Open Doel! Maar ik schiet niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denkvermogen van de eigenaar toch?
Nee, dat zou immers te gemakkelijk zijn..quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Open Doel! Maar ik schiet niet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 12:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat zou immers te gemakkelijk zijn..
Dat lijkt me niet echt een goed idee meisje, eerst maar flink oefenen in een Hyundai Getz of een Suzuki Alto. Ik ben voor wetgeving die jonge/beginnende bestuurders verbiedt om in auto's te rijden met veel vermogen/koppel. Voor motorfietsen bestaat al zo'n soort wetgeving doordat er toch wel erg veel dooien vielen onder de enthousiaste jongelingen. Mensen die hebben leren rijden in een makke 1.8 diesel die ineens in een wagen stappen met een 3 liter V6 benzinemoter is vragen om moeilijkheden imo.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
die wil ik wel zodra ik slaagt voor me rijbewijsje...
![]()
Niet alleen de wet verbiedt dat. Kreeg 2 jaar geleden Honda CRX niet verzekerd.quote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een goed idee meisje, eerst maar flink oefenen in een Hyundai Getz of een Suzuki Alto. Ik ben voor wetgeving die jonge/beginnende bestuurders verbiedt om in auto's te rijden met veel vermogen/koppel. Voor motorfietsen bestaat al zo'n soort wetgeving doordat er toch wel erg veel dooien vielen onder de enthousiaste jongelingen. Mensen die hebben leren rijden in een makke 1.8 diesel die ineens in een wagen stappen met een 3 liter V6 benzinemoter is vragen om moeilijkheden imo.
Sjonnie-proof drempelquote:Op zaterdag 25 februari 2006 22:23 schreef ToXiCitY het volgende:
Dude, zo`n Mini is minstens 10x cooler dan het wafelijzer wat jij hebt.
Ik ben nog steeds blij met de Sjonnie-proof drempel hier in de straat. De straat op de drempel is met paaltjes versmald zodat de lui met te lage plastieken bumpers ook niet schuin de drempel af kunnen rijden.
ok dat begrijp ik natuurlijk wel..maar ja mooi blijft iequote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt een goed idee meisje, eerst maar flink oefenen in een Hyundai Getz of een Suzuki Alto. Ik ben voor wetgeving die jonge/beginnende bestuurders verbiedt om in auto's te rijden met veel vermogen/koppel. Voor motorfietsen bestaat al zo'n soort wetgeving doordat er toch wel erg veel dooien vielen onder de enthousiaste jongelingen. Mensen die hebben leren rijden in een makke 1.8 diesel die ineens in een wagen stappen met een 3 liter V6 benzinemoter is vragen om moeilijkheden imo.
Een stratermakers porsche bedoel je?...Koop dan gewoon gelijk een echte sportwagenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:17 schreef Wimo. het volgende:
Mr2 is een poor mans sportscarBeetje sjonnie heeft een impreza
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
Al die kneusmobielen die hier langs komen
en een calibra is dat niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
feauteaux van je blokquote:Op zondag 26 februari 2006 13:48 schreef Camplo het volgende:
eenschquote:
sowieso een gespoten-sohc-dekseltje, hoop ikquote:Op zondag 26 februari 2006 13:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
eensch
wedden dat het 16-er blok erin ligt
misschien nog het 2-liter blokje
quote:Op zondag 26 februari 2006 13:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge pak je Opel Vectra uit de garage en ga toeren![]()
die stond op de beurs, daar mag je niet mee rijdenquote:
alles vastgetapedquote:Op zondag 26 februari 2006 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
sowieso een gespoten-sohc-dekseltje, hoop ik![]()
ik dacht eerder aanquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan
[afbeelding]
Ducktape
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |