kentekencheck....318iquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef j0rrit het volgende:
Vanmorgen kwam ik deze grafbak tegen. Kon het niet laten om er met m'n telefoon even wat foto's van te maken.Die taartschep ook achterop, en die verschrikkelijk lelijke voorbumper.
Het geheel wordt afgewerkt door 2 dobbelsteentjes aan de binnenspiegel...
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: BMW E36 325i
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Lelystad, Stuwweg
Datum: 16-03-2006
Fotograaf/Bron: Jorrit Meijer
en mistlampen overdag aanquote:
Nah ook al zo'n sjonnie bakquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Nissan 200SX S13, 1.8Turbo.
18" Volk GT-N Replica wielen
HKS Hi-Power uitlaat (Cat-back), custom downpipe en catvervanger
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
Nog wel wat andere meuk, maar moet nog het een en ander inbouwen (verstelbare kuipjes staan op mn kamer, andere intercooler ligt klaar, chip ook).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die laatste pic zie je nog een verneukte motorkap, dat was van de vorige eigenaar. Die vond het grappig om er een diehoek op te maken met een verfroller
Toen ik 'em overkocht heb ik ASAP die kap vervangen... waarna ik vorige maand mn auto tegen een lantaarnpaal gebeukt heb. Resultaat, goede motorkap naar de klote... (En nog wel wat meer, maar hij is weer in de maak).
Flame on :p
Zit er nog en beetje schot in de zaak?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:55 schreef noidea het volgende:
[..]
Nah ook al zo'n sjonnie bak![]()
Hier de mijne:
Alleen met 2.0 liter turbo
AEM Ecu
Tein drift coilovers
5Zigen velgen
HKS Hi-Silent uitlaat
Rotora big brake kit
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n rioolbuis steekt wel mooi af tegen die stalen velgen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef densmee het volgende:
ja en die uitlaten zijn ook standaard kachelpijpen ja
Dit is niet Sjonnie, dit is gewoon vetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Nissan 200SX S13, 1.8Turbo.
18" Volk GT-N Replica wielen
HKS Hi-Power uitlaat (Cat-back), custom downpipe en catvervanger
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
Nog wel wat andere meuk, maar moet nog het een en ander inbouwen (verstelbare kuipjes staan op mn kamer, andere intercooler ligt klaar, chip ook).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die laatste pic zie je nog een verneukte motorkap, dat was van de vorige eigenaar. Die vond het grappig om er een diehoek op te maken met een verfroller
Toen ik 'em overkocht heb ik ASAP die kap vervangen... waarna ik vorige maand mn auto tegen een lantaarnpaal gebeukt heb. Resultaat, goede motorkap naar de klote... (En nog wel wat meer, maar hij is weer in de maak).
Flame on :p
R15...quote:Op zondag 2 april 2006 09:28 schreef pAin het volgende:
Mijn auto gaat ook een ver-sjonnie-kuur krijgen:
In 6,5 x 15 met Michelin PE2 195/45R15 eronder
Edit: nieuw nodig omdat de huidige velgen beschadigt en lek zijn.
Dies nog best grappig, beetje een panda-met-coole-wielen. Krijg je soort underdog gevoelens van.quote:Op zondag 2 april 2006 10:17 schreef SRD_Don het volgende:
en mijn autoootje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die pijpquote:Op zondag 2 april 2006 10:17 schreef SRD_Don het volgende:
en mijn autoootje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nog leren rijdenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef DeBastaard het volgende:
Okay jongens,
Mijn auto dan?
Nissan 200SX S13, 1.8Turbo.
18" Volk GT-N Replica wielen
HKS Hi-Power uitlaat (Cat-back), custom downpipe en catvervanger
Blitz SUS air intake
Blitz DD Blow Off Valve
Nog wel wat andere meuk, maar moet nog het een en ander inbouwen (verstelbare kuipjes staan op mn kamer, andere intercooler ligt klaar, chip ook).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op die laatste pic zie je nog een verneukte motorkap, dat was van de vorige eigenaar. Die vond het grappig om er een diehoek op te maken met een verfroller
Toen ik 'em overkocht heb ik ASAP die kap vervangen... waarna ik vorige maand mn auto tegen een lantaarnpaal gebeukt heb. Resultaat, goede motorkap naar de klote... (En nog wel wat meer, maar hij is weer in de maak).
Flame on :p
Ook op zoek naar een 200 SX, net zoals zovelen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zal lief zijnquote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef pAin het volgende:
[..]
Groter past niet en ik vind het het fijnste rijden.
Dus stfu.
Onder een Prelude past dat best, onder een Saxo nietquote:
Wat zou ik deze wagen graag willen hebben met een handbak.quote:
heb geen preludequote:Op zondag 2 april 2006 15:25 schreef pAin het volgende:
[..]
Onder een Prelude past dat best, onder een Saxo niet. 195/45R15 is het grootste wat goed past, je kan dan nog kiezen tussen 6,5/15 of 7/15, maar optisch zie je dat niet echt.
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:00 schreef pAin het volgende:
[..].
Das stukken beter. Turbo neem ik aan? Helaas verzekering technisch gezien nog niet te doen voor mij
.
Hmmpz ja. Ik dacht sjonnie wagen: coolquote:Op zondag 2 april 2006 18:18 schreef Geqxon het volgende:
Is dat een neppe sjonnie bak?
Het is hoe dan ook een Anita bak, maar zo fout is hij toch niet?
Ferrari Supra?quote:Op maandag 3 april 2006 04:22 schreef StefanP het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
pauper
Dat is ook nog wel sjonniequote:Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik zag trouwens een rode fiat bargetta en die had ok ferarri logo's. Van achteren leek het zelfs best op een ferarri![]()
Deze is van een bedrijf die schaalmodellen van Ferrari maakt.quote:Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze wil graag een Ferrari zijn
Ey, die wagen heeft nog ooit bij ons thuis op de oprit gestaanquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Midlands sjonnie clubquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Doen ut nietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ok
VOLVO SJONNIE TO THE MAX!
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahahahaha
Ik moet toegeven dat er onder het wagenpark van heftruckchauffeurs bovengemiddeld veel sjonnenbakken zitten.. een van mn vaste sjonnenbakkenspotplekken is dat ook de personeelsparking van een opslagbedrifj hier in de buurtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:11 schreef 199724 het volgende:
Dat die jongens niet al genoeg actie krijgen op hun heftruck...
ouwe van Chrisquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:04 schreef GC_Stef het volgende:
200sx = geil, ff snel mijn rex verkopen, en dan zoeken voor een goede roestvrije 200sx!
Jammer van je schade Bastaard, had het gelezen, hoop dat je niet veel hoeft te lappen.
En dan mijn sjonnie bak ook nog maar, die hoort hier gewoon zeker weten thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja,quote:Op zondag 2 april 2006 12:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
En dan nog leren rijden![]()
Sorrie kon het niet laten
[..]
Ook op zoek naar een 200 SX, net zoals zovelen?200 Sx is weer mode in de autowereld.
Ik moet zeggen, driften is ook cooler dan racenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Tsja,
Met F&F die er aan komt worden ze nog bekender denk ik.
Nu kent/kon bijna niemand ze, opeens word het een hype sinds dat driften helemaal in de mode komt...
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:24 schreef Gizmore het volgende:
Deze hoort hier ook wel thuis:
Ah nu rijd ie weg. Hij heeft ook van die zwarte achterlichten en zo'n sport herrieuitlaat
jammer dat het leeuwendeel van de gasten die daarin rijdt niet kan driften, of iig niet bewustquote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, driften is ook cooler dan racen
Tsja dat moeten ze dan leren, maar dat kost geld en dat hebben ze dan niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2006 03:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jammer dat het leeuwendeel van de gasten die daarin rijdt niet kan driften, of iig niet bewust
Hard achteruit rijden vermoed ikquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:49 schreef MrSASO het volgende:
Hoe doe je dat driften met voorwiel aandrijving:?
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ok
VOLVO SJONNIE TO THE MAX!
[afbeelding]
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
whahahahahahahahahahahahahahaha
scandinavian flick > google eensquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:49 schreef MrSASO het volgende:
Hoe doe je dat driften met voorwiel aandrijving:?
Volgens mij ook niet, driften is toch dat je achterkant uitbreekt en zo proberen te houden. Dat lijkt mijn onmogelijk met een FWD omdat je geen kracht op de achterwielen heb om ze te laten uitbreken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:35 schreef UberPhreak het volgende:
dwars gaan is nog geen driften
Je hebt dan misschien geen krachten van de motor, maar er zijn zeker wel meer krachten die je prima kunt gebruiken als je met FWD wilt driftenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, driften is toch dat je achterkant uitbreekt en zo proberen te houden. Dat lijkt mijn onmogelijk met een FWD omdat je geen kracht op de achterwielen heb om ze te laten uitbreken.
Maar dan moet je best hard rijden dan met een FWD denk ik. Terwijl je het met een RWD op elke snelheid kan doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt dan misschien geen krachten van de motor, maar er zijn zeker wel meer krachten die je prima kunt gebruiken als je met FWD wilt driften
Maar dat is met glad weer. En ik geloof niet dat hij echt kan bepalen tot waar hij drift. Driften met FWD zoals in die filmpjes is geen kunst aan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Bekijk bovenstaand filmpje anders eens, zoals je ziet gaat dat prima!
fwd drifting is meer een uiting van 'ik wil wel maar ik kan niet', dan dat het technisch onmogelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Kolkie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dan? Als je op driftforums rondhangt mag ik aannemen dat je toch ook wel eens een filmpje hebt gezien van een peugeot 106 ralley op het circuit van Zolder of niet?
Edit: die oranje Primera van Jorrit (zie 1 april) heb ik een maandje geleden in het echt gespot. Tjongejonge, in het echt issie nog erger dan op de foto's.
FWD "driften" is saai. mijn bmw heb ik lang niet zo scheef gezet als mijn golf maar in mijn bmw krijg ik er een enorme kick van. maar bij mijn golfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:55 schreef UberPhreak het volgende:
over dat driften:
driften doe je om te zorgen dat je constant aandrijving houdt, ook in de bocht.
Je gooit je achterkant om, houdt et gas in, en je hebt aandrijving de goede kant op met een RWD.
Driften met FWD kan niet omdat je met het handrem aantrekken snelheid verliest, hetzelfde zonder handrem trouwens als je de achterkant laat uitbreken. je gaat dus LANGZAMER door de bocht als je normaal zou gaan.
Oftewel driften met een voorwielaangedreven wagen is net zoiets als neppe luchtinlaten, achterlijke spoilers etc etc etc etc. ZINLOOS en DOM.
Assdragging heet zoiets. de kont van zoon bak voortslepen met de miezerige voorwielaandrijving. (die overigens alleen ingevoerd is om het "goedkope" en "makkelijk te maken" en "meer zitruimte" aspect.)
ok laten we bij het begin beginnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Kolkie het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dat spel ooit gespeeld heb. Zowieso zijn er meer manieren om dwars te gaan met een fwd dan met de handrem (zie quote in bovenstaande post).
Dat het met rwd gemakkelijker gaat zal ik uiteraard niet ontkennen, maar dat was niet de discussie.
Ja, die heb ik gezien. En nee, het stelde niets voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Kolkie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dan? Als je op driftforums rondhangt mag ik aannemen dat je toch ook wel eens een filmpje hebt gezien van een peugeot 106 ralley op het circuit van Zolder of niet?
Edit: die oranje Primera van Jorrit (zie 1 april) heb ik een maandje geleden in het echt gespot. Tjongejonge, in het echt issie nog erger dan op de foto's.
*Googled*quote:Op zondag 9 april 2006 02:16 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
he jorrit die auto die je toevoegde is geen toyota starlet maar een daihatsu charade
WTF was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |