morgenavond hier de lijst van de Dames die meedoen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Bauhaus het volgende:
Wanneer begint het ?
sorry ik plaats hem nog wel ff.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Sidekick het volgende:
Sneaky hoor, gewoon de volledige OP wijzigen wanneer ik er op reageer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb Calgary verkeerd getypt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:11 schreef Arcee het volgende:
Mooie overzichtelijke OP.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef rubbereend het volgende:
Carlgary klopt weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hup IreenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het selectiebeleid is niet het enige waar Ritsma zich aan stoort, ook het feit dat zijn coach niet op het ijs mag staan en ook nog dat hij niet met zijn sponsor op zijn dij mag rijden...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:26 schreef Hankster het volgende:
*totaal eens is met Kemkers
bovendien heef hij nergens inspraak omdat zn coach bij geen enkel overleg aan mag schuiven. Het gaat hem vooral om de macht die de grote ploegen hebben. Toen hij het uitlegde gisteravond snapte ik hem volledig!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het selectiebeleid is niet het enige waar Ritsma zich aan stoort, ook het feit dat zijn coach niet op het ijs mag staan en ook nog dat hij niet met zijn sponsor op zijn dij mag rijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop