Een man die zich goed verzorgt vind ik niets mis mee, maar dit is wel overdreven, wat kost al die meuk wel niet en of dat allemaal helpt is nog maar de vraag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:44 schreef Camplo het volgende:
Fout, niks mis met m'n huid etc. Maar goed wil het graag wel zo houden.
lijst
Ontopic posten vraagt om dingen die te maken hebben met de lichaamsverzorging.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Goed gegoogled. Ik ben het met je eens dat het niets maar dan ook niets met uiterlijke verzorging heeft te maken. Maar ! Waar heb ik gezegd dat het er iets mee te maken heeft?![]()
Mss moet JIJ wat langer nadenken voordat je wat post![]()
Ik zocht alleen vergelijkend materiaal.
Eau de toilet, water uit het toilet
Bluetooth, blauwe tand.
Zoek de overeenkomsten, of volg een cursus begrijpend lezen![]()
[..]
Nee dat is nix voor mij. Ik ben die fase voorbij![]()
Jij kent me al wat langer dan vandaag, dat telt niet.quote:
[centraal] Neppe Sjonnies. Damn. hier dusquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga jij de foto van je 267 pk sterke motor eens posten
Wat jij wil, wel zonde dat je er niet inhoudelijk op reageert. Maar daaruit kan ik wel weer de conclusie trekken dat je nix meer te vertellen hebt en geen punt hebt (had al niet maargoed).quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ontopic posten vraagt om dingen die te maken hebben met de lichaamsverzorging.
Niet om dingen die beter in DIG passen.
Neu beetje deo, en soms een geurtje. Scheren doe ik ook al niet te vaak, dus meestal loop ik met baard rondquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij kent me al wat langer dan vandaag, dat telt niet.![]()
Maar OT: gebruik jij ook zoveel meuk?
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga jij de foto van je 267 pk sterke motor eens posten
Wat is goed verzorgt? aandacht aan zijn uiterlijk (en image) besteden?, netjes geschoren + leuk kapsel (in model)? of gewoon geen randjes onder de nagels en gepoetste schoenen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Een man die zich goed verzorgt vind ik niets mis mee, maar dit is wel overdreven, wat kost al die meuk wel niet en of dat allemaal helpt is nog maar de vraag.
Been there done that en ik sta achter alles wat ik opschrijf.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?
Aandacht besteden aan je uiterlijk idd.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat is goed verzorgt? aandacht aan zijn uiterlijk (en image) besteden?, netjes geschoren + leuk kapsel (in model)? of gewoon geen randjes onder de nagels en gepoetste schoenen?
Totaal ¤ 150 ofzoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Een man die zich goed verzorgt vind ik niets mis mee, maar dit is wel overdreven, wat kost al die meuk wel niet en of dat allemaal helpt is nog maar de vraag.
beetje rellen en dan afgezeken worden en nu met je staart tussen je benen komen klagen. Je bent Dat ik gier nog tijd insteekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Camplo het volgende:
[..]
Rot maar lekker op. Auto, gezicht tering. T'is goed. Post je eigen leven eens ipv hier alles wel/niet te geloven en een grote bek te geven op alles?
Een cominatie van beide.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef lipje het volgende:
[..]
Wat is goed verzorgt? aandacht aan zijn uiterlijk (en image) besteden?, netjes geschoren + leuk kapsel (in model)? of gewoon geen randjes onder de nagels en gepoetste schoenen?
Ech niequote:Op maandag 27 februari 2006 17:11 schreef Dirktator het volgende:
Alleen heaumeaux en mannen met een dominante vriendin epileren hun balzak.
Jij komt zeker uit een bescheiden familie?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Aandacht besteden aan je uiterlijk idd.
Verzorgd eruit zien, maar je hoeft nu ook niet een compleet schoonheidssalon thuis te hebben.![]()
Alleen als ze afgebroken/ingescheurd zijn, dan blijf je achter allerlei stoffen haken en das ook niet prettig.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een cominatie van beide.
Al hoef je niet geschoren te zijn om verzorgd te zijn. Veel meisjes vinden een baardje ook leuk en zien dat niet als onverzorgd. Randjes onder de nagels is gewoon junkie stijl. Das beneden alle peil.
Trouwens. Welke jongen vijlt zijn nagels ook? Ik doe dat wel maar bij veel vrienden van mij is dat not-done (). Ik ken er maar 1 die het wel doet
![]()
Omdat het mannen zijn en schijt hebben aan elke keer als ze ook maar 1 vuiltje onder hun nagels krijgen weer te gaan pulken, ik doe't een keer in de zoveel dagen, maar echt geen zin om dat elke dag te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:53 schreef Nawien het volgende:
[..]
Een cominatie van beide.
Al hoef je niet geschoren te zijn om verzorgd te zijn. Veel meisjes vinden een baardje ook leuk en zien dat niet als onverzorgd. Randjes onder de nagels is gewoon junkie stijl. Das beneden alle peil.
Trouwens. Welke jongen vijlt zijn nagels ook? Ik doe dat wel maar bij veel vrienden van mij is dat not-done (). Ik ken er maar 1 die het wel doet
![]()
Mijn oma had een schoonheidssalon.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:55 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit een bescheiden familie?
Waarom pindakaas als er hagelslag is en iedereen het lust?
Ik vind de hoeveelheid wel meevallen.
Half planchet. En dan leg ik mijn scheermesje daar nog niet bij.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn oma had een schoonheidssalon.
Ik vind dat een vent gewoon een vent moet blijven.
Netjes en verzorgd, maar niet direct de halve wastafel in beslag moet nemen
Als je nagels op een fatsoenlijke lengte zijn komt er nix onder. Soms zie je van die schooiers die een blow gaan draaien en degene die kruimelt zit met die groene stukjes onder ze nagel. lekker frisquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat het mannen zijn en schijt hebben aan elke keer als ze ook maar 1 vuiltje onder hun nagels krijgen weer te gaan pulken, ik doe't een keer in de zoveel dagen, maar echt geen zin om dat elke dag te doen.![]()
Zo klein dat het een vagina is bedoel je?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef hermandeperman het volgende:
Dit topic is echt te mooi
TS, je moet wel een gigantisch klein pikkie hebben als je je kop zo volpropt met die rommel en in zo'n sjonniemobiel rijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |