quote:Bob de Jong toch nog onzeker voor WK
AMERSFOORT (ANP) - Bob de Jong beslist pas dinsdagavond of hij komend
weekeinde meedoet aan de wereldkampioenschappen allround in Calgary. De
olympisch kampioen op de 10 kilometer had last van een keelontsteking,
maar meldde zich zaterdag toch aan bij de KNSB. Maandag kwam hij daarop
terug, dinsdag legt hij in Thialf een laatste test af.
Pas daarna, en na overleg met zijn coach Ingrid Paul, bepaalt De Jong of
hij naar Calgary reist. Mocht hij zich afmelden, dan neemt Sicco Janmaat
zijn plaats in. Janmaat is al in Calgary, waar hij momenteel traint.
Wouter Olde Heuvel, afgelopen weekeinde winnaar van zilver bij het WK
voor junioren, is tweede reserve.
De Jong is de vervanger van Carl Verheijen, die zich eerder al ziek
afmeldde. Eerste reserve Rintje Ritsma wilde niet naar Canada uit
onvrede met het beleid van de schaatsbond. Vervolgens kwam De Jong in
beeld. In Calgary mogen drie Nederlandse mannen meedoen. Mark Tuitert en
Sven Kramer zijn de andere twee deelnemers.

Komt veel te kort op alle afstanden, blinkt nergens uit en je moet tenminste onder de 6,20 en 13,20 kunnen rijden dat zie ik hem niet doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef Norrage het volgende:
Verwachten we wat van Tuitert trouwens? Lijkt me wel leuk als hij kan verrassen en zijn hele seizoen goedmaakt

Geef Ritsma gewoon alsnog z'n reclame voordat we iemand sturen die Nederland alleen maar voor schut zet...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Komt veel te kort op alle afstanden, blinkt nergens uit en je moet tenminste onder de 6,20 en 13,20 kunnen rijden dat zie ik hem niet doen.

janmaatquote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
Hedrick en Klassen lijkt me.
Janmaat... nou ja, zou ook weleens leuk zijn voor hem.

Ik ben even in een flauwe bui, dus vandaar : Trek *hier* Ritsma over de streepquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we geen actie beginnen? Trek Rintje over de streep!

van der Rijst kan alleen een redelijke 1.500 rijden en zelfs dat lukt dit seizoen nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:21 schreef ma3stroh het volgende:
ik denk dat 'we' het meeste kans maken bij de dames dit keer.
waar zijn al de nederlandse allrounders gebleven, mits ze niet opzeggen of geblesseerd zijn ?
ralph van der rijst zou mischien ook nog wel een betere keuze zijn dan de jong. of zet een jongeling neer waar zelfs wij nog nooit van gehoord hebben

Kramer lijkt wel erg in vorm. Ik vlak 'm niet uit voor 't podium.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:57 schreef Keijs het volgende:
Ben bang dat Sven o.b.v. zijn 500m en ook 1500m gewoon zwaar tekort gaat komen voor een podiumplek. Hedrick, Davis en Fabris zijn ook sterk op de lange afstanden dus het gaat tussen deze drie denk ik. Kramer en Tuitert 4 en 5.

En 't zou best kunnen dat Fabris een beetje over zijn top heen is. Die zal in Italië wel van hot naar her hebben gemoeten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kramer lijkt wel erg in vorm. Ik vlak 'm niet uit voor 't podium.

de WB finale reed hij al wat minder.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En 't zou best kunnen dat Fabris een beetje over zijn top heen is. Die zal in Italië wel van hot naar her hebben gemoeten.

dat roepen ze al een heel seizoen maar nauwelijks medailles en op het EK waren ze er ook al niet vooraanquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:38 schreef ma3stroh het volgende:
doen er nog russen mee ? ik denk dat die mischien nog wel eens voor een verassing kunnen gaan zorgen. alhoewel dat meer laagland rijders zijn, maar toch.

skobrev was 5equote:Op woensdag 15 maart 2006 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat roepen ze al een heel seizoen maar nauwelijks medailles en op het EK waren ze er ook al niet vooraan

Van acht tot een s'avonds.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de tijden van dit weekend waarop de ritten starten? Kan ik een beetje gaan inplannen.

en vrijdagavond nog niet he? (Alleen Heerenveen)quote:

gelukkig nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
en vrijdagavond nog niet he? (Alleen Heerenveen)

dat vind ik op een EK waar de Nederlanders het massaal af laten weten niet echt indrukwekkend.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |