Doen ut nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ok
VOLVO SJONNIE TO THE MAX!
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahahahaha
Ik moet toegeven dat er onder het wagenpark van heftruckchauffeurs bovengemiddeld veel sjonnenbakken zitten.. een van mn vaste sjonnenbakkenspotplekken is dat ook de personeelsparking van een opslagbedrifj hier in de buurtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef 199724 het volgende:
Dat die jongens niet al genoeg actie krijgen op hun heftruck...
ouwe van Chrisquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja,quote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog leren rijden![]()
Sorrie kon het niet laten
[..]
Ook op zoek naar een 200 SX, net zoals zovelen?200 Sx is weer mode in de autowereld.
Ik moet zeggen, driften is ook cooler dan racenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Tsja,
Met F&F die er aan komt worden ze nog bekender denk ik.
Nu kent/kon bijna niemand ze, opeens word het een hype sinds dat driften helemaal in de mode komt...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:24 schreef Gizmore het volgende:
Deze hoort hier ook wel thuis:
Ah nu rijd ie weg. Hij heeft ook van die zwarte achterlichten en zo'n sport herrieuitlaat
jammer dat het leeuwendeel van de gasten die daarin rijdt niet kan driften, of iig niet bewustquote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, driften is ook cooler dan racen
Tsja dat moeten ze dan leren, maar dat kost geld en dat hebben ze dan niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat het leeuwendeel van de gasten die daarin rijdt niet kan driften, of iig niet bewust
Hard achteruit rijden vermoed ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:49 schreef MrSASO het volgende:
Hoe doe je dat driften met voorwiel aandrijving:?
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ok
VOLVO SJONNIE TO THE MAX!
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahahahaha
scandinavian flick > google eensquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:49 schreef MrSASO het volgende:
Hoe doe je dat driften met voorwiel aandrijving:?
Volgens mij ook niet, driften is toch dat je achterkant uitbreekt en zo proberen te houden. Dat lijkt mijn onmogelijk met een FWD omdat je geen kracht op de achterwielen heb om ze te laten uitbreken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:35 schreef UberPhreak het volgende:
dwars gaan is nog geen driften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |