oi!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij TS deel 2 was ik er voorgesprongen
gewaagd. Over the top foutquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:45 schreef deliberator het volgende:
"pimp my ride" doe het zelf
[afbeelding]
[afbeelding]
Met een dikke kwast vlammen op de zijkant geschilderd.
Een streepjescode op de achter kant.
En de Frans/Nederlandse (afhankelijk van hoe je er op kijkt) vlag het dak.
En (op de foto niet goed te zien) fel groene wiel doppen.
Op de hoedenplank waren nog twee kleine tft schermjes geducktaped
Ja pcies. Ik vind die kadett zo fout dat ie wel weer vet is. Net als die Starslet die ik hier wel eens heb gezien. Geinig toch. Zolang de eigenaar niet doet alsof hij een vette ride heeft vind ik het best kunnenquote:
Het feit dat hij 2 TFT schermpjes in zijn auto heeft zitten (geducttaped weliswaar) doet mij toch sterk vermoeden dat hij zijn auto als "goed gepimped" wil laten overkomen, anders besteed je niet 300+ euro aan die 2 TFT schermpjesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:42 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja pcies. Ik vind die kadett zo fout dat ie wel weer vet is. Net als die Starslet die ik hier wel eens heb gezien. Geinig toch. Zolang de eigenaar niet doet alsof hij een vette ride heeft vind ik het best kunnen![]()
Dude, maak je niet dik man. Die eigenaar moet wel door hebben dat ie voor lul staat rijd... but then again, als je soms die gastjes ziet rijden in hun 'gepimpte' bmw's...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het feit dat hij 2 TFT schermpjes in zijn auto heeft zitten (geducttaped weliswaar) doet mij toch sterk vermoeden dat hij zijn auto als "goed gepimped" wil laten overkomen, anders besteed je niet 300+ euro aan die 2 TFT schermpjesOf het moet zijn dat die nep zijn.
het zijn gewoon normale tvtjes van 20,- p/stuk verzonken gemonteerd in de hoedenplankquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:10 schreef JosvG het volgende:
[..]
Het feit dat hij 2 TFT schermpjes in zijn auto heeft zitten (geducttaped weliswaar) doet mij toch sterk vermoeden dat hij zijn auto als "goed gepimped" wil laten overkomen, anders besteed je niet 300+ euro aan die 2 TFT schermpjesOf het moet zijn dat die nep zijn.
Is het de bedoeling dat het er net uitziet alsof de auto aan de voor de kijkers thuis rechterzijde een knipoog geeft of is het sjonnie-afwerking van de motorkap...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz CLK320 cabrio met AMG pakket
Eigenaar: een jongeman met mediterraan uiterlijk
Land van herkomst: Nederland
Datum: 09-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
sjappie met redelijk veel geld (maar met 15.000 euro kom je al een eind hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Mercedes-Benz CLK320 cabrio met AMG pakket
Land van herkomst: Nederland
Datum: 09-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Nieuw woordje ontdekt joh?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg dan gewoon dat dr een gladjanus marokkaan in zat.quote:
-iquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef blup het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat dr een gladjanus marokkaan in zat.
maar int treinpraat topic had hij t ook al over mediteriaantjes..
En als je mn postgeschiedenis helemaal gevolgd had, had je gezien dat ik de bestuurder in nog een ander topic gewoon loverboy noemdequote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:02 schreef blup het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat dr een gladjanus marokkaan in zat.
maar int treinpraat topic had hij t ook al over mediteriaantjes..
Eigenlijk zou dat ding er nog best strak uitzien met die wielen, zonder die voorbumper en die idiote eindpijpenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef Virus.NL het volgende:
Auto van een collega, is 'nog lang niet af'....
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |