Ik had het min of meer al begrepen uit Marts boek ,ik was nooit Nagano.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij hadden we deze roddel al bevestigd in dat topic
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:40 schreef MiLalaa het volgende:
Nou, ik hoop dat ze dan Uytdehaage maar sturen. Bob de Jong op allroundtoernooien vind ik nooit zo leuk. Laat hem nog maar lekker doorfeesten over z'n medaille, kan Uytdehaage zich weer even testen op een groot toernooi waardoor ie makkelijker kan besluiten nog een jaartje door te gaan oid.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat mart en ria gaan analyseren..., krijg toch een ander dementie daarvan![]()
Nou janjanjanjanjan, en die startplekken dan voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef JanJanJan het volgende:
Nee alsjeblieft niet Uytdehaage![]()
Ik had net zo'n zin in dit toernooi, komt Jochem het verpesten.![]()
tja, ik heb liever een startplek minder dan dat Jochem mijn weekend verpestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Nou janjanjanjanjan, en die startplekken dan voor volgend jaar?
Ik denk niet dat Sven of Carl z'n plekje opgeeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:15 schreef dolle_hond het volgende:
sven of carl denk ik.
nee...Bob is natuurlijk feest op een allroundtournooiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef JanJanJan het volgende:
Nee alsjeblieft niet Uytdehaage![]()
Ik had net zo'n zin in dit toernooi, komt Jochem het verpesten.![]()
goed hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:45 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sven of Carl z'n plekje opgeeft![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
[..]
nee...Bob is natuurlijk feest op een allroundtournooi![]()
Dat is niet afhankelijk van de resultaten van dit jaar, maar van de resultaten bij de EK Allround van volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef MiLalaa het volgende:
Btw, als Sven en Tuitert gewoon hun best doen en bij de eerste zoveel eindigen, krijgen we volgend jaar heus wel weer 3 startplekken lijkt me.
ohja. Nou dan maakt het helemaal geen bal uit wat de 3e NLse persoon gaat doen. 1,2,3 kan het toch niet worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is niet afhankelijk van de resultaten van dit jaar, maar van de resultaten bij de EK Allround van volgend jaar.
en hij niet alleenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Bob zou nog wel eens een aanval op het wereldrecord 10km kunnen doen
en hij is nu ook de bob niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
idd
bob is dit seizoen niet meer de bob
Weggegooide titelkandidaat dus...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong gaat dus...
Naja rijd hij dit seizoen ook nog eens een 500 meter, leuk voor zijn PR misschien.
Dat wel, ahoewel Verheijen had een reden en Ritsma zie ik niet echt als titelkandidaat maar hij is idd wel een stuk beter dan de Jong verwacht ik.quote:
De Jong vind ik geen allrounder..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat wel, ahoewel Verheijen had een reden en Ritsma zie ik niet echt als titelkandidaat maar hij is idd wel een stuk beter dan de Jong verwacht ik.
Yepquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:47 schreef Remzz het volgende:
Bob de Jong gaat dus...
Naja rijd hij dit seizoen ook nog eens een 500 meter, leuk voor zijn PR misschien.
quote:Bob de Jong toch nog onzeker voor WK
AMERSFOORT (ANP) - Bob de Jong beslist pas dinsdagavond of hij komend
weekeinde meedoet aan de wereldkampioenschappen allround in Calgary. De
olympisch kampioen op de 10 kilometer had last van een keelontsteking,
maar meldde zich zaterdag toch aan bij de KNSB. Maandag kwam hij daarop
terug, dinsdag legt hij in Thialf een laatste test af.
Pas daarna, en na overleg met zijn coach Ingrid Paul, bepaalt De Jong of
hij naar Calgary reist. Mocht hij zich afmelden, dan neemt Sicco Janmaat
zijn plaats in. Janmaat is al in Calgary, waar hij momenteel traint.
Wouter Olde Heuvel, afgelopen weekeinde winnaar van zilver bij het WK
voor junioren, is tweede reserve.
De Jong is de vervanger van Carl Verheijen, die zich eerder al ziek
afmeldde. Eerste reserve Rintje Ritsma wilde niet naar Canada uit
onvrede met het beleid van de schaatsbond. Vervolgens kwam De Jong in
beeld. In Calgary mogen drie Nederlandse mannen meedoen. Mark Tuitert en
Sven Kramer zijn de andere twee deelnemers.
Komt veel te kort op alle afstanden, blinkt nergens uit en je moet tenminste onder de 6,20 en 13,20 kunnen rijden dat zie ik hem niet doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef Norrage het volgende:
Verwachten we wat van Tuitert trouwens? Lijkt me wel leuk als hij kan verrassen en zijn hele seizoen goedmaakt
Geef Ritsma gewoon alsnog z'n reclame voordat we iemand sturen die Nederland alleen maar voor schut zet...quote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Komt veel te kort op alle afstanden, blinkt nergens uit en je moet tenminste onder de 6,20 en 13,20 kunnen rijden dat zie ik hem niet doen.
janmaatquote:Op maandag 13 maart 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
Hedrick en Klassen lijkt me.
Janmaat... nou ja, zou ook weleens leuk zijn voor hem.
Ik ben even in een flauwe bui, dus vandaar : Trek *hier* Ritsma over de streepquote:Op maandag 13 maart 2006 22:58 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we geen actie beginnen? Trek Rintje over de streep!
van der Rijst kan alleen een redelijke 1.500 rijden en zelfs dat lukt dit seizoen nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:21 schreef ma3stroh het volgende:
ik denk dat 'we' het meeste kans maken bij de dames dit keer.
waar zijn al de nederlandse allrounders gebleven, mits ze niet opzeggen of geblesseerd zijn ?
ralph van der rijst zou mischien ook nog wel een betere keuze zijn dan de jong. of zet een jongeling neer waar zelfs wij nog nooit van gehoord hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |