ik had het net beter kunnen zeggen, alleen de voorbumper mag ook wel origineel jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:58 schreef johnwoo het volgende:
Pro: die wielen (zowel vorm als kleur) staan er erg goed bij
Contra: de uitlaten zijn echt te groot
(en eigenlijk vind ik deze auto mooier als hatchback, maar da's persoonlijk)
Conclusie: de kleur en wielen zijn stylish en zeker niet sjonnie, maar met die uitlaten doet hij wel erg z'n best om alsnog in die categorie te komen
Weet jij ook wat voor velgen dit zijn? waar gekocht en kosten ongeveer? Ik ben zelf ook opzoek naar zulk soort velgen al een tijdje. Zou je dit kunnen navragen misschien? Staan denk ik perfect onder mn zwarte celica.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Virus.NL het volgende:
Auto van een collega, is 'nog lang niet af'....
[afbeelding]
Nee, gewoon een 5-cilinder in V-vorm.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:37 schreef LSS het volgende:
[..]
Waar staat die V5 voor? 5 kleppen (valves) per cilinder?![]()
Misschien een ideetje voor Camploquote:Op maandag 20 maart 2006 00:02 schreef peacetaker het volgende:
ik vond deze wel erg mooi (voor mijn lachspieren dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals te zien is (misschien een beetje slecht..maarja foto's zijn gemaakt met mijn telefoon) een Nissan 100NX met een BMW voorbumper![]()
![]()
op rdw nagetrokken...blijkt het nog een 1.6l te zijn ook![]()
Walter!!!!!quote:
Bryan is offline ofcourzequote:Op maandag 20 maart 2006 08:31 schreef peacetaker het volgende:
[..]
Walter!!!!!![]()
tijd niets van je gehoord
voeg me weer eens toe op msn als je wilt(als je nog msn hebt) , bryan heeft mijn gegevens, ik ga ze hier niet zomaar posten
ik weet de naam van je bedrijf niet meerquote:Op maandag 20 maart 2006 08:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bryan is offline ofcourze
naam aap bedrijf punt land < da's de mijne
werkt nietquote:Op maandag 20 maart 2006 08:50 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ik weet de naam van je bedrijf niet meer![]()
![]()
nouja dan post ik de mijne maar wel![]()
draak underscore erik aapje hotmail puntje land (alles in het engels)
ok ga je vanmiddag gelijk even toevoegen, zit momenteel op school mijn tijd te verdoenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
werkt niet
en wacha, natuurlijk![]()
ja, of com is geen land ... maar ik wacht wel tot je mij toevoegtquote:Op maandag 20 maart 2006 09:25 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ok ga je vanmiddag gelijk even toevoegen, zit momenteel op school mijn tijd te verdoen![]()
vreemd dat de mijne niet werkt...zal wel aan de manier waarop ik het typte liggen![]()
damn wat een baggeridngquote:Op maandag 20 maart 2006 00:02 schreef peacetaker het volgende:
ik vond deze wel erg mooi (voor mijn lachspieren dan)
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals te zien is (misschien een beetje slecht..maarja foto's zijn gemaakt met mijn telefoon) een Nissan 100NX met een BMW voorbumper![]()
![]()
op rdw nagetrokken...blijkt het nog een 1.6l te zijn ook![]()
goedkoopquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef 2609 het volgende:
wat een onzintopic ik vind een mr2 echt wel dik alleen beetje goedkoop
Het is maar wie je hier serieus neemtquote:Op maandag 20 maart 2006 09:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
goedkoop
Ik zou willen dat ik hem kon betalen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |