Tessa van Dijk las ik net.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie gaat er in plaats van haar?
Elma de Vries ofzo
Of Marja Vis of Moniek Kleinsman
quote:
Vanochtend was Moniek trouwens bij Lijn 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie gaat er in plaats van haar?
... of Moniek Kleinsman
maar het is dan ook een retegoeie tijdquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wist dat je dr op zou reageren
Als Bob niet zou gaan, gaat Sicco Janmaatquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:56 schreef Remzz het volgende:
Naja Bob gaat dus met de mededeling: "Top 10 zou heel mooi zijn". Ja ga dan niet
Kijk jij Lijn 4quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Vanochtend was Moniek trouwens bij Lijn 4![]()
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniekquote:
Wat een opoffering!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniek![]()
Maar eigenlijk keek ik dus As the World Turns. En toen bleef ik even hangen vanwege Moniek
Maar speciaal voor jou he..
Ah okeequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen: kijk jij(ik dan dus) interviews met Moniek![]()
Maar eigenlijk keek ik dus As the World Turns. En toen bleef ik even hangen vanwege Moniek
Maar speciaal voor jou he..
Ok beetje offtopic:quote:
Ja is dat zo!? Hiephoi, ik heb kaartjes, dat wordt een leuke sfeer dan! Toen ik er twee weken geleden schaatste, waren er trouwens heel weinig tribunes, maar ik neem aan dat ze er nog een paar bij gebouwd hebben ondertussen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:02 schreef rubbereend het volgende:
de Olympic Oval is weer eens uitverkocht
ja, aldus het ADquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:52 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Ja is dat zo!? Hiephoi, ik heb kaartjes, dat wordt een leuke sfeer dan! Toen ik er twee weken geleden schaatste, waren er trouwens heel weinig tribunes, maar ik neem aan dat ze er nog een paar bij gebouwd hebben ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |