Snappelijk! Hoeveel pk komt er nou hedendaags uit zo'n motor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Bij het tankstation wel.
En in de parkeergarage met die enorme draaicirkel...
Eigenlijk bij elke parkeergelegenheid, sommige vakken kun je nog geen Kia Picanto in kwijt..
Dat dacht ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAA!1111!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
![]()
Dat is toch zo'n auto die alleen hard rechtuit kan?
True, alleen Mercedes is niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, zelfde met BMW's, Audi's en Merc's etc etc. Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook wat..
Toch?
Wel half wit en half grijs, maar trekt achteruit die 100nx van jou er nog uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan mijn auto? Post die van jullie ook eens voor de grap.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik heb de grootste lul hoor
http://www.filefarmer.com/cherzra/supra/supra_thumbs.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Supra?
Ik moet je daar gelijk in geven, ik wou je dan ook alleen ff laten happenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Een knaapje als jij zal trouwens niet eens rechtuit kunnen met dat geweld op de achterwielen, die staat gelijk achterstevoren![]()
Mijne is groter ! weet het zeker!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik heb de grootste lul hoor
Deze motoren (LB9 350TPI uit '90) zaten standaard op +/- 240pk. Niet zo veel, maar het was de tijd dat de amerikanen kalm met de energie moesten doen. Deze heeft aanzienlijk meer, ik kan wel gaan speculeren maar eerdaags gaat hij voor een vermogenstest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Snappelijk! Hoeveel pk komt er nou hedendaags uit zo'n motor?
Dat vind ik nou ook van het geluid van mijn voorwielaangedreven vierpittertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Deze motoren (LB9 uit '90) zaten standaard op +/- 240pk. Niet zo veel, maar het was de tijd dat de amerikanen kalm met de energie moesten doen. Deze heeft aanzienlijk meer, ik kan wel gaan speculeren maar eerdaags gaat hij voor een vermogenstest.
P.S. het vermogen is ook niet het belangrijskte, dat is het geluid.
En dat klinkt mooier dan mijn eigen hartslag.![]()
en dan die mammie met z'n NiX...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef Camplo het volgende:
Al die prestatiegerichte sjappies meteen pissed, dat hun auto niet wegkomt
Grappig
Whahahahahahaha, heb je ook wel nodig met die taartschep achteropquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 67 pk.
Kneusjes.![]()
Mijn fiets heeft meer inches velgenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
57-spaaks!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft meer inches velgen
Ik heb m'n standaard 100NX weggedaan omdat ik het een vrouwen-auto vond (en VEEEEELS te traag)quote:
Dat in combinatie met trommelremmen = so Not-coolquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
Na deze zin was het eigenlijk toch wel duidelijk ...quote:Zo, vanochtend in m'n krantenwijk...
al die getunede middenklas/boodschappenwagens zijn zo ik-wil-wel-maar-ik-kan-geen-echte-sportauto-betalen bakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Getunede golfjes,polo's en civics zijn voor nichten![]()
En dan zit ik rond de leeftijd dat je zo'n pauperbak zou willen en dan kijk ik eerst naar de opties en daarna pas naar de 0-100 tijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef EsDe het volgende:
[..]
al die getunede middenklas/boodschappenwagens zijn zo ik-wil-wel-maar-ik-kan-geen-echte-sportauto-betalen bakken![]()
Welnee, ik geloof je wel hoor.quote:
Moet je kinderen hebben om station te rijden dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:48 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan zit ik rond de leeftijd dat je zo'n pauperbak zou willen en dan kijk ik eerst naar de opties en daarna pas naar de 0-100 tijden. Vervolgens naar het leasebedrag
. En dan of het een station is, want die hoef ik niet. Kinderen heb ik nie
![]()
So truequote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Na deze zin was het eigenlijk toch wel duidelijk ...
Wow jij bent een stoere jongenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Om op het kamp mee in de bagger te rijden maybe.
Neppe Sjonnies. Damn.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Camplo het volgende:
Kon dat maar. Gelukkig hoef ik die niet te betalen =)
Btw wie rijdt er hier nu brommert![]()
Plus ik moet werken voor mn geld.![]()
kleine correctiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik ben de grootste lul hoor
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet je kinderen hebben om station te rijden dan?![]()
Hoppa, aan de slag dusquote:
Ik gun hem die auto van harte. Moge hij er een leven lang in moeten blijven rijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef hoM3r het volgende:
Die TS maakt dus écht geen grapje, en die kermisauto is écht van hem?
Vervelend, he? als je zelf moet fietsen en d'r rijdt zo'n snoepverpakking voorbijquote:Op zondag 26 februari 2006 07:44 schreef Agiath het volgende:
Dit topic is veranderd in een "pimp-hier-met-je-lelijke-wagen" topic ofzo...
kut sjonnies, ik haat "tuners"
stukje verder lezen dan OPquote:Op zondag 26 februari 2006 11:34 schreef Gstyles het volgende:
TS ik heb maar 1 woord voor wat je allemaal zegt: EENSCH!
Rustig, knaapje... Jouw verkeerde been, niet het mijne.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef Gstyles het volgende:
Heb het ook alleen over de OP bijdehand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |