Die zien we voorlopig inderdaad niet meer....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:29 schreef Dromer het volgende:
Camplo zien we hier niet meer vrees ik.. heb dit topic nog in een ander topic van hem gespamd maar dat helpt zo te zien niks..
Hoe hij aan zijn 267 pk is gekomen zal voor eeuwig een raadsel blijven
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:53 schreef Lucille het volgende:
Camplo, American_Nightmare, Dirk-Kuijt en saban zijn een week weg wegens racistische uitlatingen.
Dan nog, ik vind het wel een unisex-autoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Of je leest de OP even en ziet dat deze auto niet bestempeld wordt als sjonniebak maar als vrouwen auto.
2.2l turboquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Oksel het volgende:
Overigens is de MR-2 de enige goedkope sportwagen die wél tof is! Vooral de 2.2l Turbo uitvoering, die mijn buurjongen had.. en waar ik regelmatig misselijk uitkwam..
Ik zet het er altijd maar bij, anders is het zo zieligquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:34 schreef funkmaster het volgende:
jammer van de playmobile bumper...en over dat V5....logo's jatten is ook een optie he
kansloze mensen die dit doen
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zet het er altijd maar bij, anders is het zo zieligStel de eigenaar komt m tegen en ziet er VW Golf IV 1.4 bij staan.. heeft ie voor niks zo'n duur logo er op geplakt.
waarom het kenteken onherkenbbaar gemaakt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze hier al voorbij gekomen??
[afbeelding]
hier 16 pages met van die 'mooie' Beemers
Volgens de RDW site is het idd en V5quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zet het er altijd maar bij, anders is het zo zieligStel de eigenaar komt m tegen en ziet er VW Golf IV 1.4 bij staan.. heeft ie voor niks zo'n duur logo er op geplakt.
mjah.. dat zijn die gekke Jappenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
deze hier al voorbij gekomen??
[afbeelding]
hier 16 pages met van die 'mooie' Beemers
pimpertquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:43 schreef itsontoday het volgende:
Ik meld me als neppe sjonnie, ik rij een mini cooper s works.
toen het originele neppe sjonnies topic pas 3 pagina's oud was, heb ik een linkje in een Algemeen Chat Topic van het forum van de Renault Tuning Club (waar ik lid van ben) gepost,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:08 schreef Sjoem het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waar die NX staat, want volgens mij zie ik hem bijna elke dag. En anders lijkt ie er verdomd veel op.
dus als jij in Den Haag woont en dit paarse pk-monsterquote:Ik geloof dat dit baggerding langs de Boekweitkamp of Finnenburg staat in den haag.
oj die staat ook bij Gespot!quote:
Hijis hier een stuk beter op zn plek.quote:
ahquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hijis hier een stuk beter op zn plek.
Ik heb de auto van TS van deel 1 btw gezien vandaag, in Den haagHelaas neit op de foto gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |