abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 00:58:48 #51
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_35797578
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb op het werk geen msn
WERK?!
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_35797620
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 00:58 schreef JAM het volgende:

[..]

WERK?!
Ja, ik zit nu op mijn werk.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:01:58 #53
37950 JAM
pi_35797630
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik zit nu op mijn werk.
Ja, nee, zover was ik ook wel. Alleen de gedachte aan werk, dat deed me schrikken. Brr, dat mensen kunnen doen zeg, werken. 't Blijft me een wonder. Hoe houd je het in hemelsnaam uit?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:02:29 #54
37950 JAM
pi_35797641
WALG JE NIET van jezelf als je werkt, Xennia?
pi_35797727
Van mijnheer W. moet ik een lijstje maken van de mensen die ik pijn heb gedaan. Dat is de opdracht waarmee hij mij vorige week naar huis heeft gestuurd. Ik heb er niet zo'n zin in. Ik geloof niet in lijstjes, en ik geloof al helemaal niet in lijstjes van mensen die ik pijn heb gedaan en die ik daarvoor mijn excuses moet gaan aanbieden, zodat ik 'verder kan met mijn leven.'
"Dat wordt een lang lijstje," zei ik. "Meer een lijst."
"Je hebt veel mensen van je vervreemd. Je bent ook van jezelf vervreemd."
"Nou..," zei ik.
"Er komt een dag, dat garandeer ik je, dat je overspoeld zult worden door schaamte en verdriet om wat je jezelf en de mensen om je heen hebt aangedaan. Die dag komt. Je moet je fouten toegeven. Het is niet erg om fouten te maken, die maken we allemaal. Maar het is wél erg om er geen verantwoordelijkheid voor te nemen. Práát erover. Zeg dat je spijt hebt. Maar doe geen impulsieve dingen, dat raad ik je ten zeerste af. Die brief aan je vader... die had je nooit mogen versturen. Bij twijfel kun je mij altijd bellen."
pi_35797756
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:08 schreef Nadine26 het volgende:
Van mijnheer W. moet ik een lijstje maken van de mensen die ik pijn heb gedaan. Dat is de opdracht waarmee hij mij vorige week naar huis heeft gestuurd. Ik heb er niet zo'n zin in. Ik geloof niet in lijstjes, en ik geloof al helemaal niet in lijstjes van mensen die ik pijn heb gedaan en die ik daarvoor mijn excuses moet gaan aanbieden, zodat ik 'verder kan met mijn leven.'
"Dat wordt een lang lijstje," zei ik. "Meer een lijst."
"Je hebt veel mensen van je vervreemd. Je bent ook van jezelf vervreemd."
"Nou..," zei ik.
"Er komt een dag, dat garandeer ik je, dat je overspoeld zult worden door schaamte en verdriet om wat je jezelf en de mensen om je heen hebt aangedaan. Die dag komt. Je moet je fouten toegeven. Het is niet erg om fouten te maken, die maken we allemaal. Maar het is wél erg om er geen verantwoordelijkheid voor te nemen. Práát erover. Zeg dat je spijt hebt. Maar doe geen impulsieve dingen, dat raad ik je ten zeerste af. Die brief aan je vader... die had je nooit mogen versturen. Bij twijfel kun je mij altijd bellen."
Dat je dit er nog uitkrijgt na anderhalve fles wijn
Big dick.
pi_35797762
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:02 schreef JAM het volgende:
WALG JE NIET van jezelf als je werkt, Xennia?
Nee hoor, mijn beroep geeft me voldoening. Behalve vandaag, vandaag had ik liever de gehele dag in bed doorgebracht
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:11:35 #58
37950 JAM
pi_35797779
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee hoor, mijn beroep geeft me voldoening. Behalve vandaag, vandaag had ik liever de gehele dag in bed doorgebracht
Wat voor een -jeweetwel- doe je, X.?
pi_35797784
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe laat ben je vandaag begonnen met werken dan?
Big dick.
pi_35797789
Dat lijst(je) gaat een flinke confrontatie met jezelf worden
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:13:19 #61
37950 JAM
pi_35797804
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:11 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Hoe laat ben je vandaag begonnen met werken dan?
Doe jij dat ook al, HassieBassie, dat ene dat ik zo verfoei?
pi_35797833
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:11 schreef JAM het volgende:

[..]

Wat voor een -jeweetwel- doe je, X.?
Ik -jeweetwel- met moeilijk opvoedbare en licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik heb ''slaapdienst'', hetgeen inhoudt dat ik vandaag om 15 uur begonnen ben toen zij uit school kwamen. Inmiddels liggen zij te slapen en zou ik ook moeten slapen. Om half 7 gaat mijn wekker (met dit woord heb ik meer moeite!) en wek ik alle jongeren, ontbijt met ze en schop ze naar school. Daarna heb ik nog 2 vergaderingen en eindig ik mijn dienst om 16 uur. Pfff
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:17:01 #63
37950 JAM
pi_35797864
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik -jeweetwel- met moeilijk opvoedbare en licht verstandelijk gehandicapte jongeren. Ik heb ''slaapdienst'', hetgeen inhoudt dat ik vandaag om 15 uur begonnen ben toen zij uit school kwamen. Inmiddels liggen zij te slapen en zou ik ook moeten slapen. Om half 7 gaat mijn wekker (met dit woord heb ik meer moeite!) en wek ik alle jongeren, ontbijt met ze en schop ze naar school. Daarna heb ik nog 2 vergaderingen en eindig ik mijn dienst om 16 uur. Pfff
Nou, schat. Ik zeg je eerlijk; liever jij dan ik. Maar dat had je vast verwacht. .
pi_35797881
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:17 schreef JAM het volgende:

[..]

Nou, schat. Ik zeg je eerlijk; liever jij dan ik. Maar dat had je vast verwacht. .
Maar het is zeer dankbaar werk, vooral vandaag toen ik voor kankerwijf werd uitgescholden en bedreigd met een val van de trap
pi_35797894
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:10 schreef HassieBassie het volgende:
Dat je dit er nog uitkrijgt na anderhalve fles wijn
Wat denk je, zal ik mijnheer W. uit zijn IKEA-bed bellen? Zeggen dat ik twijfel over mijn drankinname, en dan vooral in combinatie met het lijstje dat ik moet maken? En of het niet beter zou zijn als ik óók ging slapen, in plaats van midden in de nacht lijstjes te maken?
pi_35797906
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:19 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Wat denk je, zal ik mijnheer W. uit zijn IKEA-bed bellen? Zeggen dat ik twijfel over mijn drankinname, en dan vooral in combinatie met het lijstje dat ik moet maken? En of het niet beter zou zijn als ik óók ging slapen, in plaats van midden in de nacht lijstjes te maken?
Doen
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:20:12 #67
37950 JAM
pi_35797908
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:18 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar het is zeer dankbaar werk, vooral vandaag toen ik voor kankerwijf werd uitgescholden en bedreigd met een val van de trap
Bedreigd met een val van de trap? 'Als je niet oppast, dan zal je van de trap vallen'?
pi_35797954
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:20 schreef JAM het volgende:

[..]

Bedreigd met een val van de trap? 'Als je niet oppast, dan zal je van de trap vallen'?
Nee het ging meer zo: ''Het lijkt hier godverdomme wel een gevangenis, ik mag ook niks jij teringwijf. Ik zou maar goed uitkijken als ik jou was, want ik schop die poten van je nog eens onder je vandaan zodat je een dodelijke val van de trap maakt en dan pak ik je sleutel, stap over je heen en smeer hem''.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 01:24:56 #69
37950 JAM
pi_35797974
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee het ging meer zo: ''Het lijkt hier godverdomme wel een gevangenis, ik mag ook niks jij teringwijf. Ik zou maar goed uitkijken als ik jou was, want ik schop die poten van je nog eens onder je vandaan zodat je een dodelijke val van de trap maakt en dan pak ik je sleutel, stap over je heen en smeer hem''.
Schrijf er een boek over, Xennia. I like the style. .
pi_35798461
Jam, dankzij jou heb ik al de hele dag trek in een loempia.

Hier overigens een linkje waarmee je Xennia ieder excuus ontneemt: POEF. Tenzij ze inmiddels verzonken is in diepe dromen over bloeddorstige pubers.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 02:24:10 #71
37950 JAM
pi_35798490
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 02:19 schreef dvr het volgende:
Jam, dankzij jou heb ik al de hele dag trek in een loempia.

Hier overigens een linkje waarmee je Xennia ieder excuus ontneemt: POEF. Tenzij ze inmiddels verzonken is in diepe dromen over bloeddorstige pubers.
't Is al een beetje laat voor onze Stalinistische medelanders, dvr. Laten we dan maar een shoarma-tent beroven. .
pi_35798543
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jij doet het werk wat ik later als ik groot ben wil doen .
Nou ja, behalve het slaapdienst-deel dan, dat zouden ze best weg mogen laten in mijn geval.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 02:42:56 #73
37950 JAM
pi_35798593
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, behalve het slaapdienst-deel dan, dat zouden ze best weg mogen laten in mijn geval.
Brrr, rare mensen allemaal. 'Werk...ik...wil...doen...' .
pi_35798636
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 02:42 schreef JAM het volgende:

[..]

Brrr, rare mensen allemaal. 'Werk...ik...wil...doen...' .
Nu ja, tis natuurlijk kiezen wat je het minst vervelende zou vinden om je bed voor uit te komen. En gezien het feit dat ik geen schrijf-, teken-, beeldhouw- of schildertalent heb en de kans op de wekelijkse jackpot ook vrij klein is, zal ik toch iets moeten doen om aan geld te komen.

En ach, verwarde zielen uit de knoop helpen lijkt me dan een aardige keuze. Ik heb alleen het gevoel dat mijnheer W. daar niet helemaal mee eens zou zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2006 02:51:20 ]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 02:52:24 #75
37950 JAM
pi_35798644
-edit-
pi_35798665
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 02:52 schreef JAM het volgende:
-edit-
Hmm. Ik heb voor de zekerheid Dhr. Van Dale even geraadpleegd.

rit·se·laar (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] iem. die op een handige, niet helemaal legale manier iets voor elkaar krijgt

Dan blijft de vraag wat. Ja, ik moet iets voor elkaar krijgen maar die hufter van een Van Dale geeft verder geen ideeën.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 03:00:47 #77
37950 JAM
pi_35798694
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hmm. Ik heb voor de zekerheid Dhr. Van Dale even geraadpleegd.

rit·se·laar (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] iem. die op een handige, niet helemaal legale manier iets voor elkaar krijgt

Dan blijft de vraag wat. Ja, ik moet iets voor elkaar krijgen maar die hufter van een Van Dale geeft verder geen ideeën.
Nog zo'n woordenboekpagina'tje.

1. To obtain something by deceitful or illicit means; practice theft or swindling.
2. To solicit customers. Used of a pimp or prostitute.
3. To misrepresent one's ability in order to deceive someone, especially in gambling.
pi_35798708
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:00 schreef JAM het volgende:

[..]

Nog zo'n woordenboekpagina'tje.

1. To obtain something by deceitful or illicit means; practice theft or swindling.
2. To solicit customers. Used of a pimp or prostitute.
3. To misrepresent one's ability in order to deceive someone, especially in gambling.
Ah kijk, zo komen we ergens.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 03:06:27 #79
37950 JAM
pi_35798721
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ah kijk, zo komen we ergens.
Ik heb geen sigaretten meer. .
pi_35798737
Jam, dat loont de moeite niet, of je moet ze van hun broodjes willen beroven. Als er dan toch gestolen moet worden, dan zou ik voor een kunstroof pleiten. Uit pure liefde voor de kunst 's nachts een ladder tegen het museum zetten en je door een klein raampje naar binnen wurmen. Ik denk dat de rechter voor zo'n crime passionel wel begrip zou opbrengen. Misschien kun dan jij terwijl ik een doekje uitkies de kassa's ledigen en uit de kantine een paar broodjes ham in je zak steken.

Ik heb Arend Berkhout thuisgebracht. Zijn echte naam blijve hier natuurlijk onvermeld, maar Nadine had hem mooi verpakt. Als hint -wot's da passwoid- geef ik slechts dit mee: drijvende tafeleilanden. En als daarmee al teveel gezegd is hoor ik het wel.

Nadine: die brief aan je vader - vind je niet dat hij die gewoon verdiend had?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 03:13:15 #81
37950 JAM
pi_35798756
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:09 schreef dvr het volgende:
Jam, dat loont de moeite niet, of je moet ze van hun broodjes willen beroven. Als er dan toch gestolen moet worden, dan zou ik voor een kunstroof pleiten. Uit pure liefde voor de kunst 's nachts een ladder tegen het museum zetten en je door een klein raampje naar binnen wurmen. Ik denk dat de rechter voor zo'n crime passionel wel begrip zou opbrengen. Misschien kun dan jij terwijl ik een doekje uitkies de kassa's ledigen en uit de kantine een paar broodjes ham in je zak steken.

Ik heb Arend Berkhout thuisgebracht. Zijn echte naam blijve hier natuurlijk onvermeld, maar Nadine had hem mooi verpakt. Als hint -wot's da passwoid- geef ik slechts dit mee: drijvende tafeleilanden. En als daarmee al teveel gezegd is hoor ik het wel.

Ik ga het benzinestation beroven. Nu. Dan loop ik naar binnen en schreeuw ik: 'GORE MOEDERNEUKERS, IK HEB EEN VLIJMSCHERPE SCHAAR IN MIJN JASZAK EN ALS JE ME NIET HEEL, HÉÉL GAUW EEN PAKJE BLAUWE GAULOISES EN EEN FLESJE DR.PEPPER GEEFT, KNIP IK JE SNJAGGEL ZO VAN DIE BOEVENTRONIE AF, KLOOTZAK!'
Dan zegt de man die daar werkt: 'Rustig maar jongen. Dat is dan 5,50.'
Dan pak ik geld uit mijn portomonee en schreeuw ik: 'HIER, GORE KANKERUITZUIGER! STIK ER MAAR IN, STIK ER MAAR IN, GORE KANKERUITZUIGER!'
En dan ga ik weer naar huis.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 03:14:08 #82
37950 JAM
pi_35798759
Ik weet niet waarom, maar dingen beroven, dat speelt opeens een grote rol in mijn fantasiewereldje. .

Schattig hè. .
pi_35798929
pi_35801790
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:14 schreef JAM het volgende:
Ik weet niet waarom, maar dingen beroven, dat speelt opeens een grote rol in mijn fantasiewereldje. .

Schattig hè. .
Als je dat dan toch doet, doe het dan slim. Gewoon op zo'n bediende aflopen en op vrolijke toon melden dat je graag de inhoud van de kassa wilt hebben, eventueel kracht bij te zetten door een speelgoedpistool wat je in je jaszak hebt en waarvan de vorm word geaccentueerd door een subtiele handbeweging.

Om het af te maken kan je nog een pakje kauwgom pakken en daarvoor een eurootje op de toonbank gooien. Dan snappen ze er helemaaaal niks meer van
Big dick.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:05:14 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35808132
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:14 schreef JAM het volgende:

Schattig hè. .
Sowieso ben je bijna niet in schattigheid te evenaren JAM. Mag ik je adopteren? Wellicht kunnen we samen een illuster en zodra de adoptie bezegeld is, met een zweem van incestueuze omgeven mysterieusheid, roversduo worden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:07:00 #86
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35808184
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Sowieso ben je bijna niet in schattigheid te evenaren JAM. Mag ik je adopteren?
Je denkt dat je een Mogwai adopteert en je krijgt een Gremlin, hè? Dat je het weet...
Een pauw is een kip die in bloei staat
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:09:51 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35808296
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef Hihat het volgende:

[..]

Je denkt dat je een Mogwai adopteert en je krijgt een Gremlin, hè? Dat je het weet...
Ik zou niet anders willen, mijn definitie van schattigheid wijkt geloof ik nogal af van het modale
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:27:20 #88
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35808905
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:05 schreef Vivi het volgende:

[..]
Wellicht kunnen we samen een illuster en zodra de adoptie bezegeld is, met een zweem van incestueuze omgeven mysterieusheid, roversduo worden.
Ben jij bij Woody Allen in de leer geweest ofzo, Vivi?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:29:53 #89
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35809001
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:27 schreef Hihat het volgende:

[..]

Ben jij bij Woody Allen in de leer geweest ofzo, Vivi?
Is JAM een onooglijk Aziaatje dan?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 14:52:13 #90
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35809866
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:29 schreef Vivi het volgende:

[..]

Is JAM een onooglijk Aziaatje dan?
Die eerste Mogwai werd door hoofdpersoon Billy wel overgenomen van één of andere oude Chinees. Behalve dat kind van Allen, heeft dus ook de Gremlin een Oosterse oorsprong. Althans, naar alle waarschijnlijkheid. Zou niet gek zijn als dat voor JAM ook geldt. Al ken ik hem totaal niet, moet ik eerlijkheidshalve bekennen. Het is slechts gissen. Gezien zijn postingstijden lijkt het er in ieder geval op dat ook hij niet van daglicht houdt. Stel hem eens bloot aan water, dan weet je het.

Als je hem adopteert is hij in elk geval vaak thuis, want werken doet hij toch niet heb ik begrepen.
In die zin lijkt hij dus weer niet op de gemiddelde, plichtsgetrouwe Aziatische arbeider die zich voor een paar Euri per maand een slag in de rondte werkt zonder ook maar éénmaal 'Auw' of 'Arbo' over zijn/haar lippen te laten komen.

Maar zo gauw jullie samen de straat op gaan als roversduo krijgen we hier een nieuwe serie begrijp ik? 'Dagboek van Polder-Bonnie-en-Clyde'? Ik ga het volgen hoor!

Jullie kunnen bij mij een lijst verkrijgen van mensen die nog overvallen dienen te worden...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:13:41 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35810667
En op basis van welke criteria heb je die lijst samgesteld mijn waarde Hihat?
pi_35815186
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 02:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je bent toch al groot? En slaapdiensten bevallen me wel. Heb nu in een keer 25 uur gemaakt en hoef daardoor nog maar 1 dag te werken om aan mijn uren te komen deze week.
pi_35828551
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 17:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je bent toch al groot? En slaapdiensten bevallen me wel. Heb nu in een keer 25 uur gemaakt en hoef daardoor nog maar 1 dag te werken om aan mijn uren te komen deze week.
In technische zin ben ik groot ja, maar moet nog beginnen met studeren .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 23:32:21 #94
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35830199
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 15:13 schreef Vivi het volgende:
En op basis van welke criteria heb je die lijst samgesteld mijn waarde Hihat?
Gewoon op basis van (en mengeling van) een olifantengeheugen, een zieke geest en vooroordelen over bepaalde mensen. Net als iedereen, eigenlijk . Het heeft verder niets met de te behalen buit te maken. Daar ging het jou om waarschijnlijk?
pi_35831878
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 03:09 schreef dvr het volgende:
Oh, drv... ... misschien heel gek, maar ik kan jouw geheime code niet kraken; ik geloof vast dat jij de ware identiteit van Arend Berkhout hebt ontdekt, maar 'drijvende' en 'tafeleilanden'...? Maar ik ben zo nieuwsgierig... naar het waarom van deze oplossing... en hoe je eraan bent gekomen... en of het klopt. Mail me anders even.
quote:
Ik heb er ook geen spijt van.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nadine26 op 08-03-2006 09:58:49 ]
pi_35837385
Het lijstje van mijnheer W. is geen succes geworden. Ja, het lijstje wel, dat is het probleem niet, maar ik zie mezelf niet zo snel met een bosje 'Het Spijt Me'-bloemen op de stoep verschijnen bij deze en gene. Hoewel... als ik Caroline Tensen nou inhuur... dan maak ik zo'n overdonderende entrée dat iedereen mij meteen huilend in de armen valt en vergeeft en misschien ook nog wat extra centjes toestopt voor de toekomst.

Mijnheer W. kon er niet om lachen. "Waarom begin je over geld?" vroeg hij scherp.
"Waarom niet? Ik zit omhoog."
"Jouw obsessie met geld ligt aan de basis van al je problemen, Nadine. Jouw obsessie met geld heeft je in de armen van die man gedreven."
"Nee, zijn geld is alleen een bijkomstigheid."
"Een gevaarlijke bijkomstigheid. Kun je terug naar af?"
Ik dacht er even over na: "Liever niet."
"I rest my case," zei mijnheer W., die in zijn vrije tijd graag naar Amerikaanse rechtbankfilms kijkt.
pi_35838357
En, had dvr de goede schrijver te pakken?
pi_35838659
Nee, potverdrie. Hij voldeed aan de beschrijving maar ik zat er naast!
pi_35839390
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:09 schreef cioran63 het volgende:
En, had dvr de goede schrijver te pakken?
De twee schrijvers die tot nu toe zijn genoemd, zijn Robert Anker en Geerten Meijsing. Allebei fout, maar de tweede is warm, nee: heet.
pi_35840016
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

De twee schrijvers die tot nu toe zijn genoemd, zijn Robert Anker en Geerten Meijsing. Allebei fout, maar de tweede is warm, nee: heet.
Ik neem aan dat die schrijver ook in Frankrijk aardig bekend moet zijn en vloeiend Frans spreekt?
Big dick.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')