wasmachine... hij doet mee aan de red-bull zeepkisten racequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz is een complete huisraad kwijtgeraakt aan een ex, inclusief kinderbedjes, (hij had zelf geen kids) wasmachine, MIJN skates (wat moet hij daar nou mee)etc.etc.
Wat is dat toch met al die vervelende exen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ow altijd fijn die exen die je spullen niet terug willen geven
* Puckzzz is een complete huisraad kwijtgeraakt aan een ex, inclusief kinderbedjes, (hij had zelf geen kids) wasmachine, MIJN skates (wat moet hij daar nou mee)etc.etc.
heel gezellig, toen ik toch plotseling op kwam dagen om op zijn minst mijn fotoboeken e.d. op te halen belde hij de politie. Die hebben hem het huis in gecommandeerd en mij geholpen met een paar spulletjeszielige jankerd
En leen nooit meer je gezamelijke spullen uit aan je ex..... Ik mocht choffer meer dan een half jaar wachten toto ze m'n muziek cd's en foto's weer terug bracht..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ow altijd fijn die exen die je spullen niet terug willen geven
heel gezellig, toen ik toch plotseling op kwam dagen om op zijn minst mijn fotoboeken e.d. op te halen belde hij de politie. Die hebben hem het huis in gecommandeerd en mij geholpen met een paar spulletjeszielige jankerd
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:41 schreef ableton het volgende:
[..]
kinderbedje + skates + wasmachine... hij doet mee aan de red-bull zeepkisten race![]()
ik ben met mijn paps mijn spullen gaan halenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wat is dat toch met al die vervelende exen?
Ik snap dat niet dat iemand zo vervelend kan doen. Het enige wat je er mee zou kunnen bereiken is totale weerzin.
Butt.... Nou ik bestel dan wel ééntje binnenkort.. Was niet helemaal tevreden over de review in de Zoom.nl, maar ik heb via het forum van Zoom wel een link naar een online winkel gevonden.quote:
en voor welke ga je dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Butt.... Nou ik bestel dan wel ééntje binnenkort.. Was niet helemaal tevreden over de review in de Zoom.nl, maar ik heb via het forum van Zoom wel een link naar een online winkel gevonden.
Iemand moet het werk toch doen? IK doe iig verrekte weinig vandaag en ga lekker om 12.30 naar huisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:55 schreef Re het volgende:
morguh![]()
meetings tot 7 uur vanavond... leuk begin van het weekeind
Ik heb de simpelste oplossing: ik heb geen exen.quote:
Met bitterballen enzo! en natuurlijk een behoorlijke gratificatiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Iemand moet het werk toch doen? IK doe iig verrekte weinig vandaag en ga lekker om 12.30 naar huis
vriend is 12 en een half jaar in dienst dus hebben we zo'n fijne shindig met de directie en alles enzoJoepie
![]()
Ik denk een Vosonic. Maar weet nog niet welke..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
en voor welke ga je dan?
t was niet echt een review in zoom vond ik , meer een opsomming van welke er zijn
owja gratis vreten en 1 biertje op kosten van de baasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:06 schreef ableton het volgende:
![]()
[..]
Met bitterballen enzo! en natuurlijk een behoorlijke gratificatie![]()
bijna puckzzzquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Kom op mensen! Ik verveel me suf! is het al bijna half 1?
Hey Puckzzz...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef Puckzzz het volgende:
Kom op mensen! Ik verveel me suf! is het al bijna half 1?
Die net S&G genoegquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef prupke het volgende:
[..]
bijna puckzzz
zeg heb je de jurk gezien in de showcase van mij??
die jurk wil ik gebruiken voor in de ardennen (moet er dan wel ff de ribbels uitstrijken )
Redelijk wat Noordelijke Fottersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Puckzzz...Verveel je je meiske? Tis wat.
Waaom kom je binnenkort niet een keer weer naar het Noorden voor een koffiebreak en meet met ons FOT-ers.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef prupke het volgende:
[..]
bijna puckzzz
zeg heb je de jurk gezien in de showcase van mij??
die jurk wil ik gebruiken voor in de ardennen (moet er dan wel ff de ribbels uitstrijken )
Puckzzz is er stil van.quote:
daar kom ik wel even op terug na de Ardennen meetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz is er stil van.![]()
Zo eng zijn wij toch niet Puckzzz![]()
![]()
Yeahhhhhquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]was het eerste wat ik dacht, hele mooie pon
whehehe ruzie maken met een klant op een nette manier over de mail is leukik kan dat heel goed
nu mag ik hem vertellen dattie die boxen in zijn reet mag steken van de baas
*Note to self: Bos bloemen meenemen voor Puckzzzquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar kom ik wel even op terug na de Ardennen meet
Is dat een hint..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb zoveel water gedronken voor ik naar bed ging, en nog heb ik hoofdpijn...
Wisten jullie trouwens dat er in september 2004 al een heel erg geslaagde Groningen meet geweest is?* Sub was erbij!
nope!quote:
En voor haar vriendinnetjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*Note to self: Bos bloemen meenemen voor Puckzzz![]()
Melden is toegevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz heeft ook een kater, maar ik ben stoer en geef het lekker niet toe
--> PUBquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:47 schreef Subhuman het volgende:
Goeiemorgen!Ik heb zoveel water gedronken voor ik naar bed ging, en nog heb ik hoofdpijn...
Wisten jullie trouwens dat er in september 2004 al een heel erg geslaagde Groningen meet geweest is?* Sub was erbij!
En dan ook nog voor -Marjo- en Prupke natuurlijk...quote:
Ik deel ze wel met je hoorquote:
Op zijn minst!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En dan ook nog voor -Marjo- en Prupke natuurlijk...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Op zijn minst!
En voor mij 1 extra omdat ikalles regel
Haha... Iemand is jaloers omdat ik het wel gezellig heb gehad!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:05 schreef Kleintje het volgende:
[..]
--> PUB
Topic "Pimp hier met het feit dat je teveel gezopen hebt en je grensen niet kent"
Grow up!
En ja... voordat je twijfelt... dit was wel persoonlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |