Klopt. de 500 meter is de zwakste afstand van chad. daar moet shani zijn winst pakken. als hij al ergens winst kan pakken. chad zal iig gebrand zijn op revanche...quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Normaliter maakt Chad toch wel meer kans op de wereldtitel dan Shani.
Ik denk dat de wereldtitel van Davis vorig jaar incidenteel was en hij toch vooral profiteerde van een relatief zwakke 10 km van Hedrick.
Een Hedrick in topvorm maakt de achterstand op Davis normaal gesproken wel goed op de 10, mocht hij uberhaupt al een achterstand hebben.
Enrico kan eigenlijk ook alleen maar winnen als hij met een grote voorsprong op Hedrick aan de 10 begint.
over je dip heen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:33 schreef Brahimov het volgende:
Kom maar op met dat schaatsen. Ik ben er weer helemaal klaar voor!
![]()
In principe is Hedrick gewoon een betere allrounder dan Davis. Op de 1500 meter is hij gelijkwaardig en op de lange afstanden rijdt hij er Shani meestal af. Behalve op het Wk van vorig jaar, maar daar was Hedrick gewoonweg in mindere doen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Klopt. de 500 meter is de zwakste afstand van chad. daar moet shani zijn winst pakken. als hij al ergens winst kan pakken. chad zal iig gebrand zijn op revanche...
Neequote:Op donderdag 2 maart 2006 04:31 schreef BushRanger het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht in Calgary!! 21 euro voor de twee dagen, echt zooo goedkoop! Heb meteen een uurtje geschaatst op de Olympic Oval, ze verhuren Zandstra schaatsen daar haha. Het is trouwens wel chaos tijdens het public skating, alles door elkaar en helemaal geen snelle schaatsers binnen, langzame schaatsers buiten regels.
quote:
Dat doet me denken aan wat me vorig jaar bijna in het vliegtuig deed stappen:quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:31 schreef BushRanger het volgende:
Vandaag kaartjes gekocht in Calgary!! 21 euro voor de twee dagen, echt zooo goedkoop! Heb meteen een uurtje geschaatst op de Olympic Oval, ze verhuren Zandstra schaatsen daar haha. Het is trouwens wel chaos tijdens het public skating, alles door elkaar en helemaal geen snelle schaatsers binnen, langzame schaatsers buiten regels.
quote:Tickets are now on sale for the 2005 ISU World Sprint Speed Skating Championships at the Utah Olympic Oval on Jan. 22-23. The world's fastest skaters will be showcased in this sprint world championship competition on Saturday and Sunday.
Tickets are $5 for adults per day and $3 for children (under 12) and seniors (65 and above). There is a $1 discount with a Smith's Fresh Values card. All tickets are general admission.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:30 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat me vorig jaar bijna in het vliegtuig deed stappen:
[..]
![]()
quote:There is a $1 discount with a Smith's Fresh Values card. All
Ik geef Davis eigenlijk geen kans tegen Hedrick. Ik hoop vooral op een mooi gevecht.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:45 schreef snellejelle het volgende:
Klopt. de 500 meter is de zwakste afstand van chad. daar moet shani zijn winst pakken. als hij al ergens winst kan pakken. chad zal iig gebrand zijn op revanche...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:22 schreef Kozzmic het volgende:
Fabris, Hedrick, Davis, Kramer. Dit wordt gewoon echt een leuke wedstrijd! Ook nog eens snel ijs, kunnen de allrounders hun tijden op de kortste afstanden eens fors scherper stellen!
Ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:14 schreef sturky100 het volgende:
De nos zal het toch wel lve uitzenden na al die goede kijkcijfers? Het begint om 8 uur sávonds dus ik hoef géén wekker te zetten
helaas pindakaas. Maar misschien kan hij ons verrassen. Op he t okt zat ie maar 1.5 seconde boven het baanrecord dus ik denk wel dat ie het in zich heeft om bij te bliven op die afstandquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:07 schreef Remzz het volgende:
Kramer komt denk ik gewoon te kort op de 1500 meter. Ik denk dat het tussen Hedrick en Fabris zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |