Ik had het min of meer al begrepen uit Marts boek ,ik was nooit Nagano.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij hadden we deze roddel al bevestigd in dat topic
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:40 schreef MiLalaa het volgende:
Nou, ik hoop dat ze dan Uytdehaage maar sturen. Bob de Jong op allroundtoernooien vind ik nooit zo leuk. Laat hem nog maar lekker doorfeesten over z'n medaille, kan Uytdehaage zich weer even testen op een groot toernooi waardoor ie makkelijker kan besluiten nog een jaartje door te gaan oid.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat mart en ria gaan analyseren..., krijg toch een ander dementie daarvan![]()
Nou janjanjanjanjan, en die startplekken dan voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef JanJanJan het volgende:
Nee alsjeblieft niet Uytdehaage![]()
Ik had net zo'n zin in dit toernooi, komt Jochem het verpesten.![]()
tja, ik heb liever een startplek minder dan dat Jochem mijn weekend verpestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:39 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Nou janjanjanjanjan, en die startplekken dan voor volgend jaar?
Ik denk niet dat Sven of Carl z'n plekje opgeeftquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:15 schreef dolle_hond het volgende:
sven of carl denk ik.
nee...Bob is natuurlijk feest op een allroundtournooiquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:49 schreef JanJanJan het volgende:
Nee alsjeblieft niet Uytdehaage![]()
Ik had net zo'n zin in dit toernooi, komt Jochem het verpesten.![]()
goed hequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:45 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sven of Carl z'n plekje opgeeft![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef Hankster het volgende:
[..]
nee...Bob is natuurlijk feest op een allroundtournooi![]()
Dat is niet afhankelijk van de resultaten van dit jaar, maar van de resultaten bij de EK Allround van volgend jaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef MiLalaa het volgende:
Btw, als Sven en Tuitert gewoon hun best doen en bij de eerste zoveel eindigen, krijgen we volgend jaar heus wel weer 3 startplekken lijkt me.
ohja. Nou dan maakt het helemaal geen bal uit wat de 3e NLse persoon gaat doen. 1,2,3 kan het toch niet worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat is niet afhankelijk van de resultaten van dit jaar, maar van de resultaten bij de EK Allround van volgend jaar.
en hij niet alleenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Bob zou nog wel eens een aanval op het wereldrecord 10km kunnen doen
en hij is nu ook de bob niet meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef dolle_hond het volgende:
idd
bob is dit seizoen niet meer de bob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |