quote:
Ik ben ex-militair.quote:
Dat lijkt me wel wat idd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:13 schreef blackbully het volgende:
investeren?
wat denk je van fuseren?
kan makkelijk 2 shoots tegelijk doen met de spullen alleen mis ik 2 handen en 1 camera.
hoelang duurd een shoot? 1 uur? kunnen we 500 per uur verdienen. 4000 per dag. lijkt me redelijk
is goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat idd.
Dit weekend zullen we het er wel ff over hebben
yep hebben plannenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:21 schreef RonaldV het volgende:
En weer door vanaf hier
Wie hebben er allemaal plannen voor lente-shoots?
Jij bent de fotograaf dus jij MOET meequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef blackbully het volgende:
ik mag niet mee denk ik.
of is het een verrassing?
un halvequote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Mauro het volgende:
Hoe ver zitten jullie van elkaar af? 2 meter?
Ik denk dat het ongeveer deegroller-afstand + veiligheidsmarge voor BBquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Mauro het volgende:
Hoe ver zitten jullie van elkaar af? 2 meter?
deegroller?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat het ongeveer deegroller-afstand + veiligheidsmarge voor BB![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
deegroller?
ik ben banger voor onze garde hoor.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Daar ga jij ook nog kennis mee maken![]()
En dan vooral van die oudere camera's nemen met zo'n motorwinder eronderquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Mwah, met 6 schutters kunnen we aardig wat herrie produceren
ik maak hier uit op dat je mee gaat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoeienavondBen net mijn bed weer uit
[..]
En dan vooral van die oudere camera's nemen met zo'n motorwinder eronder![]()
Helaasquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef blackbully het volgende:
ik maak hier uit op dat je mee gaat?![]()
Ik heb vandaag tot op heden effectief 2 uur buiten mijn bed gebivakkeerd geloof ikquote:of nog teziek en tedruk?![]()
psssst, thalys = tgvquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Disney heimwee.
En ik zie elke fucking dag een thalys langsrijden, tussen Den Haag en Rotterdam.
Oké, de foto is een TGV, maar die rijden er ook naartoe, vanaf Brussel.
Erger nog: Thalys is een tweedehands 1e generatie TGV.quote:
Over welke serie heb je het? De PBKA of PBA?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Erger nog: Thalys is een tweedehands 1e generatie TGV.
Ow god, ik tref een treinengekquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:23 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Over welke serie heb je het? De PBKA of PBA?![]()
Wat offtopic gelul wat ik interessant vind, ook op de zieke dag
quote:
Severe cafeine shortage...quote:
quote:
Je bent pas nog geweestquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Disney heimwee.
En ik zie elke fucking dag een thalys langsrijden, tussen Den Haag en Rotterdam.
Oké, de foto is een TGV, maar die rijden er ook naartoe, vanaf Brussel.
Tis heel simpel, PKBA staat voor Parijs, Keulen, Brussel en Amsterdam, dit is de tweede serie thalys-en die rondrijden. De eerste serie is dus de PBA en mist de K van Keulen, de eerste serie komt dus niet in Keulen. Ik neem aan dat de eerste serie niet onder de draad kan rijden in Duitsland en zodoende er dus ook niet komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow god, ik tref een treinengek
Ik kan me herinneren dat toen de Thalys in Nederland werd gepresenteerd er melding werd gemaakt van het feit dat het opgeknapte 1e generatie TGVs waren. Welke serie dat is: geen idee.
Ik heb continu plannen voor shoots. De lente kan me verder gestolen worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:21 schreef RonaldV het volgende:
En weer door vanaf hier
Wie hebben er allemaal plannen voor lente-shoots?
Way too much informationquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef RubberDuckey een heel oninteressant verhaal over treintjes
Ow, in dat geval kan het nog veel simpeler: de eerste serie TGVs was vierkant. Ze reden op de lijn Parijs-Lyon. Dat zijn de treinen die nu als Thalys dienst doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis heel simpel, PKBA staat voor Parijs, Keulen, Brussel en Amsterdam, dit is de tweede serie thalys-en die rondrijden. De eerste serie is dus de PBA en mist de K van Keulen, de eerste serie komt dus niet in Keulen. Ik neem aan dat de eerste serie niet onder de draad kan rijden in Duitsland en zodoende er dus ook niet komt.
Overigens zijn de 2 series heel makkelijk uit elkaar te houden: de eerste serie is veel vierkanter dan de tweede serie. Volgende keer dus erg goed opletten als je in de buurt van het spoor bent!
ik vond de Sud-Est echt spuuglelijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Tis heel simpel, PKBA staat voor Parijs, Keulen, Brussel en Amsterdam, dit is de tweede serie thalys-en die rondrijden. De eerste serie is dus de PBA en mist de K van Keulen, de eerste serie komt dus niet in Keulen. Ik neem aan dat de eerste serie niet onder de draad kan rijden in Duitsland en zodoende er dus ook niet komt.
Overigens zijn de 2 series heel makkelijk uit elkaar te houden: de eerste serie is veel vierkanter dan de tweede serie. Volgende keer dus erg goed opletten als je in de buurt van het spoor bent!
Als je ze naast elkaar zet zul je zien dat ze qua uiterlijk alleen in de verf verschillen. de echte verschillen zitten onderhuids, maar dat kan ook haast niet anders, er zit bijna 10 jaar verschil in techniek tussen de Sud-Est en de Atlantique. En als ik het destijds goed begreep hebben wij gemoderniseerde Sud-Ests (maar er zou best Atlantique techniek ingestopt kunnen zijn).quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vond de Sud-Est echt spuuglelijk
[afbeelding]
de Atlantique daarentegen
[afbeelding]
Daar heb ik nogeens 3 uur in gezeten toen er in 1989 op Utrecht CS een grote manifestatie was ter gelegenheid van 150 jaar NS
Thalys in de vorm van een TGV-Atlantique (2G dus):
[afbeelding]
ICE en afgeleiden vind ik dus haske lelijkquote:
mis je d'r een beetje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Kleintje het volgende:
ik zit te twijfelen....
zal ik zwaaien???/
Zal ik roepen dat ik voorlopig geen model ben omdat ik ziek ben?
Of zal ik gewoon geen Sara spelen?
---> klaagbaakquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Kleintje het volgende:
ik zit te twijfelen....
zal ik zwaaien???/
Zal ik roepen dat ik voorlopig geen model ben omdat ik ziek ben?
Of zal ik gewoon geen Sara spelen?
niks hoor.quote:
tja dat krijg je met die sub-fora waar je nooit komtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ach ja, die haal ik altijd door elkaar
Nu nog het onderwerpen stem topicquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik heb net de 2 beloofde showcases bekeken, en het was de moeite waard
Is die er dan? ff kijken...quote:
je kan ook overdrijven he.quote:
Wat zij zegt dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:46 schreef pea4fun het volgende:
Zo, gestemd...beweging hebben we al gehad, sensualiteit geeft weer hele discussies, ik houd niet van donker, paaseiland kom ik voorlopig niet, dus dat was snel kiezen.
Je vergeet de ©quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zij zegt dus![]()
zal ik het dan maar zeggenWat een rukonderwerpen
quote:
K-man toch? Dat heb je verdrongenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je hebt helemaal gelijk
Wiens copyright was het ook al weer
![]()
Aangepastquote:
Ik klaag niet, ik was snel klaar met kiezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb nog zo gevraagd of mensen onderwerpjes wilden aandragen. Maar nee hoor, klagen klagen klagen...echt hollanders. Volgende keer dat ik win ga ik klagen als 1 van mijn onderwerpen nomineren
En nog voldoende gemotiveerd ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik was snel klaar met kiezen
goed he? en dat zo laat op de avondquote:
Tijd om ALLES los te koppelen en naar bed te gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
oow..lekker...krijg net een stroom piek en meteen hoor ik onweer
dat gaat leuk worden
Yeps.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef Kleintje het volgende:
Mauro heeft vanavond gehoord dat ik nog steeds megabitch kan zijn... HEERLIJK
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
Kan er iemand 1000 euro gebruiken?
Er is 1000 euro uitgeloofd voor mijn alter-ego.
Volledige naam van mijn alter-ego: Chantal...
en wat is de catch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
1000 euro is altijd handigquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:46 schreef Kleintje het volgende:
welcome to the clubquote:
ik probeer alleen maar die 1000 euro te verdienenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, ik begrijp dat een dergelijk telefoongesprek over relaties en exen en zo (want ik vermoed dat dat het is) frustrerend is, maar is het wel zo handig om dat hier uit te gaan kauwen
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, ik begrijp dat een dergelijk telefoongesprek over relaties en exen en zo (want ik vermoed dat dat het is) frustrerend is, maar is het wel zo handig om dat hier uit te gaan kauwen
en het ging zo lang goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?
Je bent ff bezig, en het loopt weer compleet uit de klauw...
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wat PdeHoog zegt. Mag het weer gewoon over FOT gaan alsjeblieft?
Je bent ff bezig, en het loopt weer compleet uit de klauw...
Je kent het gezegde toch: Als de mod van huis is, gaan de users offtopicquote:
Vandaar dat de mod veel harder mept in de SC dan echt nodig zou zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kent het gezegde toch: Als de mod van huis is, gaan de users offtopic![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, bedankt voor de actieve moderatie in mijn showcase!
Gelukkig is het niet nodig geweest.
Welterusten allemaal
oww showcase... ff kijkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:06 schreef Mauro het volgende:
RonaldV, bedankt voor de actieve moderatie in mijn showcase!
Gelukkig is het niet nodig geweest.
Welterusten allemaal
ik zit weer eens ingevrorenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:27 schreef Ynske het volgende:
3 cm sneeuw en cam ligt potverdorie thuis
nu maar een paar pics gemaakt met telefoon
hihiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:45 schreef ableton het volgende:
[..]
ik zit weer eens ingevrorenkutwoonboot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |