quote:En stoer een beetje de ricer gaan uithangen die altezza's aant installen is... you wish
Peace
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
BMW Mini Cooper
[afbeelding]
BMW Z3
[afbeelding]
Smaken verschillenquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/823858/1/50#35489728]zaterdag 25 februari 2006
Welke zichzelf respecterende ricer rijdt nu in zo'n afschuwelijk lelijke auto?
Ligt eraan hoe getuned.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:20 schreef MeneerSjon het volgende:
Het was nog triester geweest als die in zo'n getuned golfje/civicje reed.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:13 schreef Camplo het volgende:
Zo, vanochtend in m'n krantenwijk.
Een gozer komt naar buiten, leren jas, wit petje, stoere zonnebril.
Hoor een auto brommen even later, denk ff kijken![]()
Komt ie de bocht om.... is het een fucking Opel Tigra![]()
Welke zichzelf respecterende ricer rijdt nu in zo'n afschuwelijk lelijke auto?
Alle mannen met zo'n auto's zijn schoothondjes. Ik zal ff wat foto's posten van auto's 'which-you-should-definetely-NOT-drive-as-a-man'
Mazda MX-5 COOOOL
[afbeelding]
Opel Tigra
[afbeelding]
BMW Z3COOOOL
[afbeelding]
Toyota MR-2 (deze valt er nog net onder)
[afbeelding]
Honda Del Sol
[afbeelding]
BMW Mini CooperCOOOOL
[afbeelding]
Smart RoadsterCOOOOL
[afbeelding]
Alle mannen die denken gaaf te zijn omdat ze zo'n auto rijden hebben het goed mis. Die wagens zijn zogenaamde lady-birds. Bedoeld voor vrouwen die een hip auto'tje willen hebben. Iedereen met zo'n wagen is gewoon te nep om zich te onderscheiden. Die auto's hebben niks, en zien er trash uit. Be ashamed!
En stoer een beetje de ricer gaan uithangen die altezza's aant installen is... you wish![]()
Peace![]()
[afbeelding]
Getunede golfjes,polo's en civics zijn voor nichtenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe getuned.
Civic fabrieksgetuned zijn zeker bruut.
Duurdere varianten van de Mini rijden idd zeer lekker en goed door! Maar ja, die kan de TS over 20 jaar nog niet betalen van zijn krantenwijkquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:36 schreef noidea het volgende:
Misschien de gewone cooper ja, maar niet de Cooper S ei!!!!!
er staat achter enkele namen van auto's het woordje COOLquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:52 schreef funkmaster het volgende:
whahahaha TS je rijd een sjonniemobiel deluxe![]()
als je zo'n tupperware doosje op wielen rijd mag je niks over andermans auto zeggen
hahaquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:57 schreef happertjee het volgende:
hoeveel playmobiel poppetjes heb je nu moeten omsmelten voor die "spoiler" ?
+quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef funkmaster het volgende:
nou TS....jij bent idd geen nep-sjonnie
jij bent aan je auto te zien een echte ras-sjonnie, veel succes als palletsorteerder in je leven
ik dacht een skelter met een uit de hand gelopen bodykitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:10 schreef Wimo. het volgende:
Wat is het eigenlijk voor iets? Een 100nx?
Dat ding schreeuwt het gewoon uit: "Ik heb een klein pikkie waarmee ik graag in de sterretjes van mijn vriendjes boor".quote:
Mannen met zo'n auto hebben vaak iets dat ze moeten compenseren.quote:
Dat je 3 pk hebt en trommelremmen hebt terwijl je auto eruit ziet als een "race" monsterquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
Wat is er nu zo leuk aan mijn auto? Post die van jullie ook eens voor de grap.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
En jij rijdt in een?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat je 3 pk hebt en trommelremmen hebt terwijl je auto eruit ziet als een "race" monster![]()
Je loopt te blaffen op "Sjonnies" terwijl je zelf ook in een Tupperwaredinkeytoy rijdt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
quote:
Nevermind.quote:
Zo één heb ik ook gehad ... wel ok auto's maar niet mijn ding (zeker niet hoe die van jou er uit ziet maar dat is een kwestie van smaak... of een gebrek eraan)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
Je gaat in iedergeval harder dan die taartschepquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:49 schreef TeChNo2 het volgende:
een corsa gsi maar dat maakt niks uit want ik start geen topic om andermans auto's die ik niet kan betalen af te zeiken...
oh trouwens hij gaat er over een week of 3 uit
googol heeft iig ook het motorvermogen ernaar en niet te veel uiterlijke modsquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zo één heb ik ook gehad ... wel ok auto's maar niet mijn ding (zeker niet hoe die van jou er uit ziet maar dat is een kwestie van smaak... of een gebrek eraan)
Mijn schatje:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:53 schreef TeChNo2 het volgende:
haha dacht het wel... 0-100 in minder dan 9 sec. dat doet hij me niet na denk ik zo
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:55 schreef funkmaster het volgende:
[..]
googol heeft iig ook het motorvermogen ernaar en niet te veel uiterlijke mods![]()
mijn auto staat in z'n OPquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:56 schreef funkmaster het volgende:
( hij is ook een beetje stil over onze auto's..... )![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vti enzo?
ben niet zo thuis in die honda's![]()
maar jij hebt 173 pk toch?....ik denk dat als je 50 pk op die skelter van hem zet dat de plasticstukken je om de oren vliegenquote:
Klinkt geil maar kan er helemaal niks van terug vinden op carbasequote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]volledig:
Honda Civic CRX VTi-E ABS(Gelukkig staat 't niet allemaal op de auto)
Met zijn 102 pk zou hij volgends autoweek in 10.8 sec naar de 100 moeten gaanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef funkmaster het volgende:
[..]
maar jij hebt 173 pk toch?....ik denk dat als je 50 pk op die skelter van hem zet dat de plasticstukken je om de oren vliegen![]()
172quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:59 schreef funkmaster het volgende:
[..]
maar jij hebt 173 pk toch?....ik denk dat als je 50 pk op die skelter van hem zet dat de plasticstukken je om de oren vliegen![]()
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=220quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klinkt geil maar kan er helemaal niks van terug vinden op carbase![]()
oee ik heb er nu trouwens 205quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
172en zoals ik al zei ... ik heb zelf ook een 100NX gehad. Had 'm alleen geërfd van m'n moeder
Talk about lady's-cars.
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=220quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:02 schreef Googolplexian het volgende:
Talk about lady's-cars.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:05 schreef _Drake_ het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=220
"Maar vooral voor dames die vaak alleen met de CRX rijden is het misschien het geld waard, zeker....."
![]()
nee hoor crx is een leuke car"zowel" de oude als de "nieuwe"
Binnenkort maar eens een dragje doen dan. Zal aardig gelijk opgaan (hoop ik).quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:04 schreef funkmaster het volgende:
[..]
oee ik heb er nu trouwens 205sinds 4 dagen...m'n oude turbo was aan revisie terug, en kon een Aero turbo op de kop tikken, grapje kostte me (met inleveren oude turbo) 120,- inc. inbouwen!!
![]()
Nu gaat alles nog net iets harder![]()
die wil ik wel zodra ik slaagt voor me rijbewijsje...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:08 schreef HAL9000S het volgende:
Een echte nissan
[afbeelding]
Mooier dan de 350Z IMHO.
Mischien ooit... maar dan in het blauwquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
die wil ik wel zodra ik slaagt voor me rijbewijsje...
![]()
mwaa...denk dat je sneller wegkomt hoor, heb nogal gripprobleempjes met zoveel pk op de voorwieltjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een dragje doen dan. Zal aardig gelijk opgaan (hoop ik).
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa...denk dat je sneller wegkomt hoor, heb nogal gripprobleempjes met zoveel pk op de voorwieltjes![]()
zelfde probleem hier, vrees ikquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
mwaa...denk dat je sneller wegkomt hoor, heb nogal gripprobleempjes met zoveel pk op de voorwieltjes![]()
Ik rijd in 1 van de door jou geposte auto's die veel genoemd worden als auto die er niet bij hoort en dan rijd ik ook nog een veel duurdere variantquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
Mag ik meedoen?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens een dragje doen dan. Zal aardig gelijk opgaan (hoop ik).
Waarschijnlijk wel ja.quote:
Hij bedoelt dat jij jaloers bent, lieverd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
't is wel een vrouwtje.... maar ze is wel heel blij met der smart hoor
Nee, dat bedoelde ik niet, lieverd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat jij jaloers bent, lieverd.
Ach ja, vrouwen. Als het maar rood is toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
't is wel een vrouwtje.... maar ze is wel heel blij met der smart hoor
Het was ook te mooi om waar te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet, lieverd.
Rijd dat nou, zo'n Smartquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Poncho het volgende:
Oh wacht, je kunt het op 2 manieren opvatten. Rietvaerder, hoe bedoel je precies?
Om eerlijk te zijn rijdt het goed ja.quote:
Volvoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen. Als het maar rood is toch?
Mijn ouders hebben binnnekort ook weer een Volvo waarschijnlijk...
Suck my dick.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op een smart
Hij is wel zuiniger dan een T5 en de bandjes gaan ook wat langer meequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou ik in godsnaam jaloers zijn op een smart
Dat is juist het mooie aan een autoquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hij is wel zuiniger dan een T5 en de bandjes gaan ook wat langer mee
Vet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:24 schreef Poncho het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn rijdt het goed ja.
Ik heb een semi-automaat. Hoef niet te schakelen. Het rijdt een stuk relaxter dan wanneer ik met een schakelauto rijd. Vooral in file's is het heerlijk.
Harder dan 140 gaat hij niet, maar ik ben dan ook geen hardrijder. En van buiten ziet hij er klein uit, maar van binnen heb je een bek ruimte.
Zit jij ook op het Volvo forum?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie aan een autoDat hij zuipt en banden freet
![]()
zolang het niet amerikaans is: AMEN!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Mijn bankrekening denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
![]()
Zoiets vanuit de dealer kan niks fout aan zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jot....
Een V40 Europe Phase II 2 liter uit 2002 met 61000km...
[afbeelding]
Wat voor motor heb je?quote:
Ik ben over naar de dark side! Heb tegenwoordig een kwakkasaki met (binnenkort als ie terugkomt) 799ccquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb al eens tegen een CBR gedragged![]()
Een zwarte! Zo 1 met 2 wielen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat voor motor heb je?
Ik zou zelf ook graag mijn motorrijbewijs halen.
Oh. ER6?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ik ben over naar de dark side! Heb tegenwoordig een kwakkasaki met (binnenkort als ie terugkomt) 799cc
De zijwieltjes mochten er eindelijk af?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een zwarte! Zo 1 met 2 wielen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Alle auto's met voorwielaandrijving en auto's die vallen onder de kleine middenklasse zijn voor vrouwen of voor homo's.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Alle auto's met voorwielaandrijving en auto's die vallen onder de kleine middenklasse zijn voor vrouwen of voor homo's.
En als je dan je 1.3 ecorunner vol gaat hangen met spoilers moeten ze je helemaal vierendelen met taxi's.
Ja, maar het is nog wel eng hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:30 schreef Poncho het volgende:
[..]
De zijwieltjes mochten er eindelijk af?
Het enige minpunt is dat er in deze geen climate control in zitquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoiets vanuit de dealer kan niks fout aan zijn
En als je dan je 1.3 ecorunner vol gaat hangen met spoilers moeten ze je helemaal vierendelen met taxi's.
zelfs mijn 850 uit 94 heeft gescheiden climat controlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het enige minpunt is dat er in deze geen climate control in zit
En wat voor auto heb jij?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Zo! Die's wel mooi zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jot....
Een V40 Europe Phase II 2 liter uit 2002 met 61000km...
[afbeelding]
Helaas hebben ze idd niet allemaal standaard..... de meeste zelfs nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zelfs mijn 850 uit 94 heeft gescheiden climat control
Hadden ze dat er ni standaard in kunnen tiefen bij volvo?
't zijn leuke auto's alleen zijn ze fokking duur helaas![]()
Cruise control lijkt me wel fijn ja... dat is het enige wat ik misquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Helaas hebben ze idd niet allemaal standaard..... de meeste zelfs nietCruise control daarentegen wel
Jep, ideaal, schijnt hetquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cruise control lijkt me wel fijn ja... dat is het enige wat ik mis![]()
Aftermarket een idee?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Cruise control lijkt me wel fijn ja... dat is het enige wat ik mis![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:35 schreef BaraCuda het volgende:
't zijn leuke auto's alleen zijn ze fokking duur helaas![]()
quote:
Ik heb dat eens nagevraagd bij een (universele) garage toen ik mijn vorige auto nog had, was iets van ¤150 ofzo..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal wel reteduur zijn om dat er achteraf in te bouwen gok ik
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
[afbeelding]
O.a. een Chevrolet Camaro uit 1988.
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAA!1111!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:43 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
[afbeelding]
O.a. een Chevrolet Camaro uit 1988.
Volvo'squote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, dat lijkt me wel
Bara: welke auto's zijn fokking duur?
[..]
Bij het tankstation wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]zal jij je effe als een vis uit het water voelen op de Nederlandse wegen
Tja, zelfde met BMW's, Audi's en Merc's etc etc. Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook wat..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volvo's
Niet normaal wat nieuwe en jonge 2e hands volvo's kosten...
Vooral die V70's S60's en dat soort modellen.
Snappelijk! Hoeveel pk komt er nou hedendaags uit zo'n motor?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:45 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Bij het tankstation wel.
En in de parkeergarage met die enorme draaicirkel...
Eigenlijk bij elke parkeergelegenheid, sommige vakken kun je nog geen Kia Picanto in kwijt..
Dat dacht ik niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAA!1111!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
![]()
Dat is toch zo'n auto die alleen hard rechtuit kan?
True, alleen Mercedes is niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tja, zelfde met BMW's, Audi's en Merc's etc etc. Je betaalt er wat voor, maar dan heb je ook wat..
Toch?
Wel half wit en half grijs, maar trekt achteruit die 100nx van jou er nog uit.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:32 schreef Camplo het volgende:
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik heb de grootste lul hoor
http://www.filefarmer.com/cherzra/supra/supra_thumbs.htmlquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Supra?
Ik moet je daar gelijk in geven, ik wou je dan ook alleen ff laten happenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Een knaapje als jij zal trouwens niet eens rechtuit kunnen met dat geweld op de achterwielen, die staat gelijk achterstevoren![]()
Mijne is groter ! weet het zeker!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik heb de grootste lul hoor
Deze motoren (LB9 350TPI uit '90) zaten standaard op +/- 240pk. Niet zo veel, maar het was de tijd dat de amerikanen kalm met de energie moesten doen. Deze heeft aanzienlijk meer, ik kan wel gaan speculeren maar eerdaags gaat hij voor een vermogenstest.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Snappelijk! Hoeveel pk komt er nou hedendaags uit zo'n motor?
Dat vind ik nou ook van het geluid van mijn voorwielaangedreven vierpittertjequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:59 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
Deze motoren (LB9 uit '90) zaten standaard op +/- 240pk. Niet zo veel, maar het was de tijd dat de amerikanen kalm met de energie moesten doen. Deze heeft aanzienlijk meer, ik kan wel gaan speculeren maar eerdaags gaat hij voor een vermogenstest.
P.S. het vermogen is ook niet het belangrijskte, dat is het geluid.
En dat klinkt mooier dan mijn eigen hartslag.![]()
en dan die mammie met z'n NiX...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:13 schreef Camplo het volgende:
Al die prestatiegerichte sjappies meteen pissed, dat hun auto niet wegkomt
Grappig
Whahahahahahaha, heb je ook wel nodig met die taartschep achteropquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 67 pk.
Kneusjes.![]()
Mijn fiets heeft meer inches velgenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
57-spaaks!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn fiets heeft meer inches velgen
Ik heb m'n standaard 100NX weggedaan omdat ik het een vrouwen-auto vond (en VEEEEELS te traag)quote:
Dat in combinatie met trommelremmen = so Not-coolquote:Op zondag 26 februari 2006 00:20 schreef Camplo het volgende:
Nog ff dan zitten er
Relic Spike 18" onder.
Btw --> 267 pk.
Kneusjes.![]()
Na deze zin was het eigenlijk toch wel duidelijk ...quote:Zo, vanochtend in m'n krantenwijk...
al die getunede middenklas/boodschappenwagens zijn zo ik-wil-wel-maar-ik-kan-geen-echte-sportauto-betalen bakkenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Getunede golfjes,polo's en civics zijn voor nichten![]()
En dan zit ik rond de leeftijd dat je zo'n pauperbak zou willen en dan kijk ik eerst naar de opties en daarna pas naar de 0-100 tijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:38 schreef EsDe het volgende:
[..]
al die getunede middenklas/boodschappenwagens zijn zo ik-wil-wel-maar-ik-kan-geen-echte-sportauto-betalen bakken![]()
Welnee, ik geloof je wel hoor.quote:
Moet je kinderen hebben om station te rijden dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:48 schreef existenz het volgende:
[..]
En dan zit ik rond de leeftijd dat je zo'n pauperbak zou willen en dan kijk ik eerst naar de opties en daarna pas naar de 0-100 tijden. Vervolgens naar het leasebedrag
. En dan of het een station is, want die hoef ik niet. Kinderen heb ik nie
![]()
So truequote:Op zondag 26 februari 2006 00:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Na deze zin was het eigenlijk toch wel duidelijk ...
Wow jij bent een stoere jongenquote:Op zondag 26 februari 2006 01:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Om op het kamp mee in de bagger te rijden maybe.
Neppe Sjonnies. Damn.quote:Op zondag 26 februari 2006 01:14 schreef Camplo het volgende:
Kon dat maar. Gelukkig hoef ik die niet te betalen =)
Btw wie rijdt er hier nu brommert![]()
Plus ik moet werken voor mn geld.![]()
kleine correctiequote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:51 schreef Rietvaerder het volgende:
HEE! Ik ben de grootste lul hoor
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Moet je kinderen hebben om station te rijden dan?![]()
Hoppa, aan de slag dusquote:
Ik gun hem die auto van harte. Moge hij er een leven lang in moeten blijven rijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 02:01 schreef hoM3r het volgende:
Die TS maakt dus écht geen grapje, en die kermisauto is écht van hem?
Vervelend, he? als je zelf moet fietsen en d'r rijdt zo'n snoepverpakking voorbijquote:Op zondag 26 februari 2006 07:44 schreef Agiath het volgende:
Dit topic is veranderd in een "pimp-hier-met-je-lelijke-wagen" topic ofzo...
kut sjonnies, ik haat "tuners"
stukje verder lezen dan OPquote:Op zondag 26 februari 2006 11:34 schreef Gstyles het volgende:
TS ik heb maar 1 woord voor wat je allemaal zegt: EENSCH!
Rustig, knaapje... Jouw verkeerde been, niet het mijne.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef Gstyles het volgende:
Heb het ook alleen over de OP bijdehand![]()
Jaa, het is weer duidelijk zondagochtend...quote:Op zondag 26 februari 2006 11:39 schreef Gstyles het volgende:
Heb het ook alleen over de OP bijdehand![]()
Inderdaad...quote:Op zondag 26 februari 2006 07:44 schreef Agiath het volgende:
Dit topic is veranderd in een "pimp-hier-met-je-lelijke-wagen" topic ofzo...
kut sjonnies, ik haat "tuners"
Maar met zo'n spoiler kan je toch echt harder rijden?quote:Op zondag 26 februari 2006 11:55 schreef bmwdevil het volgende:
[..]
Inderdaad...
Maarja, het blijft lachwekkend, al die sjonnies die denken dat ze indruk maken met die tuperware/ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet auto's van ze...
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:44 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAA!1111!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA
![]()
Dat is toch zo'n auto die alleen hard rechtuit kan?![]()
Post trouwens eens een echte foto van de jouwe, dit is een foto die is genomen in de US
quote:
Tsja ... je hebt neppe sjonnies en echte sjonniesquote:Op zondag 26 februari 2006 12:20 schreef DIA het volgende:
[..]
![]()
ik vond je verhaal nog wel aarde hebben
totdat ik dit zag
Maar wanneer behoor je tot de echte sjonnies?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... je hebt neppe sjonnies en echte sjonnies
Genetisch bepaald, denk ik. Zodra je wakker wordt je auto heeft een nagellak-kleur en allerlei uitsteeksels die er niet horen zou ik een bloedproefje laten doen. Als pa een oude 500 SEC heeft met breed rubber en gouden velgen is dat al een goede hint.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wanneer behoor je tot de echte sjonnies?![]()
als je vriendin je naam om dr nek heeft hangenquote:Op zondag 26 februari 2006 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar wanneer behoor je tot de echte sjonnies?![]()
Dit vind jij een mannenauto?quote:
Even kijken.... Nee, heeft ze niet. Gelukkig..quote:Op zondag 26 februari 2006 12:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je vriendin je naam om dr nek heeft hangen
ook geen tattoo met je naam en een roos op dr neptieten?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even kijken.... Nee, heeft ze niet. Gelukkig..
Moshini heup-riem?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook geen tattoo met je naam en een roos op dr neptieten?
spandexx aan?
Nee, ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook geen tattoo met je naam en een roos op dr neptieten?
spandexx aan?
Zo'n goed punt vind ik de TS niet maken. Meeste auto's die tussen zijn lijstje van sjonnie-bakken staan zijn verreweg superieur aan de zijne maar over het algemeen ook nog eens hoog aangeschreven wagens. Wat betreft gebrek aan zelfkennis: * eensch isquote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef DIA het volgende:
hallo dit is geen hoe herken ik de sjonnie topic maar een TS heeft een goed punt maar ontkracht het door gebrek aan zelfkennis topic!
de standaard nx heeft maar net 90pk.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:56 schreef vlad het volgende:
een nix met 267 pk?dat is wel stoer, maar beetje heel erg ongeloof waardig
![]()
De remmen zijn denk ik precies afgestemd op het vermogen in dit gevalquote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het belachelijk dat sommige lui dan niet denken aan hun eigen veiligheid. De orginele remmen er nog op hebben zitten![]()
er zijn al vaker van dit soort topics langsgekomen, maar de onderbouwing is altijd zodanig bagger, dat het kant noch wal raakt.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef DIA het volgende:
hallo dit is geen hoe herken ik de sjonnie topic maar een TS heeft een goed punt maar ontkracht het door gebrek aan zelfkennis topic!
we hebben het niet over het "vermogen" van de tsquote:Op zondag 26 februari 2006 12:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De remmen zijn denk ik precies afgestemd op het vermogen in dit geval
balen hequote:Op zondag 26 februari 2006 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee.
Het lijkt erop dat ik niet bij de sjonnies hoor.
Denkvermogen van de eigenaar toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De remmen zijn denk ik precies afgestemd op het vermogen in dit geval
Open Doel! Maar ik schiet niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denkvermogen van de eigenaar toch?
Nee, dat zou immers te gemakkelijk zijn..quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Open Doel! Maar ik schiet niet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat zou immers te gemakkelijk zijn..
Dat lijkt me niet echt een goed idee meisje, eerst maar flink oefenen in een Hyundai Getz of een Suzuki Alto. Ik ben voor wetgeving die jonge/beginnende bestuurders verbiedt om in auto's te rijden met veel vermogen/koppel. Voor motorfietsen bestaat al zo'n soort wetgeving doordat er toch wel erg veel dooien vielen onder de enthousiaste jongelingen. Mensen die hebben leren rijden in een makke 1.8 diesel die ineens in een wagen stappen met een 3 liter V6 benzinemoter is vragen om moeilijkheden imo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
die wil ik wel zodra ik slaagt voor me rijbewijsje...
![]()
Niet alleen de wet verbiedt dat. Kreeg 2 jaar geleden Honda CRX niet verzekerd.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een goed idee meisje, eerst maar flink oefenen in een Hyundai Getz of een Suzuki Alto. Ik ben voor wetgeving die jonge/beginnende bestuurders verbiedt om in auto's te rijden met veel vermogen/koppel. Voor motorfietsen bestaat al zo'n soort wetgeving doordat er toch wel erg veel dooien vielen onder de enthousiaste jongelingen. Mensen die hebben leren rijden in een makke 1.8 diesel die ineens in een wagen stappen met een 3 liter V6 benzinemoter is vragen om moeilijkheden imo.
Sjonnie-proof drempelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef ToXiCitY het volgende:
Dude, zo`n Mini is minstens 10x cooler dan het wafelijzer wat jij hebt.
Ik ben nog steeds blij met de Sjonnie-proof drempel hier in de straat. De straat op de drempel is met paaltjes versmald zodat de lui met te lage plastieken bumpers ook niet schuin de drempel af kunnen rijden.
ok dat begrijp ik natuurlijk wel..maar ja mooi blijft iequote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een goed idee meisje, eerst maar flink oefenen in een Hyundai Getz of een Suzuki Alto. Ik ben voor wetgeving die jonge/beginnende bestuurders verbiedt om in auto's te rijden met veel vermogen/koppel. Voor motorfietsen bestaat al zo'n soort wetgeving doordat er toch wel erg veel dooien vielen onder de enthousiaste jongelingen. Mensen die hebben leren rijden in een makke 1.8 diesel die ineens in een wagen stappen met een 3 liter V6 benzinemoter is vragen om moeilijkheden imo.
Een stratermakers porsche bedoel je?...Koop dan gewoon gelijk een echte sportwagenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Wimo. het volgende:
Mr2 is een poor mans sportscarBeetje sjonnie heeft een impreza
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Al die kneusmobielen die hier langs komen
en een calibra is dat niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
feauteaux van je blokquote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
eenschquote:
sowieso een gespoten-sohc-dekseltje, hoop ikquote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch
wedden dat het 16-er blok erin ligt
misschien nog het 2-liter blokje
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge pak je Opel Vectra uit de garage en ga toeren![]()
die stond op de beurs, daar mag je niet mee rijdenquote:
alles vastgetapedquote:Op zondag 26 februari 2006 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sowieso een gespoten-sohc-dekseltje, hoop ik![]()
ik dacht eerder aanquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan
[afbeelding]
Ducktape
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar waar blijft die foto nou? Ben nu toch wel errug benieuwd hoe 267 pk in een NiX eruit ziet.
standaard: max. vermogen 206 kW (280 pk), massa leeg 1545 kg - Nog geen super-feest ... maar toch 5,9 sec naar de 100, standaardquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo?Maar das voor de 350z
zou je denken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
standaard: max. vermogen 206 kW (280 pk), massa leeg 1545 kg - Nog geen super-feest ... maar toch 5,9 sec naar de 100, standaard
Dat blok daar heeft ietsje meer, denk'k![]()
die hebben het rijbewijs nog nietquote:
De kindjes kunnen er nog lekker op los fantaseren. De 1 koop een Escalade, de ander een Hummer H2 en weer een ander een Nissan Skyline. Ik vind het wel schattig zoals ze erop los fantaseren, en tegen de tijd dat ze het rijbewijs hebben zit er net genoeg geld in voor een Golfje 2 of zo'n prutsbak zoals de TS heeft.quote:
Ik wacht ook nog steeds met smart op de foto'squote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
feauteaux van het über-blok?Het hoeft geen zelf-ontwikkelde Hasselblad opname te zijn, hoor ... gewoon met je gratis RazR mag ook.
Op ZEKER dat hier een deel 2 van komt als er nog geen foto is voor pagina 7quote:
Lul je hebt nog anderhalf uurquote:
Dat wil ik dan ookquote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds met smart op de foto'sik bedoel 267 pk uit een 4 cil moet toch wel heeel erg gaaf zijn
![]()
Normale standaard auto'squote:Op maandag 27 februari 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Welke auto`s moeten we dan wel in rijden!?![]()
Ja, aan andere velgen heb je ook echt watquote:Op maandag 27 februari 2006 12:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Normale standaard auto'sEnige wat aangepast hoeft te worden zijn velgen en ophanging...
Dus dingen waar je werkelijk wat aan hebt
Daar kun je wel degelijk betere wegligging van krijgen jaquote:Op maandag 27 februari 2006 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, aan andere velgen heb je ook echt wat
Juh en het werkt ook als een kleine eindvertanding.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kun je wel degelijk betere wegligging van krijgen ja![]()
Minder comfortabel maar zeker wel strakkere wegligging![]()
Ik wist wel dat ik geen automonteur moest wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar kun je wel degelijk betere wegligging van krijgen ja![]()
Minder comfortabel maar zeker wel strakkere wegligging![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik geen automonteur moest worden
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Haha, best leuk al dat gebash op de TS hoor, maar dat is nu zo onderhand wel leuk geweest. Het is nu wel duidelijk dacht ik zo. Laten we dit topic nu maar weer serieus houden.![]()
OT: TS, hoe lang blijven je bammetjes vers in je auto?
Weet ik veel, ik heb geen auto. En als ik er ooit wel één heb zal het me geen reet kunnen schelen hoe die eruit ziet. Zolang hij maar rijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]Veel uber sjonies wisten waarschijnlijk ook niet dat je er betere wegligging door kon krijgen hoor
Die gaan alleen maar voor de bling bling
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Haha, best leuk al dat gebash op de TS hoor, maar dat is nu zo onderhand wel leuk geweest. Het is nu wel duidelijk dacht ik zo. Laten we dit topic nu maar weer serieus houden.![]()
OT: TS, hoe lang blijven je bammetjes vers in je auto?
ze kunnen de 3 ton idd makkelijk halen.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:59 schreef nexhil het volgende:
Mijn 100 nx rijdt trouwens al bijna 200.000 KM zonder serieuze problemen, en hij ziet er gewoon leuk uit.
daar kunnen slopel en volkswagen nog wat van leren
je vergeet: dak eruitquote:Op maandag 27 februari 2006 12:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die auto van TS. Wat een mega-sjonnie![]()
Mensen zoals jou horen van de weg te blijven, stuk schorum.
Je verlangt zeker weer naar de zomer. Raam open, arm eruit, sigaret in je mikkie en maar boos kijken![]()
![]()
psies daar zijn ze voor bedoeld gewoon een betrouwbaar en leuk vervoermiddel met targa dak als extra in de zomer, niet om verpruts te worden als ricerquote:Op maandag 27 februari 2006 13:41 schreef nexhil het volgende:
[..]
Targa, kan niet wachten tot het weer warm buiten is.
Nou inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:07 schreef funkmaster het volgende:
nou TS....jij bent idd geen nep-sjonnie
jij bent aan je auto te zien een echte ras-sjonnie, veel succes als palletsorteerder in je leven
die komt er niet heurquote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef lipje het volgende:
maar waar blijft die foto van de 267 pk?
Die is om een boom heen gevouwenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef lipje het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:58 schreef lipje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |