Dat gun ik haar van harte, maar ik hoef daar beslist niet over te lezen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja en? Nadine krijgt vast wel weer een nieuwe man![]()
![]()
![]()
Dan niet meer stiekem meelezen hè?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef R_ON het volgende:
Of ze vraagt Daniel om te schrijven. Ik ben Nadine meer dan zat.
Idd. Ik snap niet waarom de schrijver het per se over ene Nadine moet laten gaan. Hij of zij kan ook over andere dingen schrijven. Zoals ik zei: keuze genoeg. Het leven bestaat niet alleen uit een dagboek.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:06 schreef Vivi het volgende:
Oeh, scherpEn daar had je 4 posts voor nodig? Ik ben Nadine nog lang niet zat, dit is de overtreffende trap van Chick-lit
Dit topic staat dan ook niet synoniem voor Het Leven .quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:09 schreef R_ON het volgende:
Het leven bestaat niet alleen uit een dagboek.
Nou, ik krijg niet te stoppen woede-aanvallen bij het lezen van zulke bagger.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit topic staat dan ook niet synoniem voor Het Leven .
Boeit het je niet, dan lees je het niet. Het Leven kan soms zo simpel zijn.
Maar is-ie ook romanwaardig, that's the question.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja en? Nadine krijgt vast wel weer een nieuwe man![]()
![]()
![]()
Hou eens ff op met zeuren en in jezelf praten S.V.Pquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:21 schreef R_ON het volgende:
Ze kan het beste op haar dieptepunt stoppen.
Niet voor ik er zeker van ben dat ik ooit nog een letter hoef te lezen van dit mirakel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:23 schreef ioko het volgende:
[..]
Hou eens ff op met zeuren en in jezelf praten S.V.P(om maar in het frans van Madame te blijven
)
Nadine "kennende" keurt ze een niet-romanwaardige manspersoon geen blik, ergo, letter waardigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Maar is-ie ook romanwaardig, that's the question.
Ja precies, doe wat nuttigs met je tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef R_ON het volgende:
Misschien moet ik ook een studie rechten gaan doen.
Wellicht doe ik dat zeeeer parttime.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef ioko het volgende:
[..]
Ja precies, doe wat nuttigs met je tijd![]()
Als ik er last van heb wel ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef dragan_sudjic het volgende:
R-on, doe je dit ook in de bieb, in de rij gaan staan bij de uitcheckbalie en dan de boeken van de mensen voor je gaan afzeiken? 'Lees je Leroy? Dat is allemaal gelogen joh!'. Daarna op naar de ako, 'Neen! Koop dat vieze chick lit boek niet, dat is bagger, gaat nergens over, alleen maar relaties en zo.' Op de terugweg naar huis loopt onze r-on langs een doorzonwoning en ziet mensen in het schijnsel van een woensdagavond rtl4 verhaal ademloos kijken. Hard bonst hij op het raam: 'Dat is helemaal niet waargebeurd mensen! Het ging allemaal heel anders!'
Mag ik even op mijn gemak de tranen van mijn wangen vegen? Als ik reageer, zie ik er graag een beetje leuk uit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef R_ON het volgende:
Normaal gesproken is Nadine een stuk vlotter met reageren.
Gut, wat ben jij een zeikerd zeg. Misschien zou je eens wat met nadine moeten beginnen of zoquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef R_ON het volgende:
Normaal gesproken is Nadine een stuk vlotter met reageren.
Ik vind dat geen slecht idee. Ron, heb jij een zeilbootje..?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Gut, wat ben jij een zeikerd zeg. Misschien zou je eens wat met nadine moeten beginnen of zo
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef dragan_sudjic het volgende:
R-on, doe je dit ook in de bieb, in de rij gaan staan bij de uitcheckbalie en dan de boeken van de mensen voor je gaan afzeiken? 'Lees je Leroy? Dat is allemaal gelogen joh!'. Daarna op naar de ako, 'Neen! Koop dat vieze chick lit boek niet, dat is bagger, gaat nergens over, alleen maar relaties en zo.' Op de terugweg naar huis loopt onze r-on langs een doorzonwoning en ziet mensen in het schijnsel van een woensdagavond rtl4 verhaal ademloos kijken. Hard bonst hij op het raam: 'Dat is helemaal niet waargebeurd mensen! Het ging allemaal heel anders!'
Zijn ze droog? Mooi, tijd om gedag te zeggen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Mag ik even op mijn gemak de tranen van mijn wangen vegen? Als ik reageer, zie ik er graag een beetje leuk uit.
Wij hebben net zo weinig gemeen als...als...wij hebben zeer weinig met elkaar gemeen. Behalve dat we Daniel een lul vinden.quote:
Yeah right. En Daniel en ik waren vroeger collega's. Whahahahaha. Dat is lachen!quote:
Ach, hij klinkt best sexyquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wij hebben net zo weinig gemeen als...als...wij hebben zeer weinig met elkaar gemeen. Behalve dat we Daniel een lul vinden.
Nou Ron... er was een tijd... toen konden wij het heel aardig met elkaar vinden. Maar ja, dat is inmiddels een beetje the story of my lifequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef R_ON het volgende:
Wij hebben net zo weinig gemeen als...als...wij hebben zeer weinig met elkaar gemeen. Behalve dat we Daniel een lul vinden.
AU. dat deed pijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou Ron... er was een tijd... toen konden wij het heel aardig met elkaar vinden. Maar ja, dat is inmiddels een beetje the story of my life![]()
Stoppen met lezen lijkt mij dan de beste optie..quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nou, ik krijg niet te stoppen woede-aanvallen bij het lezen van zulke bagger.
Soms kan doorlezen juist heel goed zijn voor het verwerkingsprocesquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Stoppen met lezen lijkt mij dan de beste optie..
Ik voel een voetnoot aankomenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nou Ron... er was een tijd... toen konden wij het heel aardig met elkaar vinden. Maar ja, dat is inmiddels een beetje the story of my life![]()
Die jurk trek ik in elk geval vanavond aan, niet voor het Boekenbal (of heb ik dat al gemist?), maar voor mijn ontmoeting met Daniël in het Amstel. We hebben de afspraak een dag verschoven, omdat ik gisteren een... nou ja, functioneringsgesprek had.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef dragan_sudjic het volgende:
Ok 26, tijd voor de volgende stap. De eerdere redenen (Pa en A-S) om niet op print te drukken en het hele zaakje naar die belachelijke Katrien met de interessanterige uitgeverijnaam te zenden hebben zichzelf in de loop van de tijd uitgeschakeld. Volgend jaar kan jij in je Sevilla jurk naar het b-bal.
Vraag, krijg je nog betaald? Dat maakt Madame tot een madam!quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
We hebben de afspraak een dag verschoven, omdat ik gisteren een... nou ja, functioneringsgesprek had.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef dvr het volgende:
Nadine, misschien moet je bij een eventueel weerzien ook maar een kussentje tussen je broeksband frommelen en over misselijkheid klagen.
Ha, daar woon ik om d ehoek! Mooiquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Die jurk trek ik in elk geval vanavond aan, niet voor het Boekenbal (of heb ik dat al gemist?), maar voor mijn ontmoeting met Daniël in het Amstel. We hebben de afspraak een dag verschoven, omdat ik gisteren een... nou ja, functioneringsgesprek had.
Ja, een Dagboek-meetquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond niet allemaal toevallig in het Amstel vertoeven?
Allemaal, behalve r_on, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |