Tuurlijk mag je zwaaien...quote:
accu's aan het leegtrekken om goed bij te laden en verder geen fuck te doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:37 schreef EchnaDarr het volgende:
Niks te doen op de vrijdagavond? Geen foto's uit te zoeken?
Noem het maar Ko ko kors korsa iietsssquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
mwah heb net een feessie achter de rug omdat vriendlief het 12 en een half jaar heeft uitgehouden bij zijn baas...
tiepen gaat een beetje traag dus nu
Leg uit, hoe?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:41 schreef HMaster-II het volgende:
accu's aan het leegtrekken
accu's in cam en cam aan laten staan...quote:
En, is ie al leeg?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:46 schreef HMaster-II het volgende:
accu's in cam en cam aan laten staan...
![]()
Yup de mijne ook, maar die functie staat op "uit"..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, ik hoopte op een apparaatje, anders dan de camera.
Sommige camera hebben een instelling dat ze na bepaalde tijd niks mee gedaan weer uit gaan.
Kan je toch instellen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:49 schreef EchnaDarr het volgende:
Ah, ik hoopte op een apparaatje, anders dan de camera.
Sommige camera hebben een instelling dat ze na bepaalde tijd niks mee gedaan weer uit gaan.
Nee 2 accu's zijn toch sterker dan ik dacht..quote:
Idd, alleen aanlaten staan schiet niet op, net als auto in zijn vrij laten draaien, verbruikt ook niet echt veel benzine tochquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Mauro het volgende:
Wat nog sneller werkt is om dat ding aan een usb kabel te hangen, te verbinden met je computer en data op en neer schrijven. Van en naar de CF kaart.
Moet je eens zien hoe snel de accu's leeg zijn
Ni-MH is zooo 1990quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee 2 accu's zijn toch sterker dan ik dacht..
Maar één van de accu's is nog niet goed in gewerkt.
![]()
Langzaam leeg laten druppelen is beter dan brute force leeg trekken..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef ableton het volgende:
[..]
Idd, alleen aanlaten staan schiet niet op, net als auto in zijn vrij laten draaien, verbruikt ook niet echt veel benzine toch
Volgens mij iets met een dierentuin of zoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Plannen voor het weekend met je nieuwe accu?
kheb Li-ionsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ni-MH is zooo 1990
Li-ion heeft geen last van geheugeneffecten
daar hebben ze ook Li-onsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een dierentuin of zo
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij iets met een dierentuin of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |