Dat soort dingen kunnen ook gebeuren op de Spelenquote:Op maandag 6 maart 2006 17:30 schreef Boogerd het volgende:
Ze zouden kunnen functioneren als een soort van record wedstrijden...
Niet op een laaglandbaan natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen ook gebeuren op de Spelen
idd, ik vind het leuk die vernieuwing binnen het topschaatsenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:04 schreef Remzz het volgende:
Raar trouwens, twee jaar geleden kenden we Ireen en Sven nog geeneens en nu zijn ze de topfavourieten
Renate en Carlquote:Op maandag 6 maart 2006 19:12 schreef Remzz het volgende:
Idd
Moet je eens voorstellen dat we Sven en Ireen niet hadden, waren we en drie medailles misgelopen en wie waren dan onze favorieren
Ook voor onsquote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Renta en Carl
btw is het ook heel fijn dat de Noorse dames nu weer iemand hebben
Nopes... Tenminste niet op televisie.quote:is er dit weekend btw ook nog schaatsen
rijdt het zusje van Sven Kramer daar al mee?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:25 schreef Remzz het volgende:
Het WK junioren in Erfurt trouwens wel
Ja heb ff geprobeert een startlijst te vinden maar op de site van de knsb kon ik het niet vinden toen ben ik maar opgehoudenquote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
rijdt het zusje van Sven Kramer daar al mee?
dat toont maar weer eens aan dat je met talent alleen niet ver komt. Bij de heren is de lijst volgens mij helemaal bijzonder, jongens als Straathof! In die tijd werden we volgens mij elk jaar kampioen.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:13 schreef Remzz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/WK_junioren_schaatsen
Als je ziet wie er bij de dames allemaal wereldkamioen is geworden.... Helen van Goossen, Frederique Ankone, Elma de Vries. Eigenlijk alle drie gestopt/uit vorm door wedstrijddruk. Helen van Goossen is wel een verhaal apart trouwens, ik blijf erbij dat Peter Mueller haar 'kapot' heeft laten trainen.
Jammer.....
Ow ja de startlijst:
http://www.eisevents-erfurt.de/wm/start.html
Staat geen Nederlander bij, lijkt me sterk
Vast nog bezig aan een of ander wazig kwalificatie toernooi
Een manquote:Op maandag 6 maart 2006 21:32 schreef komrad het volgende:
is dat een man of een vrouw remzz??
dat zegt eigenlijk wel alles he, dat ik dat moet vragenquote:
Shani Davis werd dat jaar 9e in het eindklassement.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:31 schreef Remzz het volgende:
Shingo Doi (JPN) wint in 2001, heeft die nog iets gepresteerd
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Shani Davis werd dat jaar 9e in het eindklassement.
Zie maar hoe anders de kaarten geschud zijn 5 jaar later.
Kan wel wezen, maar hij is wel een verdomd goede schaatser! Denk aan die Olympische 10km tegen Verheijen. In 1 van laatse rondes ziet Hedrick dat Verheijen eraan komt en neemt een spurt, dat vond ik echt grote klasse, dat je dat nog kan als je al zo kapot bent.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:51 schreef komrad het volgende:
het is gewoon een over het paard getilde, irritante man
ik moet hem niet
Ik snap niet waarom veel mensen daar zo lyrisch over zijn. Hij liet zich bewust 'afzakken' tot rondjes 32.2, flapperde wat met zijn armen, reed een rondje 31.5 en de volgende ronde was het 31.0. Dat noem ik geen spectaculaire versnelling zoals Hedrick eerder wel heeft laten zien op de 10km met zijn 28.9 slotronde toen hij het WR reed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar hij is wel een verdomd goede schaatser! Denk aan die Olympische 10km tegen Verheijen. In 1 van laatse rondes ziet Hedrick dat Verheijen eraan komt en neemt een spurt, dat vond ik echt grote klasse, dat je dat nog kan als je al zo kapot bent.
Het is anders dan wij gewend zijn. Het ziet er spectaculair uit. Mooi toch?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom veel mensen daar zo lyrisch over zijn. Hij liet zich bewust 'afzakken' tot rondjes 32.2, flapperde wat met zijn armen, reed een rondje 31.5 en de volgende ronde was het 31.0. Dat noem ik geen spectaculaire versnelling zoals Hedrick eerder wel heeft laten zien op de 10km met zijn 28.9 slotronde toen hij het WR reed.
is de Jong alweer fot genoeg of moeten we van der Rijst nog ergens vandaan toveren of Prinssen?quote:WK-deelname Verheijen in gevaar
Uitgegeven: 9 maart 2006 12:11
Laatst gewijzigd: 9 maart 2006 12:16
CALGARY - Het is onzeker of Carl Verheijen volgende week zal deelnemen aan het wereldkampioenschap allround. De Leusdenaar heeft een aantal dagen met flinke griep op bed gelegen. Alhoewel hij nog niet fit is, stapte Verheijen donderdag toch in het vliegtuig naar Calgary.
"Carl is behoorlijk hersteld", vertelde KNSB-topsportcoördinator Ab Krook. "Het is afwachten hoe het zich de komende dagen ontwikkelt. Begin volgende week nemen we een besluit of hij start."
Eerder deze donderdag trok eerste reserve Rintje Ritsma zich terug voor het WK, uit protest tegen de beperkte reclamemogelijkheden voor zijn ploeg Sitel.nl. Daardoor is Bob de Jong nu eerste reserve. De olympisch kampioen sukkelde de afgelopen dagen ook met zijn gezondheid en zegde daarom af voor de wereldbekerfinale in Heerenveen.
Ongelofelijk onzinnig inderdaad. We zijn al lang en breed aan het wielrennen, de belangrijkste prijs is al vergeven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:12 schreef WEST het volgende:
ze hadden het WK beter kunnen laten schieten om er al de spelen geweest zijn.., dit wordt wel een lang seizoen zo
ik had vanochtend een brief in de bus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is de Jong alweer fot genoeg of moeten we van der Rijst nog ergens vandaan toveren of Prinssen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |