Hij trekt mij ook niet echtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Anger Management lijkt me echt een kutfilm! Heb de trailer gezien toen ie net in de bioscoop kwam.
Sara, als je nou eens gewoon gaat uitzieken? We begrijpen echt wel dat er niets veranderd is als je niet post, hoor. Je hoeft niet elke dag een update te geven.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef sararaats het volgende:
*zucht* ik ben nog steeds geen 100%
ik heb dus weer tijd voor mezelf nodig
ik heb nog geen foto's kunnen maken
is je F6 knopje kapot?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, als je nou eens gewoon gaat uitzieken? We begrijpen echt wel dat er niets veranderd is als je niet post, hoor. Je hoeft niet elke dag een update te geven.
Gelukkig maar dat Kleintje wel elke vijf minuten een update komt geven.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sara, als je nou eens gewoon gaat uitzieken? We begrijpen echt wel dat er niets veranderd is als je niet post, hoor. Je hoeft niet elke dag een update te geven.
Ik breng in de praktijk wat ik predik.quote:
Jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Anger Management lijkt me echt een kutfilm! Heb de trailer gezien toen ie net in de bioscoop kwam.
Kleintje slow chat gewoon mee. Ze komt niet alleen maar binnenvallen om te melden dat ze nog steeds ziek is. Lees maar naquote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Kleintje wel elke vijf minuten een update komt geven.![]()
-----> SESquote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben een beetje aan de studie, dus weinig meer online vanavond
Spoiler: Caesar word vermoordquote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
zal ik dat dan maar ff doenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Kleintje slow chat gewoon mee. Ze komt niet alleen maar binnenvallen om te melden dat ze nog steeds ziek is. Lees maar na
Zijn de 5 minuten al om? Moet ik weer een update geven???quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Kleintje wel elke vijf minuten een update komt geven.![]()
Ik voel hier een hele subtiele stortvloed van Kleintje aankomenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Zijn de 5 minuten al om? Moet ik weer een update geven???
Kan je er niet meteen een showcase van maken in R&P?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Kleintje het volgende:
Zijn de 5 minuten al om? Moet ik weer een update geven???
Al klaar met soepen??quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik voel hier een hele subtiele stortvloed van Kleintje aankomen
quote:
whehe oww die deed af en toe meequote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
klinkt pijnlijk. Linkervoet in Zeeland gelaten?
Dat had je natuurlijk best bovenaan je post kunnen zetten, rotkind! Vort, naar bed jij!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Kleintje het volgende:
(...)
Het lezen van deze post was zonde van je moeite!
Ik offer me opquote:
mijn moeder heeft nog een paar kruizen liggen, hele mooie voor op de kistquote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik offer me op
Wil best jouw kruis controlen
En nu ben ik weer uitzieken, anders sta ik niet mooi op foto's en meer van dat soort bullshit
Wacht maar tot je rechtervoet gaat stakenquote:
hij is toch geen vakbondslid dus dat zal hem nog duur opbrekenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wacht maar tot je rechtervoet gaat staken
of onthouden misschien beter planquote:Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef sararaats het volgende:
het gaat regelmatig over alle mogelijke onderwerpen dat ik eigenlijk moeilijk kan volgen
maar goed, ik zal me inhouden
Vakbonden zijn meer voor linkse figuren, je linkervoet zal wel lid zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Re het volgende:
hij is toch geen vakbondslid dus dat zal hem nog duur opbreken
ik was nooit een krak in onthouden maar zal het proberenquote:
Moeten we jullie ff alleen laten?quote:
die van gisteren of vandaag?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was nooit een krak in onthouden maar zal het proberen![]()
hoe was de meet trouwens?
Leuk.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was nooit een krak in onthouden maar zal het proberen![]()
hoe was de meet trouwens?
nee die staat onder curatele van de rechterquote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vakbonden zijn meer voor linkse figuren, je linkervoet zal wel lid zijn
~voet, scheids~ of rechtbankfiguur?quote:
t~quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
~voet, scheids~ of rechtbankfiguur?
light up light upquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:35 schreef Re het volgende:
[..]
light up light up
zondag avond, morgen weer serieus aan het werk
85 fotos genomen vandaag ... zo beter?
en u isquote:Op zondag 5 maart 2006 22:32 schreef EchnaDarr het volgende:
Pijnlijk
ja ik ga me een beetje afwenden van het 400+ plaatjes schieten, kost me gewoon te veel werk om alles uit te zoeken en dan kan ik toch niet meer kiezen op gegeven momentquote:Op zondag 5 maart 2006 22:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
85?
Da's best weinig. Ik denk dat ik van de vandaag geschoten foto's er zo'n 85 weg heb gegooid
Heb er nog dik 200 over.
In je afwezigheid is er iets gezegd over (en gedaan aan) de belachelijk korte posts die hier langskwamen, en resulteerden in een stortvloed aan bagger. Per dag minstens 3 topics volblaten over helemaal niks, en zeker niet over FOT gerelateerde zaken. Sindsdien roep ik af en toe even iets. Dit was zoietsquote:
Gaaf. Gaat daar nog een showcase of iets dergelijks uit voortvloeien?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:39 schreef Re het volgende:
ik ga wel een gesponsorde shoot doen met iemand van diesel
zeker en vast en vast en zeker ookquote:Op zondag 5 maart 2006 22:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaaf. Gaat daar nog een showcase of iets dergelijks uit voortvloeien?
deze post bedoel je...?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Negeer dit soort posts van mij. Soms sla ik nergens op.![]()
Hey zieke!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
ik ben ziek, ik verveel me, en ik heb geen ontopic info
help me
--------> klaagbaakquote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
help me
Wat heb je? toch niks ernstigs hoop ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:14 schreef fraubitch het volgende:
help me
ik heb geen flauw idee, ik lig al 6 (!) dagen ziek op bed, als ik van het ene genees komt het andere opborrelen, het nieuwste wat erbij is gekomen is een oorontstekingquote:Op zondag 5 maart 2006 23:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hey zieke!Griep en zo? (lijkt wel besmettelijk hier.... )
quote:
-----> oudersquote:ps. Ik ben sinds vandaag vader![]()
mijn zoon is erg lief en een 9 jaar ouder.
pfff ik was er vroeg bij.
![]()
hai mijn zoonquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaahhhhhh ik ben er weer...
Tnx to Ron en Yvonne.![]()
![]()
![]()
hey kloon ehhh zoonquote:Op zondag 5 maart 2006 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
Jaaahhhhhh ik ben er weer...
Tnx to Ron en Yvonne.![]()
![]()
![]()
Mams...quote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef prupke het volgende:
[..]
hai mijn zoon
veilig thuis gekomen merk ik
ps yvonne en ronaldv verdienen een lintje in de orde van oranje FOK!![]()
Pak lekker een whiskey met ijs en ga genieten van je online zijn op Fok!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mams...![]()
2,5 uur stampen met de cruise op 130.. De auto heeft ongeveer een kilo zout gehapt op de rit.![]()
Maar géén video-auto's tegen gekomen... zoals gisteren.. Mijn auto is stoer en mag gewoon 130 van ome agenten..![]()
allemaal blocken voor een dag of wat.. en dan zeggen dat je pc dood was of je msn stuk..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben ook weer even achter de pc beland na wat visite hiero.
tijd voor huiswerk
eens zien of ik mijn groepsgenoten kan uit zitten die ook op msn zitten.
Eeehhhh ik vergat mijn geblindeerde ruiten zij voor en achter en achterruit..quote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef k_man het volgende:
130 op de teller levert vrijwel nooit boetes op.
Als je de afwijking van je snelheidsmeter en de correcties van oom agent meerekent kun je goed 130 rijden.
jij dikke bling bling bak hebquote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eeehhhh ik vergat mijn geblindeerde ruiten zij voor en achter en achterruit..![]()
Ja dat is niet voor niets verboden domoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Eeehhhh ik vergat mijn geblindeerde ruiten zij voor en achter en achterruit..![]()
Och, ik moet het werk toch doenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
allemaal blocken voor een dag of wat.. en dan zeggen dat je pc dood was of je msn stuk..
![]()
Zo denkt mijn pa dat ik een leven heb en het altijd zo druk heb..![]()
"the greatest thing about a deadline is the "whoosh"-ing sound they make as they pass by..."quote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef Re het volgende:
met gewoon 100 of 120 kom je er ook hoor
mafze... druk dagje morgen deadlines deadlines deadlines
klopt het dat als ik op je linkje klik dat ik alleen een balkje krijg?quote:
ja nog wel.... zal er deze week wat text neerplempenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klopt het dat als ik op je linkje klik dat ik alleen een balkje krijg?
and the sound they make when they land straight back on your deskquote:Op zondag 5 maart 2006 23:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"the greatest thing about a deadline is the "whoosh"-ing sound they make as they pass by..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |