En dan nog leren rijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Nissan 200SX S13, 1.8Turbo.
18" Volk GT-N Replica wielen
HKS Hi-Power uitlaat (Cat-back), custom downpipe en catvervanger
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
Nog wel wat andere meuk, maar moet nog het een en ander inbouwen (verstelbare kuipjes staan op mn kamer, andere intercooler ligt klaar, chip ook).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die laatste pic zie je nog een verneukte motorkap, dat was van de vorige eigenaar. Die vond het grappig om er een diehoek op te maken met een verfroller
Toen ik 'em overkocht heb ik ASAP die kap vervangen... waarna ik vorige maand mn auto tegen een lantaarnpaal gebeukt heb. Resultaat, goede motorkap naar de klote... (En nog wel wat meer, maar hij is weer in de maak).
Flame on :p
Ook op zoek naar een 200 SX, net zoals zovelen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal lief zijnquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef pAin het volgende:
[..]
Groter past niet en ik vind het het fijnste rijden.
Dus stfu.
Onder een Prelude past dat best, onder een Saxo nietquote:
Wat zou ik deze wagen graag willen hebben met een handbak.quote:
heb geen preludequote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef pAin het volgende:
[..]
Onder een Prelude past dat best, onder een Saxo niet. 195/45R15 is het grootste wat goed past, je kan dan nog kiezen tussen 6,5/15 of 7/15, maar optisch zie je dat niet echt.
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:00 schreef pAin het volgende:
[..].
Das stukken beter. Turbo neem ik aan? Helaas verzekering technisch gezien nog niet te doen voor mij
.
Hmmpz ja. Ik dacht sjonnie wagen: coolquote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Is dat een neppe sjonnie bak?
Het is hoe dan ook een Anita bak, maar zo fout is hij toch niet?
Ferrari Supra?quote:Op maandag 3 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
pauper
Dat is ook nog wel sjonniequote:Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik zag trouwens een rode fiat bargetta en die had ok ferarri logo's. Van achteren leek het zelfs best op een ferarri![]()
Deze is van een bedrijf die schaalmodellen van Ferrari maakt.quote:Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze wil graag een Ferrari zijn
Ey, die wagen heeft nog ooit bij ons thuis op de oprit gestaanquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Midlands sjonnie clubquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |