Je hebt dan misschien geen krachten van de motor, maar er zijn zeker wel meer krachten die je prima kunt gebruiken als je met FWD wilt driftenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet, driften is toch dat je achterkant uitbreekt en zo proberen te houden. Dat lijkt mijn onmogelijk met een FWD omdat je geen kracht op de achterwielen heb om ze te laten uitbreken.
Maar dan moet je best hard rijden dan met een FWD denk ik. Terwijl je het met een RWD op elke snelheid kan doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt dan misschien geen krachten van de motor, maar er zijn zeker wel meer krachten die je prima kunt gebruiken als je met FWD wilt driften
Maar dat is met glad weer. En ik geloof niet dat hij echt kan bepalen tot waar hij drift. Driften met FWD zoals in die filmpjes is geen kunst aan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Bekijk bovenstaand filmpje anders eens, zoals je ziet gaat dat prima!
fwd drifting is meer een uiting van 'ik wil wel maar ik kan niet', dan dat het technisch onmogelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Kolkie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dan? Als je op driftforums rondhangt mag ik aannemen dat je toch ook wel eens een filmpje hebt gezien van een peugeot 106 ralley op het circuit van Zolder of niet?
Edit: die oranje Primera van Jorrit (zie 1 april) heb ik een maandje geleden in het echt gespot. Tjongejonge, in het echt issie nog erger dan op de foto's.
FWD "driften" is saai. mijn bmw heb ik lang niet zo scheef gezet als mijn golf maar in mijn bmw krijg ik er een enorme kick van. maar bij mijn golfquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:55 schreef UberPhreak het volgende:
over dat driften:
driften doe je om te zorgen dat je constant aandrijving houdt, ook in de bocht.
Je gooit je achterkant om, houdt et gas in, en je hebt aandrijving de goede kant op met een RWD.
Driften met FWD kan niet omdat je met het handrem aantrekken snelheid verliest, hetzelfde zonder handrem trouwens als je de achterkant laat uitbreken. je gaat dus LANGZAMER door de bocht als je normaal zou gaan.
Oftewel driften met een voorwielaangedreven wagen is net zoiets als neppe luchtinlaten, achterlijke spoilers etc etc etc etc. ZINLOOS en DOM.
Assdragging heet zoiets. de kont van zoon bak voortslepen met de miezerige voorwielaandrijving. (die overigens alleen ingevoerd is om het "goedkope" en "makkelijk te maken" en "meer zitruimte" aspect.)
ok laten we bij het begin beginnen.quote:Op woensdag 12 april 2006 11:46 schreef Kolkie het volgende:
Kan me niet herinneren dat ik dat spel ooit gespeeld heb. Zowieso zijn er meer manieren om dwars te gaan met een fwd dan met de handrem (zie quote in bovenstaande post).
Dat het met rwd gemakkelijker gaat zal ik uiteraard niet ontkennen, maar dat was niet de discussie.
Ja, die heb ik gezien. En nee, het stelde niets voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:32 schreef Kolkie het volgende:
Waarom zou het niet kunnen dan? Als je op driftforums rondhangt mag ik aannemen dat je toch ook wel eens een filmpje hebt gezien van een peugeot 106 ralley op het circuit van Zolder of niet?
Edit: die oranje Primera van Jorrit (zie 1 april) heb ik een maandje geleden in het echt gespot. Tjongejonge, in het echt issie nog erger dan op de foto's.
*Googled*quote:Op zondag 9 april 2006 02:16 schreef Honda_Crx_V-tec het volgende:
he jorrit die auto die je toevoegde is geen toyota starlet maar een daihatsu charade
WTF was datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |