Kramer lijkt wel erg in vorm. Ik vlak 'm niet uit voor 't podium.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:57 schreef Keijs het volgende:
Ben bang dat Sven o.b.v. zijn 500m en ook 1500m gewoon zwaar tekort gaat komen voor een podiumplek. Hedrick, Davis en Fabris zijn ook sterk op de lange afstanden dus het gaat tussen deze drie denk ik. Kramer en Tuitert 4 en 5.
En 't zou best kunnen dat Fabris een beetje over zijn top heen is. Die zal in Italië wel van hot naar her hebben gemoeten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kramer lijkt wel erg in vorm. Ik vlak 'm niet uit voor 't podium.
de WB finale reed hij al wat minder.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En 't zou best kunnen dat Fabris een beetje over zijn top heen is. Die zal in Italië wel van hot naar her hebben gemoeten.
dat roepen ze al een heel seizoen maar nauwelijks medailles en op het EK waren ze er ook al niet vooraanquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:38 schreef ma3stroh het volgende:
doen er nog russen mee ? ik denk dat die mischien nog wel eens voor een verassing kunnen gaan zorgen. alhoewel dat meer laagland rijders zijn, maar toch.
skobrev was 5equote:Op woensdag 15 maart 2006 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat roepen ze al een heel seizoen maar nauwelijks medailles en op het EK waren ze er ook al niet vooraan
Van acht tot een s'avonds.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:09 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn de tijden van dit weekend waarop de ritten starten? Kan ik een beetje gaan inplannen.
en vrijdagavond nog niet he? (Alleen Heerenveen)quote:
gelukkig nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
en vrijdagavond nog niet he? (Alleen Heerenveen)
dat vind ik op een EK waar de Nederlanders het massaal af laten weten niet echt indrukwekkend.quote:
Verheijen gaat geen WR rijden denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of Hedrick, Kramer of Verheijen dit WK nog de batterij nog een keer kunnen opladen voor een WR op de 10K.
alleen op andreaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:14 schreef Keijs het volgende:
[..]
Verheijen gaat geen WR rijden denk ik![]()
ik moet er niet aan denkenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef rubbereend het volgende:
ja WR bij de dames 1.500 staat helemaal scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |