Na een voorzetsel is het altijd 'hen': ik geef het boek aan hen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:10 schreef LXIV het volgende:
Géén idee. Geen énkel gevoel bij. Net zoals dan of als, d of dt en geruild of gerolen.
Kijk. Hier kunnen we wat mee, Hijo!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Na een voorzetsel is het altijd 'hen': ik geef het boek aan hen.
Is er geen voorzetsel, dan is het 'hun' als het derde naamval is: ik geef hun het boek.
(Hun is derde naamval als je er 'aan' voor kunt denken.)
en als het vierde naamval is, dan is het 'hen': ik heb hen gevonden.
(Hen is vierde naamval als het het antwoord vormt op de vraag: wie/wat + gezegde + onderwerp. Wie heb ik gevonden? Hen. Hen is dus vierde naamval.)
Maar dit terzijde. Had eigenlijk gewoon een terugvindpost nodig.
Ik denk dat Oblivion gewoon zijn algemene gemoedstoestand uitdrukt.quote:
En een zij....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:00 schreef LXIV het volgende:
Net zoals je bijvoorbeeld wantrouwige, pessimistische of blijmoedige figuren heb, is Oblivion klaarblijkelijk een benieuwd persoon.
Precies, ik zit weer klaar voor de nieuwste ontwikkelingenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:02 schreef Copycat het volgende:
Het niet te missen deel negen!
Nou ja, hij maakt een crisis door.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij moet Daniël even van de dope (poppers, coke, special K, en wat al niet meer) afblijven... maakt hem nog minder sympathiek. Op zich ook wel weer een kunst...
En dan is de verleiding om soelaas in dope te zoeken extra groot... en extra risicovol. Hij zou nu juist nuchter alles op alles moeten zetten om zijn toko te redden. Het lijkt wellicht dat een snuifje hier en een slikje daarbij helpt, maar het brengt 'm alleen maar verder van zijn doel af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:41 schreef Nadine26 het volgende:
Nou ja, hij maakt een crisis door.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Hihat het volgende:
Je laatste twee postings aamenvattend:
- D. wil dat je iets uittrekt;
- Madame wil dat je iets aantrekt.
- Jij trekt je van niemand iets aan.
Jij hebt zin in seks met hem als hij zich zo gedraagt? Die vent is echt volledig het spoor bijster. Als hij zo doorgaat eindigt hij in de goot. Zonder jou vermoed ik.quote:ik deed slaapdronken open, en het volgende moment had Daniël zich bovenop me gestort, ik wist niet meer hoe ik het had, en op de een of andere manier slaagde hij erin zich op de vloer van het halletje uit zijn pak te vechten, en uit zijn overhemd, en daarna beukte hij minutenlang op me in en hij schreeuwde het uit -
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef Hihat het volgende:
Je laatste twee postings aamenvattend:
- D. wil dat je iets uittrekt;
- Madame wil dat je iets aantrekt.
- Jij trekt je van niemand iets aan.
Florence Ferrari ... de schilderes (linkerportret) of de schrijfster (rechterportet):quote:Op zondag 5 maart 2006 03:11 schreef Nadine26 het volgende:
LUNCHEN MET DE CITY GIRLS
... De enige vreemde eend in het gezelschap was Madame, maar wie weet spiegelt zij zich aan een Franse televisiester, Florence Ferrari of zo. ...
Deze:quote:Op maandag 6 maart 2006 01:28 schreef Gajus het volgende:
Florence Ferrari ... de schilderes (linkerportret) of de schrijfster (rechterportet) ... welke F.F. is in beeld?
We nemen de volgende foto er even bij:quote:Op maandag 6 maart 2006 10:49 schreef dragan_sudjic het volgende:
Kan je ook het wat mij betreft iets te subtiele verschil aangeven tussen Linda en Laurence?
Behalve hoogstwaarschijnlijk (ik ken er niet) de suggestie van diepgang die de Française zal weten te wekken naast haar altijd zo gewoon gebleven polder evenknie.
Of zou het de iets minder wijd opengesperde muil bij het lachen kunnen zijn? Madame AS lijkt me een wat ingetogener schateraar dan haar City Girls.
Ok, ik begrijp ongeveer waar je naar toe wilt, en het is wellicht ietwat een zijspoor, maar AS intrigeerde me toch wel, en op die foto is Mlle Ferrari toch ietwat al te penetrabel (in intellectueel opzicht dan hè, die doet t niet helemaal voor me.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:02 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We nemen de volgende foto er even bij:
http://grb89.free.fr/displayimage.php?album=278&pos=15
Laurence met bril. Los van het intelligente of zelfs intellectuele vernislaagje dat er dankzij die bril over haar Linda-achtige uitstraling komt te liggen, bestaat het achtergronddecor uit een echte boekenkast. Dat is niet alles; er staan ook echte boeken in. Linda heeft geen boekenkast, hoor. Of het is een boekenkast die gevuld is met prefab boekenruggen (bordeauxrood met vergulde letters), anders oogt het zo rommelig.
Okay, twee zinnen, beide vragen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:25 schreef PAA-053 het volgende:
Wie kan me in 2 zinnen uitleggen waar dit over gaat?
Over het boek The Nanny Diary (oid...)?
quote:Wie kan me in 2 zinnen uitleggen waar dit over gaat?
Kom, we beroven een Chinees restaurant, dvr, dan hebben we iets te doen.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:38 schreef dvr het volgende:
[..]
[afbeelding] Ssst, je kletst door de voorstelling heen.
Hier begon het: Dagboek van een kindermeisje
Carla Bruni is al in de literatuur vereeuwigd. Justine Lévi, dochter van BHL, heeft een autobiografische roman geschreven ('Rien de grave') nadat haar man er vandoor was gegaan met diezelfde Carla Bruni. Eerst, dat is wel een saillant detail, was Carla Bruni trouwens verloofd met de vader van de man van Justine Lévi. Ja, lees die zin nog maar eens over. Maar toen ontmoette ze haar aanstaande stiefzoon, en die was nóg leuker dan zijn vader en nou ja... toen kreeg ze een baby van de stiefzoon. Dat vond Justine niet zo leuk. Daarom schreef ze er een boek over. En in dat boek noemt ze Carla Bruni de 'Terminator', een vrouw met een 'formalinegezicht' die samen met haar plastisch chirurg achter de computer is gaan zitten om nieuwe wenkbrauwen en junkbeenderen en tanden uit te zoeken. En dat vond Carla Bruni weer niet zo leuk. En zo ontstond er een literair relletje dat Justine Lévi wel goed uitkwam, want het boek werd in Frankrijk een enorme bestseller.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:06 schreef dvr het volgende:
En ik wou dat iemand in dit verhaal zich spiegelde aan Carla Bruni, topmodel, erfgename van de Pirelli-fabrieken en zangeres die ieder woord dat zij geil oplispelt doet klinken naar cognac, rook en honing:
Daar was ik ook al zo nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef HassieBassie het volgende:
Arend Berkhout? Is dat een letterlijke vertaling van een Franse naam ofzo? Een Nederlandse schrijver is het in ieder geval niet. Of mis ik sowieso de hele pointe?
Nadine, wat ben je weer erudiet vandaag! En ik weer een illusie armer, en Carla's CD zal nooit meer hetzelfde klinken. Wel goed van Mw. Lévi dat ze haar verdrietige geschrift 'rien de grave' heeft genoemd, zo'n bescheidenheid getuigt van beschaving.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..] Justine Lévi, dochter van BHL, heeft een autobiografische roman geschreven ('Rien de grave') nadat haar man er vandoor was gegaan met diezelfde Carla Bruni.
Jij hebt niet goed opgelet. We hebben:quote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef JAM het volgende:
We zijn ondertussen de 100,000 woorden allang gepasseerd zonder dat er ook maar een iemand verkracht, verminkt of vermoord is. Ik haak af.
Arend Berkhout is een Nederlandse schrijver die ik voor de zekerheid een andere naam heb gegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:27 schreef HassieBassie het volgende:
Arend Berkhout? Is dat een letterlijke vertaling van een Franse naam ofzo? Een Nederlandse schrijver is het in ieder geval niet. Of mis ik sowieso de hele pointe?
Ja, en WAT voor vragen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:43 schreef Xennia het volgende:
Er staan nog een aantal vragen aan je open Nadine
Wie is er dood en hoe?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:35 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed opgelet. We hebben:
1 dode
1 date-rape (Ute)
talloze geestelijke verminkingen
Een eenvoudige vraag dan. Wat hebben jullie gegeten? Ik ben momenteel geobsedeerd door eten en het gebrek aan etenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, en WAT voor vragen!
Ik maak me vast op voor een sessie soulsearching, maar ik heb nu een fles rode wijn gedronken en ook een halve fles witte wijn, ik was met Daniël uit eten, ik kan nu niet meer typen, dus morgen... morgen...![]()
Haar moeder aan euthanasie wegens kankerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:51 schreef JAM het volgende:
Wie is er dood en hoe?
Xennia, we gaan MSN'en, okay?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een eenvoudige vraag dan. Wat hebben jullie gegeten? Ik ben momenteel geobsedeerd door eten en het gebrek aan eten
Ik heb op het werk geen msnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:54 schreef JAM het volgende:
[..]
Xennia, we gaan MSN'en, okay?.
Wat walg ik van mijzelf. De dag dat ik zou zeggen; 'We gaan MSN'en.'.
Hè, bah, dat is altijd zo vervelend als mensen dood gaan aan kanker (of althans; aan de gevolgen ervan. Euthanisie als gevolg van kanker, dat kan best.). Dat is erg naar, inderdaad. Maar nee, dat komt weer bovendrijven, de herinnering. In retroperspectief; gecondoleerd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Haar moeder aan euthanasie wegens kanker
WERK?!quote:
Ja, nee, zover was ik ook wel. Alleen de gedachte aan werk, dat deed me schrikken. Brr, dat mensen kunnen doen zeg, werken. 't Blijft me een wonder. Hoe houd je het in hemelsnaam uit?quote:
Dat je dit er nog uitkrijgt na anderhalve fles wijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef Nadine26 het volgende:
Van mijnheer W. moet ik een lijstje maken van de mensen die ik pijn heb gedaan. Dat is de opdracht waarmee hij mij vorige week naar huis heeft gestuurd. Ik heb er niet zo'n zin in. Ik geloof niet in lijstjes, en ik geloof al helemaal niet in lijstjes van mensen die ik pijn heb gedaan en die ik daarvoor mijn excuses moet gaan aanbieden, zodat ik 'verder kan met mijn leven.'
"Dat wordt een lang lijstje," zei ik. "Meer een lijst."
"Je hebt veel mensen van je vervreemd. Je bent ook van jezelf vervreemd."
"Nou..," zei ik.
"Er komt een dag, dat garandeer ik je, dat je overspoeld zult worden door schaamte en verdriet om wat je jezelf en de mensen om je heen hebt aangedaan. Die dag komt. Je moet je fouten toegeven. Het is niet erg om fouten te maken, die maken we allemaal. Maar het is wél erg om er geen verantwoordelijkheid voor te nemen. Práát erover. Zeg dat je spijt hebt. Maar doe geen impulsieve dingen, dat raad ik je ten zeerste af. Die brief aan je vader... die had je nooit mogen versturen. Bij twijfel kun je mij altijd bellen."
Nee hoor, mijn beroep geeft me voldoening. Behalve vandaag, vandaag had ik liever de gehele dag in bed doorgebrachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:02 schreef JAM het volgende:
WALG JE NIET van jezelf als je werkt, Xennia?
Wat voor een -jeweetwel- doe je, X.?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beroep geeft me voldoening. Behalve vandaag, vandaag had ik liever de gehele dag in bed doorgebracht
Hoe laat ben je vandaag begonnen met werken dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beroep geeft me voldoening. Behalve vandaag, vandaag had ik liever de gehele dag in bed doorgebracht
Doe jij dat ook al, HassieBassie, dat ene dat ik zo verfoei?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:11 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Hoe laat ben je vandaag begonnen met werken dan?
Ik -jeweetwel- met moeilijk opvoedbare en licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik heb ''slaapdienst'', hetgeen inhoudt dat ik vandaag om 15 uur begonnen ben toen zij uit school kwamen. Inmiddels liggen zij te slapen en zou ik ook moeten slapen. Om half 7 gaat mijn wekker (met dit woord heb ik meer moeite!) en wek ik alle jongeren, ontbijt met ze en schop ze naar school. Daarna heb ik nog 2 vergaderingen en eindig ik mijn dienst om 16 uur. Pfffquote:
Nou, schat. Ik zeg je eerlijk; liever jij dan ik. Maar dat had je vast verwacht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik -jeweetwel- met moeilijk opvoedbare en licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik heb ''slaapdienst'', hetgeen inhoudt dat ik vandaag om 15 uur begonnen ben toen zij uit school kwamen. Inmiddels liggen zij te slapen en zou ik ook moeten slapen. Om half 7 gaat mijn wekker (met dit woord heb ik meer moeite!) en wek ik alle jongeren, ontbijt met ze en schop ze naar school. Daarna heb ik nog 2 vergaderingen en eindig ik mijn dienst om 16 uur. Pfff![]()
Maar het is zeer dankbaar werk, vooral vandaag toen ik voor kankerwijf werd uitgescholden en bedreigd met een val van de trapquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:17 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou, schat. Ik zeg je eerlijk; liever jij dan ik. Maar dat had je vast verwacht..
Wat denk je, zal ik mijnheer W. uit zijn IKEA-bed bellen? Zeggen dat ik twijfel over mijn drankinname, en dan vooral in combinatie met het lijstje dat ik moet maken? En of het niet beter zou zijn als ik óók ging slapen, in plaats van midden in de nacht lijstjes te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dat je dit er nog uitkrijgt na anderhalve fles wijn![]()
Doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:19 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Wat denk je, zal ik mijnheer W. uit zijn IKEA-bed bellen? Zeggen dat ik twijfel over mijn drankinname, en dan vooral in combinatie met het lijstje dat ik moet maken? En of het niet beter zou zijn als ik óók ging slapen, in plaats van midden in de nacht lijstjes te maken?
Bedreigd met een val van de trap? 'Als je niet oppast, dan zal je van de trap vallen'?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar het is zeer dankbaar werk, vooral vandaag toen ik voor kankerwijf werd uitgescholden en bedreigd met een val van de trap![]()
Nee het ging meer zo: ''Het lijkt hier godverdomme wel een gevangenis, ik mag ook niks jij teringwijf. Ik zou maar goed uitkijken als ik jou was, want ik schop die poten van je nog eens onder je vandaan zodat je een dodelijke val van de trap maakt en dan pak ik je sleutel, stap over je heen en smeer hem''.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Bedreigd met een val van de trap? 'Als je niet oppast, dan zal je van de trap vallen'?
Schrijf er een boek over, Xennia. I like the style.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee het ging meer zo: ''Het lijkt hier godverdomme wel een gevangenis, ik mag ook niks jij teringwijf. Ik zou maar goed uitkijken als ik jou was, want ik schop die poten van je nog eens onder je vandaan zodat je een dodelijke val van de trap maakt en dan pak ik je sleutel, stap over je heen en smeer hem''.
't Is al een beetje laat voor onze Stalinistische medelanders, dvr. Laten we dan maar een shoarma-tent beroven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:19 schreef dvr het volgende:
Jam, dankzij jou heb ik al de hele dag trek in een loempia.
Hier overigens een linkje waarmee je Xennia ieder excuus ontneemt: POEF. Tenzij ze inmiddels verzonken is in diepe dromen over bloeddorstige pubers.
Jij doet het werk wat ik later als ik groot ben wil doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik -jeweetwel- met moeilijk opvoedbare en licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik heb ''slaapdienst'', hetgeen inhoudt dat ik vandaag om 15 uur begonnen ben toen zij uit school kwamen. Inmiddels liggen zij te slapen en zou ik ook moeten slapen. Om half 7 gaat mijn wekker (met dit woord heb ik meer moeite!) en wek ik alle jongeren, ontbijt met ze en schop ze naar school. Daarna heb ik nog 2 vergaderingen en eindig ik mijn dienst om 16 uur. Pfff![]()
Brrr, rare mensen allemaal. 'Werk...ik...wil...doen...'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij doet het werk wat ik later als ik groot ben wil doen.
Nou ja, behalve het slaapdienst-deel dan, dat zouden ze best weg mogen laten in mijn geval.
Nu ja, tis natuurlijk kiezen wat je het minst vervelende zou vinden om je bed voor uit te komen. En gezien het feit dat ik geen schrijf-, teken-, beeldhouw- of schildertalent heb en de kans op de wekelijkse jackpot ook vrij klein is, zal ik toch iets moeten doen om aan geld te komen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Brrr, rare mensen allemaal. 'Werk...ik...wil...doen...'.
Hmm. Ik heb voor de zekerheid Dhr. Van Dale even geraadpleegd.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:52 schreef JAM het volgende:
-edit-
Nog zo'n woordenboekpagina'tje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb voor de zekerheid Dhr. Van Dale even geraadpleegd.
rit·se·laar (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] iem. die op een handige, niet helemaal legale manier iets voor elkaar krijgt
Dan blijft de vraag wat. Ja, ik moet iets voor elkaar krijgen maar die hufter van een Van Dale geeft verder geen ideeën.
Ah kijk, zo komen we ergens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Nog zo'n woordenboekpagina'tje.
1. To obtain something by deceitful or illicit means; practice theft or swindling.
2. To solicit customers. Used of a pimp or prostitute.
3. To misrepresent one's ability in order to deceive someone, especially in gambling.
Ik heb geen sigaretten meer.quote:
Ik ga het benzinestation beroven. Nu. Dan loop ik naar binnen en schreeuw ik: 'GORE MOEDERNEUKERS, IK HEB EEN VLIJMSCHERPE SCHAAR IN MIJN JASZAK EN ALS JE ME NIET HEEL, HÉÉL GAUW EEN PAKJE BLAUWE GAULOISES EN EEN FLESJE DR.PEPPER GEEFT, KNIP IK JE SNJAGGEL ZO VAN DIE BOEVENTRONIE AF, KLOOTZAK!'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:09 schreef dvr het volgende:
Jam, dat loont de moeite niet, of je moet ze van hun broodjes willen beroven. Als er dan toch gestolen moet worden, dan zou ik voor een kunstroof pleiten. Uit pure liefde voor de kunst 's nachts een ladder tegen het museum zetten en je door een klein raampje naar binnen wurmen. Ik denk dat de rechter voor zo'n crime passionel wel begrip zou opbrengen. Misschien kun dan jij terwijl ik een doekje uitkies de kassa's ledigen en uit de kantine een paar broodjes ham in je zak steken.
Ik heb Arend Berkhout thuisgebracht. Zijn echte naam blijve hier natuurlijk onvermeld, maar Nadine had hem mooi verpakt. Als hint -wot's da passwoid- geef ik slechts dit mee: drijvende tafeleilanden. En als daarmee al teveel gezegd is hoor ik het wel.
Nadine: die brief aan je vader - vind je niet dat hij die gewoon verdiend had?
Als je dat dan toch doet, doe het dan slim. Gewoon op zo'n bediende aflopen en op vrolijke toon melden dat je graag de inhoud van de kassa wilt hebben, eventueel kracht bij te zetten door een speelgoedpistool wat je in je jaszak hebt en waarvan de vorm word geaccentueerd door een subtiele handbeweging.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:14 schreef JAM het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dingen beroven, dat speelt opeens een grote rol in mijn fantasiewereldje..
Schattig hè..
Sowieso ben je bijna niet in schattigheid te evenaren JAM. Mag ik je adopteren? Wellicht kunnen we samen een illuster en zodra de adoptie bezegeld is, met een zweem van incestueuze omgeven mysterieusheid, roversduo worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:14 schreef JAM het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dingen beroven, dat speelt opeens een grote rol in mijn fantasiewereldje..
Schattig hè..
Je denkt dat je een Mogwai adopteert en je krijgt een Gremlin, hè? Dat je het weet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sowieso ben je bijna niet in schattigheid te evenaren JAM. Mag ik je adopteren?
Ik zou niet anders willen, mijn definitie van schattigheid wijkt geloof ik nogal af van het modalequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef Hihat het volgende:
[..]
Je denkt dat je een Mogwai adopteert en je krijgt een Gremlin, hè? Dat je het weet...
Ben jij bij Woody Allen in de leer geweest ofzo, Vivi?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we samen een illuster en zodra de adoptie bezegeld is, met een zweem van incestueuze omgeven mysterieusheid, roversduo worden.
Is JAM een onooglijk Aziaatje dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:27 schreef Hihat het volgende:
[..]
Ben jij bij Woody Allen in de leer geweest ofzo, Vivi?
Die eerste Mogwai werd door hoofdpersoon Billy wel overgenomen van één of andere oude Chinees. Behalve dat kind van Allen, heeft dus ook de Gremlin een Oosterse oorsprong. Althans, naar alle waarschijnlijkheid. Zou niet gek zijn als dat voor JAM ook geldt. Al ken ik hem totaal niet, moet ik eerlijkheidshalve bekennen. Het is slechts gissen. Gezien zijn postingstijden lijkt het er in ieder geval op dat ook hij niet van daglicht houdt. Stel hem eens bloot aan water, dan weet je het.quote:
Je bent toch al groot? En slaapdiensten bevallen me wel. Heb nu in een keer 25 uur gemaakt en hoef daardoor nog maar 1 dag te werken om aan mijn uren te komen deze week.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij doet het werk wat ik later als ik groot ben wil doen.
Nou ja, behalve het slaapdienst-deel dan, dat zouden ze best weg mogen laten in mijn geval.
In technische zin ben ik groot ja, maar moet nog beginnen met studerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je bent toch al groot? En slaapdiensten bevallen me wel. Heb nu in een keer 25 uur gemaakt en hoef daardoor nog maar 1 dag te werken om aan mijn uren te komen deze week.
Gewoon op basis van (en mengeling van) een olifantengeheugen, een zieke geest en vooroordelen over bepaalde mensen. Net als iedereen, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef Vivi het volgende:
En op basis van welke criteria heb je die lijst samgesteld mijn waarde Hihat?
Oh, drv...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:09 schreef dvr het volgende:
Ik heb Arend Berkhout thuisgebracht. Zijn echte naam blijve hier natuurlijk onvermeld, maar Nadine had hem mooi verpakt. Als hint -wot's da passwoid- geef ik slechts dit mee: drijvende tafeleilanden. En als daarmee al teveel gezegd is hoor ik het wel.
quote:Nadine: die brief aan je vader - vind je niet dat hij die gewoon verdiend had?
De twee schrijvers die tot nu toe zijn genoemd, zijn Robert Anker en Geerten Meijsing. Allebei fout, maar de tweede is warm, nee: heet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:09 schreef cioran63 het volgende:
En, had dvr de goede schrijver te pakken?
Ik neem aan dat die schrijver ook in Frankrijk aardig bekend moet zijn en vloeiend Frans spreekt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
De twee schrijvers die tot nu toe zijn genoemd, zijn Robert Anker en Geerten Meijsing. Allebei fout, maar de tweede is warm, nee: heet.![]()
Nee, ik was nieuwsgierig naar de diepste krochten van je psychische gesteldheidquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:32 schreef Hihat het volgende:
[..]
Gewoon op basis van (en mengeling van) een olifantengeheugen, een zieke geest en vooroordelen over bepaalde mensen. Net als iedereen, eigenlijk. Het heeft verder niets met de te behalen buit te maken. Daar ging het jou om waarschijnlijk?
Niet Jeroen Brouwers (heeft die pas in '79 zijn debuut geschreven?), ook geen vloeiend Franssprekende schrijver (wie zou dat moeten zijn? Philip Freriksquote:
Keith Kanger Snell heet eigenlijk gewoon Kees Snel en is een (ex-)vriend van Geerten Meijsing. Ze hebben samen in Italië gewoond. Eerst waren beiden onderdeel van het uitgeverscollectief Joyce & Co, maar pas nadat Geerten Meijsing onder eigen naam ging publiceren werd hij succesvol en won hij de AKO-literatuurprijs. Niet verwonderlijk dat Vivi met Snell op de proppen komt. Arend Berkhout zet zich af tegen AKO-achtige prijzen. Zou best een vorm van jaloezie kunnen zijn van Snell jegens Meijsing. Het winnen van die prijs was overigens ook één van de redenen waarom ik dacht dat Geerten Meijsing het wel eens níet zou kunnen zijn, die heeft 'm namelijk wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En Keith Kanger Snell is een mij geheel onbekende naam. Is dat niet de zanger van een hardrock band?
Nee, Jeroen Brouwers was een grapje, die kwam wel eens op feestjes van Meijsing, schijnt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Niet Jeroen Brouwers (heeft die pas in '79 zijn debuut geschreven?), ook geen vloeiend Franssprekende schrijver (wie zou dat moeten zijn? Philip Freriks? Leuk hoor, die boekjes met wandelingen door Parijs, dat wel. Cees Nooteboom? Nee, die is dan weer te oud.)
En Keith Kanger Snell is een mij geheel onbekende naam. Is dat niet de zanger van een hardrock band?
Ik laat niks los; ik heb al eens aan den lijve mogen ondervinden dat Arend Berkhout lijdt aan blinde woede-aanvallen![]()
Ja, dát zal 'm wezen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef dragan_sudjic het volgende:
http://www.dbnl.org/auteurs/auteur.php?id=berk015
Wanneer begint het?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:47 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja, en WAT voor vragen!
Ik maak me vast op voor een sessie soulsearching,
LUNCHEN MET DE ‘CITY GIRLS’ IIquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:10 schreef Copycat het volgende:
Ik wil minder gepseudoniemiseerde auteurs en meer spanning en sensatie mbt de hoofdpersonen!
Waar is Daniël? Waarom heeft hij zijn vliegtuig naar München gemist? Wat heeft dat voor consequenties? En... leeft Ute nog???
Mannen die op zo'n vanzelfsprekende manier opdrachtjes uitdelen, brrrr.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:45 schreef Nadine26 het volgende:
"Geen behoefte aan," zei Daniël kortaf. Hij keek naar mij. "Nadine, ik heb een dossiermap nodig. Hij staat boven in de studeerkamer. Kun jij even..?"
Ik ging naar boven en haalde de dossiermap.
VARA gids gelezen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:26 schreef Ripley het volgende:
Arthur Japin misschien? Die is Bi las ik gisteren, heeft een Franse connectie en een mooie kaaklijn
Als je jarenlang getuige bent geweest van een verziekt en verrot huwelijk, weet je dat leugens en bedrog er gewoon bijhoren. Niks bijzonders. Je moet er niet te zwaar aan tillen. Als je er wel zwaar aan tilt, zoals mijn moeder, ga je dood. Dat moeten we niet hebben.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef dvr het volgende:
Hoe dan ook, goed dat ik je heb, want er lag nog wat unfinished business! Je spuwde een tijdje geleden weer je gal op die vervloekte Eerlijkheid, en sprak over je schuinsmarsjeerderij als iets dat jou en D. zomaar overkomen was. Je trok dat nog verder in het algemene, alsof iedereen zou handelen zoals jullie doen, en je vroeg je af wat de mens toch beweegt.
Ha! En dat terwijl je hier toch al een half jaar door meelevenden van allerlei stichtelijke raadgevingen en waarschuwingen wordt voorzien - die je zonder motivering naast je neerlegt. De paar keren dat je op je schreden terug leek te komen, volhardde je te elfder ure toch weer in je vreemde escapade. Dit tot veler afgrijzen, waaronder het mijne. Begrijp me niet verkeerd; ik blijf je een sympathieke scheet, een spannend chickie (pardon) en begenadigd schrijfster vinden, maar je niet altijd even gewetensvolle optreden roept vragen op. Gelukkig heb je de moed dat ook zelf te doen.
Om die discrepantie tussen sympathie en afgrijzen in het voordeel van de eerste te beslechten, heb ik me afgevraagd of de leugenaar en bedrieger die uitkomt voor zijn leugens en bedrog, zoals jij, in zekere zin niet juist een toonbeeld van eerlijkheid is. En of een 'gezond egocentrisme' misschien juist moreel heel verantwoord is, want zo máák je nog eens wat van je leven, en is dat niet de opdracht die ons allen voorligt en waar de grijze moraalmuizen zo jammerlijk in falen?
Maar nee, zo werkt het niet. Het geluk van de een mag niet ten koste mag gaan van dat van de ander. Het is gestolen geluk, Nadine. Zoals Daniël geld van zijn investeerders voor privédoelen aanwendt, en dus steelt, zo zijn jullie gelukkige momenten in feite evenredig geweest aan het leed dat jullie daarmee Thijs, Kim, Madame en de kinderen aandeden. 't Is niet netjes geweest.
Een andere goedpraatpoging: Je bent ontoerekeningsvatbaar, want verliefd. Die hebben we ook al eerder gehad, en er zit iets in, maar de houdbaarheid van dat excuus is beperkt. Vroeg of laat moet je dat comfortabele masker van Daniëls klokkenspel toch eens van je gelaat tillen zodat hij je niet langer het zicht beneemt. Dat punt lijkt me nu genaderd.
En wat zie je dan?
De vraag is niet zozeer 'wat drijft de mens', maar gewoon 'wat drijft Nadine'. Ik weet zeker dat er een verklaring is, een rechtvaardiging zelfs. Tot wie of wat richt zich je machteloze recalcitrantie?
Wie sterk is, durft kwetsbaar te zijn, nietwaar? De uitdaging -als je hem al aandurft- heet daarom: Call your own bluff.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef dragan_sudjic het volgende:
Het is geen syndroom (...) Nooit meer intrappen.
Vivi geeft ook altijd zulke goede adviezen aan anderen dan zichzelfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:32 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Wat weet ik het allemaal goed, hè? In theorie
(Voor de niet-ingewijden: Dragan citeert een verstandig advies van mij, in een Henk-topic van Vivi)
Het is een gave...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vivi geeft ook altijd zulke goede adviezen aan anderen dan zichzelf
Yeah baby, yeah!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:34 schreef Nadine26 het volgende:
En de winnaar van de Arend Berkhout-trofee is Floddertje![]()
De prijs bestaat uit een roestvrijstalen messenset (5-delig), af te halen bij de dichtstbijzijnde Kijkshop (wel even ruitje inslaan).
Spreek jij ook al uit ervaring ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:46 schreef _Floddertje_ het volgende:
Moeilijk hè, je losscheuren van een man waarvan je diep in je hart heel goed weet dat je beter ver bij hem vandaan kunt blijven omdat je met hem alleen maar ongelukkig zult worden. Maar die aantrekkingskracht...
Ik denk dat het merendeel van de vrouwen in dit topic wel een ervaring in deze richting heeftquote:
He. vertel es!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
Inderdaad.Maar ik ben blij dat ik van die vent verlost ben.
"Dagboek van een Verloskundige"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:43 schreef _Floddertje_ het volgende:
Inderdaad.Maar ik ben blij dat ik van die vent verlost ben.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:41 schreef Nadine26 het volgende:
Hij vergat de envelop van de grond te rapen, en ik zei niks. Die envelop, bedacht ik, die zou nog wel eens van pas kunnen komen.
Niet doen meisje, hij besodemietert je, mark my words.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Nadine26 het volgende:
Daniël komt niet opdagen. Ik heb drie berichten ingesproken op zijn voicemail. Of vier, of zes, ik weet het niet meer. Waar is hij? Oh, ik maak me zorgen om hem.
Ik dacht eerder aan een afrekening.... met vlijmscherpe messenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:03 schreef Vivi het volgende:
Niet doen meisje, hij besodemietert je, mark my words.
Nee joh, Daar is ie veel te uitgenast voor, hij lult zich overal uit. Nee, mijn gutfeeling wijst toch echt in een andere richtingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een afrekening.... met vlijmscherpe messen![]()
Die staat binnen no time weer dronken op je stoep om je in bed te dragen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een afrekening.... met vlijmscherpe messen![]()
Het ziet er sterk naar uit dat ik zo meteen bij Daniël op de stoep sta om hém naar bed te dragen. Ik heb de inhoud van de envelop gedeeltelijk opgesnoven. Ik ga een taxi bellen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Die staat binnen no time weer dronken op je stoep om je in bed te dragen.
Kijk anders even in de gootquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:59 schreef Nadine26 het volgende:
Daniël komt niet opdagen. Ik heb drie berichten ingesproken op zijn voicemail. Of vier, of zes, ik weet het niet meer. Waar is hij? Oh, ik maak me zorgen om hem.
Weet ik niet. Misschien is-ie afkomstig uit een gedrogeerde geest?quote:Op zondag 12 maart 2006 01:21 schreef dvr het volgende:
"The forest has remedies for everything" - wat een fascinerende zin. Zelf bedacht of is 'ie uit een film afkomstig?
Als hij thuiskomt ga je toch wel even dramatisch met het servies gooien he?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien is-ie afkomstig uit een gedrogeerde geest?![]()
Intussen... ben ik met behulp van de geheime huissleutel uit de bloempot D.'s huis binnengedrongen. Koud, donker, eng. Eerst heb ik de poederresten uit de envelop opgesnoven om een beetje tot rust te komen, en het volgende moment stond ik met de knop van de verwarming in mijn hand. In mijn handpalm, bedoel ik - ik heb de knop er vanaf gedraaid, en sindsdien loeit de radiator op volle toeren. De temperatuur in de woonkamer loopt tegen de veertig graden, ik heb mijn trui uitgetrokken, mijn T-shirt kleeft aan mijn huid. D. neemt nog steeds zijn telefoon niet op. Het is tien minuten over twee. Elf.
Ja! Maar het moet niet te lang meer duren. Gevoelstemperatuur: 46 gradenquote:Op zondag 12 maart 2006 02:15 schreef Xennia het volgende:
Als hij thuiskomt ga je toch wel even dramatisch met het servies gooien he?
Komt dat niet mede door de coke?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:20 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ja! Maar het moet niet te lang meer duren. Gevoelstemperatuur: 46 graden![]()
Er is niks om blij verheugd over te zijn. Eenentwintig.quote:Daniël zal bij thuiskomst blij verheugd zijn je al in die verhitte staat aan te treffen.
quote:Maar zo'n knop moet je er toch zo weer op kunnen zetten, en anders handmatig dat zwarte draaidingetje daaronder terugdraaien?
Vierentwintigquote:Vijftien.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef Vivi het volgende:
Ik zou het zinkende schip maar verlaten als ik jou was Nadine
Als ie teruggaat is dat wrs uiteindelijk voor iedereen het bestemuwhahaha
O, ik ben het meestal met je eens hoor. Rationeel gezien danquote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]het heeft even geduurd, maar we zijn het eens
Behalve dat laatste zinnetje he: laat hem lekker oprotten. Die anne sophie kan ben best voor die kids en haarzelf zorgen en Daniel moet maar eens door iedereen plat op zijn bek worden gelaten
Nah ja, aangezien Anne Sophie misschien op korte termijn partnerloos is, mag ze ook wel eens aan haar eigen marktwaarde gaan denken. Een vierde koter erbij maakt het voor een alleenstaande moeder niet makkelijker om een nieuwe kerel te vinden, lijkt me.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]het heeft even geduurd, maar we zijn het eens
Behalve dat laatste zinnetje he: laat hem lekker oprotten. Die anne sophie kan ben best voor die kids en haarzelf zorgen en Daniel moet maar eens door iedereen plat op zijn bek worden gelaten
Die A.S. laat zich niet meer aan de kant schuiven, is mijn inschatting. Ze heeft hem geld geboden om z'n schulden af te lossen, reken maar dat die Daniel daar geen weerstand aan kan bieden. Behalve geld heeft ze de 2 andere klassieke wapens: seks en een (4e) nazaat. Moeilijk concurreren voor Nadine.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:22 schreef Hihat het volgende:
[..]
Nah ja, aangezien Anne Sophie misschien op korte termijn partnerloos is, mag ze ook wel eens aan haar eigen marktwaarde gaan denken. Een vierde koter erbij maakt het voor een alleenstaande moeder niet makkelijker om een nieuwe kerel te vinden, lijkt me.
Het is denk ik wel een aantrekkelijke vrouw die A.S. Intelligent. Slinks. En waarschijnlijk nog mooi ook. Trekt me wel.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:57 schreef dvr het volgende:
... Voor mij dan liever een eenvoudig doch eerzaam herderinnetje.
Proficiat! Je krijgt een broertje of een zusje...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:42 schreef Gajus het volgende:
Vanaf de meet herkende ik mijn moeder in Madame...
Herderinnetjes zijn voor schapen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:57 schreef dvr het volgende:
Voor mij dan liever een eenvoudig doch eerzaam herderinnetje.
Daniël heeft me twee keer gebeld; de eerste keer om zich nederig en hijgend in tienduizend excuusbochten te wringen; hij was mij zaterdagavond niet vergeten, dat moest ik niet denken - het had allemaal te maken met een zekere financier die hij - "Ik zei het je toch, Nadine! Ik zei toch dat het allemaal wel los zou lopen!" - inmiddels bijna op de knieën had. Goeie beeldspraak.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef Copycat het volgende:
Da's crystal clear.
Heb je de schobbejak met zijn mooie - vele gaatjes vullende - praatjes nog gesproken?
Heb je daar überhaupt nog behoefte aan?
Oeh... Wat ben je van plan, dame?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Nadine26 het volgende:
"Ik heb een idee. We gaan in het Amstel slapen. Wat zeg je van dinsdag?"
"Dinsdag is perfect."
Ik broed. Het ei begint op temperatuur te komen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:40 schreef Vivi het volgende:
Henk had ook een oldtimer, een Porsche
Gelukkig heeft ie die zelf om een lantaarnpaal heen gevouwen
Maar goed, wat is je plan de campagne Nadine? Ik neem aan dat je dat hebt tenminste
Thuis of Thijs?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Mudman het volgende:
Misschien toch maar je excuses aan thuis aanbieden...
Misschien wil ze je contract opzeggen omdat ze met D. in de VS gaat wonen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Nadine26 het volgende:
Oh god.
Oh god.
Oh god.
Madame wil me zien![]()
Ik sputterde: "Sorry, ik kan vanavond niet oppassen."
"Hoeft ook niet. Ik wil iets met je bespreken."
"O."
Pas toen we hadden opgehangen, bedacht ik dat mijn reactie - "O." - nogal bête was, om niet te zeggen verraderlijk dom. Een normaal mens vraagt: "Waar gaat het over?"
Ik hoop van harte van wel. Daniel is een egoistische hufter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:06 schreef Vivi het volgende:
Deze reeks is toch niet (bijna) afgelopen he![]()
Ja en? Nadine krijgt vast wel weer een nieuwe manquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik hoop van harte van wel. Daniel is een egoistische hufter.
Dat gun ik haar van harte, maar ik hoef daar beslist niet over te lezen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja en? Nadine krijgt vast wel weer een nieuwe man![]()
![]()
![]()
Dan niet meer stiekem meelezen hè?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef R_ON het volgende:
Of ze vraagt Daniel om te schrijven. Ik ben Nadine meer dan zat.
Idd. Ik snap niet waarom de schrijver het per se over ene Nadine moet laten gaan. Hij of zij kan ook over andere dingen schrijven. Zoals ik zei: keuze genoeg. Het leven bestaat niet alleen uit een dagboek.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef Vivi het volgende:
Oeh, scherpEn daar had je 4 posts voor nodig? Ik ben Nadine nog lang niet zat, dit is de overtreffende trap van Chick-lit
Dit topic staat dan ook niet synoniem voor Het Leven .quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:09 schreef R_ON het volgende:
Het leven bestaat niet alleen uit een dagboek.
Nou, ik krijg niet te stoppen woede-aanvallen bij het lezen van zulke bagger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit topic staat dan ook niet synoniem voor Het Leven .
Boeit het je niet, dan lees je het niet. Het Leven kan soms zo simpel zijn.
Maar is-ie ook romanwaardig, that's the question.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja en? Nadine krijgt vast wel weer een nieuwe man![]()
![]()
![]()
Hou eens ff op met zeuren en in jezelf praten S.V.Pquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:21 schreef R_ON het volgende:
Ze kan het beste op haar dieptepunt stoppen.
Niet voor ik er zeker van ben dat ik ooit nog een letter hoef te lezen van dit mirakel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Hou eens ff op met zeuren en in jezelf praten S.V.P(om maar in het frans van Madame te blijven
)
Nadine "kennende" keurt ze een niet-romanwaardige manspersoon geen blik, ergo, letter waardigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Maar is-ie ook romanwaardig, that's the question.
Ja precies, doe wat nuttigs met je tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef R_ON het volgende:
Misschien moet ik ook een studie rechten gaan doen.
Wellicht doe ik dat zeeeer parttime.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja precies, doe wat nuttigs met je tijd![]()
Als ik er last van heb wel ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef dragan_sudjic het volgende:
R-on, doe je dit ook in de bieb, in de rij gaan staan bij de uitcheckbalie en dan de boeken van de mensen voor je gaan afzeiken? 'Lees je Leroy? Dat is allemaal gelogen joh!'. Daarna op naar de ako, 'Neen! Koop dat vieze chick lit boek niet, dat is bagger, gaat nergens over, alleen maar relaties en zo.' Op de terugweg naar huis loopt onze r-on langs een doorzonwoning en ziet mensen in het schijnsel van een woensdagavond rtl4 verhaal ademloos kijken. Hard bonst hij op het raam: 'Dat is helemaal niet waargebeurd mensen! Het ging allemaal heel anders!'
Mag ik even op mijn gemak de tranen van mijn wangen vegen? Als ik reageer, zie ik er graag een beetje leuk uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef R_ON het volgende:
Normaal gesproken is Nadine een stuk vlotter met reageren.
Gut, wat ben jij een zeikerd zeg. Misschien zou je eens wat met nadine moeten beginnen of zoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef R_ON het volgende:
Normaal gesproken is Nadine een stuk vlotter met reageren.
Ik vind dat geen slecht idee. Ron, heb jij een zeilbootje..?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, wat ben jij een zeikerd zeg. Misschien zou je eens wat met nadine moeten beginnen of zo
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef dragan_sudjic het volgende:
R-on, doe je dit ook in de bieb, in de rij gaan staan bij de uitcheckbalie en dan de boeken van de mensen voor je gaan afzeiken? 'Lees je Leroy? Dat is allemaal gelogen joh!'. Daarna op naar de ako, 'Neen! Koop dat vieze chick lit boek niet, dat is bagger, gaat nergens over, alleen maar relaties en zo.' Op de terugweg naar huis loopt onze r-on langs een doorzonwoning en ziet mensen in het schijnsel van een woensdagavond rtl4 verhaal ademloos kijken. Hard bonst hij op het raam: 'Dat is helemaal niet waargebeurd mensen! Het ging allemaal heel anders!'
Zijn ze droog? Mooi, tijd om gedag te zeggen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Mag ik even op mijn gemak de tranen van mijn wangen vegen? Als ik reageer, zie ik er graag een beetje leuk uit.
Wij hebben net zo weinig gemeen als...als...wij hebben zeer weinig met elkaar gemeen. Behalve dat we Daniel een lul vinden.quote:
Yeah right. En Daniel en ik waren vroeger collega's. Whahahahaha. Dat is lachen!quote:
Ach, hij klinkt best sexyquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wij hebben net zo weinig gemeen als...als...wij hebben zeer weinig met elkaar gemeen. Behalve dat we Daniel een lul vinden.
Nou Ron... er was een tijd... toen konden wij het heel aardig met elkaar vinden. Maar ja, dat is inmiddels een beetje the story of my lifequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef R_ON het volgende:
Wij hebben net zo weinig gemeen als...als...wij hebben zeer weinig met elkaar gemeen. Behalve dat we Daniel een lul vinden.
AU. dat deed pijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou Ron... er was een tijd... toen konden wij het heel aardig met elkaar vinden. Maar ja, dat is inmiddels een beetje the story of my life![]()
Stoppen met lezen lijkt mij dan de beste optie..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou, ik krijg niet te stoppen woede-aanvallen bij het lezen van zulke bagger.
Soms kan doorlezen juist heel goed zijn voor het verwerkingsprocesquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Stoppen met lezen lijkt mij dan de beste optie..
Ik voel een voetnoot aankomenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou Ron... er was een tijd... toen konden wij het heel aardig met elkaar vinden. Maar ja, dat is inmiddels een beetje the story of my life![]()
Die jurk trek ik in elk geval vanavond aan, niet voor het Boekenbal (of heb ik dat al gemist?), maar voor mijn ontmoeting met Daniël in het Amstel. We hebben de afspraak een dag verschoven, omdat ik gisteren een... nou ja, functioneringsgesprek had.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef dragan_sudjic het volgende:
Ok 26, tijd voor de volgende stap. De eerdere redenen (Pa en A-S) om niet op print te drukken en het hele zaakje naar die belachelijke Katrien met de interessanterige uitgeverijnaam te zenden hebben zichzelf in de loop van de tijd uitgeschakeld. Volgend jaar kan jij in je Sevilla jurk naar het b-bal.
Vraag, krijg je nog betaald? Dat maakt Madame tot een madam!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We hebben de afspraak een dag verschoven, omdat ik gisteren een... nou ja, functioneringsgesprek had.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef dvr het volgende:
Nadine, misschien moet je bij een eventueel weerzien ook maar een kussentje tussen je broeksband frommelen en over misselijkheid klagen.
Ha, daar woon ik om d ehoek! Mooiquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Die jurk trek ik in elk geval vanavond aan, niet voor het Boekenbal (of heb ik dat al gemist?), maar voor mijn ontmoeting met Daniël in het Amstel. We hebben de afspraak een dag verschoven, omdat ik gisteren een... nou ja, functioneringsgesprek had.
Ja, een Dagboek-meetquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond niet allemaal toevallig in het Amstel vertoeven?
Allemaal, behalve r_on, uiteraard.
Een kindermeisjesmeet klinkt aanzienlijk spannender.quote:
Ik zie hem al staan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond niet allemaal toevallig in het Amstel vertoeven?
Allemaal, behalve r_on, uiteraard.
Wat offer je jezelf toch moedig op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef dvr het volgende:
Als er 7 op de grond slapen en 1 in de badkuip ben ik wel bereid met Vivi of Copycat het bed te delen.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:29 schreef dvr het volgende:
Als we met 10 fokkers gaan is de kamer nog maar 50 euro per persoon. Als er 7 op de grond slapen en 1 in de badkuip ben ik wel bereid met Vivi of Copycat het bed te delen. En R_on mag in de bezemkast.
Aan Daniël's loopneus.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef Vivi het volgende:
Maar hoe herkennen we Nadine? Ik neem aan dat ze niet met d'r buikje bloot gaat tenminste
Deal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Tenminste... als die bezemkast veranderd mag worden in de stortkoker.... en Clumsy Clown ook gezellig bij ons in bed komt liggen!
dvr heeft een foto, ik kan zelf niks aanvangen met plaatjes en foto's, dus dvr... be my guest. Ik ben toch al verloren. Het maakt allemaal niet meer uit. Down & out. Gooi dat ding maar in dit topic, als je tijd hebt en wél weet hoe het moet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:38 schreef Vivi het volgende:
Maar hoe herkennen we Nadine? Ik neem aan dat ze niet met d'r buikje bloot gaat tenminste
Ik krijg geen cent meer. Ik mocht niet eens afscheid nemen van de kinderenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:16 schreef dragan_sudjic het volgende:
Vraag, krijg je nog betaald? Dat maakt Madame tot een madam!
Ho, dat was snel! Bedanktquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:13 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Dames en heren, de ravissante Nadine C.
Daar heeft ze de centen niet voor....quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:44 schreef Copycat het volgende:
Succes vanavond & knock 'm figuurlijk dead!
Nadine, je bent een mensquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:13 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Gelukkkig hebben we de foto's nog...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:13 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Zal ik rijden?quote:
Je lijkt zelfs een beetje op Nadinequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:13 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Dat ze niet om die kinderen geeft was sowieso wel duidelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik krijg geen cent meer. Ik mocht niet eens afscheid nemen van de kinderenMaar een 'madam' is ze uiteindelijk al die maanden geweest, weten we nu.
Euh..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat ze niet om die kinderen geeft was sowieso wel duidelijk. Die zullen ook wel weer verbaasd zijn dat er wéér iemand wegvalt. Bah, wat een grafmensen zijn het toch ook
.
Sterker: dat moest!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef Oblivion het volgende:
Euh..![]()
Kindermeisje mag dan wel met de pa gaan liggen fozen?
Jaja, iemand heeft een gun op haar slaap gezet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:47 schreef Copycat het volgende:
Sterker: dat moest!
Ik ben zó enorm benieuwd naar het verloop van deze avond...
Een beetje hotel heeft wel een wireless aansluiting in de lobbyquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Dacht dat je in het Amstel zou zitten!![]()
Ja nee das weer een ander verhaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Euh..![]()
Kindermeisje mag dan wel met de pa gaan liggen fozen?
Manipulatie, mijn beste. Nadine is door Madame in de armen van Daniël geluisd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Jaja, iemand heeft met een gun op haar slaap gezet?![]()
Volgens mij is was Nadine een natuurtalent op het kindermeisjesvlak.quote:Had nou niet sterk de indruk dat die kids zo gek op Nadine waren....
Mijn laptop fungeert als krant met gatenquote:Dacht dat je in het Amstel zou zitten!![]()
Als Nadineke niet in D. was getrapt, had ze nu nog een leuke job, lots of money en de kids...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee das weer een ander verhaal.
Het gaat me nu puur om de kinderen die om de zoveel tijd een ander kindermeisje hebben en gewoon van hot naar her worden gegooid. Wat er ook gebeurd is, laat d'r dan in ieder geval afscheid nemen van ze.
introductiecursussen bij mijn nieuwe werkgever vergen momenteel al mijn tijd en aandachtquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef Oblivion het volgende:
... En waar is Gajus?!
Of misschien zit ze nu op de hotelkamer te bedenken hoe ze zich van dat lijk in de badkuip kan ontdoen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef _Floddertje_ het volgende:
Die ligt vast nog met Daniël te rollebollen in het Amstel.![]()
Dat zou ze dan heus wel hier komen vragen, nee er moet meer aan de hand zijn..quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of misschien zit ze nu op de hotelkamer te bedenken hoe ze zich van dat lijk in de badkuip kan ontdoen...
Ze zal er toch niet nog meer zijn ingeluisd tdoor Madame én Daniël? Dat ze nu ipv in het Amstel in de Amstel ligt. Met cementen Manolo Blahnik's...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef dragan_sudjic het volgende:
Dat zou ze dan heus wel hier komen vragen, nee er moet meer aan de hand zijn..
Hier ben ik dus voor opgebleven!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:48 schreef Nadine26 het volgende:
apotheose
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |