Auto van de oorspronkelijke TS:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
Zo, vanochtend in m'n krantenwijk.
Een gozer komt naar buiten, leren jas, wit petje, stoere zonnebril.
Hoor een auto brommen even later, denk ff kijken![]()
Komt ie de bocht om.... is het een fucking Opel Tigra![]()
Welke zichzelf respecterende ricer rijdt nu in zo'n afschuwelijk lelijke auto?
Alle mannen met zo'n auto's zijn schoothondjes. Ik zal ff wat foto's posten van auto's 'which-you-should-definetely-NOT-drive-as-a-man'
Mazda MX-5
Opel Tigra
BMW Z3
Toyota MR-2 (deze valt er nog net onder)
Honda Del Sol
BMW Mini Cooper
Smart Roadster
Alle mannen die denken gaaf te zijn omdat ze zo'n auto rijden hebben het goed mis. Die wagens zijn zogenaamde lady-birds. Bedoeld voor vrouwen die een hip auto'tje willen hebben. Iedereen met zo'n wagen is gewoon te nep om zich te onderscheiden. Die auto's hebben niks, en zien er trash uit. Be ashamed!
En stoer een beetje de ricer gaan uithangen die altezza's aant installen is... you wish![]()
Peace![]()
[afbeelding]
gevolgd door:quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
Helaas zit menig fanatiek en wannabe tuner/autoliefhebber nog steeds te wachten op een foto van het almachtige blok van Camplo. Hier kun je verzoekjes indienen om Camplo te motiveren.quote:
Neuh, stiekem vind ik het wel een klein beetje een vrouwenautoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Googolplexian het volgende:
Nou denken jullie waarschijnlijk ... je bent zelf een neppe Sjonnie, dus:
Tevens kunnen we hier leuke polls houden over wat nou wel of geen sjonniebak is. Dat doen we natuurlijk niet met merken maar met foto's van je eigen auto. Wil jij weten of jouw auto een sjonniebak is? Post hier dan jouw eigen poll en laat de democratie beslissen! (Wel Fok-democratie).
zucht ... here goesIk heb al een gevoel welke kant dit opgaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Googols bak, sjonnie of niet?
» Ja
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Het wordt voor mij zelfs een obsessie ... ik MOET namelijk weten hoe 267 pk in een 100NX (tandpasta-blauw met cW-waarde van 0,9) eruit zietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:05 schreef Mukie het volgende:
Ik wacht nog steeds op de pics van dat zware blok
Zeg je nu dat er twijfel bestaat of deze auto uniek is? (politiek gestelde vraag)quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waar die NX staat, want volgens mij zie ik hem bijna elke dag. En anders lijkt ie er verdomd veel op.
Nou..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er twijfel bestaat of deze auto uniek is? (politiek gestelde vraag)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je weet het niet, je weet het niet.
dat heb je wel vaker in dat wereldjequote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Nou..
Misschien heeft de jongeman van de auto die ik elke dag zie de bovenstaande foto's ooit eens gezien en gedacht "ZO EEN WIL IK OOK!" waarna ie hem uiteindelijk heeft nagebouwd.
Je weet het niet, je weet het niet.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik hoop 't niet, ik hoop 't niet.
OT: FOTO!
Dat is toch geen sjonnie-wagen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
del sol is geen sjonnie bakmaar die sjonniedempers kunnen idd echt niet nee
nissan is weer teveel vh goede naar mijn smaak, beetje pimpen ok maar niet overdrijven en als het naar verhoudingen vd auto zelf blijft kan het wel stoer zijn
voorbeeldje![]()
[afbeelding]
Belofte maakt schuldquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:23 schreef Wimo. het volgende:
De tering..wat een triest topic. TS snapt het nou onderhand wel ... En jouw wagen is ook ... muwhaha![]()
pijpjes recht afslijpen. Voor de rest issie best mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Googolplexian het volgende:
Tsja ... achteraf (nu al zo'n 6 jaar later) ben ik ook wel uitgekeken op de pijpjes ... ik vind het zelf nog steeds wel mooi, hoor (vooral achteraanzicht, wat meeste mensen zien) maar het is vooral dat dit uitlaatsysteem een beetje te duur is om zomaar te vervangen dat het er nog opzit (custom made RVS).
Rest nog te zeggen dat de auto eigenlijk standaard is qua uiterlijk behalve: banden, velgen, meegespoten deurgrepen en spiegels, verlaagd. (remmen, dempers, etc horen niet bij uiterlijk)
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?
Bummerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:40 schreef Hugster het volgende:
Camplo gaat strategisch dit topic ontwijken ben ik bang
en dan ook nog eens je bak tot 267pk tunen en nieuwe velgen aanschaffen, en dat met je krantenwijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef lipje het volgende:
Pauper relnichtje dus, maar wel met 150 euro aan cremmetjes op zijn gelaat
jij doet dat zonder krantenwijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
en dan ook nog eens je bak tot 267pk tunen en nieuwe velgen aanschaffen, en dat met je krantenwijkRestecp
[afbeelding]
Nee gestemd. De uitlaten zijn daarentegen wel kantje boortquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Googolplexian het volgende:
Nou denken jullie waarschijnlijk ... je bent zelf een neppe Sjonnie, dus:
Tevens kunnen we hier leuke polls houden over wat nou wel of geen sjonniebak is. Dat doen we natuurlijk niet met merken maar met foto's van je eigen auto. Wil jij weten of jouw auto een sjonniebak is? Post hier dan jouw eigen poll en laat de democratie beslissen! (Wel Fok-democratie).
zucht ... here goesIk heb al een gevoel welke kant dit opgaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
Googols bak, sjonnie of niet?
» Ja
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
- Moroso Blue Max Wires (rood)
- NGK VX platinum sparks
- Gele Koni dempers achter, Tokico dempers voor
- Verlagingsset
- OMP discs voor
- Ferodo DC2500 pads voor (updated)
- Goodridge stalen remleidingen (coated) (updated)
- VPD / Lenzo Leightweight alloys
- Toyo Proxes T1-S 215/40/16
- RVS uitlaat van voor naar achter met een 4xDTM einddemper
- katvervanger
- Witte zij-knipperlichten
- Meegespoten spiegels, deurgrepen en bumper (dus ook de onderste rand)
- Tenzo aluminium oliedop
- Gasveren voor de motorkap
- Momo pookknop
- Raamfolie (laten doen)
- Clifford 600 Series alarm
poll maken kan ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:18 schreef Googolplexian het volgende:
hmmmtijd om te proberen de poll te redden
[..]
Wel jammer dat nog niemand anders zijn/haar sjonnie-bak in een polltje heeft gezet ...![]()
OT: Camplo FOTO, gvd... Ik wil ook 267 pk!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:48 schreef vlad het volgende:
[..]
sjonnie-bak of niet?:![]()
'85-er, 1.3 DX automaat + cross control + wieldoppen en een magische 55 KW. En daar kan ik WEL foto's van maken op verzoek![]()
gepimpt: stoelhoezen met een draakje![]()
kosten tuning: 15 euro voor de stoelhoezen![]()
dank googelquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Vlads bak een sjonnie bak?
» Ja, duidelijk
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef lipje het volgende:
ik heb maar meteen Ja duidelijk gestemd. Die stoelhoezen zijn toch echt het bewijs
dan mag jij me voortaan sjonnie noemenquote:
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Een blauwe achterspoiler in de vorm van een Fiat PuntoSjon
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Een blauwe achterspoiler in de vorm van een Fiat PuntoSjon
En uhmmm waar blijven ze?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik licht getunede auto's in het stratenmakerstopic zet worden ze daar kwad.
Dus dan zet ze hier maar neer
Ik heb vandaag namelijk weer een paar puike gedrochten gespot, voornamelijk Opels. Ik ga ze zo uploaden.
t zijn maar 500+ foto's die ie bij MSN Spaces moet gaan hostenquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En uhmmm waar blijven ze?
Tevens tvp
Het kan veel sneller maar ik wacht nog op antwoordquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:03 schreef lipje het volgende:
[..]
t zijn maar 500+ foto's die ie bij MSN Spaces moet gaan hosten
Mwhehe, maar dat kan toch nooit zó lang duren?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:03 schreef lipje het volgende:
[..]
t zijn maar 500+ foto's die ie bij MSN Spaces moet gaan hosten
Ja je hebt een Sjonniebak (volgens de poll natuurlijk). Of was dat je vraag niet?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het kan veel sneller maar ik wacht nog op antwoord
Volgens de poll welquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja je hebt een Sjonniebak (volgens de poll natuurlijk). Of was dat je vraag niet?
ik zet nu net de laatse 4 van de 150 online, dan zet ik ze op mn siet, en tussendoor de sjonnenbaken er uit fileterne voor een mooie grote post alhier.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En uhmmm waar blijven ze?
Tevens tvp
nee dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Mad-Matt het volgende:
Aangezien die van mij er ook ondervalt, nog maar een poll
Sjonnie of niet
» ja dus
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
FOK! Tools (2)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik ook want Sandra is het er niet zo mee eensquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het kan veel sneller maar ik wacht nog op antwoord
niiiiiiiiiiiiiiiceeeeequote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Mad-Matt het volgende:
FOK! Tools (2)
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen nog een andere knalpijp. Deze is echt te sjonnie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Mad-Matt het volgende:
Sjonnie of niet
» ja dus
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
FOK! Tools (2)
[afbeelding]
[afbeelding]
Duidelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Vlads bak een sjonnie bak?
» Ja, duidelijk
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
Nee; SuperMooi en snelquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Mad-Matt het volgende:
Sjonnie of niet
» ja dus
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
FOK! Tools (2)
[afbeelding]
[afbeelding]
Overduidelijk geen sjonniebak maar een mooie Japanse schone met perfecte handling en brute powerquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Mad-Matt het volgende:
Sjonnie of niet
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Best een leuke ragbakquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen kever
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 05-10-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Een poll maken kan hier, maar maak eerst je foto's eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef Poit- het volgende:
Ik doe ook wel ff mee, weet het antwoord al denk ik![]()
Mijn golf 3
Alles nog standaard op de audioinstallatie na
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=3ZZRG6WD
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=TXEM3PCX
Sinds kort wel met angle eyes en heldere achterlichten + heldere mistlichten en knipperlichten zijn besteld![]()
![]()
hoe maak ik een poll?
De laatste generatie MR2 is zeker geen vrouwenautootje; het ding is vrij licht, heeft messcherpe handling en met een turbo kitje ook flink vermogen. Alleen kan ik me wel voorstellen dat mensen vinden dat hij er wat "tam" uitziet. Gelukkig is daar ook best wat aan te doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Catch22- het volgende:
nieuwe MX5, MR2 en de Cooper (s) (Works) zijn echt geen wijvenautos
Het moet wel te doen zijn, hier halen ze er 252 uit het zelfde blokje http://www.nissanperformancemag.com/may05/evil_twin/quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:01 schreef garnage-patrick het volgende:
wat zonde van die 100nx![]()
ik vind het mooie auto's!
maar met zo'n autostyle pakket eromheen en die megalelijke spoiler![]()
als je de 2.0 gti zou hebben, dan zou je misschien wel rond de 225 pk kunnen komen... miss meer... maar dan moet je dikke turbo's en alles hebben... maarja die heb achter schijfremmen dus dis een 1.6 en vast van de eerste productie... dus met 90 pk.
en ik geloof never nooit dat je daar +-270 pk uit kan proppen...
als je een auto tuned, doe het dan met mate en zorg dat ie er mooi uit blijft zien... en laat hem zo snel lijken als ie echt gaat...
en koop een uitlaad waarvan niet iedereen denkt dat ie lek is of dat je achterdemper eraf is gevallen![]()
Of je leest de OP even en ziet dat deze auto niet bestempeld wordt als sjonniebak maar als vrouwen auto.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:23 schreef Paaul het volgende:
Die mini-cooper hoort niet in de OP
[afbeelding]
Is een Mini Cooper een Sjonnie-bak?
» Nee
» Ja
» Een beetje
[afbeelding]
Die is wel mooiquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:11 schreef Mad-Matt het volgende:
Sjonnie of niet
» ja dus
» Nee
» Kantje boord
[afbeelding]
FOK! Tools (2)
[afbeelding]
[afbeelding]
nu die van julliequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Dromer het volgende:
Camplo zien we hier niet meer vrees ik.. heb dit topic nog in een ander topic van hem gespamd maar dat helpt zo te zien niks..
Hoe hij aan zijn 267 pk is gekomen zal voor eeuwig een raadsel blijven
Die zien we voorlopig inderdaad niet meer....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Dromer het volgende:
Camplo zien we hier niet meer vrees ik.. heb dit topic nog in een ander topic van hem gespamd maar dat helpt zo te zien niks..
Hoe hij aan zijn 267 pk is gekomen zal voor eeuwig een raadsel blijven
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Lucille het volgende:
Camplo, American_Nightmare, Dirk-Kuijt en saban zijn een week weg wegens racistische uitlatingen.
Dan nog, ik vind het wel een unisex-autoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Of je leest de OP even en ziet dat deze auto niet bestempeld wordt als sjonniebak maar als vrouwen auto.
2.2l turboquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Oksel het volgende:
Overigens is de MR-2 de enige goedkope sportwagen die wél tof is! Vooral de 2.2l Turbo uitvoering, die mijn buurjongen had.. en waar ik regelmatig misselijk uitkwam..
Ik zet het er altijd maar bij, anders is het zo zieligquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef funkmaster het volgende:
jammer van de playmobile bumper...en over dat V5....logo's jatten is ook een optie he
kansloze mensen die dit doen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zet het er altijd maar bij, anders is het zo zieligStel de eigenaar komt m tegen en ziet er VW Golf IV 1.4 bij staan.. heeft ie voor niks zo'n duur logo er op geplakt.
waarom het kenteken onherkenbbaar gemaakt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze hier al voorbij gekomen??
[afbeelding]
hier 16 pages met van die 'mooie' Beemers
Volgens de RDW site is het idd en V5quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zet het er altijd maar bij, anders is het zo zieligStel de eigenaar komt m tegen en ziet er VW Golf IV 1.4 bij staan.. heeft ie voor niks zo'n duur logo er op geplakt.
mjah.. dat zijn die gekke Jappenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze hier al voorbij gekomen??
[afbeelding]
hier 16 pages met van die 'mooie' Beemers
pimpertquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef itsontoday het volgende:
Ik meld me als neppe sjonnie, ik rij een mini cooper s works.
toen het originele neppe sjonnies topic pas 3 pagina's oud was, heb ik een linkje in een Algemeen Chat Topic van het forum van de Renault Tuning Club (waar ik lid van ben) gepost,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waar die NX staat, want volgens mij zie ik hem bijna elke dag. En anders lijkt ie er verdomd veel op.
dus als jij in Den Haag woont en dit paarse pk-monsterquote:Ik geloof dat dit baggerding langs de Boekweitkamp of Finnenburg staat in den haag.
oj die staat ook bij Gespot!quote:
Hijis hier een stuk beter op zn plek.quote:
ahquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hijis hier een stuk beter op zn plek.
Ik heb de auto van TS van deel 1 btw gezien vandaag, in Den haagHelaas neit op de foto gekregen
oi!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij TS deel 2 was ik er voorgesprongen
gewaagd. Over the top foutquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef deliberator het volgende:
"pimp my ride" doe het zelf
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een dikke kwast vlammen op de zijkant geschilderd.
Een streepjescode op de achter kant.
En de Frans/Nederlandse (afhankelijk van hoe je er op kijkt) vlag het dak.
En (op de foto niet goed te zien) fel groene wiel doppen.
Op de hoedenplank waren nog twee kleine tft schermjes geducktaped
Ja pcies. Ik vind die kadett zo fout dat ie wel weer vet is. Net als die Starslet die ik hier wel eens heb gezien. Geinig toch. Zolang de eigenaar niet doet alsof hij een vette ride heeft vind ik het best kunnenquote:
Het feit dat hij 2 TFT schermpjes in zijn auto heeft zitten (geducttaped weliswaar) doet mij toch sterk vermoeden dat hij zijn auto als "goed gepimped" wil laten overkomen, anders besteed je niet 300+ euro aan die 2 TFT schermpjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:42 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja pcies. Ik vind die kadett zo fout dat ie wel weer vet is. Net als die Starslet die ik hier wel eens heb gezien. Geinig toch. Zolang de eigenaar niet doet alsof hij een vette ride heeft vind ik het best kunnen![]()
Dude, maak je niet dik man. Die eigenaar moet wel door hebben dat ie voor lul staat rijd... but then again, als je soms die gastjes ziet rijden in hun 'gepimpte' bmw's...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het feit dat hij 2 TFT schermpjes in zijn auto heeft zitten (geducttaped weliswaar) doet mij toch sterk vermoeden dat hij zijn auto als "goed gepimped" wil laten overkomen, anders besteed je niet 300+ euro aan die 2 TFT schermpjesOf het moet zijn dat die nep zijn.
het zijn gewoon normale tvtjes van 20,- p/stuk verzonken gemonteerd in de hoedenplankquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het feit dat hij 2 TFT schermpjes in zijn auto heeft zitten (geducttaped weliswaar) doet mij toch sterk vermoeden dat hij zijn auto als "goed gepimped" wil laten overkomen, anders besteed je niet 300+ euro aan die 2 TFT schermpjesOf het moet zijn dat die nep zijn.
Is het de bedoeling dat het er net uitziet alsof de auto aan de voor de kijkers thuis rechterzijde een knipoog geeft of is het sjonnie-afwerking van de motorkap...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz CLK320 cabrio met AMG pakket
Eigenaar: een jongeman met mediterraan uiterlijk
Datum: 09-03-2006
sjappie met redelijk veel geld (maar met 15.000 euro kom je al een eind hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz CLK320 cabrio met AMG pakket
Datum: 09-03-2006
Nieuw woordje ontdekt joh?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg dan gewoon dat dr een gladjanus marokkaan in zat.quote:
-iquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef blup het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat dr een gladjanus marokkaan in zat.
maar int treinpraat topic had hij t ook al over mediteriaantjes..
En als je mn postgeschiedenis helemaal gevolgd had, had je gezien dat ik de bestuurder in nog een ander topic gewoon loverboy noemdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef blup het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat dr een gladjanus marokkaan in zat.
maar int treinpraat topic had hij t ook al over mediteriaantjes..
Eigenlijk zou dat ding er nog best strak uitzien met die wielen, zonder die voorbumper en die idiote eindpijpenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Virus.NL het volgende:
Auto van een collega, is 'nog lang niet af'....
[afbeelding]
ik had het net beter kunnen zeggen, alleen de voorbumper mag ook wel origineel jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef johnwoo het volgende:
Pro: die wielen (zowel vorm als kleur) staan er erg goed bij
Contra: de uitlaten zijn echt te groot
(en eigenlijk vind ik deze auto mooier als hatchback, maar da's persoonlijk)
Conclusie: de kleur en wielen zijn stylish en zeker niet sjonnie, maar met die uitlaten doet hij wel erg z'n best om alsnog in die categorie te komen
Weet jij ook wat voor velgen dit zijn? waar gekocht en kosten ongeveer? Ik ben zelf ook opzoek naar zulk soort velgen al een tijdje. Zou je dit kunnen navragen misschien? Staan denk ik perfect onder mn zwarte celica.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Nee, gewoon een 5-cilinder in V-vorm.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef LSS het volgende:
[..]
Waar staat die V5 voor? 5 kleppen (valves) per cilinder?![]()
Misschien een ideetje voor Camploquote:Op maandag 20 maart 2006 00:02 schreef peacetaker het volgende:
ik vond deze wel erg mooi (voor mijn lachspieren dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals te zien is (misschien een beetje slecht..maarja foto's zijn gemaakt met mijn telefoon) een Nissan 100NX met een BMW voorbumper![]()
![]()
op rdw nagetrokken...blijkt het nog een 1.6l te zijn ook![]()
Walter!!!!!quote:
Bryan is offline ofcourzequote:Op maandag 20 maart 2006 08:31 schreef peacetaker het volgende:
[..]
Walter!!!!!![]()
tijd niets van je gehoord
voeg me weer eens toe op msn als je wilt(als je nog msn hebt) , bryan heeft mijn gegevens, ik ga ze hier niet zomaar posten
ik weet de naam van je bedrijf niet meerquote:Op maandag 20 maart 2006 08:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bryan is offline ofcourze
naam aap bedrijf punt land < da's de mijne
werkt nietquote:Op maandag 20 maart 2006 08:50 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik weet de naam van je bedrijf niet meer![]()
![]()
nouja dan post ik de mijne maar wel![]()
draak underscore erik aapje hotmail puntje land (alles in het engels)
ok ga je vanmiddag gelijk even toevoegen, zit momenteel op school mijn tijd te verdoenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
werkt niet
en wacha, natuurlijk![]()
ja, of com is geen land ... maar ik wacht wel tot je mij toevoegtquote:Op maandag 20 maart 2006 09:25 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ok ga je vanmiddag gelijk even toevoegen, zit momenteel op school mijn tijd te verdoen![]()
vreemd dat de mijne niet werkt...zal wel aan de manier waarop ik het typte liggen![]()
damn wat een baggeridngquote:Op maandag 20 maart 2006 00:02 schreef peacetaker het volgende:
ik vond deze wel erg mooi (voor mijn lachspieren dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals te zien is (misschien een beetje slecht..maarja foto's zijn gemaakt met mijn telefoon) een Nissan 100NX met een BMW voorbumper![]()
![]()
op rdw nagetrokken...blijkt het nog een 1.6l te zijn ook![]()
goedkoopquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef 2609 het volgende:
wat een onzintopic ik vind een mr2 echt wel dik alleen beetje goedkoop
Het is maar wie je hier serieus neemtquote:Op maandag 20 maart 2006 09:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
goedkoop
Ik zou willen dat ik hem kon betalen![]()
strakke bakquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Mad-Matt het volgende:
mijn nieuwe nep-sjonnie bak
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker mooie auto.. ingeruild op je MR2 ofniet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
tjah, daar gebruik je toch niet zo'n gaar barrel voorquote:
Ik vind de MR2 toch een stuk stoerderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Celica heeft geen middenmotor...quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:17 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ik vind de MR2 toch een stuk stoerder
Gespotquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
Netjesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:28 schreef Mad-Matt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
waar woon jij dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:17 schreef pAin het volgende:
[..]
Netjes.
Wel jammer, nu zie ik geen mooie MR2's over de Groene Kruisweg heen rijden als ik van mn wek kom
ach, ik zie dat ik de Belgische witte-bumper-meeting heb gemistquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef achla het volgende:
Best makkelijk om altijd een strijkplank bij je te hebben:
[afbeelding]
Laat hem dan nog in de garage...
[afbeelding]
Uniek: een Ford Ka.
[afbeelding]
Hellevoetsluis, maar werk in Portugaalquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:28 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
waar woon jij dan?
Maar hopelijk binnenkort weer een netjes gestylde celica
Dat is een daihatsu charadequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:46 schreef j0rrit het volgende:
Foto's spreken voorzich.
[afbeelding]
Markant detail: De 'rollkooi'
[afbeelding]
Flinke toeter natuurlijk!
[afbeelding]
Merk en type: Toyota Starlet
Datum: 21-03-2006
Fotograaf/Bron: Jorrit Meijer
lekker boeiend, oninteressante japanse troepquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
Dat is een daihatsu charademaakt hem niet mooier daar niet van
![]()
Zolang je er maar niet van die Lexus-look achterlichten op gaat zetten, met die rode cirkel erin, die vind ik wel zo lelijk op de ZZTquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:28 schreef Mad-Matt het volgende:
[..]
waar woon jij dan?
Maar hopelijk binnenkort weer een netjes gestylde celica
kentekencheck....318iquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef j0rrit het volgende:
Vanmorgen kwam ik deze grafbak tegen. Kon het niet laten om er met m'n telefoon even wat foto's van te maken.Die taartschep ook achterop, en die verschrikkelijk lelijke voorbumper.
Het geheel wordt afgewerkt door 2 dobbelsteentjes aan de binnenspiegel...
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: BMW E36 325i
Datum: 16-03-2006
Fotograaf/Bron: Jorrit Meijer
en mistlampen overdag aanquote:
Nah ook al zo'n sjonnie bakquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Nissan 200SX S13, 1.8Turbo.
18" Volk GT-N Replica wielen
HKS Hi-Power uitlaat (Cat-back), custom downpipe en catvervanger
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
Nog wel wat andere meuk, maar moet nog het een en ander inbouwen (verstelbare kuipjes staan op mn kamer, andere intercooler ligt klaar, chip ook).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die laatste pic zie je nog een verneukte motorkap, dat was van de vorige eigenaar. Die vond het grappig om er een diehoek op te maken met een verfroller
Toen ik 'em overkocht heb ik ASAP die kap vervangen... waarna ik vorige maand mn auto tegen een lantaarnpaal gebeukt heb. Resultaat, goede motorkap naar de klote... (En nog wel wat meer, maar hij is weer in de maak).
Flame on :p
Zit er nog en beetje schot in de zaak?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:55 schreef noidea het volgende:
[..]
Nah ook al zo'n sjonnie bak![]()
Hier de mijne:
Alleen met 2.0 liter turbo
AEM Ecu
Tein drift coilovers
5Zigen velgen
HKS Hi-Silent uitlaat
Rotora big brake kit
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n rioolbuis steekt wel mooi af tegen die stalen velgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef densmee het volgende:
ja en die uitlaten zijn ook standaard kachelpijpen ja
Dit is niet Sjonnie, dit is gewoon vetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
Nog wel wat andere meuk, maar moet nog het een en ander inbouwen (verstelbare kuipjes staan op mn kamer, andere intercooler ligt klaar, chip ook).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die laatste pic zie je nog een verneukte motorkap, dat was van de vorige eigenaar. Die vond het grappig om er een diehoek op te maken met een verfroller
Toen ik 'em overkocht heb ik ASAP die kap vervangen... waarna ik vorige maand mn auto tegen een lantaarnpaal gebeukt heb. Resultaat, goede motorkap naar de klote... (En nog wel wat meer, maar hij is weer in de maak).
R15...quote:Op zondag 2 april 2006 09:28 schreef pAin het volgende:
Mijn auto gaat ook een ver-sjonnie-kuur krijgen:
In 6,5 x 15 met Michelin PE2 195/45R15 eronder
Edit: nieuw nodig omdat de huidige velgen beschadigt en lek zijn.
Dies nog best grappig, beetje een panda-met-coole-wielen. Krijg je soort underdog gevoelens van.quote:Op zondag 2 april 2006 10:17 schreef SRD_Don het volgende:
en mijn autoootje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die pijpquote:Op zondag 2 april 2006 10:17 schreef SRD_Don het volgende:
en mijn autoootje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nog leren rijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook op zoek naar een 200 SX, net zoals zovelen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal lief zijnquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef pAin het volgende:
[..]
Groter past niet en ik vind het het fijnste rijden.
Dus stfu.
Onder een Prelude past dat best, onder een Saxo nietquote:
Wat zou ik deze wagen graag willen hebben met een handbak.quote:
heb geen preludequote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef pAin het volgende:
[..]
Onder een Prelude past dat best, onder een Saxo niet. 195/45R15 is het grootste wat goed past, je kan dan nog kiezen tussen 6,5/15 of 7/15, maar optisch zie je dat niet echt.
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:00 schreef pAin het volgende:
[..].
Das stukken beter. Turbo neem ik aan? Helaas verzekering technisch gezien nog niet te doen voor mij
.
Hmmpz ja. Ik dacht sjonnie wagen: coolquote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Is dat een neppe sjonnie bak?
Het is hoe dan ook een Anita bak, maar zo fout is hij toch niet?
Ferrari Supra?quote:Op maandag 3 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
pauper
Dat is ook nog wel sjonniequote:Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik zag trouwens een rode fiat bargetta en die had ok ferarri logo's. Van achteren leek het zelfs best op een ferarri![]()
Deze is van een bedrijf die schaalmodellen van Ferrari maakt.quote:Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze wil graag een Ferrari zijn
Ey, die wagen heeft nog ooit bij ons thuis op de oprit gestaanquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Midlands sjonnie clubquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Doen ut nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ok
VOLVO SJONNIE TO THE MAX!
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahahahaha
Ik moet toegeven dat er onder het wagenpark van heftruckchauffeurs bovengemiddeld veel sjonnenbakken zitten.. een van mn vaste sjonnenbakkenspotplekken is dat ook de personeelsparking van een opslagbedrifj hier in de buurtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef 199724 het volgende:
Dat die jongens niet al genoeg actie krijgen op hun heftruck...
ouwe van Chrisquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja,quote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog leren rijden![]()
Sorrie kon het niet laten
[..]
Ook op zoek naar een 200 SX, net zoals zovelen?200 Sx is weer mode in de autowereld.
Ik moet zeggen, driften is ook cooler dan racenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Tsja,
Met F&F die er aan komt worden ze nog bekender denk ik.
Nu kent/kon bijna niemand ze, opeens word het een hype sinds dat driften helemaal in de mode komt...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:24 schreef Gizmore het volgende:
Deze hoort hier ook wel thuis:
Ah nu rijd ie weg. Hij heeft ook van die zwarte achterlichten en zo'n sport herrieuitlaat
jammer dat het leeuwendeel van de gasten die daarin rijdt niet kan driften, of iig niet bewustquote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, driften is ook cooler dan racen
Tsja dat moeten ze dan leren, maar dat kost geld en dat hebben ze dan niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat het leeuwendeel van de gasten die daarin rijdt niet kan driften, of iig niet bewust
Hard achteruit rijden vermoed ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:49 schreef MrSASO het volgende:
Hoe doe je dat driften met voorwiel aandrijving:?
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ok
VOLVO SJONNIE TO THE MAX!
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahahahaha
scandinavian flick > google eensquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:49 schreef MrSASO het volgende:
Hoe doe je dat driften met voorwiel aandrijving:?
Volgens mij ook niet, driften is toch dat je achterkant uitbreekt en zo proberen te houden. Dat lijkt mijn onmogelijk met een FWD omdat je geen kracht op de achterwielen heb om ze te laten uitbreken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:35 schreef UberPhreak het volgende:
dwars gaan is nog geen driften
Je hebt dan misschien geen krachten van de motor, maar er zijn zeker wel meer krachten die je prima kunt gebruiken als je met FWD wilt driftenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, driften is toch dat je achterkant uitbreekt en zo proberen te houden. Dat lijkt mijn onmogelijk met een FWD omdat je geen kracht op de achterwielen heb om ze te laten uitbreken.
Maar dan moet je best hard rijden dan met een FWD denk ik. Terwijl je het met een RWD op elke snelheid kan doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt dan misschien geen krachten van de motor, maar er zijn zeker wel meer krachten die je prima kunt gebruiken als je met FWD wilt driften
Maar dat is met glad weer. En ik geloof niet dat hij echt kan bepalen tot waar hij drift. Driften met FWD zoals in die filmpjes is geen kunst aan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Bekijk bovenstaand filmpje anders eens, zoals je ziet gaat dat prima!
fwd drifting is meer een uiting van 'ik wil wel maar ik kan niet', dan dat het technisch onmogelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Kolkie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dan? Als je op driftforums rondhangt mag ik aannemen dat je toch ook wel eens een filmpje hebt gezien van een peugeot 106 ralley op het circuit van Zolder of niet?
Edit: die oranje Primera van Jorrit (zie 1 april) heb ik een maandje geleden in het echt gespot. Tjongejonge, in het echt issie nog erger dan op de foto's.
FWD "driften" is saai. mijn bmw heb ik lang niet zo scheef gezet als mijn golf maar in mijn bmw krijg ik er een enorme kick van. maar bij mijn golfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:55 schreef UberPhreak het volgende:
over dat driften:
driften doe je om te zorgen dat je constant aandrijving houdt, ook in de bocht.
Je gooit je achterkant om, houdt et gas in, en je hebt aandrijving de goede kant op met een RWD.
Driften met FWD kan niet omdat je met het handrem aantrekken snelheid verliest, hetzelfde zonder handrem trouwens als je de achterkant laat uitbreken. je gaat dus LANGZAMER door de bocht als je normaal zou gaan.
Oftewel driften met een voorwielaangedreven wagen is net zoiets als neppe luchtinlaten, achterlijke spoilers etc etc etc etc. ZINLOOS en DOM.
Assdragging heet zoiets. de kont van zoon bak voortslepen met de miezerige voorwielaandrijving. (die overigens alleen ingevoerd is om het "goedkope" en "makkelijk te maken" en "meer zitruimte" aspect.)
ok laten we bij het begin beginnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Kolkie het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dat spel ooit gespeeld heb. Zowieso zijn er meer manieren om dwars te gaan met een fwd dan met de handrem (zie quote in bovenstaande post).
Dat het met rwd gemakkelijker gaat zal ik uiteraard niet ontkennen, maar dat was niet de discussie.
Ja, die heb ik gezien. En nee, het stelde niets voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Kolkie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dan? Als je op driftforums rondhangt mag ik aannemen dat je toch ook wel eens een filmpje hebt gezien van een peugeot 106 ralley op het circuit van Zolder of niet?
Edit: die oranje Primera van Jorrit (zie 1 april) heb ik een maandje geleden in het echt gespot. Tjongejonge, in het echt issie nog erger dan op de foto's.
*Googled*quote:Op zondag 9 april 2006 02:16 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
he jorrit die auto die je toevoegde is geen toyota starlet maar een daihatsu charade
WTF was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |