quote:Op zondag 26 februari 2006 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar waar blijft die foto nou? Ben nu toch wel errug benieuwd hoe 267 pk in een NiX eruit ziet.
standaard: max. vermogen 206 kW (280 pk), massa leeg 1545 kg - Nog geen super-feest ... maar toch 5,9 sec naar de 100, standaardquote:Op zondag 26 februari 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo?Maar das voor de 350z
zou je denken?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
standaard: max. vermogen 206 kW (280 pk), massa leeg 1545 kg - Nog geen super-feest ... maar toch 5,9 sec naar de 100, standaard
Dat blok daar heeft ietsje meer, denk'k![]()
die hebben het rijbewijs nog nietquote:
De kindjes kunnen er nog lekker op los fantaseren. De 1 koop een Escalade, de ander een Hummer H2 en weer een ander een Nissan Skyline. Ik vind het wel schattig zoals ze erop los fantaseren, en tegen de tijd dat ze het rijbewijs hebben zit er net genoeg geld in voor een Golfje 2 of zo'n prutsbak zoals de TS heeft.quote:
Ik wacht ook nog steeds met smart op de foto'squote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Googolplexian het volgende:
feauteaux van het über-blok?Het hoeft geen zelf-ontwikkelde Hasselblad opname te zijn, hoor ... gewoon met je gratis RazR mag ook.
Op ZEKER dat hier een deel 2 van komt als er nog geen foto is voor pagina 7quote:
Lul je hebt nog anderhalf uurquote:
Dat wil ik dan ookquote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds met smart op de foto'sik bedoel 267 pk uit een 4 cil moet toch wel heeel erg gaaf zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |