quote:Erelijst Heren Laatste 10 Kampioenschappen
2005 Shani Davis (VS)
2004 Chad Hedrick (VS)
2003 Gianni Romme (Ned)
2002 Jochem Uytdehaage (Ned)
2001 Rintje Ritsma (Ned)
2000 Gianni Romme (Ned)
1999 Rintje Ritsma (Ned)
1998 Ids Postma (Ned)
1997 Ids Postma (Ned)
1996 Rintje Ritsma (Ned)
De vooruitzichten zijn erg mooi. Het ijs zal zoals vanouds snel zijn in Calgary en topschaatsers te over. Wereldrecords zijn heel wel mogelijk.quote:Erelijst Dames Laatste 10 Kampioenschappen
2005 Anni Friesinger (Dui)
2004 Renate Groenewold (Ned)
2003 Cindy Klassen (Can)
2002 Anni Friesinger (Dui)
2001 Anni Friesinger (Dui)
2000 Claudia Pechstein (Dui)
1999 Gunda Niemann (Dui)
1998 Gunda Niemann (Dui)
1997 Gunda Niemann (Dui)
1996 Gunda Niemann (Dui)
Gelukkig dit weekend alweer schaatsen op TVquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:43 schreef WEST het volgende:
ben je niet wat vroeg?![]()
moet eerst de OWS dip verwerken
ik kijk eerder uit naar het weekend erna..., als de lange winterpauze van de Formule 1 eindelijk ten einde is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:45 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Gelukkig dit weekend alweer schaatsen op TV![]()
In wiens plaats?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik denk dat rintje als 1e reserve nog wel mee gaat doen
Een WR zit er zeker in als het ijs goed geprepareerd is en de luchdruk juist is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:56 schreef MiLalaa het volgende:
Zou mooi zijn als er nog wat luitjes gebrand zijn op een WR. Zit dat erin?
Misschien beetje zwaar zo in zo'n toernooi, maar 10km zou wel leuk zijn. Bovendien is het huidige 10km record ook gereden gedurende een pittig toernooi van enkele dagen waarbij Hedrick op dezelfde dag nog een snelle 1000m reed.
Nog wel iets later verwacht ik, tot een uur of 1 denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:11 schreef Remzz het volgende:
Ik gok zo van 7 tot 11 s'avonds.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:49 schreef Remzz het volgende:
Leuk toernooiVooral omdat het in Calgary is
Normaliter maakt Chad toch wel meer kans op de wereldtitel dan Shani.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:03 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb er zin in
De Noren hebben nog wel iets recht te zetten maar zijn te zwak. De russen ben ik niet bang meer voor, dus denk dat het echt tussen de yanks en "ons" zal gaan.
Klopt. de 500 meter is de zwakste afstand van chad. daar moet shani zijn winst pakken. als hij al ergens winst kan pakken. chad zal iig gebrand zijn op revanche...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Normaliter maakt Chad toch wel meer kans op de wereldtitel dan Shani.
Ik denk dat de wereldtitel van Davis vorig jaar incidenteel was en hij toch vooral profiteerde van een relatief zwakke 10 km van Hedrick.
Een Hedrick in topvorm maakt de achterstand op Davis normaal gesproken wel goed op de 10, mocht hij uberhaupt al een achterstand hebben.
Enrico kan eigenlijk ook alleen maar winnen als hij met een grote voorsprong op Hedrick aan de 10 begint.
over je dip heen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef Brahimov het volgende:
Kom maar op met dat schaatsen. Ik ben er weer helemaal klaar voor!
![]()
In principe is Hedrick gewoon een betere allrounder dan Davis. Op de 1500 meter is hij gelijkwaardig en op de lange afstanden rijdt hij er Shani meestal af. Behalve op het Wk van vorig jaar, maar daar was Hedrick gewoonweg in mindere doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Klopt. de 500 meter is de zwakste afstand van chad. daar moet shani zijn winst pakken. als hij al ergens winst kan pakken. chad zal iig gebrand zijn op revanche...
Neequote:Op donderdag 2 maart 2006 04:31 schreef BushRanger het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht in Calgary!! 21 euro voor de twee dagen, echt zooo goedkoop! Heb meteen een uurtje geschaatst op de Olympic Oval, ze verhuren Zandstra schaatsen daar haha. Het is trouwens wel chaos tijdens het public skating, alles door elkaar en helemaal geen snelle schaatsers binnen, langzame schaatsers buiten regels.
quote:
Dat doet me denken aan wat me vorig jaar bijna in het vliegtuig deed stappen:quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:31 schreef BushRanger het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht in Calgary!! 21 euro voor de twee dagen, echt zooo goedkoop! Heb meteen een uurtje geschaatst op de Olympic Oval, ze verhuren Zandstra schaatsen daar haha. Het is trouwens wel chaos tijdens het public skating, alles door elkaar en helemaal geen snelle schaatsers binnen, langzame schaatsers buiten regels.
quote:Tickets are now on sale for the 2005 ISU World Sprint Speed Skating Championships at the Utah Olympic Oval on Jan. 22-23. The world's fastest skaters will be showcased in this sprint world championship competition on Saturday and Sunday.
Tickets are $5 for adults per day and $3 for children (under 12) and seniors (65 and above). There is a $1 discount with a Smith's Fresh Values card. All tickets are general admission.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat me vorig jaar bijna in het vliegtuig deed stappen:
[..]
![]()
quote:There is a $1 discount with a Smith's Fresh Values card. All
Ik geef Davis eigenlijk geen kans tegen Hedrick. Ik hoop vooral op een mooi gevecht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
Klopt. de 500 meter is de zwakste afstand van chad. daar moet shani zijn winst pakken. als hij al ergens winst kan pakken. chad zal iig gebrand zijn op revanche...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Kozzmic het volgende:
Fabris, Hedrick, Davis, Kramer. Dit wordt gewoon echt een leuke wedstrijd! Ook nog eens snel ijs, kunnen de allrounders hun tijden op de kortste afstanden eens fors scherper stellen!
Ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:14 schreef sturky100 het volgende:
De nos zal het toch wel lve uitzenden na al die goede kijkcijfers? Het begint om 8 uur sávonds dus ik hoef géén wekker te zetten
helaas pindakaas. Maar misschien kan hij ons verrassen. Op he t okt zat ie maar 1.5 seconde boven het baanrecord dus ik denk wel dat ie het in zich heeft om bij te bliven op die afstandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:07 schreef Remzz het volgende:
Kramer komt denk ik gewoon te kort op de 1500 meter. Ik denk dat het tussen Hedrick en Fabris zal gaan.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:14 schreef sturky100 het volgende:
De nos zal het toch wel lve uitzenden na al die goede kijkcijfers?
Maar als hij 1,5 seconde verliest op Hedrick, moet hij dat vervolgens nog wel ergens terug zien te pakken. En op de 5 en 10 km doen ze amper voor elkaar onder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:19 schreef sturky100 het volgende:
[..]
helaas pindakaas. Maar misschien kan hij ons verrassen. Op he t okt zat ie maar 1.5 seconde boven het baanrecord dus ik denk wel dat ie het in zich heeft om bij te bliven op die afstand
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
helaas wel
misschien kan iemand in heerenveen m blesseren
Gewoon zijn schaatsen in het verkeerde vliegtuig stoppen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Da's niet cricket
We kunnen Van Gaal wel vragen om nog eens een toespraak in het Engels te houden.![]()
Met de KLM vliegen volstaat al...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon zijn schaatsen in het verkeerde vliegtuig stoppen.![]()
da's het voordeel dat hij af en toe eens een wedstrijd in Salt Lake heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef Arcee het volgende:
1 ( 2) HEDRICK Chad USA 170477 *35.87 *1.42.78 *6.09.68 *12.55.11 145.853 (06)
2 ( 3) DAVIS Shani USA 130882 *35.26 1.43.33 *6.14.37 13.25.51 147.415 (06)
3 ( 1) UYTDEHAAGE Jochem NED 090776 *36.27 1.44.57 6.14.66 12.58.92 147.538 (06)
4 ( 12) KRAMER Sven NED 230486 37.02 *1.46.88 *6.08.78 *13.01.67 148.607 (06)
5 ( 9) FABRIS Enrico ITA 051081 36.71 *1.45.56 *6.12.01 *13.12.21 148.707 (06)
6 ( 10) VERHEIJEN Carl NED 260575 37.14 1.47.42 *6.08.98 *12.57.92 148.740 (06)
Wat een waanzinnige reeks heeft Hedrick toch staan.
Ja, ik ben benieuwd wat bijvoorbeeld een Kramer op de 500 en 1500 in Calgary gaat doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's het voordeel dat hij af en toe eens een wedstrijd in Salt Lake heeft.
Ik vind nog dat Hedrick het goed gedaan heeft na een week feesten en vliegen. Hij had de hele week niet op schaatsen gestaan en kwam pas 's middags om 1 uur in Heerenveen aan. Als je het voor elkaar krijgt om dat nog zo'n tijd neer te zetten, dan ben je gewoon in topvorm. En het WK is pas over 2 weken, hij zal echt wel zorgen dat ie dan weer helemaal scherp is.quote:Op zondag 5 maart 2006 09:49 schreef Hankster het volgende:
...hoewel ik Chad nou niet de meest scherpe indruk vind maken zo aan het einde van de OWS en nu dit weekend.
In het najaar staat hij toch weer gewoon op het ijs?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:35 schreef komrad het volgende:
Gelukkig stopt hedrick er even mee, wat een irritant mannetje
zonder training, hopelijk zien we hem dan de rest van het seizoen niet meerquote:Op zondag 5 maart 2006 11:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
In het najaar staat hij toch weer gewoon op het ijs?
nee man, hij moet mee blijven doen. Vindt heddrick altijd leuk, als ie met groot verschil wint, toepetje af. of als ie verliest, lekker afzeiken en zo.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:38 schreef komrad het volgende:
[..]
zonder training, hopelijk zien we hem dan de rest van het seizoen niet meer
laat dat davis maar winnen
idd vooral omdat het calgary is dus, ik denk dat allrounders op de 500m in calgary beter wegkomen dan in SLCquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik mot hem ook niet, maar daarmee wordt het alleen maar competitiever, spannender en leuker.
Ik ben erg benieuwd wat Kramer op de korte afstanden kan doen. Die PR's zijn voor verbetering vatbaar gezien zijn kwaliteiten.
Zekers... Ik denk dat je wel twee kanttekeningen moet maken. Het seizoen heeft voor Kramer (en Verheijen) natuurlijk niet echt in het teken van de 500 en 1500 meter gestaan (alhoewel Kramer dan wel weer meedeed op de OS). Daarbij zal het onwennig voor hem zijn om met hoge snelheid over het ijs te vliegen. Een 36.5 en een tijd in de 1.45 moet wel goed mogelijk zijn. Ik ben ook wel benieuwd naar wat Tuitert neer gaat zetten!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Kramer op de korte afstanden kan doen. Die PR's zijn voor verbetering vatbaar gezien zijn kwaliteiten.
Jammer.quote:Friesinger niet naar WK allround
**Anni Friesinger doet over twee weken
niet mee aan de WK allround in Calgary.
De Duitse titelverdedigster twijfelde
al een tijdlang over haar deelname,maar
heeft nu besloten een vroegtijdig einde
aan haar seizoen te geven.
"De batterijen zijn helemaal leeg",zo
stelde Friesinger."Ik moet nu naar mijn
lichaam luisteren en dat zegt dat ik
het niet moet doen."
iddquote:Op zondag 5 maart 2006 15:59 schreef Arcee het volgende:
Bij de mannen Hedrick, Davis, Fabris en Kramer.
Dat wordt een prachtige strijd.
Met Hedrick als duidelijke favoriet, dat wel.
17 april wordt-ie 29.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef unstoppablemark het volgende:
hoe oud is hedrick eigenlijk? volgens mij is die al 35 ofzo lol
Ik dacht vóór de OWS ook dat ie 32-33 was. Ria blunderde vrijdag ook nog met 33 of 34quote:
Nee sinds 2002 geen WK afstanden in een Olympisch jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:47 schreef Boogerd het volgende:
Zijn er geen WK Afstanden dit jaar?
Dat soort dingen kunnen ook gebeuren op de Spelenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Boogerd het volgende:
Ze zouden kunnen functioneren als een soort van record wedstrijden...
Niet op een laaglandbaan natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen ook gebeuren op de Spelen
idd, ik vind het leuk die vernieuwing binnen het topschaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef Remzz het volgende:
Raar trouwens, twee jaar geleden kenden we Ireen en Sven nog geeneens en nu zijn ze de topfavourieten
Renate en Carlquote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Remzz het volgende:
Idd
Moet je eens voorstellen dat we Sven en Ireen niet hadden, waren we en drie medailles misgelopen en wie waren dan onze favorieren
Ook voor onsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Renta en Carl
btw is het ook heel fijn dat de Noorse dames nu weer iemand hebben
Nopes... Tenminste niet op televisie.quote:is er dit weekend btw ook nog schaatsen
rijdt het zusje van Sven Kramer daar al mee?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:25 schreef Remzz het volgende:
Het WK junioren in Erfurt trouwens wel
Ja heb ff geprobeert een startlijst te vinden maar op de site van de knsb kon ik het niet vinden toen ben ik maar opgehoudenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rijdt het zusje van Sven Kramer daar al mee?
dat toont maar weer eens aan dat je met talent alleen niet ver komt. Bij de heren is de lijst volgens mij helemaal bijzonder, jongens als Straathof! In die tijd werden we volgens mij elk jaar kampioen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef Remzz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/WK_junioren_schaatsen
Als je ziet wie er bij de dames allemaal wereldkamioen is geworden.... Helen van Goossen, Frederique Ankone, Elma de Vries. Eigenlijk alle drie gestopt/uit vorm door wedstrijddruk. Helen van Goossen is wel een verhaal apart trouwens, ik blijf erbij dat Peter Mueller haar 'kapot' heeft laten trainen.
Jammer.....
Ow ja de startlijst:
http://www.eisevents-erfurt.de/wm/start.html
Staat geen Nederlander bij, lijkt me sterk
Vast nog bezig aan een of ander wazig kwalificatie toernooi
Een manquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef komrad het volgende:
is dat een man of een vrouw remzz??
dat zegt eigenlijk wel alles he, dat ik dat moet vragenquote:
Shani Davis werd dat jaar 9e in het eindklassement.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Remzz het volgende:
Shingo Doi (JPN) wint in 2001, heeft die nog iets gepresteerd
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Shani Davis werd dat jaar 9e in het eindklassement.
Zie maar hoe anders de kaarten geschud zijn 5 jaar later.
Kan wel wezen, maar hij is wel een verdomd goede schaatser! Denk aan die Olympische 10km tegen Verheijen. In 1 van laatse rondes ziet Hedrick dat Verheijen eraan komt en neemt een spurt, dat vond ik echt grote klasse, dat je dat nog kan als je al zo kapot bent.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:51 schreef komrad het volgende:
het is gewoon een over het paard getilde, irritante man
ik moet hem niet
Ik snap niet waarom veel mensen daar zo lyrisch over zijn. Hij liet zich bewust 'afzakken' tot rondjes 32.2, flapperde wat met zijn armen, reed een rondje 31.5 en de volgende ronde was het 31.0. Dat noem ik geen spectaculaire versnelling zoals Hedrick eerder wel heeft laten zien op de 10km met zijn 28.9 slotronde toen hij het WR reed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar hij is wel een verdomd goede schaatser! Denk aan die Olympische 10km tegen Verheijen. In 1 van laatse rondes ziet Hedrick dat Verheijen eraan komt en neemt een spurt, dat vond ik echt grote klasse, dat je dat nog kan als je al zo kapot bent.
Het is anders dan wij gewend zijn. Het ziet er spectaculair uit. Mooi toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom veel mensen daar zo lyrisch over zijn. Hij liet zich bewust 'afzakken' tot rondjes 32.2, flapperde wat met zijn armen, reed een rondje 31.5 en de volgende ronde was het 31.0. Dat noem ik geen spectaculaire versnelling zoals Hedrick eerder wel heeft laten zien op de 10km met zijn 28.9 slotronde toen hij het WR reed.
is de Jong alweer fot genoeg of moeten we van der Rijst nog ergens vandaan toveren of Prinssen?quote:WK-deelname Verheijen in gevaar
Uitgegeven: 9 maart 2006 12:11
Laatst gewijzigd: 9 maart 2006 12:16
CALGARY - Het is onzeker of Carl Verheijen volgende week zal deelnemen aan het wereldkampioenschap allround. De Leusdenaar heeft een aantal dagen met flinke griep op bed gelegen. Alhoewel hij nog niet fit is, stapte Verheijen donderdag toch in het vliegtuig naar Calgary.
"Carl is behoorlijk hersteld", vertelde KNSB-topsportcoördinator Ab Krook. "Het is afwachten hoe het zich de komende dagen ontwikkelt. Begin volgende week nemen we een besluit of hij start."
Eerder deze donderdag trok eerste reserve Rintje Ritsma zich terug voor het WK, uit protest tegen de beperkte reclamemogelijkheden voor zijn ploeg Sitel.nl. Daardoor is Bob de Jong nu eerste reserve. De olympisch kampioen sukkelde de afgelopen dagen ook met zijn gezondheid en zegde daarom af voor de wereldbekerfinale in Heerenveen.
Ongelofelijk onzinnig inderdaad. We zijn al lang en breed aan het wielrennen, de belangrijkste prijs is al vergeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef WEST het volgende:
ze hadden het WK beter kunnen laten schieten om er al de spelen geweest zijn.., dit wordt wel een lang seizoen zo
ik had vanochtend een brief in de bus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de Jong alweer fot genoeg of moeten we van der Rijst nog ergens vandaan toveren of Prinssen?
Nou ja, een WK Allround is een WK Allround en doet er wel degelijk toe.quote:
Nou ja, compleet andere discussie en ik heb het ook al (te) vaak gezegd, maar de schaatskalender is een lachertje met al die toernooien.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, een WK Allround is een WK Allround en doet er wel degelijk toe.
Het komt alleen een beetje ongunstig zo laat in het seizoen achter de Olympische Spelen.
ik denk aan wereldrecordsquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou ja, een WK Allround is een WK Allround en doet er wel degelijk toe.
Het komt alleen een beetje ongunstig zo laat in het seizoen achter de Olympische Spelen.
http://www.kin.ucalgary.ca/oooc/world_championships_2006.htmquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:36 schreef Prondo het volgende:
weet iemand misschien een site waaarop staat wie er allemaal meedoen?![]()
Jaaaaaa.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef maril het volgende:
ik denk aan wereldrecords
Ik vrees dat degenen die ertoe in staat zijn een beetje over hun vormpiek heen zijn.quote:
Geen Carl Verheijen dus. Jammer, een kandidaat minder voor de 5e plek.quote:Zieke Carl Verheijen niet naar WK
**Carl Verheijen neemt niet deel aan de
WK allround die op 18 en 19 maart in
Calgary plaatsvinden.De rijder van TVM
voelt zich niet fit genoeg.Verheijen is
herstellende van griep,die hem na de
Winterspelen overviel.
Rintje Ritsma was aangewezen als eerste
reserve,maar de veteraan uit Lemmer had
daarvoor juist bedankt.Hij is het niet
eens met de gehanteerde selectiemethode
en de weinige reclamemogelijkheden voor
zijn geldschieter Sitel.nl.
Tweede reserve Bob de Jong mag nu naar
Calgary afreizen,maar ook hij kampt met
zijn gezondheid.Zaterdag wordt bekeken
of De Jong zich bij Sven Kramer en Mark
Tuitert in Canada kan voegen.
Ik heb het gevoel dat Sven, Mark, Shauni en Chad er heel veel zin in hebben .quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:04 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vrees dat degenen die ertoe in staat zijn een beetje over hun vormpiek heen zijn.
Maar we zullen zien.
Kramer lijkt me nu meer in vorm dan tijdens de Spelen, Wüst ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:04 schreef Leatherface het volgende:
Ik vrees dat degenen die ertoe in staat zijn een beetje over hun vormpiek heen zijn.
Maar we zullen zien.
Vergeet Fabris niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef maril het volgende:
Ik heb het gevoel dat Sven, Mark, Shauni en Chad er heel veel zin in hebben .
en de canadeze vrouwen + Ireen Wüst
Stom van 'm idd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Geen Carl Verheijen dus. Jammer, een kandidaat minder voor de 5e plek.
Wat een lul die Ritsma, dat-ie 't WK Allround laat schieten.
Feit dat ik zijn naam niet noem zegt veel over mijn gevoel hierover.quote:
Principe is principe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:01 schreef Koen_74 het volgende:
Huh?
Ritsma niet op het WK? Zijn kans om voor de 5e keer WK te worden laat hij schieten vanwege een reclameprintje?![]()
Overdrijven is ook een vak. Drie punten op de 500 meter wint t.o.v. de vrouwen misschien, maar niet t.o.v. Hedrick/Fabris. Hetzelfde geldt voor de 1500.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef andre77 het volgende:
Wie was 3e reserve op het EK allround? Erben Wennemars.
Ik zie hem ook hoger eindigen dan Bob de Jong. Hij wint 3 punten op de 500 meter, 1.5 punt op de 1500 meter, verliest 1.5 punt op de 5000 meter en verliest geen 3 punten op de 10000 meter.
Wennemars is al met vakantie, hij verrekte het zelfs de wereldbeker finale in Heerenveen te rijdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef andre77 het volgende:
Wie was 3e reserve op het EK allround? Erben Wennemars.
Ik zie hem ook hoger eindigen dan Bob de Jong. Hij wint 3 punten op de 500 meter, 1.5 punt op de 1500 meter, verliest 1.5 punt op de 5000 meter en verliest geen 3 punten op de 10000 meter.
quote:De volgende kandidaat is Bob de Jong, maar hij ontbrak recentelijk bij de
wereldbekerwedstrijden in Heerenveen wegens ziekte. Ab Krook,
topsportcoöordinator van de bond: "Bob gaat zaterdag met zijn trainster
Ingrid Paul het ijs op om te kijken hoe hij er voor staat. Pas daarna nemen
wij een beslissing."
Mogelijk dat via de zijdeur Jochem Uytdehaage in beeld komt. De tweevoudig
olympisch kampioen van 2002 reed in januari op het EK allround. Daar raakte
hij, na de veelbesproken botsing met ploegmaat Verheijen, zwaar geblesseerd.
Inmiddels is hij voldoende hersteld om in actie te komen.
quote:1 Sven Kramer HV31130 HN1 FR MT 37.54 1:46.88 6:14.90 110.656
2 Carl Verheijen UT00163 HSB NU MT 38.01 1:48.50 6:17.58 111.934
3 Rintje Ritsma HV42104 HSB FR 37.32 1:48.57 6:24.33 111.943
4 Mark Tuitert DV03424 HSA OV MT 36.46 1:47.64 6:36.35 111.975
5 Jochem Uytdehaage UT00823 HSA NU MT 37.53 1:47.97 6:25.91 112.111
6 Rhian Ket AM00619 HN3 NU MT 37.41 1:46.98 6:42.59 113.329
7 Ralf van der Rijst DH31002 HSA ZH MT 38.01 1:48.18 6:32.84 113.354
8 Bjarne Rykkje HA00219 HSA NU 37.54 1:49.08 6:36.63 113.563
9 Gianni Romme DH15095 HSB ZH MT 38.59 1:48.61 6:27.94 113.587
10 Sicco Janmaat AM05022 HSA NU MT 37.84 1:49.13 6:34.30 113.646
11 Bob de Jong HA01306 HSA NU MT 39.16 1:50.62 6:22.12 114.245
12 Jarno Meijer AM01123 HSA NU RP 38.06 1:49.00 6:38.89 114.282
13 Tom Prinsen DV09072 HN4 OV MT 38.49 1:50.02 6:36.19 114.782
14 Michael Kaatee AL03268 HN1 NU OL 37.28 1:49.74 6:53.77 115.237
15 Eelco Bakermans EV01059 HN4 BL RP 37.50 1:51.49 6:46.48 115.311
16 Lars Elgersma AL04904 HN3 NU RT 36.55 1:48.97 7:05.93 115.466
17 Arjen van der Kieft HA02510 HN2 NU OL 38.97 1:51.33 6:34.76 115.556
18 Stefan Verlaan UT02731 HN3 NU 36.57 1:52.65 6:55.93 115.713
19 Ben Jongejan DH24223 HN2 ZH 37.73 1:49.69 6:54.95 115.788
20 Bart van den Berg DH51241 HN1 ZH 38.00 1:51.35 6:48.09 115.925
Ik had het min of meer al begrepen uit Marts boek ,ik was nooit Nagano.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij hadden we deze roddel al bevestigd in dat topic
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:40 schreef MiLalaa het volgende:
Nou, ik hoop dat ze dan Uytdehaage maar sturen. Bob de Jong op allroundtoernooien vind ik nooit zo leuk. Laat hem nog maar lekker doorfeesten over z'n medaille, kan Uytdehaage zich weer even testen op een groot toernooi waardoor ie makkelijker kan besluiten nog een jaartje door te gaan oid.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat mart en ria gaan analyseren..., krijg toch een ander dementie daarvan![]()
Nou janjanjanjanjan, en die startplekken dan voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef JanJanJan het volgende:
Nee alsjeblieft niet Uytdehaage![]()
Ik had net zo'n zin in dit toernooi, komt Jochem het verpesten.![]()
tja, ik heb liever een startplek minder dan dat Jochem mijn weekend verpestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Nou janjanjanjanjan, en die startplekken dan voor volgend jaar?
Ik denk niet dat Sven of Carl z'n plekje opgeeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:15 schreef dolle_hond het volgende:
sven of carl denk ik.
nee...Bob is natuurlijk feest op een allroundtournooiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef JanJanJan het volgende:
Nee alsjeblieft niet Uytdehaage![]()
Ik had net zo'n zin in dit toernooi, komt Jochem het verpesten.![]()
goed hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:45 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sven of Carl z'n plekje opgeeft![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
[..]
nee...Bob is natuurlijk feest op een allroundtournooi![]()
Dat is niet afhankelijk van de resultaten van dit jaar, maar van de resultaten bij de EK Allround van volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef MiLalaa het volgende:
Btw, als Sven en Tuitert gewoon hun best doen en bij de eerste zoveel eindigen, krijgen we volgend jaar heus wel weer 3 startplekken lijkt me.
ohja. Nou dan maakt het helemaal geen bal uit wat de 3e NLse persoon gaat doen. 1,2,3 kan het toch niet worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is niet afhankelijk van de resultaten van dit jaar, maar van de resultaten bij de EK Allround van volgend jaar.
en hij niet alleenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Bob zou nog wel eens een aanval op het wereldrecord 10km kunnen doen
en hij is nu ook de bob niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
idd
bob is dit seizoen niet meer de bob
Weggegooide titelkandidaat dus...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong gaat dus...
Naja rijd hij dit seizoen ook nog eens een 500 meter, leuk voor zijn PR misschien.
Dat wel, ahoewel Verheijen had een reden en Ritsma zie ik niet echt als titelkandidaat maar hij is idd wel een stuk beter dan de Jong verwacht ik.quote:
De Jong vind ik geen allrounder..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat wel, ahoewel Verheijen had een reden en Ritsma zie ik niet echt als titelkandidaat maar hij is idd wel een stuk beter dan de Jong verwacht ik.
Yepquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong gaat dus...
Naja rijd hij dit seizoen ook nog eens een 500 meter, leuk voor zijn PR misschien.
quote:Bob de Jong toch nog onzeker voor WK
AMERSFOORT (ANP) - Bob de Jong beslist pas dinsdagavond of hij komend
weekeinde meedoet aan de wereldkampioenschappen allround in Calgary. De
olympisch kampioen op de 10 kilometer had last van een keelontsteking,
maar meldde zich zaterdag toch aan bij de KNSB. Maandag kwam hij daarop
terug, dinsdag legt hij in Thialf een laatste test af.
Pas daarna, en na overleg met zijn coach Ingrid Paul, bepaalt De Jong of
hij naar Calgary reist. Mocht hij zich afmelden, dan neemt Sicco Janmaat
zijn plaats in. Janmaat is al in Calgary, waar hij momenteel traint.
Wouter Olde Heuvel, afgelopen weekeinde winnaar van zilver bij het WK
voor junioren, is tweede reserve.
De Jong is de vervanger van Carl Verheijen, die zich eerder al ziek
afmeldde. Eerste reserve Rintje Ritsma wilde niet naar Canada uit
onvrede met het beleid van de schaatsbond. Vervolgens kwam De Jong in
beeld. In Calgary mogen drie Nederlandse mannen meedoen. Mark Tuitert en
Sven Kramer zijn de andere twee deelnemers.
Komt veel te kort op alle afstanden, blinkt nergens uit en je moet tenminste onder de 6,20 en 13,20 kunnen rijden dat zie ik hem niet doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef Norrage het volgende:
Verwachten we wat van Tuitert trouwens? Lijkt me wel leuk als hij kan verrassen en zijn hele seizoen goedmaakt
Geef Ritsma gewoon alsnog z'n reclame voordat we iemand sturen die Nederland alleen maar voor schut zet...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Komt veel te kort op alle afstanden, blinkt nergens uit en je moet tenminste onder de 6,20 en 13,20 kunnen rijden dat zie ik hem niet doen.
janmaatquote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
Hedrick en Klassen lijkt me.
Janmaat... nou ja, zou ook weleens leuk zijn voor hem.
Ik ben even in een flauwe bui, dus vandaar : Trek *hier* Ritsma over de streepquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we geen actie beginnen? Trek Rintje over de streep!
van der Rijst kan alleen een redelijke 1.500 rijden en zelfs dat lukt dit seizoen nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:21 schreef ma3stroh het volgende:
ik denk dat 'we' het meeste kans maken bij de dames dit keer.
waar zijn al de nederlandse allrounders gebleven, mits ze niet opzeggen of geblesseerd zijn ?
ralph van der rijst zou mischien ook nog wel een betere keuze zijn dan de jong. of zet een jongeling neer waar zelfs wij nog nooit van gehoord hebben
Kramer lijkt wel erg in vorm. Ik vlak 'm niet uit voor 't podium.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:57 schreef Keijs het volgende:
Ben bang dat Sven o.b.v. zijn 500m en ook 1500m gewoon zwaar tekort gaat komen voor een podiumplek. Hedrick, Davis en Fabris zijn ook sterk op de lange afstanden dus het gaat tussen deze drie denk ik. Kramer en Tuitert 4 en 5.
En 't zou best kunnen dat Fabris een beetje over zijn top heen is. Die zal in Italië wel van hot naar her hebben gemoeten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kramer lijkt wel erg in vorm. Ik vlak 'm niet uit voor 't podium.
de WB finale reed hij al wat minder.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En 't zou best kunnen dat Fabris een beetje over zijn top heen is. Die zal in Italië wel van hot naar her hebben gemoeten.
dat roepen ze al een heel seizoen maar nauwelijks medailles en op het EK waren ze er ook al niet vooraanquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:38 schreef ma3stroh het volgende:
doen er nog russen mee ? ik denk dat die mischien nog wel eens voor een verassing kunnen gaan zorgen. alhoewel dat meer laagland rijders zijn, maar toch.
skobrev was 5equote:Op woensdag 15 maart 2006 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat roepen ze al een heel seizoen maar nauwelijks medailles en op het EK waren ze er ook al niet vooraan
Van acht tot een s'avonds.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de tijden van dit weekend waarop de ritten starten? Kan ik een beetje gaan inplannen.
en vrijdagavond nog niet he? (Alleen Heerenveen)quote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
en vrijdagavond nog niet he? (Alleen Heerenveen)
dat vind ik op een EK waar de Nederlanders het massaal af laten weten niet echt indrukwekkend.quote:
Verheijen gaat geen WR rijden denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of Hedrick, Kramer of Verheijen dit WK nog de batterij nog een keer kunnen opladen voor een WR op de 10K.
alleen op andreaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:14 schreef Keijs het volgende:
[..]
Verheijen gaat geen WR rijden denk ik![]()
ik moet er niet aan denkenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef rubbereend het volgende:
ja WR bij de dames 1.500 staat helemaal scherp
Tessa van Dijk las ik net.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie gaat er in plaats van haar?
Elma de Vries ofzo
Of Marja Vis of Moniek Kleinsman
quote:
Vanochtend was Moniek trouwens bij Lijn 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie gaat er in plaats van haar?
... of Moniek Kleinsman
maar het is dan ook een retegoeie tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wist dat je dr op zou reageren
Als Bob niet zou gaan, gaat Sicco Janmaatquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:56 schreef Remzz het volgende:
Naja Bob gaat dus met de mededeling: "Top 10 zou heel mooi zijn". Ja ga dan niet
Kijk jij Lijn 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Vanochtend was Moniek trouwens bij Lijn 4![]()
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniekquote:
Wat een opoffering!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniek![]()
Maar eigenlijk keek ik dus As the World Turns. En toen bleef ik even hangen vanwege Moniek
Maar speciaal voor jou he..
Ah okeequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniek![]()
Maar eigenlijk keek ik dus As the World Turns. En toen bleef ik even hangen vanwege Moniek
Maar speciaal voor jou he..
Ok beetje offtopic:quote:
Ja is dat zo!? Hiephoi, ik heb kaartjes, dat wordt een leuke sfeer dan! Toen ik er twee weken geleden schaatste, waren er trouwens heel weinig tribunes, maar ik neem aan dat ze er nog een paar bij gebouwd hebben ondertussen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
de Olympic Oval is weer eens uitverkocht
ja, aldus het ADquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja is dat zo!? Hiephoi, ik heb kaartjes, dat wordt een leuke sfeer dan! Toen ik er twee weken geleden schaatste, waren er trouwens heel weinig tribunes, maar ik neem aan dat ze er nog een paar bij gebouwd hebben ondertussen.
Een flink deel van die plaatsen voor Nederlanders natuurlijk. Het zei geemigreerde Nederlanders of mensen die over komen. Heb gehoord dat er zelfs een band over komt vliegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, aldus het AD3.000 zitplaatsen! Pas voor de 2e keer sinds de spelen van '88 dat het uitverkocht is. Alleen bij het afscheid van Lemay was het ook uitverkocht
Wauw, ga jij helemaal naar Calgary, wat gaaf!! Ik vond Heerenveen al ver vorige week, toen ging ik naar de wereldbekerfinale. Heb een bos bloemen van ms. Cindy Klassen gekregen, zij is lief! Ik denk dat de oval uitverkocht is ook omdat veel Canadezen ernaartoe willen! Waarom zouden er zoveel Nederlanders heen gaan als ze zojuist naar Turijn konden om een "groot evenement" te bekijken! Ik denk dat het door Cindy komt...She rocks!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja is dat zo!? Hiephoi, ik heb kaartjes, dat wordt een leuke sfeer dan! Toen ik er twee weken geleden schaatste, waren er trouwens heel weinig tribunes, maar ik neem aan dat ze er nog een paar bij gebouwd hebben ondertussen.
bushranger zit in Canada, hij is er niet speciaal voor het schaatsen heenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wauw, ga jij helemaal naar Calgary, wat gaaf!! Ik vond Heerenveen al ver vorige week, toen ging ik naar de wereldbekerfinale. Heb een bos bloemen van ms. Cindy Klassen gekregen, zij is lief! Ik denk dat de oval uitverkocht is ook omdat veel Canadezen ernaartoe willen! Waarom zouden er zoveel Nederlanders heen gaan als ze zojuist naar Turijn konden om een "groot evenement" te bekijken! Ik denk dat het door Cindy komt...She rocks!![]()
Oké, dan moet ik de video instellen dus.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
De uitzending is zaterdag van 19.50 tot 21.10 en dan weer van 22.05 tot 01.05, ik neem aan dat die pauze is na de 500 meters.
Friesinger?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef Remzz het volgende:
Leuk toernooi zo, waarom zijn eigenlijk alleen de Nederlanders ziek, zwak of misselijk
Omdat hij dit jaar niks heeft laten zien misschien? 5K's rond de 6:30 zijn niet genoeg, zeker niet omdat Romme het alleen van de lange afstanden moet hebben. Lullig voor hem, maar hij is vierde of vijfde reserve of zo momenteel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef mbn het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Gianni Romme niet meer in aanmerking komt voor dit toernooi?
of Jochem Uytdehaage (of zeg ik nu iets heel doms ) die was namelijk volgens zichzelf weer fitquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef mbn het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Gianni Romme niet meer in aanmerking komt voor dit toernooi?
Die heeft überhaupt nog niets laten zien dit jaar (en de afgelopen twee jaar ook niet trouwens).quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef After_Forever het volgende:
[..]
of Jochem Uytdehaage (of zeg ik nu iets heel doms ) die was namelijk volgens zichzelf weer fit
Sowieso beter dan al de anderen op Verheijen en Kramer na, op allround gebied.....-_-quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die heeft überhaupt nog niets laten zien dit jaar (en de afgelopen twee jaar ook niet trouwens).
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:51 schreef Falco het volgende:
En een mogelijk nieuwe uitvaller: Mark Tuitert met rugblessure.
Ik denk toch dat het nu meer pech is...Alhoewel het wel opvallend is dat vooral de Nederlanders bezwijken...die hebben het zo zwaar gehad met OKT, Olympische spelen etc...Verbazingwekkend eigenlijk dat juist Kramer zich er het best onder houdt, met zo weinig ervaring...(of misschien juist wel daarom)quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jeu.Het seizoen lijkt echt te lang te duren.
Sicco Janmaat staat reservequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog iemand kunnen vinden ipv Mark. Tom Prinsen heeft miss nog wel zin
Er zijn er al twee. Sicco Janmaat (is al in Calgary) en Olde Heuvel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef snellejelle het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog iemand kunnen vinden ipv Mark. Tom Prinsen heeft miss nog wel zin
ja ik had al gepost dat ze 4 nieuwe pr's wilde. Ik voorspel 2 Nederlandse records voor drquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wüst praat veelbelovend iig. Nieuwe NR op de 1500, een 38'er op de 500 en onder de 4 minuten op de 3 km, ik ben benieuwd.
Moet nog zien of ze het waar kan maken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
Wüst praat veelbelovend iig. Nieuwe NR op de 1500, een 38'er op de 500 en onder de 4 minuten op de 3 km, ik ben benieuwd.
lastig, klassen kan ook best een stuk minder zijn dan een paar weken geledenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze het waar kan maken.
Maar ze heeft er in ieder geval nog zin in.
Toch lijkt het toch wel vrij duidelijk dat Classen gaat winnen.
Klassenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Moet nog zien of ze het waar kan maken.
Maar ze heeft er in ieder geval nog zin in.
Toch lijkt het toch wel vrij duidelijk dat Classen gaat winnen.
22:22 is, ongeacht de datum, altijd coolquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef komrad het volgende:
[..]
maar niet op een even datum, prutser
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Klassen
maar dat zij wint lijkt mij ook niet meer dan logisch
ze is zo goed gewens aan een snelle baan en zo sterk op de drie kortste afstanden...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
22:22 is, ongeacht de datum, altijd cool![]()
bijna alle Olympische winter sporten hebben na de OWS nog volop wereldbekerwedstrijden gehad of ook nog WK'squote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Falco het volgende:
Mên wat duurt het seizoen eigenlijk nu lang zeg. Dit is echt mosterd na de maaltijd, maar goed
Welnee, 'n WK Allround in Calgary is meer een dame blance na een goed maaltijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Falco het volgende:
Mên wat duurt het seizoen eigenlijk nu lang zeg. Dit is echt mosterd na de maaltijd, maar goed
Evert van Benthem schijnt er klaar voor te zijn. Hij leeft volgens Canadese begrippen om de hoek. Hij schijnt alleen (net als Ritsma) geen toestemming te krijgen voor een rookworst op zijn cap...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:19 schreef Ericr het volgende:
Gerard Kemkers moet straks zelf nog als derde Nederlander mee gaan doen, wat een zooitje.
Van Benthem woont bij Red Deer, dat is maar twee uurtjes ja! Misschien zit hij wel naast me haha!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:12 schreef Perico het volgende:
[..]
Evert van Benthem schijnt er klaar voor te zijn. Hij leeft volgens Canadese begrippen om de hoek. Hij schijnt alleen (net als Ritsma) geen toestemming te krijgen voor een rookworst op zijn cap...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:27 schreef Ericr het volgende:
Kramer was bij de Worldcup finale de man in vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |