tja dat krijg je met die sub-fora waar je nooit komtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ach ja, die haal ik altijd door elkaar
Nu nog het onderwerpen stem topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik heb net de 2 beloofde showcases bekeken, en het was de moeite waard
Is die er dan? ff kijken...quote:
je kan ook overdrijven he.quote:
Wat zij zegt dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Zo, gestemd...beweging hebben we al gehad, sensualiteit geeft weer hele discussies, ik houd niet van donker, paaseiland kom ik voorlopig niet, dus dat was snel kiezen.
Je vergeet de ©quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt dus![]()
zal ik het dan maar zeggenWat een rukonderwerpen
quote:
K-man toch? Dat heb je verdrongenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je hebt helemaal gelijk
Wiens copyright was het ook al weer
![]()
Aangepastquote:
Ik klaag niet, ik was snel klaar met kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb nog zo gevraagd of mensen onderwerpjes wilden aandragen. Maar nee hoor, klagen klagen klagen...echt hollanders. Volgende keer dat ik win ga ik klagen als 1 van mijn onderwerpen nomineren
En nog voldoende gemotiveerd ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik was snel klaar met kiezen
goed he? en dat zo laat op de avondquote:
Tijd om ALLES los te koppelen en naar bed te gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
oow..lekker...krijg net een stroom piek en meteen hoor ik onweer
dat gaat leuk worden
Yeps.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Mauro heeft vanavond gehoord dat ik nog steeds megabitch kan zijn... HEERLIJK
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan er iemand 1000 euro gebruiken?
Er is 1000 euro uitgeloofd voor mijn alter-ego.
Volledige naam van mijn alter-ego: Chantal...
en wat is de catch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
1000 euro is altijd handigquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
welcome to the clubquote:
ik probeer alleen maar die 1000 euro te verdienenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, ik begrijp dat een dergelijk telefoongesprek over relaties en exen en zo (want ik vermoed dat dat het is) frustrerend is, maar is het wel zo handig om dat hier uit te gaan kauwen
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, ik begrijp dat een dergelijk telefoongesprek over relaties en exen en zo (want ik vermoed dat dat het is) frustrerend is, maar is het wel zo handig om dat hier uit te gaan kauwen
en het ging zo lang goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?
Je bent ff bezig, en het loopt weer compleet uit de klauw...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?
Je bent ff bezig, en het loopt weer compleet uit de klauw...
Je kent het gezegde toch: Als de mod van huis is, gaan de users offtopicquote:
Vandaar dat de mod veel harder mept in de SC dan echt nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent het gezegde toch: Als de mod van huis is, gaan de users offtopic![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, bedankt voor de actieve moderatie in mijn showcase!
Gelukkig is het niet nodig geweest.
Welterusten allemaal
oww showcase... ff kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, bedankt voor de actieve moderatie in mijn showcase!
Gelukkig is het niet nodig geweest.
Welterusten allemaal
ik zit weer eens ingevrorenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
3 cm sneeuw en cam ligt potverdorie thuis
nu maar een paar pics gemaakt met telefoon
hihiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:45 schreef ableton het volgende:
[..]
ik zit weer eens ingevrorenkutwoonboot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |