Verheijen gaat geen WR rijden denk ikquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:19 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of Hedrick, Kramer of Verheijen dit WK nog de batterij nog een keer kunnen opladen voor een WR op de 10K.
alleen op andreaquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:14 schreef Keijs het volgende:
[..]
Verheijen gaat geen WR rijden denk ik![]()
ik moet er niet aan denkenquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:13 schreef rubbereend het volgende:
ja WR bij de dames 1.500 staat helemaal scherp
Tessa van Dijk las ik net.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie gaat er in plaats van haar?
Elma de Vries ofzo
Of Marja Vis of Moniek Kleinsman
quote:
Vanochtend was Moniek trouwens bij Lijn 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie gaat er in plaats van haar?
... of Moniek Kleinsman
maar het is dan ook een retegoeie tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wist dat je dr op zou reageren
Als Bob niet zou gaan, gaat Sicco Janmaatquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:56 schreef Remzz het volgende:
Naja Bob gaat dus met de mededeling: "Top 10 zou heel mooi zijn". Ja ga dan niet
Kijk jij Lijn 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Vanochtend was Moniek trouwens bij Lijn 4![]()
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniekquote:
Wat een opoffering!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniek![]()
Maar eigenlijk keek ik dus As the World Turns. En toen bleef ik even hangen vanwege Moniek
Maar speciaal voor jou he..
Ah okeequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniek![]()
Maar eigenlijk keek ik dus As the World Turns. En toen bleef ik even hangen vanwege Moniek
Maar speciaal voor jou he..
Ok beetje offtopic:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |